Moikka!
Nemi meil on kuukauden päästä häät ja alkaa jo pikkuhiljaa jännittää ihan kamalasti :heart: vielä tuntuu jotenki niin epätodelliselle koko juttu..
jospa mä sit sinä päivänä alkaisin vähän tajuta mikä on homman nimi
Milli voi miten ihanaa, että sullakin on nyt pieni matkassa :heart: toivotaan, että tarttuu
mul on kans sellanen kamala mutka, joka pitää niillä kuulapihdillä suoristaa ja ai kamala miten sattuu se :hug:
joo pitää varmaan vetää pienet lugepöhnät sit polttareissa
mulla vaan tuli Teroluteista kauheet haittavaikutukset, et toivon nyt kun luget laitetaan paikallisesti, et olot pysyy parempina!
Nelli hyvinhän ne miehen polttarit meni, mutta haikaili jo sit lopulta kotiin mun viereen nukkumaan
:heart:
toivottavasti kaunis alkionne kiinnittyy kauniisti kohtuun ja antaa kauniit tuplaviivat raskaustestiin
Mäki olin vappuna yksin kotona ja katoin tartu mikkiin
Verna kiitti
piikittelyt on sujunu oikein mallikkaasti
tänään ja huomenna pitää pistää töissä, ku on yövuorot :/
Toivottavasti sulla on pieni tehny masussa jo pesän
Vaapeli toivottavasti miehesi suostuu :hug: tervetuloa ja
marr myös :flower:
illusia ja
karmilla ihanaa, että saitte pikkuiset matkaan
toivon kovasti, että kiinnittyvät b
d tsemppiä piinailuun! aika ihme toi zumenon-resepti juttu
dreamer no voi paska :/ ei tommosta sais sattua..hermoja odotteluun :hug:
Mörkötys :hug:
barbapörrö tsemppiä 0-ultraan!
on: menin eilen aamulla polille ja ottivat mut sisään reilu puoltuntia myöhässä ja olin viidessä minuutissa ulkona
neljä isompaa follia siellä oli kasvamassa vas. 2x9mm ja oik. 8mm ja 10mm. vasemmalla oli kaks 5mm ja toivottavasti kerkeevät mukaan!
Voimakkaiden alavatsa tuntemusten mukaan olis voinu kuvitella, et siel ois ollu enemmän.. perjantaina viimenen ultra ja maanataina tai tiistaina punktio.. meneeköhän koko homma ICSI:ksi, ku folleja on noin vähän?
Noh, näillä mennään ja eihän me siihen vauvaan tarvita, ku se yks hyvä alkio
:heart: Puregon jatkuu 125,125,125 ja 100
Tsemppiä kaikille tasapuolisesti :hug: