Edessä ensimmäinen IVF

Istuttamassa käyty.
Olipa nopea, helppo ja kivuton :)
15:sta muniksesta 7 oli hedelmöittynyt. 4 toppia, joista yksi matkassa. 3 pakkaseen ja 3 jäi vielä tarkkailuun, kuullaan sit myöhemmin kuinka niitten sit on käyny.
 
Hei!

kiitos kaikille tsempityksistä!

illusia ONNEA :flower: :hug: :heart: kyllä tulee hyvä mieli, ku näitä plussia satelee!

Nelli kyllä hamittaa sun puolesta.. :/ :hug: oon pahoillani! Älä kuitenkaan vielä lopeta niitä lugeja, ku se on kuitenki yksilöllistä milloin alkaa testissä plussa näkymään! tsemppi :hug:

MiukuMau hyvä määrä tuli alkoita ja ihan toppeja! Tsemppiä piinailuun :)

on:
Jännitin vielä aamupäivän ihan kauhuissaan, et tuleeko soittoa, et ei tarvii tullakkaan..
Siirto oli tosi kivulias ja vaikee toimenpide..toimenpide kesti lähes tunnin ja kolme lääkäriä jokainen vuorollaan yritti saada katetira kohtuun, kunnes onnistui!
Munasarjat on lievässä hyperissä, kooltaan 6cm ja täynnä rakkuloita. Vatsaontelossa näkyi nestettä.

Mutta nyt on se meidän ainokainen vauvantaimi tuolla masussa
:heart:
 
Verna ja karmilla Lämpöiset onnittelut :heart: :heart:

Halleb Onnittelut pikkuisesta :heart: Kuten näilläkin listoilla on nähty, niin yksikin kultahippunen voi riittää! Tarrasukkia hirmuisesti pikkuiselle :heart: Olipas ikävän kuuloinen sun siirto :$ Pikaista paranemista ja muista nyt levätä ja juoda. Nyt ei saa siivoilla, vaikka kuinka alkais tuntuun hyvältä ;)

illusia76 :heart: Onnea!! Ihanaa, että nyt onnistui! Ei se pregnyl enää näy!

Nelli :hug: Voi ei :'( Älä kuitenkaan ihan vielä luovuta! Tee uusi testi virallisena testipäivänä, äläkä vaan lopeta lugeja!

MiukuMau Onnittelut kyytiläisestä ja huurunenistä :heart: Pikkuiselle tarrasukkia!

on: mulla vuoto on pysynyt poissa, rinnat on kipeet ja alavatsalla menkkajuilintaa :/ Kävin ostamassa huomis aamuksi digitaalisen testin. Korkealta tipun ja lujaa, jos nega huomenna pärähtää :/
 
MiukuMaulle ja Hallelle kovasti tsemppiä nyt piinailuun!

Nemille tsemppiä huomiseen testailuun! Toivon todella, että plussa pärähtää testiin!

Soittoa ei polilta kuulunut, joten ylihuomenna päästään siirtoon B)!
 
karmilla hienoa, että on pysynyt plussana!:)

Nemi sä oot kyllä ihana tsemppaaja! :) kiitos! Meinasin äske lähtee auttamaan miestä verkoille, kunnes tulin järkiini :ashamed: oon vaan niin iloisella mielellä, että kauheesti tekis mieli tehdä jotain, mut ku ei jaksa.. Lääkäri kehotti jäämään sairaslomalle, jos hyperin oireet pahenee..haluaisin kyllä jo töihin, ni ois jotain tekemistä..
Hui, hui sulla on siellä tosi jännät paikat! Rukoilen sun puolesta, et tulis oikein muhkea plussa:heart:

tuulia kiitti! Ja hienoa, että pääsette siirtoon! On kyllä niin jännät päivät takana, et ihanaa, ku vihdoin pikkuinen on siellä missä pitää :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja karmilla:
Illusia, paljonko pistit pregnyliä?Mä laitoin 5000iui ja nyt on testissä pp9 plussa(oli jo eilen)ckearbluella testaan.Niin mä mä laitoin sen kanssa 28.4
Hei, mulla oli tupla-annos eli 10000iui. Oli kyllä aika vahva plussa testissä ja aion perjantaina tehdä uuden testin. Sitten jos näkyy vahvana, niin uskon viimein tämän todeksi:)
 
Varovaisesti vielä otan onnittelut vastaan kiitollisena :) On vaan niin vaikea uskoa, että nyt olis tärpännyt :p HalleB, olet ihailtavan positiivisella mielellä, vaikka oli vaikea siirtokin! Toivotaan sormet ja varpaat ristissä, että teidän vauveli alkais kasvaa masussa :heart:
Nemille tsemppiä testin tekoon, kyllä se plussa sieltä tulee ja vahvana eiks joo :D Varsinkin kun vuoto on loppunut.
 
Hei! Koko kevään olen seurannut palstaa ja nyt vihdoin uskaltauduin mukaan. Takana 3 vuotta selittämätöntä lapsettomuutta, tutkimukset ja hoidot aloitettiin julkisella syksyllä 2008. Clomeilla tuli heti tokassa kierrossa vahva plussa, mutta sitä iloa ei pitkään kestänyt, kun keskenmeno tuli rv 5 + 3. Kolme inseminaatiota on menneen talven lumia ja nyt jonotellaan julkiselle IVF-hoitoihin, eka käynti syyskuun lopussa NKL:lle.

Mutta, kun ei vaan enää jaksais odottaa, niin tempastiin yksityiselle tuossa huhtikuussa ja sen jälkeen onkin tapahtunut paljon ja nopeasti. Eli lyhyeen kiertoon aika rankalla hormonicocktaililla (Puregon 175-250-150, Pergoveris 150, Orgalutran, Ovitrelle) tehtiin 1. ICSI. Fyysisesti olen päässyt mielestäni aika helpolla, ei ole ollut juuri nimeksikään sivuoireita tms. Henkisesti tää on ehdottomasti rankempaa.

Punktio oli maanantaina, meni todella kivuttomasti, eikä tullut jälkeenpäinkään mitään ikäviä oireita. Saaliina tosin vain 5 munasolua, joista 2 oli kypsiä. Kummatkin hedelmöittyi, mutta toinen oli monitumainen. Yksi sitkeä sissi siirrettiin tänään ja nyt jännätään, jaksaisko se pysyä matkassa loppuun asti. Tosi kiva, kun palstalla on nyt muitakin just samassa aikataulussa olevia, ainakin HalleB, Marrr, MiukuMau!

Tsemppiä ja onnea kaikille tässä rumbassa oleville!

PS. Sattumalta huomasin tällaisen linkin, osuvia huomiota lapsettomuudesta purettu sarjakuvan muotoon. [http://meinasinkaatua.sarjakuvablogit.com/rl]
 
Halle, ihanaa! Nyt ihan hirveesti liimaa, se on siellä <3 Jännä juttu että se meni näin päin sulla, siirto kivulias ja punktio helppo :/ Onneks on tää paikka olemassa, osaa varautua kaikenlaisiin juttuihin.

Scrap, tervetuloa ja onnee kauheesti, peukut pystyssä!
 
Täällä taustalla edelleen roikun =) Jännittelen muiden puolesta omaa hoidon alkamista odotellessa... Mulla siis aikatauluksi voipi päivitellä lyhyen kaavan IVF/ICSI heinä/elokuu. Heinäkuun menkoista pitäisi varailla aika kapselin laittoon ja siitä sit aletaan etenemään ultran kautta piikittelyyn. Voimia ja jaksamusta kaikille tasapuolisesti :hug:
 
jännittää, jännittää... vasta piinapäivä 2 takana :( täällä kivut sentään loppuivat eikä trvinnut enää päivystykseenkään lähteä.

Onnea plussanneille!!! :heart:

:hug: kaikille sitä tarvitseville!! :)
 
Tein tänään testin ja melkein heti ruutuun ilmestyi plussa :heart: :heart: Ihan uskomatonta :D Pelkoja on tietenkin mielessä, mutta nyt ajateltiin miehen kanssa nautiskella tästä hetkestä ja odotella rauhassa mitä tapahtuu.
 
Scrap tervetuloa! Mullakin hedelmöittyi toisesta ivf:stä 2 ja ne molemmat siirrettiin ja tänään testi näytti plussaa. Joten se yksikin kultahippunen voi riittää :heart: , hirmuisesti tsemppiä piinapäiviin ja pikkuiselle tarrasukkia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nemi77:
Tein tänään testin ja melkein heti ruutuun ilmestyi plussa :heart: :heart: Ihan uskomatonta :D Pelkoja on tietenkin mielessä, mutta nyt ajateltiin miehen kanssa nautiskella tästä hetkestä ja odotella rauhassa mitä tapahtuu.
Onnea Nemi :heart: :heart: Sä saat vielä kaksoset :D
Mahtavaa et hoito onnistui ja toivottavasti kaikki menee hyvin. Alan itsekin olla luottavaisin mielin vaikka teinkin testin aivan liian aikaisin. Mulla siis vasta ensi maanantaina virallinen testipäivä..noh, malttamaton kun olen, niin huomenna tee uuden testin heti aamulla. Kyllähän se siinä jo pitää näkyä et mikä on tilanne.
 
Kiitos illusia ja Miimii tsempeistä! :)

Tervetuloa scrap! :flower: teillä kävi vähän sama juttu, ku meillä noitten alkioiden kanssa..meillä siis neljä munasolua, kolme hedelmöittynyttä, kaksi monitumaista ja yksi normaali, joka eilen siirrettiin!
Nyt toivotaan kovasti, et se yks riittää meillä molemmilla :heart:

marrr hyvä, jos olosi alkaa jo helpottua!

Nemi oi ihanaa! Täältä nyt oikein kunnon onnittelut eikä mitkään varovaiset! :flower: ONNEA :flower: toivotaan, että kummatkin pienet on tarttunu kiinni :heart:

illusia tsemppiä huomiseen testaukseen! Toivotaan vahvistunutta plussaa :heart:

HB ja pp 1
 
HalleB voi kun ikävää kuulla että siirto oli noin vaikea! Mutta pääasia että se yksi hippunen on nyt mukana, ei kun jännäilemään! :)

Nemi aivan ihania uutisia että plussa edelleenkin tuli, onnea tosi paljon!

Illusia tsemppiä huomiseen testaukseen, mä kyllä uskon että plussa tulee myös huomenna!

ON: Lopetin luget eilen ja odottelen nyt vuotoa alkamaan, mahassa on menkkamaisia tuntemuksia että kyllä tämä nyt oli tässä. :( Ei kovin hyvät fiilikset ole kun tähän ekaan hoitoon latasi kuitenkin paljon odotuksia. Vaikka järjellä ajateltuna 30% onnistuminen kertoo jo kaiken... Pitäisi nyt alkaa ottamaan selvää siitä pakastesiirrosta, haluaisin sen tehdä jo varmaan seuraavaan kiertoon, ei tässä nyt enää mitään hävittävää ole kun rahat on jo vedetty vessanpöntöstä...
 
Kiitos kaikille onnitteluista :heart: :heart: Nyt odotellaan, et josko päästäis ekaan ultraan asti ja nähtäis onko molemmat kiinnittyneet =)

illusia Ei mulla mitään ihmeempiä oireita ole, rinnat on edelleen arat ja välillä nippailee alavatsalla. Hieman on ollu välillä etova olo viime päivinä. Voipi johtua jännityksestäki. Nyt on hirveen vaikea keskittyä mihinkään :D , pitää lähteä pihahommiin, kun on niin nätti ilma. On se vaan ihanaa, että meillä molemmilla tää toinen hoito nappas :D , kun ekat meni molemmilla penkin alle! Kyllä se sun viiva vahvistuu!

Nelli79 :hug: Voimia! Onneksi teillä on huuruneniä, niin ei tarvitse alottaa koko rumpaa alusta! Toivottavasti pääset pian siirtoon!
 
Nemi kiitos tsempeistä! Joo se on kyllä jonkinlainen lohtu että on pakkasessa jotain, tosin olen aika skeptinen niiden suhteen. Olen jotenkin saanut päähäni että tuoresiirrossa on paljon paremmat mahikset.

Milli :hug: tiedän sun tunteen, vaikea hyväksyä että se nega sieltä tuli mutta pakkohan se on. Ei kai noita lugeja suositella lopetettavan ennen aikoja mutta jotenkin järkeilin että miksi laittaa niitä kun ei raskaana kerran ole...
 
Mulla on sellainen käsitys, että jos pakastealkioilla päästään siirtoon niin mahkut onnistumiseen on suunnilleen yhtä suuret kuin tuoresiirrossa. Pakastealkion sulatus on se riskitekijä, eli noin puolet yleensä ei kestä sulatusta. Tsemiä Nelli ja Milli :hug:
 
Okei, tuo oli uutta infoa mulle Illusia, olen luullut että sulatusriskin lisäksi on vielä muutenkin tuoresiirtoa huonommat mahdollisuudet. No joo, aivan turha noita prosentteja miettiä muutenkaan, ei ne hoitoa mitenkään paranna :D
Kiitos tsempeistä :)
 

Yhteistyössä