Clomittaret 2013

Ultrassa limis ohut, follit pieniä ja 13 mm kysta. Puregon 50 iu jatketaan ja maanantaina ultra. Maanantaina myös ensikäynti julkiselle. Kehotettiin siirtämään yksityisellä, että saatais eka tää hoito tehtyä, mutta en mä lähde sitä nyt mihinkään siirteleen, kun ties kuinka kauaks menis sitten.
 
luna, veit sanat suustani. Katsotaan nyt, kasvaako noilla pistoksilla follit vai pelkkä kysta. :headwall:

Puregonista kun oli täällä aiemmin vilkasta keskustelua, niin mua neuvottiin kääntään yksi ylimääräinen naksautus, että ilmat poistuu ja neulan kärkeen nousee tippa lääkeainetta.
 
Aivan ihana lukea hyviä uutisia! Hurjan paljon onnea Neppu ja NiQ ja paljon tarrasukkia mukaan :heart:

Uusiakin on tullut mukaan, tervetuloa :wave:

Piinailijoille ja muillekin paljon tseppiä! Lueskelin pikaisesti ja jatkan taas paremmalla ajalla.

Mulle voi päivittää kp1 ja 1. Femar-kierto. Femarit odotteleekin tuolla kaapissa, syön niitä heti alussa 2tabl/pv. Katsotaan mihin niistä on :)
 
hydra limis on onneks hyvällä mallilla ja älä huoli follista..
mä pistelin sillon gonal-f:ää muistaakseni 37,5 eikä mulla ollu ekassa folliultrassa oikeastaan MITÄÄN. Yks onneton rimpula joka oli tyyliin 10mm ja oli kp10. Kp14 oli seuraava ultra ja tää rimpula oli huikeet 14mm.. silti irroteltiin parin päivän päästä ja raskaaks tultiin vaikkei nyt raskaus onnellisesti mennytkään :)
Muistan vaan kuinka veetuuntunut olin siinä että gonal-f joka on huimasti kalliimpi kun clomit ei antanu yhtä hyvää vastetta kun clomeilla oli ekassa (ja ainoassa) seurantaultrassa tosi hyvät vasteet :LOL:

terkka soitti tänään - en ole raskaana - verikoe oli negatiivinen \o/
Kysy ehkäsystä että mitä käytetään tai haluttais käyttää. Totesin ettei käytetä eikä tulla käyttämäänkään :p

Ens viikolla olis jälkitarkastus ja .. .tattaratatatraraaa TÖIHIN PALUU! Iiks! Mä tossa kotimatkalla ja soittelin asiakkaalle ja vähän tunnustelin heidän näkökulmasta että onko siellä helvetti irti - ei ole, en ollutkaan korvaamaton :LOL: mutta kaivattu kuitenkin ;)

äitienpäivä tulossa ja ahdistaako? NO KYLLÄ! Enää ei tarvi viettää lapsettomien lauantaita, mutta ei kyllä tosiaalta oikein osaa kuvitella äitienpäivääkään viettävänsä itse "sankarina".

Oon katsellut noita siunauskuvia. Sellaisia missä itse olen arkulle kukkia laskemassa. Tuntuu kun katsoisi aivan vierasta kuvaa. Ei se nainen siinä ole minä. Ei se arkku ole se, jossa meidän vauva on...
Pelkäänkin että kuinka pahana voi tajuntaan totuus jossain vaiheessa iskeä? Vai onko tämä jo sitä "pahinta"?
 
Ambro, mulla oli nyt alkukierrosta anazolit kp 3-10 2tbl/vrk, enkä oikeestaan odottanutkaan, että niillä mitään tapahtuis. Silti hieman ketuttaa, kun on joku ihme yleiskevätketutus nyt menossa. :D Viime kierrossa pistelin sitten saman kuurin jälkeen muistaakseni 12 päivää menopuria. Tällä kertaa menopur vaihdettiin puregoniin, kun sitä on helpompi pistää pieniä annoksia. Viimeks saatiin sitten vihdoin kp 27 ovis aikaiseksi, joten onhan tässä vielä toivoa. Limis oli tänään vaan joku 4 mm, joten toivotaan että sekin kasvais. Itse olen menettänyt paljon sukulaisia (kaikki isovanhemmat, kaksi tätiä jne.), mutta isoimmat surutyöt olen tehnyt isän ja ystävän poismenon jälkeen. Molemmilla kerroilla vei viikon tai pari ennen kuin asian todella ymmärsi ja pahin suru tuli vasta sitten. Mulla ei ole lapsen menettämisestä kokemusta ja luulen, että se on varmasti pahin menetys, minkä ikinä voi joutua kokemaan. Toivon, että pääsisit pahimmasta surusta pian yli. Muista kuitenkin ottaa aikaa suremiselle. Tapahtuneelle et kuitenkaan voi mitään, joten liian pitkäksi aikaa ei kannata antaa valtaa surulle, vaan yrittää saada vähitellen normaalista rytmistä kiinni. Tsemppiä töihinpaluuseen ja jaksamista ensimmäisenä äitienpäivänäsi. :hug:
 
Tänäänkin tekaisin vielä uteliaisuudesta yhden ovistestin, johon tuli hailakkaakin hailakampi viiva, eli nyt tuo kolmen päivän putki katkesi... eikös se ole hyvä merkki? Kunpa tuo olisi nyt ollut oikea ovis *toivoopi* :)
Eilen illalla ja nyt on nännit olleet aivan törkeän hellät, mistä lie johtuu.

Milloinkas sitä muuten kannattaa tehdä raskaustesti, jos tuossa eilen tahi toissapäivänä miulla ovis oli? Parin viikon päästä?
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Hydrangea, tsemppiä pistoksiin! Toivottavasti folli kasvaa eikä kysta.

Seemi, onpas kiva että täällä on toinenkin femar-aloittelija :) Mä sain just oman kuurini loppuun maanantaina, söin 2 tb päivässä kp:t 2-6. Migreeni on vaivannut muutaman päivän, johtuisikohan estrogeenitasoista...
 
Onnea NiQ plussasta!! :) Toukokuun plussahanat avattu. :)

Mul oli tänään kp12 seurantaultra (clomit 2 tabl/vrk kp 5-9) ja nyt vaste oli kohillaan. :) Yks johtofolli löyty oikeelta, mikä oli kooltaan 17mm ja limiskin oli mun mittapuussa ok 5,8mm. Lääkäri arveli, et viikonlopun aikana pitäs ovulaatio tapahtua. Jos ei, ni maanantaina soitto sille. Jos taas ovis tulee, voin syyä täl annoksella seuraavat 4kk clomeja ilman seurantaultria. Mul on toiveet aika korkeella täl hetkellä, ku esikoinenkii tärppäs heti ekasta oviksesta täl annoksella.. Pettymys on kova jos tärppiä ei alakaan kuulua. Koskaanha ei voi tietää.. jos se viime kerta olikii vaan jotai hiton hyvää tuuria.. : / No jospas pääsisin ees piinailemaan kohta puolii... :rolleyes:
 
Heips.

Mä kävin tänään sit siellä ekan clomikierron ultrassa ja sain erittäin huonoja uutisia! ei ollu clomit saaneet aikaiseksi yhtään mitään! Ei yhtään johtofollia! Et multa on tää kierto sit täysin tuhoon tuomittu. Ei tarvitse yrittää tikuttaa ovulaatiotakaan...

Kp 15 olis sitten terojen aloitus (2 tablettia 10 päivää) ja menkkojen jälkeen kp 5 alkaisi Menopurin pisteleminen!! Oon aivan shokissa. Vasta yksi kierto clomeja syöty ja lääkäri oli sitä mieltä ettei kannata edes yrittää nostaa clomien annostusta että mennään suoraan pistoshoitoihin! Lääkäri epäili myös että mun oikeanpuoleisessa munasarjassa olisi jotakin vikaa! aiemmissa ultrauksissa eri lääkäri on vaan maininnut että oikealla puolella on jostain syystä huono näkyvyys.... Ei ollut puhetta et tutkitaanko sitä mitenkään.. ehkä siinä seuraavassa ultrassa sitten... :/

Kyllä masentaa ja ahdistaa... Mä luulin et mussa olis vikana vaan pco ja keliakia mut ilmeisesti oon sit vielä jotenkin muutenkin viallinen..... :(
 
NiQ




Torstai 9.5

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta

Ansku83....34/26-28....yv2,5....1pu+pr+m+ins....pco/ovl,1.lapsi,29v
Malla84......33/30-? .......ya3/13.............2.c..............pco,1.lapsi,29v
RuutuAkka......33/33-36 .......ya 2012.............1.c+t............pco,27v
Mimmuskainen_..31/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
kaathy..........29/33..........ya?...............2.c+t...........pcos,1.lapsi,26v]
tarana......28/27........yk14..................1.c..........pco,1.lapsi,25v
dots..........27/26-32.......ya6/12...........tk......pco,endo,1.lapsi,29v
jenni_noora....27/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
Hipsunpöpsy....25/32.............yk18............tk.................2.lapsi
Slartibart........25/30...........yk7.................tk........pco,1.lapsi,25v
Kazu87..........23/28.............ya6/10...........tk.................selitm,1.lapsi
-minävain-.....22/30..............Yk5.........1.t+c...................1lapsi
Miyaka.........21/??..........ya06.............2.c+m+t.........pcos,1.lapsi,34v
Karamelli81.....19/28.............ya4/12..........4. c.....................2.lapsi
Stiina............19/??............yk13/ya 03/12...2.c+t...........pco,1.lapsi,24v.
Sarona..........19/31-40……...ya8/09......1.f+m+t..............pco,1.lapsi,27v
Vauva haaveissa... 13/28-30....ya 4/13.....2. c+m....pco., 2.lapsi, 27v
Hydrangea....12/31-44...yk14/ya1/12..5.ax2+mp+p+2.ins+lpco,1.lapsi,27v
inessa_........12/30............yv6....... .1.c+.t........pco, keliakia..2.lapsi,27v
Grill...........11/30-32.......ya9/11 yk20......-......endo 1.lapsi 22v
Heipa….........9/18-56……...ya11/11......1.fx2...............ovl,2.lapsi,32v
hanzku_91........9/29..........ya1/11.......tk/7.c.3ins.3pr)......selitm,1.lapsi
Enna_.............9/31-37........yk9............3.c............pk,ovl
miss_piggy.-..7/30-70.....ya2/12/yk10....1.c........1.lapsi, 31v.(kkm 2/13
skorppari82..6/??..............yv2,5............hoitotauko.......pco,1.lapsi
Seemi............2/28-41.......ya11/09......1.f.....pco(1/2),1.lapsi,31v
Niian.....4/27-28......yk9/ya4/2011....tk(2.c+1.pu).....selitm.1.lapsi,26v
YAW.................1/28............yk17.............2.c+l ...5.lapsi(1.yht),35v

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pri=primolut pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
Ambrosia85...................................................................
syksytyttö....?/28-?...........ya3/12........tk(2.c+t)...........pco,26v,1.lapsi
Anne Elliot......?/26-32........yk14........................................1.lapsi
TTT...............?/28.............ya4/2012......tk(3.c).................1.lapsi,29v
miimuli87........?/28............ya2008........3.c+m...........pco,1.lapsi,26v
Syystuuli74....41/28-30.......ya7/2011......3.c.....................2.lapsi,38



Piinailijat

Mimmuskainen dpo 11
RuutuAkka dpo 11
dots dpo 5
Sarona dpo 4
Miyaka dpo 2




:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c...........2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82............16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v


toukokuu:
Neppu_....3.5...28/28..ya2010syksy.....1.ivf........pco,1.lapsi,27v
NiQ..........6.5....28/32............yk13........5.c+m+pu+pr+IUI.......2.lapsi





Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:Ansku83



KEVÄISIÄ PLUSSAPUHUREITA KAIKILLE!!!!


 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Kiitos kaikille ihanat onnitteluista! :hug: :heart: Toivottavasti saataisiin kova ryntäys plussanneisiin nyt toukokuussa! Tsemppiä kaikille piinailijoille! :flower:

Halaus alimmaiseksi tippuneille ja ultrassa huonoja uutisia saaneille! :hug: Hydralle erityisen lämmin halaus! Toivotaan, että se teidän vuorokin jo olisi hyvin pian!

Nyt olisi ilmeisen hyvin toimiva päivittäjän paikka vapaana :D Nepun kanssa kun päästiin plussanneisiin melkein heti päivittäjäksi ryhtymisen jälkeen! :)

Toivottavasti kaikkien tiedot on oikein, vähän uni silmässä sitä tässä päivittelin. Huudelkaa siis jos on korjattavaa, varmasti tuun taustailemaan tässä pinossa vielä pitkään, ootte te vaan niin mahtavaa sakkia! :heart:

On: Viiva on vahvistunut pc:n liuskassa jo niin hyvin, että suon itselleni hyvin pienen ajatuksen siitä että meille saattaa olla tulossa tammikuussa vauva :)
 
Viimeksi muokattu:
YAW
YAW.................1/28............yk17.............2.c+l ...5.lapsi(1.yht),35v

yuup, näinhän siinä sitten kävi. Ei luget ihan tuoneet sitä tehoa mitä toivoin.
Eilen alkoi tiputteleen ja tänäaamuna sitten kyllä ihan menkat. lutikseksi jäi nyt sitten vissiin 10 noilla lääkkeillä. Toivotaan että tässä kierrossa ovis tulis paaaljon aiemmin ja luteaali jäisi pidemmäksi. Eilen tuli kyllä itkut ja oli niin v****uuntunut olo :mad:
Eilen illalla vielä laitoin lugen, mutta jätän tänäaamuna pois.
 
inessa, pahoittelut huonoista ultrakuulumisista. :hug: Älä suotta pelkää pistoksia, hyvin ne menee. Mulla oli kanssa viime kierrossa menopur ja nyt puregon.

NiQ, ihanaa odotusta! :heart:

YAW, pahoittelut uudesta kierrosta. :hug: Mun lääkärin mielestä 10 päivän lutis on vielä ihan ok, mutta jos jää selkeästi sen alle, niin on huonompi juttu. Voiskohan sun luge-annosta korottaa ens kiertoon? Mikä annos sulla oli nyt? Mulla oli viime kierrossa 2 aamuin ja illoin.

Mimmuskainen, negapahoittelut. :hug: Onhan dpo 9 kuitenkin vielä tosi aikaista. Monet täällä on kommentoineet saaneensa haamuja testiin siinä dpo 11 tienoilla ja selkeempää plussaa dpo 13-14 tienoilla, joten kaikki on vielä mahdollista.

Vauva haaveissa, onnittelut hyvistä ultrakuulumisista. Toivottavasti tärppi kävisi pian. :)

ON: Eilen pistetty eka puregon ja yllätyin positiivisesti kuinka helppoa se oli tuon menopur pistelyn jälkeen. :) Sitten vähän ikävempiä uutisia... Naapurin rouva löysi eilen kotiin tullessaan miehensä kuolleena. Mun mies sattu oleen pihalla ja tää rouva huuteli hänet sitten apuun. Ei pystynyt itse meneen uudestaan tarkistamaan tilannetta. Mies kävi sitten tunnustelemassa, että pulssia ei enää tuntunut ja toteamassa, että ambulanssia ei enää tarvita. :( Kyllä pisti taas miettimään tätä elämänmenoa ja sitä kuinka hyvin itsellä asiat oikeastaan on, kun on yhä rakastava mies rinnalla.
 
inessa pahoittelut ultrakuulumisista:( Noi oli tosi kurjia uutisia kun lääkkeet ei olleet tehonneet:/ Mutta yllättävää kyllä ettei sulla voitu kokeilla suurempaa annostusta kun siinä vois kokeilla joka toinen päivä 1 ja joka toinen päivä kaks tablettia, tai kaikkina päivinä kaks tai kolmekin. Riippuen miten limakalvo kestää. Mulla siirryttiin anazoleihin kun clomit lakkas toimimasta, sit anazolitkin lakkas toimimasta ja sit siirryttiin puregoniin ja siitä sit plussasin. On se varmasti hurjaa että heti pistoksiin, mutta pistoksissa on se hyvä puoli että kierto ei ole menetetty jos ultrassa ei follia löydy vaan pistelyä voidaan jatkaa. Jos yhtään lohduttaa:( Toivottavasti oikeassa munasarjassasi ei olisi mitään vikaa!
Voimia!

Voimia muillekin huonoja uutisia saaneille sekä uuteen kiertoon joutuneille

NiQ tuu tonne clomittarien plussanneisiin höpötteleen jos innostaa:)
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-plussanneet/
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ
NiQ Mää en oo huomannu, että oot jossain välissä kertonut plussasta. ONNEA :heart:

Hydrangea Niin tuo varmasti oli hieman aikasta, mutta pitää kai se toinen testi tehdä jos ei vuoto nyt tässä parin päivän sisään ala.
Sitä kyllä saa olla onnellinen joka päivästä mitä toisen kanssa saa viettää. :( Olipa sitten kyse vanhemmasta pariskunnasta tai nuoremmasta, koskaan ei tiedä mitä tapahtuu.
 
Viimeksi muokattu:
YAW
Hydrangea:
-toivottavasti sun follit ottaa kunnon spurtin! =)

Mä mietin samaa, että voisko sitä vähän vielä nostaa? Mulla oli nyt vain 1aamulla, 1illalla.
Meillä ei tulleet simpan tulokset vieläkään, tiistaina tuli 3viikkoa täyteen. Jos maanantain posti ei tuo, mies soittelee perään. Ja kunhan ne saadaan nii soitan niistä lääkärille ja kysäsen samalla tuota annoksen nostoa. Se lutis on siinä ja siinä kiikun kaakun sen 10 päivää. Eilen kun alkoi jo tiputteleen ja illalla oli vähä enemmän, mutta laskisin kuitenkin tämän päivän olevan kp1 kun on kunnon vuoto.

Ylihuomenna sitten tokan clomikierron eka nappi naamariin.... blah.
 
Kaipa sitä voisi oman nokkansa tuupata tännekin suunnalle! :wave: Meillä tiistaina muuttui selittämätön lapsettomuus endometrioosiin ja saatiin vihdoin ja viimein clomit. Ne olisi sitten ensi kierrossa mukana kuvioissa. Meidän yritys on alkanut syyskuussa 2011 ja tällä hetkellä menossa on yk 20. Ikää minulla ja miehellä molemmilla 22, mulla tuo luku taitaa nousta taas ensi kuussa. Mitäpä tässä sitten muutakaan jaarittelemaan... :)

Heti alkuun tietenkin onnittelut plussanneelle! =)

Grill...........11/30-32.......ya9/11 yk20......-......endo 1.lapsi 22v
 
YAW, ehdota ihmeessä nostoa. Mun käsittääkseni aika yleinen määrä on se yksi aamulla ja kaksi illalla. Mulla tosiaan oli tuplana sekä aamulla että illalla. Vuoto pysyi tosi hyvin pois ja alkoi vasta noin kolme päivää niiden lopettamisen jälkeen. Lyhimmillään kun ilman lugeja mun lutis on ollut 9 päivää ja vuotoa on edeltänyt parin päivän tiputtelut, joten pahimmallaan vuodotonta aikaa on ollut vaan viikko.

Grill, tervetuloa mukaan! :wave:
 
Grill tervetuloa! Toivottavasti häivyt nopeasti :heart: :hug:

inessa ei niitä pistoksia kannata hirmusti ainakaan pelätä (parasin sanoja :D).. jos lääkäri on oikeassa niin säästyt monelta "turhalta" kierrolta ja nappaa heti pistoksissa :) Itse tuhlasin kiertoja clomeihin sen pistospelon takia. Nyt en palaa clomeihin ellei ole aivan pakko (paitsi jos saan clomit + irrotuspiikin)

Hydra, ai hirvitys tuo teidän naapuri :'( Mä aina pelkään että joskus joudun tuollaiseen tilanteeseen.

Ihan pikaisesti omat navat ennenkuin alan kurittaa tuota imuria.

Keskeytyksen jälkeisen kierto ja tämmöstä näyttää.
Nyt pitää varmaan alkaa testaamaan jo illasta uusiksi, koska jotenkin vaikka uskottelen itselleni että se on vaan pco joka kiukuttelee, niin noi viime vuoden clomikierrot ja kaksi luomukiertoa kuitenkin opetti sen miltä tuntuu kun kroppa valmistautuu ovikseen ja nyt on niin tuttua rutinaa, pauketta ja kutittelua tulla muniksissa!

Jos oikein hyvin kävis, niin meidän tähtönen saisi alkunsa lapsettomien lauantaina, tai äitienpäivänä ;)

 
Harmi ruutuakka. Just kattelin, että mennään samoilla dpoilla. Eilen aamulla ite testasin dpo11 negan ja toivon suuresti, että kyse oli liian aikaisesta testaamisesta...Viimeksi ovuloivassa pistokierrossa luteaali oli 12 päivää eli huomenna voin odotella vuotoa.
 

Yhteistyössä