Clomittaret 2013





Keskiviikko 7.8.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta
Basilika2........54/25-35......ya6/2013......1.c.....................2.lapsi,43v
Emiliaani.......47/29-32.......ya 09/12........2.c......1.lapsi 28v.
Vauva haaveissa... 37/33-36....ya 4/13..........4. c+m....pco., 2.lapsi, 27v
Seemi..........36/28-41.......ya11/09......3.f.....pco(1/2),1.lapsi,32v
plitsis...........33/28......ya11/2011......2.c.......1. lapsi, 26v
inessa_........32/30............yv6....... .tk........pco,keliakia,2.lapsi,27v
Mimmuskainen_....28/28-33...ya2/09.......1.Letrozol......selitm,1.lapsi,24v
Kazu87..........28/28.............ya6/10...........4.c.................selitm,1.lapsi
apsu............28/30..............ya 01/12.......tk...............pco,2.lapsi,30v
USL...............27/25-33........ya 2009........2.IVF:n1.PAS.....selitt. 2.lapsi
marianna87....24/28-29.....ya 11/12.........tk..............pco ja 26v.
dots..............24/29.......ya6/12...........tk......endo,1.lapsi,29v
hiulu.............23/28-32.........yk 4.......hoitotauko......selitm. 2.lapsi
skorppari82...22/??..............yv2,5............tk.................pco,1.lapsi
Miyaka..........15/32-34.........ya06............5.c+m+t........pcos,1.lapsi,34v
Grill..............11/30-32.......ya9/11 yk23......3.c......endo 1.lapsi 23v
Ambrosia85 ....11/32..............yk 3................g+o....................
SuAnn..........11/30.......ya 06/2012.........2.c .......1. lapsi, 31v
Niian.......11/n.28......yk11/ya4/2011..tk (3. c + 1.pu)...selitm.1.lapsi,27v
hanzku_91......10/28......ya1/2011......................selitm,1.lapsi
Hydrangea....3/29-44.....ya1/12...g+pr+m+l+ins.(7.OI).......pco,1.lapsi,27v
Minnikko.....2/33-35..........ya01/2011.........c..........1.lapsi
Malla84.........2/30-? .......ya3/13.............t+f..............pco,1.lapsi,29v
-minävain-.....1/30..............yk8.........tk...................1lapsi

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
*Stiina, kaathy, Enna_, mavli, Heipa, jenninoora, StellaI, hiulu, Hipsunpöpsy


Piinailijat
Vauva haaveissa dpo 16
Mimmuskainen dpo 11
dots dpo 6
skorppari82 dpo 4



:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c.....2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82....16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v(rk:'()
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v

toukokuu:
Neppu_....3.5...28/28..ya2010syksy.....1.ivf........pco,1.lapsi,27v
NiQ..........6.5....28/32............yk13........5.c+m+pu+pr+IUI.......2.lapsi
miimuli87........13.5.......?/?............ya2008........tauko.....pco,1.lapsi,26v
RuutuAkka......14.5.....37/33-36.....ya 2012.........1.c+t...........pco,27v
Slartibart.................14.5......29/30.........ya 3/12............tk....pco, 25v.
Sarona.......18.5.....28/31-40.....ya 8/09......1.t+f+pu......pco,1.lapsi,27v
miss_piggy.-..31.5..29/30-70...ya2/12/yk10..1.c....1.lapsi, 31v.(kkm2/13)

kesäkuu:
takkuapina......14.6....29/30-40..........ya2/12....3.c........pco,1.lapsi,26v

heinäkuu:

elokuu:
Pumppeli.....5.8.....33/31-42........ya01/11........2.c.......pco,2.lapsi,30v



Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:Niian, Grill, skorppari82 ja Hydrangea
 
Pahoittelut kaikille negan testanneille ja uuteen kiertoon joutuneille :hug:

Täällä ei mitään uutta, kp28 menossa, tein aamulla testin. No omasta mielestä siinä toki näky joku maailman haalein viiva, mutta taitaa vaan silmät kuvitella kaiken kun niin kovasti toivoo, että raskaana olisi. Lämmöt edelleen hieman tavallista korkeammalla, mutta taitaa olla tämäkin kierto menetetty :( Mutta en luovuta ennen kuin täti tulee kylään, niin kauan uskon siihen, että on mahdollisuus.
Meillä on tän kuun lopussa se pariskunta-aika tuonne naistenpuolelle jossa käydään läpi noita inssi ja ivf juttuja. Sanoivat, että niitä hoitoja ei voida alkaa tekemään ennen kuin niistä ollaan meille molemmille kerrottu.

En tiiä tosin meinaako ne vielä jotain tutkia ennen noita hoitoja, musta on kuitenkin kokeita otettu ja aukiolotutkimus on tehty, miehen sperma on tutkittu. Onkohan sitten vielä jotain mitä niiden pitää tutkia ennen inssiä? Toivottavasti ei tarvii sinne asti mennä vaan tärppäis mielellään jo tästä kierrosta :D
 
Minnikko, se mitä oon huomannu geleestä niin ihon ja hiusten hyvinvoinnin lisäks myös tuolta tulee sellasta kirkasta hajutonta limaa pyyhkiessä eli kaipa se jotain aikaan saa :)

Luna, anna kropalle pari viikkoa vielä extra-aikaa toipumiseen. Voi olla että alkaa samantien toimimaan, mutta mulla tais mennä se 6viikkoa ekoihin menkkoihin, ja mulla tosiaan ennen clomeja tarttin terot että vuoto tuli (tai en tiedä - alotin terot aina viimeistään 2-3kk odottelun jälkeen). mullahan kierto tasaantuikin ihan kivasti ton ekan kierron jälkeen. 32päivää ollut. Tosin toinen niistä on ollut hoitokierto, niin en tiedä kuinka se ilman apuja olisi mennyt.

SookyS on kyllä ihan totta että kun kuluttaa testejä melkein harrastusmaisesti, niin vaihtelu virkistää ! :D
Mä voin noita kasettimalleja sulta ostaa pois - laita vaikka yv:tä :)

mäkään en oo noista dotsin mainistemista arvoista tietoinen. Oletan ettei niissä mitään ole (ja että ne on otettu kun kuitenkin julkipuolella ollaan) koska kukaan ei ole sanonut mitään.

Mimmuskaiselle pahoittelut negasta!
Meillä tehtiin mulle aukkari ja miehen simpat tutkittiin + multa verikokeet. Clomeista siirryttiin pistoshoitoihin, mutta kotikutoisesti sitten siemenet sisälle. Mitään uusia tutkimuksia ei meille enää tehty ton vaihdon yhteydessä.

minavaille jaksamisia taukokiertoon. Toivottavasti tekee hyvää ja tulee iloisia yllätyksiä !

Täällä vielä flunssassa mutta paljon paremmassa kunnossa!
Huomenna siis jo töihin :) !
 
minävain, pahoittelut uudesta kierrosta! :hug:

luna, tervetuloa kerhoon! Tuollainen pco voodoo-nukke olis kyllä kiva. :) Pidän peukkuja menkkojen puolesta. Voihan se olla, että joka tapauksessa ottaa hetken ennen kuin kierto taas tasaantuu, vaikka pco olisikin korjaantunut. Voimia odotteluun! Onneks sulla on se puhelinaika, niin saat pian edes jotain vastauksia kysymyksiin. :hug:

Ambro, kiitos tuosta listasta. Mä oon syönyt jotain ihan perus monivitamiinia. Se kai kattaa tuon listan aika hyvin. Jotain sellaisia raskaus- ja imetysvitamiineja myös koitin, mutta kun niissä oli rautaa, niin se ei oikeen sopinut mun mahalle.

SookyS, no sullahan on oikea himotestaajan setti siellä! :LOL:

dots, mä en oo varma, onko multa otettu tuota AMH:ta. Nyt Taysissa otettiin kyllä noin 10 eri arvoa verikokein, mutta en muista oliko tuo listassa. Ajattelin kysyä tuloksia itselle seuraavalla kerralla, kun en viimeksi huomannut. Lääkäri kävi ne vaan läpi ja huomautti ainoastaan koholla olevasta testosteronista. DHEA:ta ei ole mulla käytössä, enkä ole siitä kuullu.

Malla, onnittelut menkoista ja tsemppiä insseihin! :)

hanzku, jännää, siellä ivf vaan lähestyy. Tsemppiä sumutteluihin! :)

Kuukupista vielä. Katsoin tuolta Kuukuppikunnan sivuilta vaihtoehtoja pesunesteeksi ja ostin sitten apteekista Lacto plussaa. Sen pH 3,5. Oli halvempi kuin Luneten oma pesuneste, niin otin sitten sen. Ostin myös Luneten omia puhdistuspyyhkeitä. Pieni kattila on vielä hankintalistalla. Edelliset kaksi päivää ja yötä kupin kanssa on mennyt kyllä tosi hyvin ja ohivuotoja ei ole ollut. Kupin käyttö alkaa jo sujua hyvin. Voin kyllä näiden ekojen kokemusten perusteella suositella kaikille. :)
 
Ambrosia Kiitos pahoitteluista, mutta ei pidä vielä heittää kirvestä kaivoon kun täti ei oo tullut kylään. Tänään on kyllä jo dpo11, olisko pitänyt näkyä jo testissä? =/ Että minä en tykkää näistä piinaviikoista ollenkaan. Varmaan ehin taas miljoona testiä tuhlaamaan ennen kuin täti tulee kylään :D
 
Mimmuskainen, negapahoittelut! :hug: Mulle oli aiemmin tehty aukkari sekä miehen sperma oli tutkittu ja miehestä oli otettu infektionäytteet, joten ennen inssiä ei tarvinnut enää tehdä muita tutkimuksia. Nyt kun mahdollisesti ivf tulee eteen, niin multa otettiin vielä ivf-seula ja joukko muita verikokeita.
 
Hydra nuo mun liuska testit on Wondfo One Step -testejä. On kyllä ihan samannäkösiä kuin nuo sofit.

Pahoittelut uusista kierroista ja negoista.

Minä yritän nyt vähän hiljentyä täällä, mutta käyn kyllä lukemassa teidän ajatuksia ja kuulumisia (ja ehkä jotain elämää suurempaa joskus kommentoinkin :D). Vielä en kuitenkaan uskalla tuonne plussanneiden omaan ketjuun liittyä, täytyy ensin totutella tähän tilanteeseen. Pelottaa vaan ihan kamalasti. Toivottavasti pelko helpottaa sitten kun pääsen isommille viikoille, jolloin tämä raskaus olisi pidemmällä kuin edellinen keskenmennyt (rv8).

Mutta paljon plussatuulia tänne teille kaikille:heart: olette ajatuksissani:heart:
 
Hydrangea mitä tuo ivf-seula pitää sisällään? =/

Pumppeli Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan <3 Kyllä me muutkin täältä joskus perässä tullaan.

Mä en vaan ymmärrä kun taas oli tilanne niin "upea" kun kävin seurantaultrassa ja siltiki näyttää nyt pahasti siltä, että ei tärppää. Missä helkutissa se vika on, kun ovuloin joka kuukaus ilman apujakin =/ Muakin on alkanut se pelottamaan, että kun hoidot menee eteenpäin, että sieltä sitten löytyy joku ikävä ylläri, että miksi ei onnistu. :(
 
Vitamiineista ja muista: Minä olen syönyt koko yrityksen ajan Minisunin Mama -vitskuja. Ja on tullut testattua myös gelee royale, kaakao-maca (tätä olis nytkin kaapissa), homeopatia... Hmm, ei mulla muita sitten taidakaan olla. :O Muistin että olisin enemmän kaikkea testannut.

SookyS: No sulla on testejä ainakin! :D

dots: Minäkään en ole tietoinen tuosta AMH-arvosta... Toivottavasti sulla lääkkeet puree!
 
Niin ja tietenkin täti/negapahoittelut kaikille!! :hug:

Mun onkin pitänyt kysyä, että onko kukaan teistä perehtynyt / käyttänyt / aikonut hankkia jonkin näköistä magneettikorua tms? Niidenhän kai pitäisi olla ns. ratkaisu kaikkiin vaivoihin. En niinkään usko niihin, tai en ainakaan kaikkea mitä ne esittelijät selittää. Silti ostin energetix wellnessin tehosydämen ja se on ollut minulla käytössä nyt yli viikon. :D Pidän sitä alushousuissa, koska sillä suunnalla minun ongelmat on.
 
  • Tykkää
Reactions: Mimmuskainen_
Ultrassa käyty :p

Vasemmalla puolella kp 13 on 17mm folli joka puhkeaa tässä muutaman päivän päästä. (Lääkäri sano kyl et on aikas erikoisessa paikassa, hyvin takana vasemmassa munasarjassa)
Lääke toimii hyvin :) Limakalvo kasvanut reippaasti ja saan syödä lääkettä seuraavat 6 kk.

Hormonikokeissa vikaa löyty prolaktiinista ja nyt siitä saadaan vielä makroluokka ens viikon ultraan mennessä. Samoin miehen tulokset.

Fiilikset huippu hyvät :)

Toiveet on hyvin korkeella.
 
Mimmuska, ei tieteknään nega ole yhtäkuin täti, ja vielä on mahdollisuus :) mutta itseäni ainakin tympi negatestit niin paljon, että sillä ajattelin pahoitella :)

toi magneetti-juttu on mulle ihan uus - valaiskaas vähän?

Päivi hyviä kuulumisia siis!
 
Mimmuskainen: Joo no mun ainoat ongelmat on oikeastaan tuolla alakerrassa. :D Endo ja vt-tulehdukset (joihin esittelijä sanoi tuon auttavan). Ja onhan mulla ollut niiltä yksi rannekoru noin vuoden ajan, mutta ostin sen vaan ulkonäön takia kun löysin niiltä just sellaisen mitä olin etsinyt. ;) En sitten tiedä auttaako tämä mitään, mutta tuleepahan kokeiltua.

Päivi: Hieno homma! :)
 
Juu on ku clomeilla ei saatu hirveesti mitään aikaan.
Nyt ku on Letrozol niin tuntuu et tapahtuu paremmin. Mut tästä nää sivuoireet on aivan kauheet....

Hikoiluttaa ihan järkyttävästi, hiukset tippuu päästä ja mielialat juoksee vauhdilla.
Mut kyl tän kestää jos toivottu tulos saadaan yli 3 vuoden yrittämisen jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Ambro: No siis... Parempi varmaan vaan kopioda netistä suoraan niin ei tuu valhdeltua. :D "Maan magneettikenttä on heikentynyt viimeisen 500 vuoden aikana 50%. Lisäksi esimerkiksi liikunnan puute, liian vähäinen vedenjuonti, huono ravinto, säteily ym vaikuttavat heikentävästi veren punasoluihin. Ne alkavat muodostaa ns. "kolikkorullia". Toisiinsa nivoutuneet punasolut eivät ole riittävän joustavia ja näin ollen ne eivät pääse pienimpien verisuonien läpi, jolloin hapenottokyky heikkenee eikä kudokset saa riittävästi ravinteita, joita tarvitaan immuniteetin vahvistamiseen ja kehon energiatason ylläpitämiseen."
 
Ja vielä... "Korujen neodyymimagneetit vaikuttavat verenkierron kautta erotellen punasolut erilleen, jolloin hapenottokyky paranee ja yleinen vireystaso nousee."

"Ihmiset ovat saaneet apua magneettikoruista mm. selkäkipuihin, unettomuuteen, väsymykseen, stressiin, reumaan, borrelioosiin, ihottumiin, lihasjäykkyyteen, korkeaan verenpaineeseen, nivelrikkoon, huonoon verenkiertoon, paranemisprosessin tukemiseen, kuukautiskipuihin, päänsärkyihin jne. Käyttäessään magneettikoruja ihminen kokee magneettien ikivanhan voiman uudelleen kestävyyden, voiman ja energiatasojen nousuna."
 
Grill Mulla on magneettikaulakoru ja -korvikset (puolituttu niitä myi ja ostin ne lähinnä tukeakseni häntä). En kylläkään muista koska olisin niitä viimeksi käyttänyt. Silloin kun niitä enemmän käytin, en huomannut mitään ihme parantumista, mutta oonkin aika skeptinen tollasten juttujen kanssa. Tuskimpa niistä ainakaan haittaa on ja ihan nättejäkin ovat.

(hyvinpä alkoi tää mun hiljaiselo, heti täällä huutelemassa :stick:)
 
Pumppeli: Haha, eipä mua haittaa vaikka huutelet. ;) Joo siis mullakin tämä rannekoru on lähes aina kädessä, mutta en minä mitään vaikutusta ole huomannut. Ei mulla kyllä ollut mitään vaivaakaan. :D Tän tehosydämen kanssa sitten taas ainoa asia, minkä voisin siihen yhdistää on se, että kun otin tämän maanantaina käyttöön, niin tiistaina ja keskiviikkona mun alaselkä vihloi tosi ikävästi ja esittelijä sanoi, että näistä voi tulla ensin jotain epämiellyttäviä juttuja ja sitten vasta alkaa hyöty. Mutta tiedä sitten... :confused:
 

Yhteistyössä