Clomittaret 2013





Keskiviikko 4.9.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta
plitsis...........61/28......ya11/2011......2.c.......1. lapsi, 26v
kinuzki..........42/29-30...ya1/13/yk8......t+c......1.lapsi,PCOS,23v
jomilla.........42/36...........yk 3.............f?...........pco, 2.lapsi, 36v
SuAnn..........39/30.......ya 06/2012......2.c .......1. lapsi, 31v
Seemi..........33/28-41.......ya11/09......4.f.....pco(1/2),1.lapsi,32v
Malla84.........30/30-? .......ya3/13............t+f..............pco,1.lapsi,29v
-minävain-.....29/30..............yk8..............tk...................1lapsi
apsu............28/30..............ya 01/12.......g+o...............pco,2.lapsi,30v
Kazu87..........28/28.............ya6/10...........?.................selitm,1.lapsi
lotta1............27/?... ...........ya 4/13.........1.c.
USL...............26/25-33........ya 2009.........tk..................selitt. 2.lapsi
dots..............26/29.......ya6/12................1.f......endo,1.lapsi,29v
Melody89....... 26/?........ya 6/12........................pk+ovl., 1.lapsi, 24v
inessa_........25/30............yv6.................mp.....pco,keliakia,2.lapsi,27v
hiulu........24/27-32..........yk 5..................3.c.........selit., 2.lapsi
skorppari82...17/??.............yv2,5............tk.................pco,1.lapsi
Niian.......14/n.28......yk11/ya4/2011.........1.ivf............selitm.1.lapsi,27v
Päivi1980 ....13/29..............06/10..............lz................3.lapsi,32v
sansu86.....13/30-53.....ya08/11.................2.c...............1.lapsi
Siiri84........11/25-32..................clomien aloitus seuraavassa kierrossa
Grill..............9/30-32.......ya9/11 yk24......4.c......endo 1.lapsi 23v
Miyaka..........9/32-34.........ya06.......6.c+m........pcos,1.lapsi,34v
Ambrosia85 ....8/28-32..............yk 4.........g+o....................
deseo..........6/28........ya1/2011.....g,s,lutinus..1.ivf......selit m,1.lapsi
Minnikko.....4/33-35..........ya01/2011.....c..........1.lapsi
Hydrangea..3/29-44....ya1/12..g+pr+m+l+ins.(8.OI)..pco,1.lapsi,27v

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
*Stiina, kaathy, Enna_, mavli, Heipa, jenninoora, StellaI, Basilika2, marianna87, Emiliaani, Vauva haaveissa


Piinailijat
Malla84 dpo 14
dots dpo 13
apsu dpo 11
lotta1 dpo 10
hiulu dpo 9



:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c.....2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82....16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v(rk:'()
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v

toukokuu:
Neppu_....3.5...28/28..ya2010syksy.....1.ivf........pco,1.lapsi,27v
NiQ..........6.5....28/32............yk13........5.c+m+pu+pr+IUI.......2.lapsi
miimuli87........13.5.......?/?............ya2008........tauko.....pco,1.lapsi,26v
RuutuAkka......14.5.....37/33-36.....ya 2012.........1.c+t...........pco,27v
Slartibart.................14.5......29/30.........ya 3/12............tk....pco, 25v.
Sarona.......18.5.....28/31-40.....ya 8/09......1.t+f+pu......pco,1.lapsi,27v
miss_piggy.-..31.5..29/30-70...ya2/12/yk10..1.c....1.lapsi, 31v.(kkm2/13)

kesäkuu:
takkuapina......14.6....29/30-40..........ya2/12....3.c........pco,1.lapsi,26v

heinäkuu:

elokuu:
Pumppeli.....5.8.....33/31-42........ya01/11........2.c.......pco,2.lapsi,30v
Mimmuskainen_..8.8...29/28-33.....ya2/09..1.Letrozol..selitm,1.lapsi,24v
Hipsunpöpsy...8.8......28/32-33.....ya11/11..........tk........2.lapsi, 34v.

syyskuu:



Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:Niian, Grill, skorppari82 ja Hydrangea
 
Niian Jee, onnea siirtoon :heart:

Hydra:hug: jos se tämä kierto olis SE :heart: Ja hienoa et saitte sen ajan =)

Luna sulle kyllä sattu kurja lääkäri :hug:

Siiri Tervetuloa :wave:

ON. Tänään ois sitte 0 ultra. Jännittää ihan hirveästi onko lääke toiminu ja onko se keväällä ollut "ehkä kysta" poistunut. Ja sitte se pistoshomma, huoh. Mut onneks saa kuitenkin sen tän päivän annoksen pistää siellä nii ei tarvi sitä illalla alkaa säheltää, jos se sitte huomena jo sujuis ku hermot saanu levätää :D
 
deseo tsemppiä 0 ultraan! Eiköhän se pistelykin ala sujua kuin itsekseen! Näin ainakin itsellä vaikka se alkuun olikin tosi jännittävää. Meillä miehestäkään ole avuksi, kun sattuu olemaan hieman "heikkona" neuloihin ja vereen.

Vielä pari päivää pitäisi jaksaa testaamatta! En ole kyllä tällälailla piinaillutkaan aikoihin! Yritän kitkutella lauantaille, jotta ei tarttisi ihan hailuroita viivoja miettiä. Katsotaan pystyykö.

Onko dots ja malla jo testaillut?
 
Huuuh, eilinen päivä niin täysin koulujuttujen ja kotitöiden parissa, etten millään ehtinyt perehtyä tänne sen enempää. Mutta nyt on taas kaikki luettu.

Tervetuloa uudet!! :wave:

Niian: Oioi, tsemppiä! =)

deseo: Ultraonnea! ;)

Hydra: Hui, suunniteluaika jo! Jännää... :)

Luna: Voi miten kökkö lääkäri... : / Mutta onneksi käynti meni muuten suht' hyvin! :)

ON: Tänne ei kuulu mitään sen kummempaa. Tuli mieleen noista clomioireista kun kirjoittelitte, että mulla on nyt tässä neljännessä clomikierrossa tullut kuumat aallot sivuoireiksi. Ne tulee iltaisin, siinä 20-23 välillä suurin piirtein. Yöstä en ole ihan varma, voi olla että vielä silloinkin... Tänään tuli meinaan yksi aalto heti kun nousin sängystä. :D
 
dpo 9 , negatiivinen, mutta niin arvelinkin - siis että jos jotakin olisi näkyäkseenkään niin ei se vielä näkyisi tai ehkei olekaan mitään mikä voisi näkyä. löysin jostain englanninkieliseltä sivulta, että dpo9-dpo17 raskausoireet lisääntyy hcg nousun vuoksi ja toiselta, että dpo9 n. puolet raskaana olevista saa haamun tai vahvemman. ensi viikkoa odotellessa, eiköhän se täti tule viikonloppuna kylään jos on tullakseen, clomi-kierroissa tullut aina paria päivää aiemmin kuin normaalisti. Jos muita piinailijoita kiinnostaa niin vilkaiskaa tää Pregnancy Test Statistics - When To Take A Pregnancy Test | Countdown to Pregnancy
 
Hei,

Uusi clomitar ilmoittautuu, jos mukaan mahtuu.

Olen 37-vuotias pco-nainen ja toiveissa on lapsi. Olemme aviomieheni kanssa yrittäneet lasta nyt reilun vuoden, josta huhtikuulle asti 2013 luomusti. Vuoden alusta kierto alkoi jälleen heitellä ja sain terolutit. Niistä ei ole ollut apua vauvahaaveisiin, mutta kierto kyllä säännöllistyi kellontarkaksi. Heinäkuun lopussa kävin uudelleen gynellä ja sain metut, terot ja clomit. Metuja olen syönyt nyt siitä lähtien ja mielenkiintoisia haittavaikutuksia olen saanut. Eilen aloitin sitten sovitusti clomit kierron 3.-7. päiville. Haittoja tullut jo niistäkin, mm. kuumat aallot, pahoinvointi, hermostuneisuus ja päänsärky. Mutta mitäpä sitä ei kärsisi sen eteen, että sen lapsen saisi.

Mies tutkitaan syyskuun aikana ja minut tarkemmin loka-marraskuussa, jos clomit ei auta. Mitään seurantaa ei tässä välissä ole, eikä tutkimukset tähän asti ole olleet mitään tarkkoja. Gyne lähettää lapsettomuuspolille sitten loka-marraskuussa, jos en sitä ennen saa plussaa. Olen siis käynyt yksityisellä puolella ja samainen lääkäri on sitten lapsettomuuspolillakin, joten siirtää vain minut sinne asiakkaaksi.

PCOS mulla on todettu jo kauan sitten. Vasta nyt olen kuitenkin tajunnut mitä kaikkea tuo aiheuttaa. Löytyy siis karvoja leuasta, ihottumaa, ylipainoa (joka ei tunnu millään laihdutuksella sulavan) ja monirakkulaiset munasarjat. Oviksen olen kyllä joka toinen kuukausi löytänyt, joskus useamminkin. Voi olla, että en kuitenkaan ovuloi loppuun asti eli munasolu jää kiinni telineisiin...

Kovasti toivon clomista apua. Kokemuksianne lueskelen tässä ja kaikille toivon plussatuulia!
 
Hei!

Ajattelin minäkin osallistua tähän ketjuun, kun ensimmäinen clomikierto on meneillään. Taustasta sen verran että raskautumisyritys alkoi 7/2011, joka johti raskauteen 11/2011. Tämä raskaus jouduttiin kuitenkin keskeyttämään sikiöpoikkeavuuden vuoksi 1/2012. Tämän jälkeen uusi raskaus ei ole ottanut alkaakseen. Olemme ns. selittämättämiä, sillä miehen siemennesteen pitäisi olla priimaa ja minullakaan ei mitään ratkaisevaa ole todettu. Ovulaatiot olen saanut aina tikutettua ja joskus kun olen sattunut gynellä käymään oviksen jälkeen, niin ultrassa on pystytty näkemään että ovis on tapahtunut. Vuosi sitten myös S-prog testi tehty, joka oli peräti 79 eli sekin todensi tapahtuneen oviksen. Tuhruttelua on kuitenkin aina ollut loppukierrosta 2-4 päivää (dpo 9-12 ->), mutta tämäkin ilmeisetsi normaalia. FSH oli hieman koholla minulla viime vuoden loppupuolella (9,6), mutta ei tuokaan nyt vielä selitä mitään - lisäksi se oli taas viime keväänä taas normaali. Itse olen epäillyt alavatsakipujen takia endometrioosia/ademyoosia, mutta ei tuokaan läheskään aina lapsettomuuteen johda. Lääkärit eivät ole pitäneet tuota endometrioosia todennäköisenä.

Kävimme tämän vuoden toukokuussa ensikäynnillä hormonipolilla, jossa kehotettiin jatkamaan luomuyritystä vielä elokuun kuukautisiin asti, jonka jälkeen aloitetaan clomit 50 mg kp 3-7. Nyt menossa ensimmäinen clomikierto kp 12/25-29. Eilen eli kp 11 oli seurantaultra, jossa näkyi ainakin neljä 17- 19 mm follia :O - kolme oikealla ja yksi vasemmalla. Limakalvo oli ainoastaan 5 mm. Itse epäilen että (ainakin) tuo vasemmanpuoleinen on kysta, sillä se puoli on kipuillut jo pidempään. Meidät laitettiin yrityskieltoon täksi kierroksi ja ensikierto välikierroksi. Tuon välikierron jälkeen pitäisi ottaa puolikas clomi kp 3-7 ja mikäli mahdollista niin siihen kiertoon tehdään inssi.

Nyt olo on melko hämmentynyt ja vihainenkin. Miksi normaalisti ovuloiville määrätään näitä clomeja, kun se näyttää aiheuttavan vain ongelmia? Pelkään että minulla aiheutuu noista kystia (ollut aiemminkin) ja tuo ohut limakalvo myös huolestuttaa. Koska vaste on liian kova jo pienillä clomiannoksilla, niin eikö tuota inssiä voisi tehdä ilman clomeja? Tavoite on kuitenkin saada 1-2 follia ja yksi folli tulee joka kuukausi ilman clomejakin.

Sivuoireet clomeja popsiessa olivat lieviä, vasta aivan viime päivinä on ilmennyt enemmän sivuoireita: silmien kuivuutta ja särkyä, päänsärkyä, kuivuutta, nenäverenvuotoa...

Ajattelin että voisin saada täältä vinkkejä muista lääkkeistä, joita voisin lääkärille ehdottaa käytettäväksi inssin tukena clomien sijasta ja toisaalta olisi kiva kuulla että onko mukana muitakin "normaalisti" ovuloivia, joille on määrätty clomit ja mihin tämä on teillä johtanut? Mitä te muut tekisitte minun tilanteessani?

Pitkä ja kivikkoinen tuntuu olevan tämä lapsettoman taival... Takapakkia ei jaksaisi enää kauheasti tämän kaiken päälle ottaa :'(
 
Esikko83 Mulla on hiukan samankaltainen tilanne kun sulla. Toki mä pyysin lääkäriltä clomeja, koska jotain haluan jo kokeilla, kun mitäään ei ole tapahtunut vuosiin :'( Mulla myöskin diagnoosina selittämätön lapsettomuus. Paikat kunnossa, kierto säännöllinen, muutaman kerran varmistanut oviksen. Ovisoireet tunnistan ilman testiäkin. Nyt ultrattiin kp9, tokasi että kaikki näyttäis paremmalta kun hyvältä, kaksi follikkelia löyty n16mm molemmat. Limis 5,7 vai 4,7mm. Sanoi että sileä nätti pintä. Ja arvioi oviksen tapahtuvan nyt kp11 tai kp12, eli tänään tai huomenna. :)
Ensi kierrossa kokeilen clomeja, sanoi että ei niistä haittaakaan ole. Kolmen kierron jälkeen jos tilanne sama, menen uudelleen. Sanoi vaan että kaikki ultran perusteella näyttäs pelaavan loistavasti, joten lääkehoitoja ei tarvita. Jäi suuresti ihmetyttämään jos kaikki näyttää olevan hyvin, miksi en raskaudu :'(
Saa nähä miten mulle clomien kans käy. Hiukan kyllä vähän pelottaa, kun ei mitään seurantaultraa edes suositeltu.

Minkä paksunen limakalvon muuten tulis olla kiinnittymisen kannalta??
 
deseo, onnea nollaultraan! :)

Niian, onnea alkionsiirtoon. Tule heti kertomaan, miten meni. :)

Esikko83, tervetuloa mukaan! :) Oliskohan lääkäri halunnut vahvistaa ovista ja siksi määräsi Clomit. Clomien jälkeen yleensä seuraava askel on aromataasi-inhibiitit, esim. Femar, Letrozol ja Anazol. Ne on ihan tablettilääkkeitä, mutta toimintaperiaate hieman eri kuin Clomeilla. Niiden pitäisi myös olla hellempiä limakalvolle.

Siiri84, kumma juttu, jos sulla ei ole seurantaa. :confused: Mä en ainakaan suostuisi käyttään lääkkeitä ilman niitä. Mulla on ollut kiertoja, joissa ovista ei ole lääkkeistä huolimatta tapahtunut ja ne on voitu pelastaa jatkamalla pistoksin. Sitten on myös ollut kierto, jossa kasvoi viisi follia. Vaste on ollut hyvin vaihteleva, joten itse koen ultrat tärkeiksi, myös limakalvon seurannan kannalta. Limakalvon tulisi olla oviksen aikaan mielellään ainakin 8 mm. Mulla limiksen kasvutahti on parhaimmillaan ollut vajaa 1 mm/vrk ja se kasvaa aina ovikseen asti.

vauvatoiveinen, tervetuloa! :)

hiulu, negapahoittelut. :hug:

ON: Tänään illalla taas pistetään.
 
Viimeksi muokattu:
Esikko , minä olen myös hieman nihkeällä mielin syönyt clomeja, kun ei pitäisi olla missään vikaa, mutta kuitenkin luottanut lääkäriin että niistä jotain hyötyä olisi - nyt sitten viime inssissä sanoi, että seuraavaksi kokeilisi jotain toista (sillä oli kauhean monimutkanen nimi) jos vika on vaikka siinä ettei-clomit-sovi-mulle! Hlv...jos tässä kierrossa ei tärppää niin ehdotan lääkärille, että seuraavaksi kokeillaan ilman mitään (tai vaihtoehtoisesti vaikka määrää jotain niin pohdin tarkkaan pistänkö niitä suuhuni) Meillä on yksi lapsi, joka sai alkunsa "puolivahingossa" - eli senkään puolesta ei pitäisi olla vikaa, vaikka onhan raskaus ja synnytys voinut muuttaa jotain tuolla alakerrassa.

Siiri aika hurjaa, ettei seurata! Mullakin ekassa clomikierrossa oli 2 follia, kaksoisraskausriski, toisessa oli se 1, ja nyt kolmannessa 5, joista kuitenkin 2 johtofollia, kaksoisraskausriski tässäkin.... Lääkäri sanoi, että kolme follia olisi jo liian suuri riski, että silloin tulee siinä kierrossa lapsen yrittämiskielto.
 
Viimeksi muokattu:
Hydra: Sielläkin suunnitellaan ivf jo kovaa vaihtia..:/ Toisaalta on hyvä, että alkaa tapahtua, mutta kurja kun meitä on täällä jo aika monta joilla sama kohtalo. Tsemppiä. Itse olen sitä mieltä ettei ivf ollut niin paha rasti kuin olin etukäteen pelännyt. Pidetään silti peukut pystyssä, että teillä kolmas inssi toisi kaivatun plussan.

Hiulu: Pahoittelut hyvin varhaisesta negasta. Toivotaan, että kaksi viivaa vielä tulisi.

Vauvatoivoinen
ja esikko83 tervetuloa, olkoon vierailunne lyhyt ja
plussarikas. :)

Grill:
Pahoittelut kurjan kuuloisista haittavaikutuksista. :/

Deseo: Tule sitten kertomaan jatko suunnitelmat kun ultra ohitse. Pistäminen sujuu varmasti ihan hyvin.

Täällä on sitten pikkuinen kyydissä. Oli kuulemma paras alkiomme, tosin en muuta tajunnut kuin sen että hän oli nopeiten jakautunut jo saman päivän aikana. Toimenpide oli todella nopea ja kivuton.. Ei tuntunut edes sellaiselta kuin inssissä. No nyt sitten jännäillään mitä testi sanoo 18.9. Toiveet korkealla, mutta silti yritän varautua pahinpaan.. Niin ja 9 alkiota olivat kelvollisia pakkaseen. Eli kyllä aika kova kato kävi kun ensin oli 21 solua ja sitten hedelmöittyneitä oli 13 ja kymmenen selvisi. Ilmeisesti kolme oli ollut alunperinkin raakaa ja ne oli heivattu jo alku metreillä syrjään ja hedelmöittyneistä oli ollut muutama monitumaisia. En tiedä mitä se tarkoittaa, mutta on kuulemma ihan normaalia, että niitä muutama on näin isosta otannasta ja ne ovat sellaisia jotka luontohoitaisi muutoin.
 
Niian, ihanaa. :) Toivottavasti pikkuinen tarraa lujasti kiinni. Komean joukon saitte myös pakkaseen. Eiköhän tuolla määrällä vielä ihan kivasti PASsejakin tehdä. Toivottavasti huurunenille ei tule heti perään käyttöä, vaan tästä tärppäisi. :)
 
Listan Päivittäjät. Mut varmaan voi siirtää listan kärjestä plussanneiden puolelle. Tässä tiedot.

plitsis.......1.9.2013......29/28.......ya 11/11.....3c....selitm, 1.lapsi, 26 v

Esikko ja hiulu: Mulla kanssa annettiin Clomit, vaikka mitään vikaa ei löytynytkään. Oviski oli viel ihan säännöllinen, eli ei periaattees pitäis olla mitään vikaa. Ja kun ýritys alotettiin vuoden 2011 loppupuolella, tulinkin raskaaks muutaman kierron jälkeen ihan luomusti. Se sitten kuitenki pääty keskenmenoon 8. viikolla. Ja sen jälkeen meni melkein vuos, et ain aattelin, et no seuraavas kuus se tapahtuu. vihdoin rohkenin ottaa yhteyttä lääkäriin ja tutkimukset tehtii nii mulle kun miehelle ja kaikki näytti normaalilta. Eli ei olis pitäny olla mitää estettä. Lääkäri myönsi Clomit ja sano että kolme kierrosta niitä voidaan koklata ja jos se ei se toimi viimestään kolmannella kierroksella, niin luultavasti se ei tuu toimii mul ollenkaa (oon kyl kuullu et ihmisiä tulee raskaaks myöhemmilläki kierroksilla), sit pitää miettiä jotain muuta. Olin jo henkisesti alkanut varautuu siihen, että pitkä tauko tulee olee eessä, koska en ollut valmis seuraavaan askeleeseen. Ihme kuitenkin tapahtui. Plussasin viime viikonloppuna.

Mulla mun kiertoa Clomien kaa ei koskaa seurattu. Asun ulkomailla ja täällä lääkärimaksut hipoo pilviä, ihan vaan senki faktan takia lääkäriin yhteyden ottaminen ennen clomeja oli niin iso asia mulle, toki jotenki kieliki vaikutti. Ain kaikkia vaikeit juttuja ei osaa ain selittää muut ku omal äidinkielellä.

Tsemppiä, jaksamisia, voimia ja iloa kaikille täällä. Ihmeitä ehottomasti tapahtuu!
 
Viimeksi muokattu:
Huomasin just, et joku kyseli milloin testaan, oonkin näköjään vielä listalla, vaikka sunnuntaina kävin kertomassa tilanteeni. Mulla menossa jo kp4, ja taukokierto. Lokakuussa inssiin. Mut voi laittaa tauolle..

Onnea plitsis, kiva kuulla! Antaa varmasti uskoa meille kaikille.

Niian, toivottavasti piinapäivät menee nopeesti ja tuloksena plussa!
 
Tervetuloa uusille, olkoon käyntinne tällä palstalla pikainen!

Täällä testattu aamulla nega, tosin olen tainnut laskea nuo dpo:t väärin kun nyt laskin että tänään olisikin vasta dpo11 ja torstaina siis dpo12. Menkkamaiset tuntemukset on vähän väistyneet ja rinnoissa jotain pientä tuntemusta mutta taitaa mennä lugejen piikkiin. Tänään myös iski aikamoinen närästys mut eiköhän sekin lounaaksi syötyjen kaalikääryleiden vaikutusta.. Pois nämä turhat toiveajattelut!!

Niianille erikoistsempit kyytiläisen kanssa! Tiedätkö onko sulla keltarauhainen jokaista munarakkulaa kohden? Senhän pitäisi sitten järjen mukaan tukea loppukiertoa mukavasti! Ja varmaan toki jomotellakin aika lailla.
 
Viimeksi muokattu:
Vauvatoiveinen ja esikko83 Tervetuloa :flower:

Niian Onnea kyytiläisestä :heart: Kumpa se nyt tarttus lujasti kiinni =) Hieno saalis myös pakkaseen :)


dots :hug: jospa se siitä vielä muuttus :)

on.Kiitos ultratsempeistä :) Ultrassa käyty tänää ja lääke oli toiminu mutta siellä edelleen näkyi se möllykkä :kieh: Mä olin jo toivonut et se ois kadonnut sieltä. No tämä lääkäri sitte soitti toiselle lääkärille ja aikansa jutusteltuaan päättivät et jatketaan niinku oli suunniteltu. Munasarjoissa oli paljon mini folleja joten annos on "hurjat" 100 ettei ne kaikki intoutus kasvaan. Ens ti ois seuraava ultra. Pistäminen sujui lähes ongelmitta :D
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hydrangea
Niian tsemppiä piinapäivin ja toivotavasti kyytiläinen pysyy mukana

Tervetuloa uusille..

ja jollekin piti viel jotain hpöttää mut enpäs enää muista kenellle ja mitä.. Mut sempit kaikille sitä tarvitseville ja halaus kaikille negan kohdanneille ja toivottavasti se vielä muuttuu siihen toivottuun tulokseen kumminkin...

Huomenna uä ja paino kontrolli toivotaan hyviä uutisia..
 
Minä Malla kyselin kun olit jäänyt tuonne dpo listalle. Tsemppiä välikiertoon!

toivotaan dots että plussaksi muuttuu! Mennään samoilla dpoilla.

Täällä testattu niillä huonoiksi parjatuilla rfsun testillä testiajan sisällä todella hailurainen viiva. Huihui! Voikun ei vaan olisi näiden antama väärä plussa vaan vahvistumaan lähtevä todellinen! Olisi kyllä uskomatonta, että tästä viimoisesta pistoskierrosta tärppäisi...
 




Torstai 5.9.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta
kinuzki..........43/29-30...ya1/13/yk8......t+c......1.lapsi,PCOS,23v
jomilla.........43/36...........yk 3.............f?...........pco, 2.lapsi, 36v
SuAnn..........40/30.......ya 06/2012......2.c .......1. lapsi, 31v
Seemi..........34/28-41.......ya11/09......4.f.....pco(1/2),1.lapsi,32v
-minävain-.....30/30..............yk8..............tk...................1lapsi
apsu............29/30..............ya 01/12.......g+o...............pco,2.lapsi,30v
Kazu87..........29/28.............ya6/10...........?.................selitm,1.lapsi
lotta1............28/?... ...........ya 4/13.........1.c.
USL...............27/25-33........ya 2009.........tk..................selitt. 2.lapsi
dots..............27/29.......ya6/12................1.f......endo,1.lapsi,29v
Melody89....... 27/?........ya 6/12........................pk+ovl., 1.lapsi, 24v
inessa_........26/30............yv6.................mp.....pco,keliakia,2.lapsi,27v
hiulu........25/27-32..........yk 5..................3.c.........selit., 2.lapsi
skorppari82...18/??.............yv2,5............tk.................pco,1.lapsi
Niian.......15/n.28......yk11/ya4/2011.........1.ivf............selitm.1.lapsi,27v
Päivi1980 ....14/29..............06/10..............lz................3.lapsi,32v
sansu86.....14/30-53.....ya08/11.................2.c...............1.lapsi
Siiri84........12/25-32..................clomien aloitus seuraavassa kierrossa
Grill..............10/30-32.......ya9/11 yk24......4.c......endo 1.lapsi 23v
Miyaka..........10/32-34.........ya06.......6.c+m........pcos,1.lapsi,34v
Ambrosia85 ....9/28-32..............yk 4.........g+o....................
deseo..........7/28........ya1/2011.....g,s,lutinus..1.ivf......selit m,1.lapsi
Minnikko.....5/33-35..........ya01/2011.....c..........1.lapsi
Hydrangea..4/29-44....ya1/12..g+pr+m+l+ins.(8.OI)..pco,1.lapsi,27v

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
*Stiina, kaathy, Enna_, mavli, Heipa, jenninoora, StellaI, Basilika2, marianna87, Emiliaani, Vauva haaveissa, Malla84


Piinailijat
dots dpo 12
apsu dpo 12
lotta1 dpo 11
hiulu dpo 10

dpo=day(s) past ovulation, dpo-1=plussa ovistestiin, dpo0=ovispäivä, dpo1=päivä oviksen jälkeen jne.



:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c.....2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82....16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v(rk:'()
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v

toukokuu:
Neppu_....3.5...28/28..ya2010syksy.....1.ivf........pco,1.lapsi,27v
NiQ..........6.5....28/32............yk13........5.c+m+pu+pr+IUI.......2.lapsi
miimuli87........13.5.......?/?............ya2008........tauko.....pco,1.lapsi,26v
RuutuAkka......14.5.....37/33-36.....ya 2012.........1.c+t...........pco,27v
Slartibart.................14.5......29/30.........ya 3/12............tk....pco, 25v.
Sarona.......18.5.....28/31-40.....ya 8/09......1.t+f+pu......pco,1.lapsi,27v
miss_piggy.-..31.5..29/30-70...ya2/12/yk10..1.c....1.lapsi, 31v.(kkm2/13)

kesäkuu:
takkuapina......14.6....29/30-40..........ya2/12....3.c........pco,1.lapsi,26v

heinäkuu:

elokuu:
Pumppeli.....5.8.....33/31-42........ya01/11........2.c.......pco,2.lapsi,30v
Mimmuskainen_..8.8...29/28-33.....ya2/09..1.Letrozol..selitm,1.lapsi,24v
Hipsunpöpsy...8.8......28/32-33.....ya11/11..........tk........2.lapsi, 34v.

syyskuu:
plitsis.......1.9.2013......29/28.......ya 11/11.....3c....selitm, 1.lapsi, 26 v



Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:Niian, Grill, skorppari82 ja Hydrangea
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta,

Lueskelin eilen viestejänne. Myötätuntoa kaikille uudelle kierrolle lähteneille ja onnea plussanneille! Onnea kaikille meille hoitoihin olivatpa ne mitä tahansa.

Mulla kolmas clomipäivä menossa. Illan ja yön oli vatsaoireita, nytkin nipsuu vasemmalla puolella. Toivotaan, että irtoaa munasolu vielä tässä kierrossa ja ei irtoaisi kerralla montaa. Hiukan hirvittää, kun ei ollenkaan katsota mitä lääkkeet saa aikaan... Luottavat kai siihen, että 1 tbl/pv annoksella ei irtoa normaalisti kuin yksi. Kunpa pääsisin pian kuitenkin tutkimuksiin, niin tietäisi missä mennään. Sotkeekos clomi ovistestejä? Ajattelin aloittaa tikuttelun ensi viikolla.

Painon kanssa painin ja huonoa omaatuntoa siitä koko ajan poden. Onhan se oma vika, että syö liikaa, mutta olen yrittänyt jo 13 vuotta saada tämän hallintaan. Maksanut maltaita kaikesta mahdollisesta ja aina junnaa... Jospa nuo metut nyt auttaisivat siihen. Metuannos on vasta 2 x 500 mg, koska olen saanut niin rajuja haittoja. Ensi viikolla nostan 3 x 500mg, kun on clomit syöty ensin.

Parempaa onnea tähän päivään.
 

Yhteistyössä