ei jaksa enää kun ei saa lastenhoitajaa mistään..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuolemanväsynyt äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Joo, mutta ap:n mies ei ole yksityisyrittäjä.
Mistä sä niin päättelit? Musta taas hänen kirjoituksensa "Jos hän ei töitänsä tee niin menee koko pulju nurin" kuullostaa hyvinkin siltä, että ap:n mies voisi olla yrittäjä.

No jos näin on, silloin varmasti ymmärtää jo lapsia hankkiessaan kuinka naimisissa tuon yrittäjyyden kanssa on! Vaikka tilanne olisi kuinka erilainen jonain hetkenä, se voi muuttua hetkenä minä hyvänsä täysin päinvastaiseksi. Yrittäjän leipä kun on kiinni 24/7 kiinni yrityksessään :/
ei kaikkeen voi varautua. Meillä on iso perhe ja kun mies alko yrittäjäksi niin sitä ennen oli jo lapsia. Ja oli kaks vaihtoehtoa. olla työtön tai alkaa itse yrittäjäksi. tai se kolmas ''teet sitä jotain mitö työtä saat ja palkka on mitä surkein''.
Ja mä väitän et kukaan perhe ei tässä elämässä jaksa ilman tukiverkkoa, ystäviä tai sukua.

Ja minua suunnattomasti ärsyttää tuo sinunlaisten ajatusmaailma. Apua ei saa pyytää, itseppähän suossas rämmit.

Enpäs sanonut, ettei apua saa pyytää. Pohdin vain tätä nykyajan menoa (en nyt puhu suoraan ap:sta) että rynnätään suinpäin tekemään juttuja sen enempää miettimättä ja sitten ihmetellään että mitäs nyt. JOS mies on yrittäjä, niin kyllä se perheen pyörityksen päävastuu on yleensä vaimolla. Tai ainakin näin on tuntemissani yrittäjäperheissä. Elä ärsyynny tyhjästä ;)