H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja höpö höpö:hei täähän on vain virtuaalista löpinää; ei kukaan ketään tunne oikeesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja höpö höpö:hei täähän on vain virtuaalista löpinää; ei kukaan ketään tunne oikeesti
Tunnen minä ainakin jonkusen palstailijan.
Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Peesi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Peesi![]()
Ja just kun pääsin sanomasta että tätä ei sitten ainakaan käytetä... :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Alkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:Peesi![]()
Ja just kun pääsin sanomasta että tätä ei sitten ainakaan käytetä... :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ruutuvihko:Mä olen enempi ja vähempi pyörinyt tällä palstalla ja kyllä vieläkin tuntuu välillä tosi ulkopuoliselta. Mutta kirjotan ketjuihin kommenttejani siitäkin huolimatta, että ne sitten siihen katkeaa tai kukaan ei muuten vaan kommentoi!
Alkuperäinen kirjoittaja Matildainen:Että terve vaan kaikille B)
Alkuperäinen kirjoittaja annahalinen:Hei miekii taidan olla semmonen ketjuntappaja?! Perustetaan ketjuntappajien sisäpiiri kun se on kai kova juttu? Ja sitten se pieru pieni pyörii,,,
Ei vaan, täällä on mukavaa, kaikilla omat osansa ja juttunsa! =)
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Ja tiimarinvihko täällä sit tarkoittaa sitä, että kun joillakin on ihan pirun hyvä muisti, ja osaa sopivaan paikkaan kuittailla jostain vanhoista jutuista, niin silloin voi epäillä, että kyseisellä ihmisellä on varmasti tiimarinvihko jonne kirjoittelee asioita muistiin![]()