ei hetken rauhaa !!!!

onni löytyy arjesta

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
4 064
0
36
Miksi noi on mun kimpussa koko ajan!!! Tykkään leikkimisestä ja lasten kanssa peuhaamisesta kaikin tavoin mut nyt alkanu välillä tuntumaan et oon äärirajoilla..
Olin vajaa 4v kotona, sitten vuoden töissä ja nyt ollut hoitovapaalla taas kolmatta kuukautta. Oon ollut ihan yllättynyt miten vaikeaa taas sopeutua tähän hälinään, univelkaan ja oman ajan puutteeseen. Pakko alkaa ottaa aikaa vaikka kävelylle, muuten hajoo pää ja ylipaino senkun lisääntyy.. Ihokin on mulla huonossa kunnossa, liekö jotain stressiperäistä sekin tai sitten hormoonit sekaisin.
Mulla on rinnoissa kyllä ollut jonkin aikaa samanlainen olo ku silloin maito nousi aikanaan. raskaana ei pitäis olla kun on kierukka ja kuukautisetkin ollu. Jotenkin tuntuu vaan et ois huonossa hapessa koko muija..
Niin noi lapset on nyt 5v ja 2,5v

Ihokin on mulla huonossa kunnossa, liekö jotain stressiperäistä sekin

:wave: samoin,miettiny tosiaa et mistähä johtuu.
meillä kotona 9kk ikäset kaksoset ja touhua riittää..välillä tosiaa melko hermo kireellä :ashamed:

Ja nyt kun nuo taas hiljeni niin ovathan he maailman suloisempia :heart: Meidän lapset tosiaan ovat eloisia. Eivät ilkeitä mutta puhua pälpättävät, laulavat, vaativat seuraa ja toimintaa miltei koko ajan. Nyt ovat hieman alkaneet leikkiä keskenäänkin pidempiä aikoja. Pakko ottaa sitä omaa aikaa, muuten tuntuu et tää on vaan tätä..

Yhteistyössä