Moi, Ensiksi, ONNEA kaikille plussanneille :heart:
Täällä kans tänään ulltrassa käyty ja tulos oli, että toisella puolella löytyi yksi johtofolli. Tällä hetkellä 17mm. Oli selvää ettei ovista ole tapahtumassa muutamaan päivään, mutta niin mun laskujen mukaan pitikin olla. Nyt siis kp13 ja viime kierrosta bongasin oviksen vasta kp17. Eli ihan rohkaiseva käynti oli. Sain luvan jatkaa clomeilla vielä 2 kuukautta, eli yhteensä 6 kiertoa sitten, mutta lääkäri huomas kirjoittaneensa mulle yhen lisäkuurin vielä ja lupas epävirallisesti, että saan syödä clomeja 7kk. No toivottavasti ei tarvi. Se vielä sano, ettei mitään haittaa jos terot on ehtiny aloittaa, ennen ovista, ei pitäis kuulemma vaikuttaa mitenkään. Mutta nyt alotanki ne vasta kp17.
Sain vielä lisätietoa, että mitäs sitten jos ei auta. Niin mies sai lähetteen sinne spermatutkimuksiin ja mulle se lykkäs lappuja mukaan, että saadaan lähete keskussairaalaan, jos ei elokuuhun mennessä ole napannut :/
Ostin ovistestejä ja nyt sitten oviksia bongailemaan, toivottavasti tulee yhtä selviä viivoja kuin viime kierrossa