mä en taida kuuluu tänne..kään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omppuli74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja omppuli74:
mä oon nyt jotenkin pihalla tästä touhusta. kun nyt pari päivää rekattuna lukenu näitä ketjuja niin tuntuu et kaikki tuntee toisensa. jostain kun jotain kysyt tai kommentoit niin muut ei enää sen jälkeen sanokaan mitään. :( tuli fiilis et mä en taida kuuluu tänne, enkä oikein tiedä onko täällä mitään osiota johon yks "ylimääräinen uus" sopis mukaan. aluksi kuvittelin et täällä on eri osioita joissa voi käydä juttelemas eri aiheista eri ihmisten kans mut nyt se tunne on muuttunu siihen et ennestään tutut juttelee keskenään ja joku outsider käy väliin laukomas mielipiteensä ja sit vakkarit onkin jo häippässy muualle keskenään. oonko mä väärässä? :headwall:

Älä välitä, mäkin joskus rekkauduin ja lopetin. Turha mustana olla kun itsekin kirjoittavat harmaana. Pitäisi olla kiellettyä kirjoittaa hatmaana jos rekkautumut.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
b = tekstin lihavointi
i = tekstin kursivointi
u = tekstin alleviivaus

Hymiöt on fiilistelyä. Käytetäänhän niitä muuallakin... :p

juu, käytetään käytetään mut miks noi jotain lippuja heiluttaa ja yhellä on pipo päässä..paleleeko sitä??

Se taitaa olla ihan käsi, eikä lippu :D. Ja pipopää... se on vähän kinkkinen. Siinähän lukee että xmas, mutta mutta. Se voi olla sarkastinen, omahyväinen, kannustava, tyytyväinen tai "voi sua mussukka" -hymiö. Riippuu tilanteesta ja käyttäjästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Matildainen:
Että terve vaan kaikille B)

kiva kun joku muukin on uusi! mä vaan taida olla vanha, vaikkei toi 74 oo aivan ikä mut syntymävuos kuiteskin. ja kaikilla muilla on pieniä/odottaa..mulla jo 10, 7 ja 5v ja vauvasta vain haaveillaan;)

Minä -75 ja lapset kohta 3v,4.5v ja kohta 8v.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
b = tekstin lihavointi
i = tekstin kursivointi
u = tekstin alleviivaus

Hymiöt on fiilistelyä. Käytetäänhän niitä muuallakin... :p

juu, käytetään käytetään mut miks noi jotain lippuja heiluttaa ja yhellä on pipo päässä..paleleeko sitä??

Sitäkin voi tulkita vähän miten haluu, esim. jos on vaikka vähän jumissa niin :xmas: "tässäpä sitä ollaan ja jumitetaan hölömönä". Ja tuo :attn: on HUOM! Eli jos joku tärkee juttu on niin sit voi laittaa tuon.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ja tiimarinvihko täällä sit tarkoittaa sitä, että kun joillakin on ihan pirun hyvä muisti, ja osaa sopivaan paikkaan kuittailla jostain vanhoista jutuista, niin silloin voi epäillä, että kyseisellä ihmisellä on varmasti tiimarinvihko jonne kirjoittelee asioita muistiin :D

Mitä selität, kyllä mulla on ainakin oikea vihko johon laitan tapahtumat nikkien elämästä.
Kolmas alkaa jo täyttyä, olen aatellutkin että alan laittamaan vaan sensaatio-uutisia muistiin tästälähin. Alkaa mennä selailu liian hitaaksi muuten.. ei ehdi napauttamaan ajoissa asianomaista. :/

Mulla on tarralaput tietokoneen ylälaidassa, siinä on ihan tärkeimmät jutut muistissa, ja ihan näköetäisyydellä B) Ja mulla muuten oikeesti on myös hyvä muisti monissa asioissa :whistle:
Hoidahan sinä vaan sitä lastasi! Älä joutavia höpäjä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :

kiva kun joku muukin on uusi! mä vaan taida olla vanha, vaikkei toi 74 oo aivan ikä mut syntymävuos kuiteskin. ja kaikilla muilla on pieniä/odottaa..mulla jo 10, 7 ja 5v ja vauvasta vain haaveillaan;)

hienoo, joku muukin tällä vuoskymmenellä syntyny :flower:

tekeeks toi jotain mitä meillä ei tehä ainakaan lasten nähden? |O ööö..siis kun sil on toi suu auki??

Tuo on mun mielestä hymiö jonka voi laittaa sellaiseen ihmettely ja ärsytys viestiin.
Esim. Lapsi putosi tikapuilta ja äiti ei tee mitään |O
Juopot rikkoivat kaljapullot kekselle lasten leikkipaikkaa |O
Mä en kestä enää noita pe.rekleen naapureita |O

Sopii myös: Ai että kun väsyttää, huokaisu |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :

hienoo, joku muukin tällä vuoskymmenellä syntyny :flower:

:wave: Tosin kirjoittelen harmaana.

tekeeks toi jotain mitä meillä ei tehä ainakaan lasten nähden? |O ööö..siis kun sil on toi suu auki??

Se voi olla haukotus, tai huutaa.

no niin mä vähä aattelinkin, oli vaan testattava et kuinka kiree pipo on tähän aikaan kun ootte joutunu uusavutonta neuvoo teille simppeleis jutuissa. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Charlottis74:
Mäkin oon syntynyt 1974!

upeeta.. mun täytyy varmaan, kunhan "kotiudun tänne" perustaa ikäloppujen vauvahaaveilijoiden klubi..muut taitaa odottajat/haaveilijat olla jotakuinkin 10v nuorempia.. miks mä oon jo näin vanha.. kohta vaihdevuodet ja kaikki.. :(

Se voi olla haukotus, tai huutaa.

no niin mä vähä aattelinkin, oli vaan testattava et kuinka kiree pipo on tähän aikaan kun ootte joutunu uusavutonta neuvoo teille simppeleis jutuissa. :ashamed:

Juu, tosi on että kellon aika ja viikonpäivä vaikuttaa porukan pipon kireyteen.
Aamulla, päivällä ja illalla on ihan eri jutut ja juttujen tasot.
Jos haluat oikeesti kunnon vastauksia sua mietityttävään kysymykseen niin kannattaa kysyä aamusta. Illalla taas on rennompaa mutta vastauksissakin on suuria asiallisuus eroja :D

kiitos ja niijaus, nyt kai mentävä parisuhteileen ja tehtävä jotain muutakin kun vaan haaveiltava siitä vauvasta et saatas se öttiäinen joskus....pushali kaikille ihanuuksille!!! *ei enää niin ulkopuolinen olo* ps. mikä noista on pusu??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ja tiimarinvihko täällä sit tarkoittaa sitä, että kun joillakin on ihan pirun hyvä muisti, ja osaa sopivaan paikkaan kuittailla jostain vanhoista jutuista, niin silloin voi epäillä, että kyseisellä ihmisellä on varmasti tiimarinvihko jonne kirjoittelee asioita muistiin :D

Mitä selität, kyllä mulla on ainakin oikea vihko johon laitan tapahtumat nikkien elämästä.
Kolmas alkaa jo täyttyä, olen aatellutkin että alan laittamaan vaan sensaatio-uutisia muistiin tästälähin. Alkaa mennä selailu liian hitaaksi muuten.. ei ehdi napauttamaan ajoissa asianomaista. :/

Mulla on tarralaput tietokoneen ylälaidassa, siinä on ihan tärkeimmät jutut muistissa, ja ihan näköetäisyydellä B) Ja mulla muuten oikeesti on myös hyvä muisti monissa asioissa :whistle:
Hoidahan sinä vaan sitä lastasi! Älä joutavia höpäjä.

Se nukkuu :)

kiitos ja niijaus, nyt kai mentävä parisuhteileen ja tehtävä jotain muutakin kun vaan haaveiltava siitä vauvasta et saatas se öttiäinen joskus....pushali kaikille ihanuuksille!!! *ei enää niin ulkopuolinen olo* ps. mikä noista on pusu??

Ei ole virallista pusuhymiötä.
Tämä :p tarkoittaa myös hyvää.

Ja nuo kirjekuoret viestien edessä: (kopioin toisesta ketjusta)

Kun kuori on auki, on siihen ketjuun tullut uusia avauksia sen jälkeen kun olet lukenut sen/kirjoittanut siihen.

Kun kuori on kiinni, ei ketjuun ole sen jälkeen kun olet lukenut sen/kirjoittanut siihen tullut uusia kirjoituksia.

Ja nuo pienet kirjekuoret nikkien alla (oman alla oleva ei näy itsellesi) niin siitä voi laittaa jollekin yksityisviestiä.

Yhteistyössä