En tiiä näyttääks se clearblue aikasempaa vai oliko vaan sattumaa, mut näin tosiaan kävi mulla, et aamulla viivatesti anto tosi haaleen viivan (ennen ollu sillon nega) ja sit ku ajattelin varmistaa cb:lla ni tulikin hymynaama. Ite oon tehny testin vaan yhen kerran päivässä aina aamulla ekasta pissistä ja käyttäny noita halpoja viivatestejä, mitä oon netistä tilannu ja sit jos on yhtään ollu vahvempi viiva, ni oon varmistanu cb:lla. Ne on nii kalliita, etten turhaa niitä raaski tuhlailla. Tollasena varmistajana vaan niitä käytän. Millohan uskaltais alkaa raskaustestejä tekemään? Felicitaksella sano et siinä 12-14 päivän päästä ovulaatiosta. Eli mulla se ois sit ehkä tuossa joskus 16. päivä. Kyl varmast päivät matelee tuohon asti! |O Aika uskomatonta olis, et nyt heti täst ekasta ovulaatiosta tärppäis enkä oikein osaa siihen uskoakaan. Nyt ainakin tiiän, et clomeilla saan ovulaation eli jos nyt ei tärppiä tuu, ni jatketaan vaan yrittämistä. =)
Katie85 ja Päivi1980: Millon meinasitte testailla? Pidän täällä kovasti peukkuja pystyssä teille molemmille! :wave: Oon vähän nyt uuno, mut mitä tuo dpo tarkottaa? Tajuan et ne on ns. piinapäiviä ovulaation jälkeen mut mistä noi kirjaimet tulee?
Katie85 ja Päivi1980: Millon meinasitte testailla? Pidän täällä kovasti peukkuja pystyssä teille molemmille! :wave: Oon vähän nyt uuno, mut mitä tuo dpo tarkottaa? Tajuan et ne on ns. piinapäiviä ovulaation jälkeen mut mistä noi kirjaimet tulee?