Moi!
illusia aika jännä, et tekivät ICSI:n, toivotaan, et se kannatti
Milli meillä mies syö MultivitaPlussaa.. sulle tsemppiä piinailuun!
KeTe kiitti
! noin 50 vierasta on tulossa
Nyt mul on eilisestä asti tuntunu kasvukivut enemmänki selän puolella (taaksepäin kallistunut kohtu ) piti yövuorossa ottaa ihan särkylääkettä!
Hyvä saalis sulla punktiossa
toivotaan, että pikkuinen etsisi mukavan paikan sieltä kohdusta johon voisi asettua asumaan! Ja mahtavaa, että pakkasessa on jo sisaruksetkin odottamassa
nukkapallo ja
Hope eikä :hug: :'( voimia tähän hetkeen ja tulevaan!
Nemi hui, meni ihan kylmät väreet, ku ajattelin tota mitä kirjotit "Jospa saat astua alttarille pikkuinen kohdussasi" :heart: ja kiitos sulle tsempistä
Onkohan sun masussa jo kiinnitytty? Toivottavasti ovat :heart: tsemppiä vielä piinailuun!
tuulia tsemppiä pistelyyn, munisten kasvatteluun ja perjantain ultran odotteluun! :hug: hyvänkokonen saalis sieltä tulossa!
Miukumau toivotaan, että munasarjasi, eivät liikaa villiinny vaan sillee sopivasti
Mansikkainen hienoa, että ne menkat sieltä tuli! Toivotaan, että pakkasukot selviävät sulatuksesta
marr onnea punktioon!
toivotaan paljon hyviä soluja!
on: mä oon kyllästyny tähän tunteiden vuoristorataan! Noh ei hätää, kohta mä varmaan oon jo ihan toista mieltä siitäki
odottelen malttamattomana perjantain ultraa ja joka päivä odottelen malttamattomana milloin pääsen taas pistämään tai sumuttelemaan..koko ajan ollaan lähenpänä maalia oli se miten kaukana tahansa! :heart: