Kuukupista : mä ostin ~3vuotta sitten sen pienemmän kupin ja kyllähän sitä saa alkupäivinä tyhjentää aika tiuhaan, mutta ei se haittaa kun juoksen muutenkin tunnin välein vessassa kun pissattaa niin paljon kun turvotukset lähtee.
Mä itse vaan huuhtelen tyhjennyksen yhteydessä kupin ja keitän aina menkkojen jälkeen.
Alussa oli vähän ongelmia paikalleen saannin / pois oton kanssa, muttei enää - märillä sormilla onnistuu myös paremmin + toki laittaessä märkä kuppi.
Apteekista kun kävin omani ostamassa niin sanoivat että koska en ole synnyttänyt niin pienempi koko on varmaan passeli. Muistuttivat kyllä silloinkin että jos on runsas vuoto, niin tyhjentää pitää useammin.
Keskeytyksen jälkeen oli yhtä tuskaa kun ei kuppia saanu käyttää ja joutu rättien kanssa pelleilemään.
Toki on mulla siteet öisin varmistamassa alkukierrossa etten sänkyä sotke - oon siitä lähes neuroottinen
gelee Vaikuttaa kuulema mm aktivoiden elimistön omaa hormoonituotantoa, vilkastuttaa aineenvaihduntaa, kohottaa yleiskuntoa ja parantaa elimistön suorituskykyä..
voi että
Pumpuli, oikein hyvää menoa sinne toiselle puolelle. Älä tule takaisin paitsi hyvien uutisten kera! :heart:
Hydralle tsemppejä gonalin kanssa.. se on simppeli..tosin mun vertailukohdat on tasan gonalin valmis ruisku tai itse sekoitettava
Minnikolle pahoittelut :hug: