Miimii75: En osaa sanoa tuosta lääketilanteesta, jos ehdit niin voithan vaikka soittaa lähiseudun apteekkeihin, että löytyykö niiltä puregonia. Se kai se yleisin on, mitä pistellään. Meillä kävi kanssa kaikki tosi nopeasti, kun siirrytiin julkiselta yksityiselle. Aloituskeskustelu oli, sain reseptit kouraan, kävin heti ostamassa ekan Puregon900 satsin, seuraavan viikon maanantaina mulla alkoikin menkat ja se oli sitten menoa.. Sinne yksityiselle kannattaa ottaa mukaan julkiselta saamasi paperit, ns. epikriisin. Sen lukemalla lääkäri pääsee nopeasti kärryille, eikä tosiaan tarvitse uudestaan tietenkään tehdä samoja tutkimuksia. Tsemppiä nyt lääkärikäyntiin ja niihin piikityksiin! Sitä ei kannata turhaan jännittää liikaa, Puregonillla piikittely on tosi helppoa ja kivutontakin. Muistan kyllä, kun ekan kerran olin itse siellä "piikkiopetuksessa" hoitajan kanssa, niin kyllä tuli aikamoinen itku silmään, että kauheaa tämä. Mutta kyllä se siitä sitten lähtee hyvin menemään, eka kerta on vähän jännää ja se kannattaakin miehen kanssa rauhallisesti yhdessä käydä läpi.
Nyt töitten pariin!
Nyt töitten pariin!