Olla vai ei!

Mä en osaa yhtään sanoo noista ovistikuista en juuta enkä jaata. Hyvä kun tiedän et mitä ne on :) En oo koskaa käyttäny ja oon päättäny et en ainakaa vielä rupea ostelee ovistikkuja, tai eihän sitä tiedä mitä vauvakuume tuo tullessaan! :) Mutta nyt iski flunssa eikä oikeastaa mitää oireita edelleenkään ole muuta kuin että pientä väsymystä ja alavattaa "polttelee" ja oikealla puolella masussa jonkinlaista pientä kipuilua ja valkovuotoa aikalailla väliin :-/

Eli oikeestaan hyvältä kuulostaa susus90 :) paitsi flunssa tietenkään ei.. mulla päivä menny vessan ja sängyn väliä ravaten ja pissaa ei oo pystyny pidätellä testiä varten. Jospa aamulla ois jo parempi..

Mä nyt tuhlasin sen viimosen testin vaikka virtsa rakossa vain puol tuntia :whistle:
En kyllä saanut siihen kuin ehkä "näkymättömän" viivanpaikan,uus termi :LOL:
Eli kylläpä tää raskaus oli kuviteltu joudun sen myöntämään. Ovis tikut tummuu sitä vauhtia että josko ovis alkaa kolkutteleen ovelle ja uusi yritys
Tässä siis (omasta mielestä järkyn tumma viiva kp6 nähden :O ) tän päivän ovistikku.
Siis luonnollisesti oikeanpuoleinen on tän päivän..
http://i3.aijaa.com/b/00393/9567221.jpg
Mites susus90 ? nyt jänskään sun r-testin puolesta =)

Täällä eilen illalla testailtiin r-testi ja puhdas yksi viiva tuli eli ei raskautta täälläkään. Mutta kysymys kuuluuki et missä ne menkat sitte luuraa? Vai onko nyt sit vasta se ovulaation aika kun masu nippailee ja 2 viikkoa sit oliki menkat eikä mikään kohtutulehdus :eek: On tää naisena oleminen rankkaa :-(

ehkä se ei näy vielä :/ Paitsi passais hyvinki tohon ovulaatioonkin! Ootteko vielä kuitenki harrastelleet "jumppaa" näihin aikoihin? Jos sun ovis ois ollu tossa 12.2 jolloin eka kerran ilmoitit itsestäs tai sen jälkeen,ei vieläkään ois ehkä myöhästä =) Tää on kyllä rankkaa ja stressaaminen ei auta näissä asioissa yhtään : / Musta tuntuu kans että mullois ovis,nippailun takia (ja sen kohdunnapukan jota taas sörkin vaikkei "sais" ) Tänään siis seksiä ja joka toinen päivä tästä lähin sinne kierron puoliväliin saakka plus tikkuilut. Voi kun voisin auttaa sua enemmän :hug: suosittelen ehkä sitä seksiä ja uutta r-testiä sillon kun itsestä tuntuu,viikon sisällä.
tai voithan ostaa ovistestin jos löydät jostain (apteekissa kalliita) marketista.ite tilasin raskauskeijusta ja saapu n 2vrk sisällä mutta oisko sulla sit jo ovis ohi jos siitä kyse. VAIKEITA ASIOITA!

Voihan pirun flunssa kun iski muhun, tuntuu ettei mikään jaksais kiinnostaa ja ehkä nyt pitäs just jaksaa siellä peiton alla "jumppailla". Itekki aattelin et jos nyt oiski ovulaatio kun laskurin mukaan jos sillon olivatkin "tulehdus" menkkoja niin 12-14 päivä olis pitäny olla ovulaatio. Toissapäivänä vaa hommailtiin joten tuskin tärppiä tulee, kerkesin jo niiin alkaa luovuttaan koko touhun :-( Tipahin kirjaimelliesti kovaa ja korkealta :/ Mutta ei auta, kuumeilu on kova ja eiköhä se tuu sieltä kun on tullakseen! Miten siellä, kovaa jumppailua ja odottamista? :)

toissa päivänä aloitin jo talletuksia tekemään,tosin kp7 oli vasta :LOL: no tänään uusia vauvasiemeniä jos sais ja tästä joka toinen päivä eteenpäin,riippuen mitä tikut sanoo. ovis ois laskurin mukaan tiistaina,ja hedelmällisiä päiviä näytti 18-23.2.
Toivottavasti kuitenkin susus90 eilen vielä hommailitte JOS vaikka olis ovis ollut hieman myöhässä ja nuo laskuritkin antaa vaan suurinpiirtein arvoja =)
Mutta suosittelen JOS sulla ei tärppää tässä kierrossa niin näitä tikkuja,nää on aika jänniä ja lopen halpojakin niin näät mitä siellä vatsassa tapahtuu.. Itse kyllä tikutan kans joka kierrossa kunnes tärppää

Meillä vauvasiemeniä kylvetty pari päivää sitte, mies oli eile nii rättiväsy ku töistä kotiutu yhentoista maissa 15h työpäivän jälkeen :( Ehkä tänää sitte uusia talletuksia varalta. Viime yönä oli sellasta polttelua masussa että ois menkatki voinu alkaa mut eipä oo näkynyt.

Piuu onko sulla messengeriä?

Ei oo messengeriä : / Miten ne sun menkat ois nyt jo alkanu jos sun ovis on vasta ollu :O Paitsi tietenkin ne e-pillerit on voinu vaikuttaa sun kiertoihin ym.. MUTTA eikös jotku tunne myös kiinnittymisestä jonkinlaista tunnetta ;) aina pitää toivoa parasta mutta näissä asioissa ei liikaa.. Mulla polttelee ja kipuilee niin paljo sama missä kp:ssä mennään että en luota itse omiin tuntemuksiin yhtään :LOL: kateellinen niille jotka tuntee selvästi munasolun irtoamisen..TÄNÄÄN toivottavasti jaksatte tallennella varalta vielä..

Sanoppas muuta, mun pää on jo iha sekasi kaikista tuntemuksista et hohhoi.
Tiedä oliko vasta ovulaatio vaiko kierron loppu vaihe. Vaikeeta tää tällänen. Tänää ollu kipuilua oikeassa munasarjan kohdalla joka säteili reiteen saakka hiukan, särkylääkkeen ku otin ni jo helpotti. Kummallista touhua tää :/ Mut kävin netissä tilailee raskaustestejä pari ja samalla tilasin ovulaatio tikkujaki kokeeksi ;) Ja nyt vois lähtee nauttii saunan lämmöstä kun tuo mieski koppeutu aikasemmi töistä, ehkä illalla talletetaan varalta vauvasiemeniäkin! :)

Toivotaan että miehesi ei tänä iltana kuorsaile liian aikasten, muistuta sitä ennen iltaa että tänää istutetaan vauvasiemeniä ;) Mut niin, meillä eilen kylvettiin vauvasiemenet ja piti taas aamulla todeta että ei ne menkat vieläkää oo alkaneet.

Mut tiedätkö oon ollu jo pari päivää aiva kauheen ärtynyt, mikään ei kelpaa. Tulee mieleen se kun olin raskaana ja ku joulukuusta kun koitettiin koristella ni ei kelvannu mulle ei siis mikään, mies parka joutu 4 kertaa purkaa koko kuusen ;-D Ja nyt ei kelpaa mikään mitä mies tekee, kaikki muka huonosti tehty, mies parka! :SD Ehkä odottelen ne r-testit saapuvaksi alkuviikosta ja testailen heti pikimiten jos ei oo menkat vielä alkaneet et mikä on tilanne :) Ehkä vielä toivoa on!

Mitenkä sulla Piuu eikö nyt kohta pitäs olla ne hedelmällisimmät päivät? ;-) Muistakaa jumppailla ahkerasti jotta tulis niitä plussatuulia! <3 Täällä ainaki kova kuumeilu edelleen, juuri kudoin yhdelle pienelle vauvalle villasukkia ja voi että ne oli nii suloset, niiin ihanan pienet! <3 * haaveilee *

tänään laskurin mukaan ensimmäinen hedelmällinen päivä ja oviksen ajankohtaa näytti tiistaille,talletuksia jo tänään tehty ku eilinen meni taas kuorsatessa:D nyt vaan tarkasti tikutella ja jumppailla :D tosiaan kaikki vatsapystyssä kävelevätkin saa pään kääntyyn ihaillen ja vaatteita tulee hiplailtua kirppiksellä :whistle: oiijj pikku sukat :heart:

Oih, muistakaa jumppailla mää pidän peukkuja et tärppäis! <3 Täällä edelleenki ei menkoista tietoakaan. Masu kipuilut siirtyneet tohon keskelle vatsaan ja navan kohilta alkanu masu väliin kipeilemään, hiukan kuin vihlaisisi tai jotain vastaavaa. Ennen kaikkea maha turvonnu aikalailla, iha ku ois jo ylipuolen välin raskaana, sen verra turvonnu olo. Mut jospa testit saapuis alku viikosta! :)

Nyt lauantai illan viettoon, muistakaahan hempeillä makuuhuoneessa ja kylvää vauvasiemeniä, täällä kovasti jänskään sun puolesta et tärppääkö, toivotaan! :)

Mikäs se sun menkkoja viivyttää :/ TOIVOTTAVASTI peeni ihmisenalku :heart: ainakin oireet koko ajan viittais sinnepäin :) huomenna jos jumppailis lisää niin jaksaa paremmin ja jos siemenet ois vahvempia jos vähän antaa huilia niitten :D kun ei tikutkaan ovisplussaa näytä vielä,kp12 nyt. Voi niitä oviksen jälkeisiä aikoja,miten sitä malttaa pari viikkoa että saa tehdä testin sitten,huoh..

Nyt tuntuu nii vahvasti siltä että tänää menkat tulee, alko kaamee poltellu alavattas ja oon iha varma et kohta hulahtaa. Mutta toivon kovasti että ois vaa jotai raskaus oireita nää! Vaikeeta tää elämä kun ei tiiä et mikä on, nyt ei oo ollu taas tänää mitää oireita eikä oo olokaa sellane että oisin raskaana :(

Voi ei :hug: toisaalta jos menkat alkaa niin jos varat sallii niin vuodon jälkeen tikutuksen aloitus,tai ei varmaan ihan heti vuodon lakattua. Saisit selvyyttä missä mennään ja jos bongaisit sen oviksen jos sun kierrot on vielä sekaisin pillereitten jälkeen. silti täällä toivon edelleen parasta sun puolesta Mullakin "jo" 3. yrityskierto menossa,masentavia tosiaan ne vuodon alkamis päivät :| mun tikut ei helota vieläkään mutta vasemmalla puolella tuntuu jotain "kipua" kai siellä alkaa parin päivän päästä viim jotai irtoon..

Ja edelleen taas niin kummallinen päivä ollut, menkkoja ei kuulu eikä näy :-D
Toivoa siis on vielä! Tänään kun oon istahtanutkaan sohvalle tai jonnekki niin tärähdyksestä tonne alapäähän oisko kohduntuonne tai jonnekki niin sattunu istahtaessa. Kävellessä oikealla puolen tuntu jotai kipuilua tai "ylimääräisen" tuntuista ja nyt on taas illan masua nippaillu :)

Toivotaa et sullaki alkais jotai siellä kohta tapahtuu ja tulis hieno lopputulos! <3
Mulla jo tuntuu etten kestäis montaa kiertoa ilman mitään tulosta :-(

Oi ihana että edelleen "tuntuu ja näyttää" hyvältä!! Mulla alkanu tässä tunnin sisällä semmoset kouristukset oikeella puolen et vois olla munasolu irtoomassa ;) Eilen onneks talletettu lisää kavereita kytikselle :D Tikku ei eilen kyllä näyttäny plussaa mut join pe ilta-su ilta ennätyksellisiä määriä vettä,mistälie moinen jano mutta ois voinut sitten vaikuttaa eilisen tikutuksen tulokseen laimea pissa : / tänään iltapäivän tikutus näytti saman vahvusta testiviivaa kuin toisessa ketjussa eräällä jolla se oli jo plussa silti vaikkei kontrolliviivan väriä ihan saavuttanutkaan. Tosiaan ois kp13 tänään..Jospa niitä kavereita menis lisää ootteleen tänään,ainaki mies varas illaksi "aikaa" :LOL:
Sulle niitä plussatuulia!!!! :flower:

Toivotaan nyt kovasti että niitä kavereita olis siellä kytiksellä oottamassa sitä oikeaa hetkeä ja tärppäis tällä kierrolla! Peukut pystyyn, jännään jo sun puolesta täällä et miten käy! :)

Täällä mennään edelleen ilman menkkoja ja alavatassa tuntuu paineen tunnetta ja eilen kun kyykistyin sohvalta ottaa lapselleni jotain lelua ni tuntu et parku pääsee ku nojauduin rinnoilla polviani vasten, rinnat siis arat! :D Jospa tänään tulis r-testit postin mukana ;)

Piru vie että ne vihlonnat oikeella puolella oli kipeitä eilen niin ei ees pystyny itse suoritukseen |O toivottavasti ne sunnuntai yön kaverit oli ainaki vielä tarkkana,sillä oon ihan varma että yön aikana munasolu irtos.. pissin tikkuun 1n aikaan yöllä ja se pärähti heti tummaks muttei yhtä tummaks ku kontrolliviiva paitsi toisesta laidasta oohut viiru,tänä aamuna samanlainen testi tulos ja nyt iltapäivällä tosi haalee viiva jo :O tän päivän on poltellu kovasti alavatsaa ja kuumeinen olo vaikkei lämpä noussu ku vähän,ei kuumeen puolelle... nyt polttelu hellittäny vähä,toivottavasti vielä tänä iltana ei ole myöhästä hempeillä jos nyt munasolu irtos yöllä =) tulikos sinun testi?? sulla kyllä nuo oireet viittaa oikeeseen suuntaan ja paras oire (ehkä?) on ettei menkkoja oo kuulunu ;)

Toivotaa nyt että ne sunnuntaina vauvasiemenet ois ollu terhakkaana ja uiskennelleet sinne minne pitääkin oikeaseen aikaan. Mä iha sun puolesta täpinöissään täällä kirjottelen et nyt takuulla onnistaa! <3

Täällä edelleen pidetään jännityksessä mua, testit ei tullu tänäänkään ja huomen aamulla lähen maalle viettää loppu viikkoa ja siellä saa ottaa rennosti joten jos en oo raskaana ja mun stressit laukeaa siellä ni kyllä ne menkkojenki pitäs kuulua, mutta parasta toivotaan ja toivon kovasti että viikonloppuna testit näyttäs plussia! <3

Tällä hetkellä ku istahtaakaa jälleen niin tulee tonne alapäähän sellanen kipuilu ja keskellä alavattaa kipua välillä. Jospa tää olis sitä!

Ihanaa "hermolomaa",kyllä ne asiat vielä selkiää kun rentoutuu kaiken stressin keskellä =) Mä täällä vielä illalla koitan saada vaavisiemeniä kylvettyä,on se kumma jos ei tärppää ku nesteet tulee kohta korvista ulos :LOL: ennen miehen ei tarvinu ku ohi kävellä niin raskaana olin :heart: kai se tää "suunnittelu" ja taktikointi ei oo mun vahvuuksia :kieh: Ihailtavaa kyllä tuo sun malttaminen testin odotteluun,mä oisin juossu jo apteekin väliä monesti :whistle:

Yhteistyössä