fjonga Aktiivinen jäsen 11.10.2004 20 142 6 38 04.04.2012 #1 Pitäs saada tosiaan uus nimimerkki uudelle palstalle jotta kukaan ei tunnista
V "vieras" Vieras 04.04.2012 #2 no jos me se sulle keksitään ni kyllähän me tiietään sitten ja tunnistetaan ,kyllä joku sen palstan löytää sitten.
no jos me se sulle keksitään ni kyllähän me tiietään sitten ja tunnistetaan ,kyllä joku sen palstan löytää sitten.
V "vieras" Vieras 04.04.2012 #3 Qmis eli "Kuuma,Hotti,Hot,Hottis,Kuumis. " Pst... en kerro kellekkään mikä sun uusi nimimerkki on
fjonga Aktiivinen jäsen 11.10.2004 20 142 6 38 04.04.2012 #4 [QUOTE="vieras";26014957]no jos me se sulle keksitään ni kyllähän me tiietään sitten ja tunnistetaan ,kyllä joku sen palstan löytää sitten.[/QUOTE] sanoinko kertovani minkä aion valita?
[QUOTE="vieras";26014957]no jos me se sulle keksitään ni kyllähän me tiietään sitten ja tunnistetaan ,kyllä joku sen palstan löytää sitten.[/QUOTE] sanoinko kertovani minkä aion valita?
M minä. Vieras 04.04.2012 #6 Alkuperäinen kirjoittaja fjonga: Pitäs saada tosiaan uus nimimerkki uudelle palstalle jotta kukaan ei tunnista Click to expand... Onko Suomi24 kyseessä
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga: Pitäs saada tosiaan uus nimimerkki uudelle palstalle jotta kukaan ei tunnista Click to expand... Onko Suomi24 kyseessä
fjonga Aktiivinen jäsen 11.10.2004 20 142 6 38 04.04.2012 #7 Alkuperäinen kirjoittaja minä.;26015232: Onko Suomi24 kyseessä Click to expand... mä oon jo fjongana siellä löysin nyt uuden foorumin enkä halua että kukaan tunnistaa mua
Alkuperäinen kirjoittaja minä.;26015232: Onko Suomi24 kyseessä Click to expand... mä oon jo fjongana siellä löysin nyt uuden foorumin enkä halua että kukaan tunnistaa mua