eilisissä näytteissä oli ollu leukkarit plussalla ja viljelyissä jotai bakteeria..(?) kukaan ei sitä mulle selittänyt enempää vaikka pyysin |O :headwall:
Eli uus näyte piti ottaa.. no .. kolme tuntia me siellä sitte istuttiin että pissa saatiin tulemaan.. :| :/
Ja huomenna pitäs saada sen toisen näytteen tulokset että jatkosta tiedettäs..
Eli uus näyte piti ottaa.. no .. kolme tuntia me siellä sitte istuttiin että pissa saatiin tulemaan.. :| :/
Ja huomenna pitäs saada sen toisen näytteen tulokset että jatkosta tiedettäs..