Päivystyskuulumisia vol.2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 596
0
36
Lahti
eilisissä näytteissä oli ollu leukkarit plussalla ja viljelyissä jotai bakteeria..(?) kukaan ei sitä mulle selittänyt enempää vaikka pyysin |O :headwall:

Eli uus näyte piti ottaa.. no .. kolme tuntia me siellä sitte istuttiin että pissa saatiin tulemaan.. :| :/

Ja huomenna pitäs saada sen toisen näytteen tulokset että jatkosta tiedettäs..
 
Siis kävittekö eilen antamassa ekan pissanäytteen vai?

Jossa oli leukkarit plussalla?
Ja jotain bakteerikasvua.

Tähän asti ymmärrän iha ok, mutta sitä en ymmärrä et miks tänään uusi näyte?

Miksei siitä eilisestä otettu viljelyä jossa selviää mikä siellä kasvaa?
Viljelyn tulokset kestää yleensä pari päivää ja täksi ajaksi määrätään yleensä yleispätevä lääke pissatulehduksiin ja jos siellä pissasa kasvaakin joku oudompi pöpö mihin tämä ei tehoa niin silloin lääke vaihdetaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis kävittekö eilen antamassa ekan pissanäytteen vai?

Jossa oli leukkarit plussalla?
Ja jotain bakteerikasvua.

Tähän asti ymmärrän iha ok, mutta sitä en ymmärrä et miks tänään uusi näyte?

Miksei siitä eilisestä otettu viljelyä jossa selviää mikä siellä kasvaa?
Viljelyn tulokset kestää yleensä pari päivää ja täksi ajaksi määrätään yleensä yleispätevä lääke pissatulehduksiin ja jos siellä pissasa kasvaakin joku oudompi pöpö mihin tämä ei tehoa niin silloin lääke vaihdetaan.


joo.. otettiin siitä ekasta viljely.. mutta siis pieniltä lapsilta otetaan siis kai varmuudeksi kaksi näytettä(?) niin mulle sh selitti eilen.. ja tänään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis kävittekö eilen antamassa ekan pissanäytteen vai?

Jossa oli leukkarit plussalla?
Ja jotain bakteerikasvua.

Tähän asti ymmärrän iha ok, mutta sitä en ymmärrä et miks tänään uusi näyte?

Miksei siitä eilisestä otettu viljelyä jossa selviää mikä siellä kasvaa?
Viljelyn tulokset kestää yleensä pari päivää ja täksi ajaksi määrätään yleensä yleispätevä lääke pissatulehduksiin ja jos siellä pissasa kasvaakin joku oudompi pöpö mihin tämä ei tehoa niin silloin lääke vaihdetaan.


joo.. otettiin siitä ekasta viljely.. mutta siis pieniltä lapsilta otetaan siis kai varmuudeksi kaksi näytettä(?) niin mulle sh selitti eilen.. ja tänään..


Aha no se on sit ihan outo käytäntö....
Mutta ne ei vielä itsekään tiedä mikä siellä pissassa kasva siks ei varmaan sulle kertonut enempää.

Pissatulehdus on onneksi suht helppo juttu jun hoitaa ajoissa.
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä