Clomittaret 2013

hanzku Kiva!:) Joo kokeile vaan huomenna, eikä sen kerralla tarvii onneks mennä nappiin, sitä voi muokkailla tallennuksen jälkeen niin kauan kun haluaa:)
Ja mun viestistä kun kopsaat niin 'Lainaa'-linkkiä ja sit copy-paste omaan viestiin ja QUOTE-tagit viestin alusta ja lopusta pois.
 
  • Tykkää
Reactions: hanzku_91
Huomenta kaikkille ja mukavaa alkavaa viikkoa!

Vilijonkka mikä uutinen! Hurjan paljon onnea :heart:

Fenixlintu kiitos nauruista! Voi mies parkaa, kun selvisi mitä hänen laseillaan puuhataan seläntakana :LOL:

Mimmuskainen voi kun tylsää! Roskishaamu kuulosti kyllä lupaavalle, mutta jospa se vielä vahvistuisi! Peukut pystyssä!

Tänne ei mitään kummempia. Toivottavasti saan tänään sen prog-kokeen vastauksen! Huomasin, et hoitajille on vaan puolen tunnin soittoaika ma aamuna, joten jospa siellä ei ois kovin paljon ruuhkaa.
 
Ihanaa, positiivisia uutisia! Onnittelut!

Täällä näyttäisi olevan kp jotain 6 ja clomien vetäminen menossa. Nyt kuulkaa alkaa nää lääkkeet tehoamaan paremmin, sillä _pitkästä_ aikaa panettaa ihan kamalasti.
Siispä toivon liukkaita kelejä vielä yli viikoksi ;)
 
Huomenta!

Tänään otin aamulla viimeisen clomin. Päänsärkyä on ollut joka päivä eli ilmeisesti se on mulla selvä sivuvaikutus. Kuumia aaltoja ei ole ollut yhtään. Paineen tunnetta alamahalla silloin tällöin on ollut. Oli pahimmillaan ekoina clomipäivinä. Mutta nyt on selvästi jo alkanut limat hiukan lisääntymään. Ei mitään älyttömiä määriä, mutta kuitenkin. Normaalisti mulla on menkkojen jälkeen ainakin viikko niin, että ei tuu valkkaria juuri ollenkaan. Eilen tein huvikseni ovistestin. Viiva oli jo yllättävän tumma. En tiedä enteileekö tämä aikaista ovista vai sitä että kaikki menee ns. reisille. Tänään on vasta kp 7.

Koska muilla on ollut ovis clomien aikaan?

Pahoittelut omasta navasta!
 
Joo, olihan siellä ruuhkaa : / Eikä omassa tk:ssa näy kysin labrat! Eipä muuta kun tein tikusta asiaa kilppariarvoista ja soitin endon polille. Samalla sit kysyin ohimennen prog-arvon, se oli 79,8!!!!!! Ja minä kun kuvitteli ettei lähellekään mitään olis tapahtunu :whistle: Siis oli sit aikaisin tod.näk. ovis. Ehkä kp 11-12. Elikä nyt olis menossa dpo 14-15!!! :O

Anteeksi oma tilitys! En vaan voi uskoa tätä... Huomenna täytyy yrittää taasen soittaa naikkarille.
 
miimuli lisätty! Kannattaa pistää joo tolleen punaisella noi pyynnöt niin varmemmin
päivittäjä huomaa ne.
Kun saatan huomata sen kyllä mutta sit kun pääsen listaa päivittämään niin ei enää muista
ulkoo noita ja sit koittaa nopeesti kattoo kaikki tulleet viestit uudestaan läpi niin
punaset tekstit huomaa nopeemmin:)
 
hanzku, kiva jos viitsit alkaa päivittään lunan kanssa. :)

Aika mielenkiintoinen juttu:
HS: Huolestuttava romahdus: "Suomalaisten spermassa ei ole hurraamista" | Raskaus ja lapset | Iltalehti.fi
Meillä tulokset oli 139milj., 29milj/ml ja 68% A+B. Lääkäri kehui erinomaiseksi. Jos noihin Iltalehden lukuihin vertaa (paras 134milj/ml :O), niin ei noi tulokset sitten niin huiput taida ollakaan.
Lisäys. Täällä alkuperäinen juttu: Suomalaisen sperman laatu on romahtanut - Sunnuntai - Päivän lehti - Helsingin Sanomat

ON: Täällä on otettu täydellinen irtiotto arjesta ja tästä projektista viikonlopun aikana. Rentouduttiin miehen kanssa paljussa ja sitten vietin aikaa Christian Greyn seurassa. :saint: Anazoleja on nyt nappailtu tuplana, enkä ole huomannut niistä ainakaan toistaiseksi tulleen mitään sivuvaikutuksia. :) Eipä tullut pienemmälläkään annoksella kahdessa edellisessä kierrossa.
 
Viimeksi muokattu:
Hydrangea, unohdin kommentoida aikaisemmin, mutta... :hug: Tsemppiä. Varmasti pieni irtiotto on paikallaan.

Tervetuloa uusille, sekin on unohtunut sanoa. :D

Mimmuskainen, säkö se olit joka sai roskishaamun...? Mikä dpo? Sama täällä nimittäin.

ON: Tein siis tänään aamulla testin. Nega, mutta heitin testin pettyneenä pois jo ehkä 20s kuluttua kun ei viivaa tullut. Muutama tunti myöhemmin kävin katsomassa: haamu. Selkeä haamu, mutta nyt en tiiä tuliko se myöhemmin vai jo silloin. DÄMIT. Ja nyt mulla ei oo kun jotain Pregcheck-testejä, jotka ei oo niin herkkiä. Tuo tuli apteekin omalla.

Illalla alkoi sellaiset vatsakivut taas, ettette usko. YHTÄKKIÄ alkoi koskemaan niin paljon vatsaa oikealta puolelta, että se pakotti kävelemään kippurassa. Buranalla ei apua. Olin niin tuskissani, että välillä piti seisoa lavuaarin vieressä kun oksetti. Mies meinasi viedä jo sairaalaan. Otin Panacodin, kun tiesin, että se väsyttää. Menin sänkyyn kierimään. Jossain vaiheessa helpotti, n. 45min kivun alusta ja nukahdin. Heräsin uudelleen kipuun n. 20 min päästä, mutta sitten taas nukahdin. Edelleen juilii, mutta ihan vähän vaan. Pystyy jo toimimaan ja olemaan. Onkohan ne noi lääkkeet, jotka mulle tän tekee...? Sama viimeks sillon. En jotenkin vaan usko, että olen raskaana. En voi uskoa enkä uskotella itelleni sellaista, ettei taas pety. Parempi kuvitella, että ei ole.
 




tiistai 29.1.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta

Alma*.............51/28-34.......yv2............4.c x2
Nyysy.............42/29...........yk5......4.c+3 ins->IVF~2/03....selitm,2.lapsi
Mimmuskainen_..31/28-39...ya2/09.........1.c..............selitm,1.lapsi,24v
Sarppa-71.......32/28-30.....ya4/11..........2.c
titiuu85..........28/30-32.......ya6/12..........3.c+t..............pco,1.lapsi,27v
Seemi.............27/28-41.......ya11/09........3.c.........pco(1/2),1.lapsi,31v
Hyy2..............26/28-34.......ya9/11........................pco(1/2),2.lapsi,26v
NiQ...............24/33............yk10.............3.c+m+t........pco(1/2),2.lapsi
Laala.............24/32-40.......yk9...............3.f................pco,2.lapsi,28v
Matti Katikainen..21/24-30....yk7...............2.c+t.................pco,2.lapsi
Neppu_...........21/28(34-59)..ya2010........mp...............pco,1.lapsi,26v
Marjaana84.....19/28...........yv1.5...........1.c+ins....................1.lapsi
miimuli87........18/?..............ya2008........2.c+m...........pco,1.lapsi,25v
hanzku_91.......16/29-30.......yk25............4.c..................selitm,1.lapsi
apsu...............16/30+.........ya 01/12......1.m+g+irr........2.lapsi,pco,30v
fenixlintu........15/29-34.......ya1/2012.....2.c......................2.lapsi,36v
mirjami_73.....14/24-25......yv1.5............tk(c+t)...................3.lapsi
Poca..............14/34................................c.........................pco
Hempukkainen...13/28-32........ya10/10.................3.c+t.................27v
Meri__............13/28.............yk3.............1.c....................pco,1.lapsi
Angela............11/28-32.......yv8.............3.cx2......................2.lapsi
annalii............11/27-28.........................1.c+ins...............1.lapsi
Heipa…...........9/18-41……..ya11/11.......3.c.....................2.lapsi,31v
Anne Elliot......9/26-32.........yk12....................................1.lapsi
Slartibart........9/28...........yk4/ya3/12...5.c..................pco,1.lapsi,25v
Enna_.............8/35-36.........yk6.............1.c..........................pk,ovl
Miramei...........8/?.............ya6/11........2.c........................25v,1.lapsi
luna_82..........8/~34........ya3/12..........4.c+pr+l...........pco,1.lapsi,31v
Karamelli81....7/28...........ya4/12.......3.c..........................2.lapsi
skorppari82.....7/??...........yv2...............5.f+ins................pco,1.lapsi
TTT................7/28............ya4/2012......2.c......................1.lapsi,29v
Hydrangea......6/31-44.....yk12/ya1/12...3.ax2+l.............pco,1.lapsi,26v
jenni_noora....2/27...........ya10/11........11.t. tauko....................1.lapsi

lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla


Piinailijat
Matti Katikainen dpo 13
titiuu85 dpo 11
Hyy2 dpo 10
Laala dpo 8
Marjaana84 dpo 6
miimuli87 dpo 2
hanzku_91 dpo 0
mirjami_73 dpo 1

PLUSSANNEET

tammikuu:

Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:luna_82 ja hanzku_91
 
Viimeksi muokattu:
Luna ja Hanzku ISO kiitos teille listan päivittelystä! minä pääsen koneen ääreen harvakseltaan (aina on joku nykimässä hihasta :p älkääs ipanat häiritkö kun äiti on nyt netissä!) päivitykset olisi varmasti aina ihan pielessä.

Vilijonkalle onnea! kummasti tuo hyvää mieltä ja positiivisuutta yksi plussa! jännityksellä odotan uutisia myös Matti Katikaiselta ja Mimmuskaiselta. Minäkään en ole koskaan saanut minkäänlaisia tuplaviivoja r-testiin, en edes roskiksessa, joten peukkuja pidetään :)

Seemi, mahtavat prog-lukemat! ajattelitko testailla?

ON: dpo 0 tänään, aamulla testasin. Mutta en tosin ole varma joko ovulaatio on tapahtunut, viimeksi clomikierrossa ei voinut olla huomaamatta, nyt ei kyllä kummempaa fiilistä ole ollut. Paitsi kaamea turvotus :x
Ja millä tuon miehen saisi fiilikseen! menin onneton sanomaan, että nyt vois niitä vauvoja tehdä niin heti tuli suorituspaine ja ramppikuume! ei sillä etteikö lempeily kelpaisi, mutta kun se vaan ei luonnistu! Jatkossa pidän aikataulut omana tietonani.

Karamellille antoisaa alkuviikkoa, olen muuten huomannut samanlaisia oireita, toivottavasti se olisi sen merkki että lääkitys on kohdillaan ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Poca ja hanzku_91
Vää, mä niin ajattelin, että tässä kierrossa en rakenna itselleni pilvilinnoja enkä kuvittele mitään, mutta niin sitä taas mennään... Mitään oireita ei tosin kuviteltavaksi ole, mikä on ihan helpottavaa viel toistaiseksi, mut eiköhän ne kuvitellut oireetkin kohta siis ala. :headwall:
 
Ompas täällä taas tapahtunu! Voih, nyt Seemi testailee ja toivotaan että mimmuskaisen ja katti matikaisen haamut vahvenis! Saatais kerralla iso kasa plussanneita tammikuulle!

Kiva, että Hanzku auttaa lunaa. Hyvinpä tuo eka kerta näyttäis onnistuneen! :)
Kiitos teille molemmille listan päivittämisestä!

Ooh, Hanzku ja mirjami: rattoisaa iltaa molemmille! ;) Ja mirjami, mä aattelin ens kerralla, etten kerro miehelle jos saan ovisplussan kun se tuntu kans ottavan siitä vähän suorituspaineita (hyvin se kyllä sit suoriutu,hih)

Onko sarppa ja jenni-noora jo testaillu? Oih, toivotaan että teiltä tulee plussa uutisia!

(.): En malttanu millään ja tein tänää testin.. ja ylläripylläri negahan se oli. :( Pahoinvointia mulla on edelleen ja voimistuu aina iltaa kohden. Lämmöt on pysyny ylhäällä ja nytkin 37,1 (olo sen mukainen..). Mahassa vähän outo tunne (samalla niinkö nälkä, mut toisaalta ei tee mitään mieli, sit toisaalta tuntuu, että maha turvoksissa ja housut painaa vaikka oikeasti maha ei oo kauheen turvoksissa..hmm).. Ja rinnat on ihan super turvoksissa ja kipeet (varmaa clomeista) Ja ainiin, alaselkäänkin vihloo! ..Välillä tulee sellainen olo, että nyt kyllä onnistuttiin, mut sit yhtä nopee tulee takas maan pinnalle ja tajuu, että ajattelee ihan tyhmiä.. höhhöh. kun sais nää jutut pois mielestä täksi viikoksi! Tää on jotenki tosi uuvuttavaa kun koko ajan pelkää, että lämmöt laskee ja täti tulee kylään.. höh..

Nyt paljon plussia tänne, että saa itsekin uskoa siihen, että voitais joskus onnistua..

Ja kivaa viikkoa kaikille! tuokoon tämä viikko paljon hyvää meille kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: hanzku_91
Täällähän alkaa vaikuttaa siltä että kohta plussaillaan! Tsemppiä Mimmuskainen, Matti Katikainen ja titiuu85!!! Pidetään peukut pystyssä!

Mulle voi päivittää kierron pituudeksi 28-32, noihin se menee nyt lääkkeillä. Ja ehkäisy on jäänyt 10/2010 joten voi kai laskea yrityksen alkaneen siitä (vaik välillä on ollut hiljaisempaa). Lokakuussa 2012 oon hakeutunut tutkimuksiin; mitä tohon listaan kuuluis päivittää? ;)

Tänään kävin taas ultrassa, 2 follia oli kasvanu ja ne oli nyt sen kokosia et lääkäri veikkaili ovista huomiselle/keskiviikolle. Ja limis oli 7,2mm eli Zumenon on toiminut! Ja onhan täs viel hetki aikaa kasvatella. Jotenkin on kauhee toivo herännyt taas tähän kiertoon... Ens kiertoon mulle otetaan Menopur jos nyt ei tärppää, sillä ei kuulema oo limistä ohentavaa vaikutusta. Mut estrogeeniä (Zumenon) vedän nyt kolme tabua päivässä siihen saakka et teen raskaustestin ja jos se on positiivinen (mitä en kyllä jaksa uskoa mutta toivossa on hyvä elää) jatkan vielä käyttöä. Samoin Luget aloitan tässä kierrossa eka kertaa, niitäkin kuulema pitää jatkaa jos raskaus on alkanut ja jos testi nega, voi ne lopettaa.

Olipa aika mielenkiintoinen tuo eilinen sperma-juttu Hesarissa: meillä oli 36milj./millilitrassa mikä oli tuon artikkelin mukaan heikentynyt hedelmöittymistä ajatellen mutta lääkärin mukaan riittävän hyvä. Meillähän normaaleja oli sen 3%, eli hieman alle viitearvon... On tää niin monen asian summa että välillä tuntuu ihan tähtitieteelliseltä koko homma...

Tammikuu lähestyy loppua, mä oon varma et täällä saadaan kohta iloisia uutisia ja toivoa kaikille <3
 
Seemi Onnea hyvistä tuloksista :)
sitä toivon itsekin, ehkä näin sitten vaan omiani kun toivon niin paljon raskaaksi tulemista, mutta mieskin kyllä siinä jonkun haaleen viivan näki. Mä en enää kestä kun kaikki vaan kokoajan ilmottaa, että saavat vauvan tai ovat just saaneet, mekin halutaan <3

Voiko olla mahdollista, että testi ei näytä positiivista? Tää on taas tätä toiveajattelua. Kauanko pitää odottaa menkkoja ennen kuin soittaa jonnekin?

Enna_ Mulla oli kans clomeista päänsärkyä joka päivä, eikä ollut ihan pientä kipua.

Matti Katikainen en tiiä mikä dpo oli kun en saanut ovulaatiota tikkuun plussattua =/

Hydrangea En oo minäkään ennen tuota testiä saanut mitää väriä testiin, ei oo edes viivanpaikka tullu näkyviin :D
 

Yhteistyössä