Clomittaret vuonna 2011!

Kiitoksia onnitteluista mippis, chikakaa, justiina, mimmu1984 ja magda, toivotaa et niihin on aihetta! =)

justiina: Älä miutakaa viel laita plussanneisii, on viel nii epävarma tilanne ku vasta dpo 14. Ootellaa vielä ;) Mut valmiiks tiedot; ni katoin et la ois 20.10 ja yk:t on 19. Siulle paljon onnea monstericlomikiertoo, toivotaa et selviit mahollisimman vähillä sivuoireilla!

mippis: Nyt ei kyl menetetä näit mein plussia, tsemppiä! :heart:

mimmu1984: Upeaa! Varovaiset onnittelut jo täältä! :)

Tää taitaa olla nyt kiertojen kierto, joten tulkaahan kaikki perässä! :heart:
 
Nyt alkaa olla jo aika paljon oireita! En sitten tiiä johtuvatko clomeista vai raskaudesta... Mutta paleltaa ihan koko ajan (mutta välillä tulee kuitenkin hikikohtauksia), väsyttää ihan hirveesti vaikka oon nukkkunu paljon. Alavatsaa vihloo myös. Kyllä jännittää, enkä millään jaksais odottaa ens viikkoon et saan tehdä testin! Onneks mulla on aika paljo noita herkkiä testejä, ensimmäisen ajattelin tehdä maanantaina, eli 4 päivää ennen oletettuja kuukautisia. Mitäs oireita teillä plussanneilla on ollu?
 
Magda: Kuulostaa hyviltä noi siun oireet! =)

Aiemmin taisinki jo kirjotella miun oireista: eli ensinnäki väsyttää tosi kovin, joka päivä on tullu telkkaria katellessa nukahettua. Sit pissal on saanu ravata tiheemmin, mut se oire on kyl ollu vähä aaltoilevana. Nännit on arat. Ja todellaki palelua on esiintynny, mut samaa aikaa posket voi hehkuu iha punasina ja kuumina! Lisäks nyt parina päivänä on ollu menkkamaista jomotusta, joka yks raskausoireista onkii, mut pelottava sellanen.
 
clomit ja outo vuoto

täälä olis yksi neuvoton joka kaipaa kokemuksia ja neuvoja , elikkä kysyisin neuvoa kun nyt on menossa kp 12/ 28-35 , olen syönyt clomeja kp 3-7 , nyt sitten kp 10 ilmestyi kovat kivut alavatsassa,hyvin menkkamaiset kivut ja samoin ruskeaa vuotoa ,ovistesti näytti vahvaa viivaa, olisko tuo vuoto tosiaan ovulaatiosta johtuvaa? voiko olla noin aikaisin ovulaatio? vuoto jatkuu edelleen, tosin ei ole runsasta. onko syytä huolestua?
 
nasu-80: Oon kyllä kuullut että joillakin tulee hieman vuotoa ovulaation aikana, mutta omakohtaista kokemusta ei ole. Oletko käynyt seurantaultrassa? Vois olla hyvä idea, varsinkin kun sulla on tota vuotoa...

Täällä oireet vahvistuvat. Paleltaa ihan hirveesti, kädet ja jalat ihan kylmät (normaalisti mulla aina lämpimät kädet ja jalat). Tänään om myös alavatsalla vihlonut oikein kunnolla. Finnejä on myös tullu yhtäkkiä tosi paljo, outosti myös kaulaan ja rintakehään...
 
Hyvää huomenta arvon Rouvat/Neidit!!
Täällä on hymyilty oikein olantakaa.. Kp 13 menossa ja aamulla clearbluen digistä =) bongattu. Siihen sit pienet "hötsyn tötsyn- love me tenderit" vetästy. Huomenna sit ultrassa näkee, et joko on ehtiny irrota, vai vieläkö varmistellaan.. :p
Mukavaa sunnuntaita kaikille ja toivotaan älyttömästi plussia tähän kiertoon!!!
 
Moro!
Tänään oli se folliultra. Eilen siis sen ovis plussan sain ja ultrassa näkyi, et ihan äsken oli ovis tapahtunu. Kyseli vielä, et oottehan jo jörniny eilen- ja TOTTAKAI!!! huomenna käski vielä varmistella. Ei onneksi ollut kypsynyt clomeista huolimatta liikaa muniksia, joten jos ei tärppää nyt, niin samoilla mennään ens kierrossa.
Nyt vaan sormet ja varpaat ristiin, et tämä on se THE KIERTO!!!
Ai niin kilpirauhaskokeisiin laittoi mulle lähetteen, kun on viime aikoina ollu hiusten lähtöä, iho on kuiva kun sahara, paleltaa ja väsyttää. Pitänee aamulla vääntäytyä tk:lle piikitettäväksi.
 
Täällä kp 27/n.32. OIreena tissikipu, niin edellisessäkin kierrossa, pissattaa ja janottaa, niin kuin edellisessäkin kierrossa... eli ei mitään oireita mistä nyt kovin innostua.

Tillu: toivottavasti tärppäis! Meillä sama tilanne eli harrasteltu ovista edeltävänä päivänä ja päivä sen jälkeen... toivottavasti se riittäis.

Ovisplussan jälkeen oli muutama päivä ihan sairaan paljon valkovuotoa, mikä oli vähän hämmentävää... mä jo aattelin, et mulla on hiiva tai jotain, mutta sitten se normalisoitui... outoa.
 
Moi, Ensiksi, ONNEA kaikille plussanneille :heart:

Täällä kans tänään ulltrassa käyty ja tulos oli, että toisella puolella löytyi yksi johtofolli. Tällä hetkellä 17mm. Oli selvää ettei ovista ole tapahtumassa muutamaan päivään, mutta niin mun laskujen mukaan pitikin olla. Nyt siis kp13 ja viime kierrosta bongasin oviksen vasta kp17. Eli ihan rohkaiseva käynti oli. Sain luvan jatkaa clomeilla vielä 2 kuukautta, eli yhteensä 6 kiertoa sitten, mutta lääkäri huomas kirjoittaneensa mulle yhen lisäkuurin vielä ja lupas epävirallisesti, että saan syödä clomeja 7kk. No toivottavasti ei tarvi. Se vielä sano, ettei mitään haittaa jos terot on ehtiny aloittaa, ennen ovista, ei pitäis kuulemma vaikuttaa mitenkään. Mutta nyt alotanki ne vasta kp17.

Sain vielä lisätietoa, että mitäs sitten jos ei auta. Niin mies sai lähetteen sinne spermatutkimuksiin ja mulle se lykkäs lappuja mukaan, että saadaan lähete keskussairaalaan, jos ei elokuuhun mennessä ole napannut :/

Ostin ovistestejä ja nyt sitten oviksia bongailemaan, toivottavasti tulee yhtä selviä viivoja kuin viime kierrossa :)
 
chikakaa: Plussa on ku onkii pysynny, täällä nyt siis rv 4+5 et kovin alussa ollaa. Oireita tulee kuulosteltua tosi tarkkaa ja välil tuntuu et oireita ei oo juuri nimekskää ja tuntuu et ne ois vähentynny. Siks tänää olinkii jo iha paniikissa ja "tuhlasin" clearbluen toisen digin; näyttöö tuli "raskaana 2-3", joten oli viimekertasesta 1-2:sta noussu. Samal varasin varhaisultran, joten 2½ viikkoa täyttää piinaa, sikäli mikäli tää kestää sinne asti.

Aaltoilevat oireet; arat nännit, palelu, poskien hehkuminen, lämpö koholla n. 37 hujakoil, nippailut alavatsalla..ja mikä tärkeintä puuttuvat kuukautiset! Tänää on lisäks ollu tosi kovaa janoa..ja vatsa sekasii - aamul ihan löysällä ja illal kovalla. Sais kyl nää oireet vähä vahvistua ni ois joteki varmempi olo...
 
Ensimmäisenä onnittelut plussanneille. :heart:

Itse ollut hetken hiljaisempaa kun oltiin miehen kanssa viime viikko loma reissulla niin lueskelin kyllä palstaa mutta en jaksanut alkaa kännykällä kommentoimaan.

Itsellä täällä menossa kp 13 ja ovista bongailtu mutta mielestäni ei ole vielä tullut, aloitin kyllä kp 11. Mä olen niin huono noita tikkuja lueskelemaan mutta kun en raaskinut nyt ostaa clearbluen digitaalista testiä kun on niin arvokas. Kyllä tuonne vasemmalle taas on muutamana päivänä jomotellut. Joten eiköhän se ovis sieltä tule.

Nyt on hieman vaan huonosti tää viikko kun itse olen kauheassa flunssassa niin ei toi peittojen heilutus ole oikein innostanut :/ :/ Joten tässä kierrossa ei kauhean suuret odotukset ole plussan suhteen itsellä.

Mulla ei ollut kuin seurantaultra ekassa kierrossa kun tähän toiseen sitä soittelin niin sanoi että kun kaikki oli ollut hyvin ekassa niin katsotaan sitten 4 kierron jälkeen jos mitään ei tapahdu niin uudet suunnitelmat, mä olin hieman yllättynyt koska ajattelin että käyn joka kierrossa siinä seurantaultrassa.
 
Negahan sieltä tuli kun testasin :( Ei tainnut tulla tärppiä tässä kierrossa. Oireetkin vähentyny ja flunssa iskeny päälle... Tänään siis dpo 13. Aiotaan yrittää vielä yksi clomikierto ja pitää sitten taukoa ainakin yksi kierto, en jaksa noita clomejen sivuvaikutuksia enempää. Tauon aikana ajattelin ehkä syödä e-pillereitä, niittenhän pitäis hoitaa pco:ta.
 
Onnea plussalaisille! :) Ihana et jollain käy onni!

Mä kävin tänään kp10 folliultrassa ja ei kai mitään kovin hääppöstä ollut kasvamassa :( Edes siis kaksi clomia ei tehoa. ja lääkäri ei halua nostaa annosta kolmeen kun 150mg on kuulemma liikaa syöttää näin hoikalle. No jaa. Maanantaina käyn vielä kp15 ultrassa ja katotaan onko noi kaksi kasvaneet yhtään. Juilintaa on kyllä sillä puolella missä nää johtofollit oli (15mm ja 11,5mm).
 
magda:hug: dpo 13 on kuitenkin aika aikainen vielä, testaa ihmeessä vielä muutaman päivän päästä jos sieltä se plussa pärähtääkin!

Piukke toivotaan sitä ovista!:) kuulutan taas niitä omia myöhäisiä oviksia ja tässä sitä ollaan pieni toistaiseksi varmaan vielä mukana:)

chikakaa täällä kanssa plussa pysynyt. toistaiseksi. Ovistestejä oon tehnyt ahkeraan kun niitä jäi niin hirveesti ja tuntunut on että viivat niissä vahvistuu. Clearbluen digi näytti maanantaina raskaana 3+. Alussa oli selvät oireet: menkkajomutus, repäisykivut (pahat), väsymys, tissikipu, niin ja paha ummetus oli ensimmäisen viikon. Nyt ne on edelleen vielä vähän hukassa. Tissit on kyllä aika herkät, ja tuntuu et janottaa ja pissattaa paljon. Mahakipuja ei enää oo, mut vatsan kanssa muuten on ongelmia. Mikäs sun tilanne on? Entäs Tillu?

Hienoo tiide et sun plussa on pysynyt!:hug:

Mites Justiina jaksaa huiman clomimäärän kanssa? Mut vois varmaan siirtää sinne plussanneisiin. Haluun luottaa siihen et kaikki menee hyvin ja et pieni pysyy mukana. LA olis 9.10, yk 10.
 
mippis ja muut: :wave: Täällä menossa kp 16 ja dpo 2. Odottelua vaan, et alkaako mitään tapahtumaan. Ajoitukset oli tällä kertaa kyllä kohdillaan, et sen puolesta ei pitäsi olla ongelmia. Huomenna aloitan sit lugejen pistämisen pyrstöön ja parin viikon päästä pitäs testailla. Taidan kyllä vähän aikasemmin kokeilla -26. päivä vois pissiä tikkuun... :LOL:
 
Tarantellah: minusta tuo tilanne ei ole ollenkaan huono. Ota huomioon, että kp kuitenkin vasta 10 sulla ja just ollaan täällä keskusteltu, että monilla ollut ovis kp17-18 tienoilla. Outoa myös se, että lääkäri pitää tota jotenkin huonona. Mun mielestä 15mm kp 10 on hyvä juttu!

Täällä kp29/32. Oireena jotain pieniä vihlaisuja ja tissien jomotusta, runsasta valkovuotoa, jano ja pissahätä jatkuvasti... Mutta nämä ovat aika tavallisia minulle.
Olen aina jotenkin itselläni yhdistänyt, että kova tissikipu ja ovulaatio kulkevat käsi kädessä... Jos ei tissikipua niin yleensä kierrot on venähtäneet ja silloin ei tod. näk. myöskään ole ollut ovista. Täytyy siis uskoa, että clomit toimivat.
 
moi,ensiksi onnea kaikille plussanneille:flower:

täällä aletaan jännäämään...tänään otettu viimene terolut,joten la tai viim.su pitäisi menkat olla alkaneet.

mulla on outoa tuntemusta ollut tuolla vasemmalla puolella alavatsaa,yks ilta kun nostin kuopusta sänkyyn vihlas ja oikein kunnolla,oli oikein pakko pysähtyä.

no en elättele mitn.tunteita vielä...mutta ainahan se on kiva jännittää...:whistle:
 
Nyt on ovis bongattu kp16, piti ihan varmistaa clearbluen digitaalisella ovistestillä kun tulin töistä että pitikö aamulla mun tikun lukeminen paikkaansa kun kaksi viivaa ilmestyi. Kun ei noi tikkujen lukeminen ole ollut mulle helppoa, mutta toi digi testi on kyllä kätevä, maksaa vaan niin vietävästi. Meinasin jo heittää toiveet kaivoon mutta tulikin nyt ovis pari päivää myöhässä. Mukavat juilinnat tuntuu oikealla joten täytyy vaan odotella että mies tulee töistä kotiin :)

Mitäpäs muille clomittarille kuuluu kun on palstalla ollut hiljaista?!?

Mukavaa Viikonloppua kaikille :D
 
Ei näy menkkoja, vaikka nyt ultran mukaan dpo 15. Ja testit näyttää negaa. Ei oo edes mitään menkkatuntemuksia (yleensä kivut alkaa muutama päivä ennen). Oiskohan ovis kuitenkin tullu myöhemmin? No, onneks mulla on noita raskaustestejä jonkin verran niin voin joka toinen päivä testailla :D
 
Tervehdys pitkästä aikaa =)
Ensinnäkin onnea kaikille plussanneille :)
Omassa elämässä tilanne se, että pitkästä aikaa vuoto alkoi tänään. Nyt siis uutta kiertoa kohti ja tämä kierto mennään clomifen 2tbl. Toivotaan että sillä paremmat tulokset saataisiin ;)
Tässä kierrossa folliultaran yhteydessä mulle tehdään myös munatorvien aukiolotutkimus. Miehen simpat tutkittu ja ne olivat kunnossa :heart:

Kumma se tunne joka taas tänä aamuna tuli kun vuoto alkoi, uusi toivonkipinä syttyi ja nyt taas matkataan toiveikkain mielin kohti uusia pettymyksiä : / Ei vaan, koitan olla positiivinen ja uskoa että tämä on nyt se hyvä kierto =)
Samaa toivon teille jokaiselle :wave:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä