Clomittaret 2015

voi RooRoo! Perässä tullaan kp 26, vielä kuitenkin ilman menkkaoireita. Eilen laitoin hoitosuunnitelmani mukaisesti viimeisen Lugesteronin. Tänään mennään siis ilman. Kehossa on tyhjä ja oireeton olo, joten tiedän ettei kanssamatkustajaa ole tarttunut mukaan.

No joo, en mä oikeastaan edes osaa elää niin että toiveet olisi kovin korkealla. Joten en voi sanoa pettyneenikään. Mitä pettyminen nyt oikeastaan sitten edes tarkoittaa. Olen ehkäpä enemmän pettynyt koko elämääni tällä osa-alueella. En olisi voinut koskaan kuvitella, että en saa lasta. 13 vuotta toivetta, joista yrittämättömyyttä 4 (vuodet 2010-2013). En silti ole valmis luovuttamaan. Tässä kai todella pitää alkaa laihtumaan! :| - 4,5 maaliskuun saldo.
 
Tsemppiä nuttunen laihdutukseen. Mulla löytyy myös vähän ekstra kiloja mutta lupasin itselleni että maaliskuun tavoite on treenitavoite (3kertaa viikossa salia ja kerran hölkkäystä) ja sitten huhtikuussa laitan painotavoitteeksi -3kg. Motivaatio on vain vähän hakusessa sen huhtikuun tavoitteen suhteen :)
 
Kiitos tsempeistä RooRoo ja itsellesi niitä myös! :) Ihanat ilmat ainakin vetoavat ulkona liikkumiseen. Toivottavasti aurinkoiset ilmat saa jatkoa. Tästä vaan kohti uutta kiertoa ja Letrot mulla on silloinkin käytössä. Eihän sitä koskaan tiedä, mitä kevät tuo tullessaan!
 
Ja KP 1. Toivottavasti saamme ryhmään hyviä uutisia vielä 2015-vauvoista. Meiltä puolesta se näyttää olevan kohta mahdotonta. Kristallipallo olisi ihan jees niin tietäisi koska sitä lasta vois odottaa. :)
 
Pahoittelut pisamapeikko ja RooRoo :(

Mulla olis huomenna testipäivä mut taidan siirtää päivällä tai parilla jos menkat ei ala. Testasin eilen päivällä negan ni eipä se kai siitä plussaksi muutu. Hitto kun ei ollu sitä ultraa tässä kierrossa, mut seuraavaan sen kyllä pyydän.
 
Tämä utelias meni pissaamaan ovulaatiotestiin hetki sitten :D jaa miksi? No ihan kiinnosti vaan tietää, että tuleeko sinne testiin viivaa vai ei eli kai halutakseni katsoa näkyykö pregnyl (voiko muuten luget näyttää sinne jotain?) siellä vielä. Sain melkein kaksi saman vahvuista viivaa eli näin näyttää olevan. Joko näin kuuluukin olla tai sitten kroppani on mennyt täysin sekaisin? Nyt on pregnylin laitosta tasan kaksi viikkoa aikaa.

Raskaustestipäivähän minulla on torstaina. Sitä tuskin kuitenkaan teen, koska mitään oireita minulla ei ole koko aikana ollut. Pregnylistä eikä lugeista tullut edes normaalia rintojen aristusta. Tänään oli kotiin tullessa hieman nippailua, mutta tulkitsen ne kohta alkaviksi menkoiksi. Tänään siis kp. 28.

Mukavaa aurinkoista alkanutta viikkoa kaikille kanssasisarille!
 
Mulla on nyt brobleema, alottaisinko uuden kierron käynnistämiseksi primolutit vaiko e-pilleri kierron.

Kun tämä letrozol kierto oli täysi susi, ei ovista eikä menkkoja, nyt on kp32 eikä mitään tapahdu ja testit negaa. Hoitaja käski rauhassa odotella vuotoa mutta kun sitä omaa kiertoa ei ole niin eipä tässä jaksaisi kuukausi tolkkua odotella.

Ja ultran se lupasi seuraavaan kiertoon.. e-pillereiden jälkeen se vaste letrozoleilla oli niin hyvä kun saatiin se ovis ja raskaustestiinkin plussa.
 
kirpsakka, mä odottaisin siihen et kp35 tulee täyteen ja sit käynnistäisin primoilla. Vai olitko ajatellut syödä useamman kierron pillereitä?

Mullahan on nyt sit se välikierto.... Ja tänään kp7 ja juuri niinkuin aikaisemmissa kierroissa ilman clomeja niin limat alko tänään, jo muutaman päivän on nipannu alavattaa ja selkeet ovisoireet ilmassa. Eli taas ovis siirtyy varmaan tonne kp10-11 tienoille. En usko et on kyllä vielä kypsä silloin. PRKL..... Clomit siirsi mun oviksen tohon kp14-15 ja silloin on paremmat mahdollisuudet et se ois "valmis" se hemmetin muna :LOL:
Et ei varmaan nyt sit tästäkään kierrosta raskauduta, oon jo luovuttanu. Mut onneksi ensviikon jälkeen on loma ja pääsee viikoksi reissuun :)

Mitäs muille kuuluu? On ollu vähä hiljasta, mäkään en oo kerinny kirjotetlla ku töissä on ollu niin kauheen kova kiirus... Ja kotona mä en konetta avaa :D
 
Täällä nyt on sellainen tilanne, että kävin ti polilla tuulimunatyhjennyksen jälkitarkastuksessa. Siinä puheltiin lääkärin kanssa (mies vielä) että miten jatkossa; kun siellä siis odottaa miula ne verikokeet ja clomit.. Clomit saan ottaa vasta 2. kuukautisten jälkeen käyttöön (elikö siis periaatteessa kolmanteen kiertoon?) ja verikokeisiin nyt kunhan kuukautiset sieltä kohta puoliin pitäis alkaa... Raskautumistaukoa kuulema suosittelevat 2 kiertoa... Ultrassa näkyi ilmeisesti hyvällä mallilla oleva kohtu, kun sanoi vaan että on taaksepäin kallistunut, oikea munasarja pieniä follikkeleja, ja vasemmasta löytyi 2CM FOLLI! :O limakalvotkin kuulema just että vois olettaa olevan otollista, mutta kuitenkin sivulauseessa että kun sitä taukoa... Ultran jälkeen vielä juteltiin ja kyllä hää sit kuitenkin kanssa vähän ilmoille heitti kysymystä että "haluaako jättää yrittämättä mahdollista luonnollista otollista hetkeä", ei siis varsinaisesti kertonu mitää kovin pätevää syytä tauolle (Toki jos hän ois sanonu että se on hengenvaarallista tai mahdollisuudet kaikkeen pahaan on, ni toki olisimme taukoilleet), illalla sitten pistettiin tuulemaan ja katotaan kuinka käy...

Ei hän voinut myöskään täysin varma olla siitä irtoaako se, onko se sellainen kysta(?) joka saattaa siellä muutamankin kierron majailla ja sit surkastua pois, vai onko se just sitä mitä pitääkin... Ja nyt ehkä harmittaa kun ei sitä millään tavalla seurailla...

Kyllä tossa pohdin sitä yrittämistä ja tähtäämistä siihen,tietty uusi km pelottaa ja on "todennäköisempää" nyt, voiko tämäkin munasolu olla viallinen heti perään kun en antanut elimistön toipua rauhassa muutamaa kiertoa - voiko mahdollisella lapsella olla tästä syystä joku vamma... En tiedä oikein näistä mahdollisista ovulaatio-oireistakaan, nyt ihan vähän kummissani...
 
Täällä on täti lähetetty kauas pois ainakin hetkelliseksi. Meillä oli suunnitelmissa taukokierto oman pääkopan rauhoittamiseksi mutta sorruin tänään 1 letron ottamiseen. Nyt sitten mietin että menisinkö ultraan vai vedänkö ihan itse tämän kierron. (Ei ole ollut riskiä moneen folliin missään kierrossa joten sen puolesta kaikki ok)

Nyt naiset hyviä uutisia tänne jouluvauvoista!
 
Miten nuttusella meni?

Ihaa reissu kuulostaa ihanalta!

Enkeli kait ne lääkärit kovalla kädellä sanoisivat että pakkotaukoa on pidettävä jos raskaaksi tuleminen olisi hengenvaarallista tai saattaisi nostaa riskejä esim lapsen vammautumiseen. Toivottavasti onni kääntyy ja plussa toisi pikkumurusen.
 
^no näin minäkin tämän asian vähän näkisin...kun onhan toisaalta kaikkeen mahdollisuus ihan normaalissakin raskautumistilanteessa,niinku mahdollinen kehityshäiriö tai keskenmeno tai mikä vaan... Joten yks pikku joulutonttu on tilauksessa... Toivottavasti kaikki saatais elämämme paras joululahja <3
 
Täällä ollaan juu! Tiistaina alkoi "vuoto", joka sitten tyrehtyi iltaan mennessä, eilen vuosi pyyhkiessä ja tänään taasen samaa pientä vuotoa. Sellasta rusehtavaa. Ilmoitin tiistaina jo uuden kierron alkaneeksi klinikalle ja uusi ultra varattiin ensi viikon perjantaille. Ajattelin, että menkat alkavat.... no nyt en sitten tiiä, että onks tää tätä menkkailua tässä kierrossa, vai alkaako ne vielä kunnolla? Mistä lasken kp 3 ja aloitan Letrot. Tänään on siis kai tuo kp 3. HUOH!!!

Tein varmuudeksi tänään vielä raskaustestin, koska tämä oli ilmoitettu testipäivä. Negaa näytti. Seuraan nyt iltaan asti tätä tiputtelua. Jos menkat alkaa voimistua tänään, niin kai lasken tämän ekaksi kiertopäiväksi. Jos ei niin pitääkö tässä ottaa Letro. Juupas eipäs! Ei oo helppoa lapsettomallakaan, kun mikään ei ole niin epäselvä kuin oma kroppa! :saint:
 
Hei muuten, minkälaisilla kiertopäivillä te syötte Letroja tai Clomeja? Mulle määrätty kp 3.-7. Mietin tässä, että ei kai tee hallaa, jos aloittaisinkin Letrot vasta kp 4 ja oottelisin vielä varmistusta menkkojen alkamiseen huomiseen aamuun asti. Ootteko koskaan säätäneet juttuja näin ittekseen?
 
Mulla edessä tänään vika tero-pilleri, jos vaikka viikonloppuna alkais vuoto ja maanantaina pääsis soittamaan tyksiin, kun tää aika ennen sitä sunnittelukäyntiä käytetään hyväksi ja tehdään vielä oi-hoitoja.. ootko enkeli missä hoidossa? Voi olla et oot sen laittanut tänne mut on vaa mennyt multa ohi..
 
Joulukuussa varasin menkkojen alkaessa ajan perhesuunnitteluneuvolaan, jossa kävin tammikuun lopussa, ja siitä pari päivää teinkin sen haalean plussan, joka 9.2 yksityisellä varhaisultrassa osoittautuikin tuulimunaksi, ja siitä sitten polille sairaalaan ja siellä nyt oon :) Eka (ja ainut) raskaus alkoi clomeilla v.-12 ja sillo kävin yksityisellä. Nyt vaan ei oikein ollu varaa, kun kotona oon tuon nyt juuri 2v poikasen kanssa. Polille oisin päässy jossain vaiheessa keväällä sen PeSun kautta, "onneks" nyt vähän "nopeammin" tuon tuulimunan takia..Jos nyt jotain positiivista...
 
Mä nyt kuitenkin alotin ne primolutit kun en jaksa odottaa :D seuraavaksi syön sitten ne e-pillerit jos tämä kierto ei onnistu.

Letroja syön kp3-7, hoitaja viimeksi sanoi että ei ole niin päivän päälle koska nuo letrot aloittaa.

Alotin sitten thyroxiininkin kun oli siitäkin parin kuukauden tauko, jospa sekin auttaisi johonkin.. ainakin väsymykseen :D

Toivottavasti tänne saataisiin nyt hyviä uutisia kaikilta :)

Enkä jättäisi myöskään enkelin tilanteessa ovista hyödyntämättä :)
 
Ekks on sairaala.. Tosiaan tiistai-iltana tilanne hyödynnettiin, ei enää sen jälkeen..et jos ei nyt kerrasta ni hyvä kun tulee ainaki ne yhdet kuukautiset. Ei hätää... Vähän jotai alavatsa-sektioarven kohdalla jotai pientä nippailua ja jotai tuntemuksia, mut mielen tuotoksiahan ne on, eipä tässä vielä muuta vois olla :)
 
Tylsä on päivän sana täälläkin. Viimeiset letrot tänään popsituista ja nyt alkaa odotus ja tikutus.
Otin muuten tänään ison harppauksen kohti jotain erikoista...
Kävin osteopaatilla kehoanalyysissa ja "puhdistuksessa". Kävin samassa kaksi vuotta sitten ennen ensimmäistä plussaa. Kaikki keinot sallittuja (kait?)
 
Hei ihanat naiset!! :heart:

Tulin täältä taukokierrolta kertomaan teille ihania uutisia, nimittäin tein juuri positiivisen raskaustestin!! Mää meinasin pyörtyä tuonne vessaan, ku kaksi viivaa piirtyi heti.. Minä sanoinki, että taitaa olla viimeinen oljenkorsi, että pidän taukoa lääkkeistä ja tulenki luomusti raskaaksi ja näinhän siinä kävi. :heart: YK n. 20 toi toivotun tuloksen.

Tsemppiä teille ihan jokaiselle, tiedän mitä käytte läpi ja toivon, että tuutte äkkiä perässä!
 

Yhteistyössä