Päivää! Vaihdoin sitte nimimerkkiä, eli olen entinen
HaLLeBeRRy. Mulle tulee tälleen keväisin uudistumisen tarve
tuulia niinpä! Nyt on ollu ihanaa, ku on voinu tehä jotain konkreettisesti tän asia eteen, kuten
Nemikin mainitsi. Hyvä, et en oo ainut näin malttamaton
Nemi kiitos tsempeistä! elä vaivu epätoivoon (minäki paras sanomaan :ashamed: ) Nyt kaivat vaikka väkisin jostain hyvää mieltä :hug: Toivotaan, että siellä ne tekee pesäänsä:heart: ja harhauttaavat sua menkkaoireilla
Mörkötys ompa tylsää, että ette pääse hoitoon ennen kesää :hug: Toivotaan, että kaikki on hyvin elokuussa ja hoito voidaan aloittaa!
Milli kiitti! "Ihme" kipu johtu siitä, että pieni ihme tarttui kiinni :heart: Voi, että mä toivon, että teki onnistuisitte :hug:
KeTe totta kai mä nää säryt kestän
viimeyönä töissä oli taas niin voimakasta paineen tunnetta alavatsalla ja selässä, et henkeä ihan salpasi! Lääkäri sano, et toisten munasarjat on herkempiä kipuilemaan kuin toisten, et toisilla kudokset venyy helpommin.. Ja mä nyt oon tällänen mini-nainen, ni heti tuntuu jos jotain ylimäärästä alkaa mahaan tulla
Kyllä tässä välillä on miehellä ja itselläki sellanen olo, et pää ei kestä tätä kaikkea hoitoa, häitä, töitä, ystävä-pariskunnan eroa yms kerralla, mut eiköhän tää kohta tästä helpotu!
Tsemppiä sulle piinailuun ja työntekoon! Muakaan ei yhtään huvittais olla nyt töissä..onneks huomenna on vapaa B)
illusia vai, että osapissalla kävit
Tsemppiä sullekkin piinailuun b
d
barbapörrö hienoa, että ultrassa kaikki oli hyvin
tsemppiä pistelyyn ja seuraavan ultran odotteluun!
karmilla :hug: tsemppiä sulle myös piinailuun!
on: olo on tukala..ihan, ku ois golf-palloja tungettu vatsa täyteen..tuli jo tänään mieleen, et miltähän mahtaa tuntua loppuraskaudessa, ku vatsa on iso ja joka paikkaa kiristää? Mut näähän on ihan pikkujuttuja jos palkintona on oma lapsi!:heart:mitä ei äiti tekis oman lapsensa takia? miestä jännittää kovasti ja huomaa miten sil on toiveet korkeella :heart: