Miimii-75 :hug: Voi ei, kävipä huono tuuri. Mutta älä heitä vielä kirvestä kaivoon, en nyt muista sun taustoja, uusi kun olen palstalla, mutta jos sulla on taustatutkimukset tehty ja lääkärillä ja teillä selvät sävelet, niin huomennahan kai ehtii vielä mainiosti aloittaa hoidon lyhyellä kaavalla. Sitten joudut vaan pisteleen iltapäivällä/iltasella. Sillä ei kuitenkaan merkitystä, pistääkö aamulla vai illalla, kunhan on mahd. tarkkaan samaan aikaan päivästä. Itse olen kokenut aamupistelyt helpommiksi, ei tarvii stressata töitten jälkeen kotiin kiiruhtamista ja muiden menojen sovittelua.
:hug: niille, joilla ei nyt tärpännyt. Ei parane luovuttaa! Itse mietin, kun nyt piinailen, että jos ei nytkään onnistunut, niin voi tehdä hyvää unohtaa nää hoidot pariks kuukaudeks kesän ajaksi. On kuitenkin ollut suht intensiivinen kevät.
HalleB ja muut piinistelijät Onko ollut mitään oireita? Mulla oli keskiviikon siirron jälkeen to, pe ja la vatsa tosi turvoksissa ja jotenkin vähän kipee, ei kuitenkaan musta sellaista menkkamaista kipua, vaikea sitä on selittää. Rinnat ehkä aavistuksen verran "painavamman" oloiset ja nännin herkemmät. Tänään ei oikein oo tuntunut mitään normaalista poikkeavaa, heti alan näemmä friikkaamaan. Vaikka kuinka olis päättänyt, että tällä kertaa en tarkkaile mitään oireita tai oireettomuutta, niin silti sitä vaan huomaamattaan tekee. Olen viimeisen vuoden vertaillut oireitani/oireettumuuttani 2009 helmikuussa plussanneeseen olotilaani, joka sit loppui aika lyhyeen. Silloin oli jo ennen testiä nännin niin kipeät, että suihkussa käynti sattui. No, kai se on ihan inhimillistä, että vahtaa näitä oireita.
Tunteet vaihtelee päivän sisällä laidasta toiseen, välillä uskaltaa haaveilla siitä, että nyt olis onnistunut, käy katsomassa vau.fi sivun laskurista laskettua aikaa jne. Tänään ostin kaksplus lehdenkin. Sitten toisaalta, kun on olevinaan ihan oireeton olo, miettii todennäköisyyksiä, katsoo palstalta listoilta, kuinka moni on onnistunut ekasta IVF/ICSI:stä, tulee vakuutunut olo, että ei se vieläKÄÄN ollut mun vuoro. Olin tällä viikolla flunssassakin, kun oli punktio ja siirto, ei onneks korkeaa kuumetta, mutta pientä lämpöä, kauhea nuha ja yskä kumminkin. Turha kai näitä on hirveästi analysoida, mut vaikea näitä ajatuksia on häivyttääkään. Huomenna alkaa taas työviikko, kiireinen sellainen, joten päivisin on sitten muutakin tekemistä.