Miyaka kyllähän tuo ovikselta kuulostaa
ei muutakun puolisko hommiin - ellette jo eilen hommailleet
onhan noita muitakin vaihtoehtoja, mutta julkipuolella eivät halua ylipainoisia hoitaa kalliimmilla hoidoilla, koska vasteet on mahdollisesti huonoja ja kaipa niiden pitää jo ihan periaatteesta saaranta siitä ylipainosta . Yksityisellä puolella vissiin systeemi menee vissiin lompakon paksuuden mukaan enempi..
Ja toki varmasti "vikakin" vähän määrittelee. Jos syynä on pco niin takuulla suurin osa haluaa että potilas laihduttaa, kun jo sillä voi olla tosi positiivinen vaikutus raskausmahdollisuuksiin.
Hempukkaiselle vielä onnittelut plussasta! Ihanaa että vihdoinkin se raskaustesti on posiviitinen :heart:
Neppu_ puhuu kyllä ihan asiaa.. oli se hoitomuoto mikä tahansa niin sitä varmaan yleisesti ottaen jokainen pitää pahempana mitä se onkaan! Itse odotin clomeja, pelkäsin OI:ta, mutta nyt jo odotan OI:ta
NiQ voi että onnea!!
Tottakai sitä pelkää kohdunulkoista ja älä usko että pitkän yrityksen jälkeen et pelkäis tuulimunaa tai sitä että menee kesken. Jokainen valkkarilorahdus saa sut panikoimaan kesken päivän ja juoksemaan vessaa, mutta kyllä, kyllä sinä murunen olet raskaana!!
Mä en ainakaan osannut uskoa olevani raskaana. 2 viikkoa vielä positiivisen raskaustestin jälkeen kannoin takataskussa sidettä ja nukuin pyyhkeen päällä
Tänne:
Ihme nippailuja ja oloja - ihan kun olis ovis, mutta ei pregchekit oo mun kanssa samaa mieltä
tai sitten se on täti joka kolisuttelee - tiedä häntä.
Eilen oli tytön siunaus. Kaunis tilaisuus. Oli tosi hämmentävää nähdä se pieni arkku ja tietää että siellä sisällä on se pienen vauvamme ruumis.
Eilen mun piti käydä myös labrassa tarkistuttaa hcg-arvo että onhan se poistunut/laskenut. Onneks olin sen unohtanut!
Puhelin muistutti siitä motarilla kun olin jo helsingissä.
Menin sit elämysmatkalle kannelmäen tervariin joka oli kyllä.. noh, en oo rasisiti, mutta ei täällä maalla ole niin paljoa ulkomaalaisia varmaan yhteensä mitä siellä tervarissa oli
Ens viikon torstaina jälkitarkastus ja jos sitten sais jonkinlaista kohtaloa tälle että pääsis pois taustalta