mä tarviin kampaajakäynnin mut en taida ehtiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
sunnuntaiks pitäs saada uus tukka mut en taida keretä ku huomenna ei sovi mulle ja sit tuskin kukaan ehtii mua mihinkään väliin ottamaan la tai su aamulla. ja ajan olisin tietty jo varannu jos olisin tienny et tulee tarvetta sellaseenki:kieh:

pakko kai se on vielä koitella soittaa,ainut vaan kun menee jollekkin tuntemattomalle ni ei tiiä sit mikä on lopputulos mut kai ne nyt tietty osaa hommansa.Otetaanko tollasisita lisähintaa jos saa ajan näin lyhyellä varotusajalla ja varsinki jos menee vaik kampaajalla mun takia ylitöiks?

No ei oteta mitään lisähintaa "lyhyestä varoitusajasta" :D eikä ole sinun vikasi jos kampaajalla menee ylitöille (=itsehän antaa sulle ajan ja osaa varmaan arvioida kauanko aikaa siihen työhön menee).
Luulisi että johonkin Hairlekiini-tyyppiseen ketjupaikkaan pääsisi ilman ajanvaraustakin.

mä sain ajan! jee:) :)
kuulemma oli tullu peruutus ja mä sain sen ajan.Vähän jännittää mennä ku en ole kyseisessä paikassa koskaan käyny mut puhelimeen vastas ainaki tosi pirtsakka tyyppi en vaan tiä oliko se just sit se kenelle menen mut toi on vissiin pieni paikka et ei siellä oo ku korkeintaan kaksi tekijää.Lauantaina saa uuden tukan:D

Yhteistyössä