Minulla on kaksi synnytystä takana, esikoinen -03, synnytyksen kesto 7,5h ja toinen lapsi -04, synnytys kesti 2,5h. Toisen lapsen ponnistus 1minuutti. Edellisestä synnytyksestä on aikaa 4 vuotta, joten mietin että mitenkähän tällä kertaa käy. Minulla on tulossa keskustelu kätilön kanssa joten voin kai mainita tästä hänelle.
En viimeksi ehtinyt saamaan kuin ilokaasua ja kipukynnykseni ylittyi niin että silmät pyörähtivät päässä ja mieskin hätääntyi ihan tosissaan. Tällä kertaa haluaisin lempeämmän synnytyksen, joten kertokaahan kokeneet että onko käynnistys mahdollinen?
Olen menossa kätilöopistolle jos se vaikuttaa asiaan(joskus päätökset sairaalakohtaisia).
sarabi rv27+3
En viimeksi ehtinyt saamaan kuin ilokaasua ja kipukynnykseni ylittyi niin että silmät pyörähtivät päässä ja mieskin hätääntyi ihan tosissaan. Tällä kertaa haluaisin lempeämmän synnytyksen, joten kertokaahan kokeneet että onko käynnistys mahdollinen?
Olen menossa kätilöopistolle jos se vaikuttaa asiaan(joskus päätökset sairaalakohtaisia).
sarabi rv27+3