E
En yksinkertaisesti jaksa
Vieras
Olen sanonut asiasta nätisti ja vähemmän nätisti, olen koettanut selittää ja perustella, olen itkenyt ja huutanut, mikään ei auta. Ne ei tajua millään, että kun mä oon kipeänä (ja siis harvoin olen), niin mä en jaksa puhua, mä en todellakaan jaksa huutaa ja komentaa, mä en jaksa kuunnella tappelua, muhun sattuu, on paha olla, en jaksa, EN JAKSA!!
Mutta ei. Joko ne on koko ajan toistensa kimpussa ja tappelee ja huutaa tai sitten ne kyselee multa minuutin välein jotain "koska ruoka on valmis?" tai muuta vastaavaa.
Nyttenkin ihan paska olo, lihaksia ja ihoa särkee, pää on täynnä räkää, koskee silmiin, olo vetämätön, kuume tekee tuloaan.. musta tuntuu että mä ihan todella kuolen kun joudun avaamaan suuni tai huutamaan että saan noitten tappelut keskeytettyä.
Oon niin väsynyt etten jaksa edes itkeä.
Miksi noi ei tajua???
(Ja joo, oon totaaliyh, ei apua saatavissa, lapset jo "isoja", 9 ja 11)
Mutta ei. Joko ne on koko ajan toistensa kimpussa ja tappelee ja huutaa tai sitten ne kyselee multa minuutin välein jotain "koska ruoka on valmis?" tai muuta vastaavaa.
Nyttenkin ihan paska olo, lihaksia ja ihoa särkee, pää on täynnä räkää, koskee silmiin, olo vetämätön, kuume tekee tuloaan.. musta tuntuu että mä ihan todella kuolen kun joudun avaamaan suuni tai huutamaan että saan noitten tappelut keskeytettyä.
Oon niin väsynyt etten jaksa edes itkeä.
Miksi noi ei tajua???
(Ja joo, oon totaaliyh, ei apua saatavissa, lapset jo "isoja", 9 ja 11)