Clomittaret 2013

titiuu85 No pitihän se eilen testi tehdä, ei tullut kuin yks viiva näkyviin testiajalla, se sitten unohtui tuohon lavuaarin reunalle ja oli siinä joku reilu 30min, niin siinä ajassa oli joku hyyyyyyyyyyyyyyvin haalea viiva tullut näkyviin, mutta eipähän tuo testi enää silloin ole luotettava. Mietin vaan sitä, et mikä olis kaikista herkin testi, kun enhän minä nyt yhestä kerrasta usko negatiiviseen ;D
 
Mimmuskainen Oijoi miten jännää... Toivottavasti en nyt turhia toiveita herätä, mutta minulla ei ole koskaan ilmestynyt edes sitä haaleaa viivaa, vaikka olisin testiä käynyt tuijottelemassa koko illan... Joten joten :heart: Peukut ja varpaat pystyssä teille!

ON: Mitähän kamalaa mussa oikein tapahtuu? Yhtäkkiä alkoi ihan kamalat menkkakivut ja ne on kestänyt jo yli tunnin :'( Ja tänään on vasta dpo 3 ja mulla on päivälleen tarkat menkat, joten pelottaa... Mitähän kipuja nää on? Voiko olla clomien takia kierto sekaisin ja menkat alkaa jo nyt joka tarkoittaa ettei inssi tuottanut tulosta? Voi tätä hätää ja kyynelten määrää?! Ja mä kun niin odotin, että jospa nyt... En kestä!!!
 
Marjaana toivottavasti kivut menee nopeesti ohi:( Kiinnittyminen kai tapahtuu joskus luteaalivaiheen puolessa välissä tms. Voihan olla jotain munasarjojen kramppailua, toivottavasti eivät kauaa kestä:( Mulla ei kans kokemusta tommosista kivuista:/
 
Titiuu85 mulla on kahdessa clomikierrossa ollu yökötystä ja pahoinvointia, lisäksi on noussu illalla kuume, joka on menny yön aikana ohi. Tää on ollu loppukierrossa päivää paria ennen menkoja.
 




sunnuntai 27.1.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta

Alma*.............49/28-34.......yv2............4.c x2
Nyysy.............40/29...........yk5......4.c+3 ins->IVF~2/03....selitm,2.lapsi
Vilijonkka.......38/29-35..................................................1.lapsi,27v
Mimmuskainen_..29/28-39...ya2/09.........1.c..............selitm,1.lapsi,24v
Sarppa-71.......29/28-30.....ya4/11..........2.c
jenni_noora....28/27...........ya10/11........11.t.........................1.lapsi
titiuu85..........26/30-32.......ya6/12..........3.c+t..............pco,1.lapsi,27v
Seemi.............25/28-41.......ya11/09........3.c.........pco(1/2),1.lapsi,31v
Hyy2..............24/28-34.......ya9/11........................pco(1/2),2.lapsi,26v
NiQ...............22/33............yk10.............3.c+m+t........pco(1/2),2.lapsi
Laala.............22/32-40.......yk9...............3.f................pco,2.lapsi,28v
Matti Katikainen..19/24-30....yk7...............2.c+t.................pco,2.lapsi
Neppu_...........19/28(34-59)..ya2010........mp...............pco,1.lapsi,26v
Marjaana84.....17/28...........yv1.5...........1.c+ins....................1.lapsi
miimuli87........16/?..............ya2008........2.c+m...........pco,1.lapsi,25v
hanzku_91.......14/30-32.......yk25............4.c..................selitm,1.lapsi
apsu...............14/30+.........ya 01/12......1.m+g+irr........2.lapsi,pco,30v
fenixlintu........13/29-34.......ya1/2012.....2.c......................2.lapsi,36v
mirjami_73.....12/24-25......yv1.5............tk(c+t)...................3.lapsi
Poca..............12/34................................c.........................pco
Hempukkainen...11/?...............................3.c+t.................27v
Meri__............11/28.............yk3.............1.c....................pco,1.lapsi
Angela............9/28-32.......yv8.............3.cx2.........................2.lapsi
annalii............9/27-28.........................1.c+ins...............1.lapsi
Heipa…...........7/18-41……..ya11/11.......3.c.....................2.lapsi,31v
Anne Elliot......7/26-32.........yk12....................................1.lapsi
Slartibart........7/28...........yk4/ya3/12...5.c..................pco,1.lapsi,25v
Enna_.............6/35-36.........yk6.............1.c..........................pk,ovl
Miramei...........6/?.............ya6/11........1.c........................25v,1.lapsi
luna_82..........6/~34........ya3/12..........4.c+pr+l...........pco,1.lapsi,31v
Karamelli81....5/28...........ya4/12.......3.c..........................2.lapsi
skorppari82.....5/??...........yv2...............5.f+ins................pco,1.lapsi
TTT................5/28............ya4/2012......2.c......................1.lapsi,29v
Hydrangea......4/31-44.....yk12/ya1/12...3.ax2+l.............pco,1.lapsi,26v


lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla


Piinailijat
Matti Katikainen dpo 11
titiuu85 dpo 9
Hyy2 dpo 8
Laala dpo 6
Marjaana84 dpo 4

PLUSSANNEET

tammikuu:

Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:luna_82
 
Viimeksi muokattu:
Onkohan mulla menny viestejä ohi vai onko Alma* ja Nyysy käynyt kertomassa kuulumisia hetkeen?:) Sitä aina huomaa noi pisimmillä kiertopäivällä olijat joista ei muista kuulleensa vähään aikaan:)

ON: mä oon kans nyt alkanut huolestuun limiksestä ja muutenkin tästä clomikierrosta. Vaikka tiiän että etukäteen murehtimisesta ei oo mitään hyötyä... Mutta, kaikissa kolmessa aikasemmassa clomikierrossa oon öisin kärsiny lievästä yöhikoilusta ja nyt ei mitään! Pitäs olla tyytyväinen, mutta itelle tuli heti toki olo että eikö mun kroppa enää reagoi clomeihin...Ja limis, alotin viime kierrossa terot kp 19 ja kierto alko viime tiistaiaamuna, kun viikko sit sunnuntai-iltana otin viimesen teron. Ja ne kesti vain 3 päivää ja oli superniukat! Eli varmaan limis ollu minimaalinen. (Ällövaroitus) Yleensä mun menkat on kestäny n. viikon ja e-pillereiden aikaan sai melkein pitää yösidettä päivisinkin. Ja nyt ei tullu kertaakaan siteeseen melkein mitään, ainut kun kävi pissalla niin valahteli ihan reilusti parina päivänä.
Ei voi toivoo kun että nää epäilyt ei tarkota mitään, mutta jotenkin huolestuttaa. Toivottavasti folli lähtis kasvaan ja sitä myötä limis:)

Kivaa sunnuntaipäivää kaikille!
 
mulle vois muuten päivittää seuraavaan listaan syyksi 1/2 pco ja ikää on 26 vuotta

Nippaulut alamahalla jatkuu ja tissit on vähän arat... Huoh! Esikoisesta tein tietämättäni dpo 9 positiivisen testin. Selvisi siis ultrassa vasta raskauden tarkka kesto kun menkkoja ei ollu siihen 4 kuukauteen. Tekis siis mieli huomenna jo testata, mut en tiä kestänkö sitä pahaa mieltä koko huomista päivää, jos se on nega...

Tämmöistä pohdintaa. Hauskaa sunnuntaita kaikille!
 
Luna; pikku korjaus listaan, mulla olis nyt sunnuntaina menossa kp.9 jo.

Hitto, olin kirjoittanut piiiitkän viestin ja onnistuin hävittämään sen bittiavaruuteen, great. No, tuleepahan tiivistettyä nyt kun en jaksa runoilla enää niin pitkästi.

Vilijonkka; Onnea!:flower:

Tämä päivä on mennyt rattoisasti normaalisti PMS-oireistoon kuuluvan äreyden kanssa. Känkkäränkkä ei ole pahemmin kiusannut noita "lainalapsia" mutta mua sitten sitäkin enemmän:kieh: Toivottavasti tää loppukierto ei nyt herranjestas mene yhtä raivokkaissa tunnelmissa, mä kun olen normaalisti kuitenkin melko rauhallinen ja iloinen ihminen ja tästä hetkestä on kyllä tuo edeltävä luonteenkuvaus kaukana...:LOL: Muuten ensimmäinen clomien syöminen on mennyt melko huomaamatta, ekana iltana oli pientä päänsärkyä havaittavissa mutta siihin se sitten onneksi jäi. kp6. lähtien alkoi sitten kerrassaan omituiset tuntemukset tuolla muniksien kohdilla, hetkittäin tulee hyvinkin voimakas tunne joka on lähinnä viiltävää ja kiristävää paineentunnetta samaan aikaan, ei kuitenkaan kivuliasta mutta hyvin se aina pysäyttää kun tulee niin yllättäen. Että eiköhän siellä clomien vaikutuksesta jotakin nyt tapahdu. Miehen kanssa laitettiin huumorimielellä veikkaus pystyyn, että montako munasolua sieltä clomiavusteisesti lähtee liikenteeseen, mies veikkasi kuutta ja mä kahdeksaa mutta viime päivät on tuntunut siltä, että 68 on kyllä realistisempi arvaus....:D No, tiistaina olis ultra, saas nähdä, mitä siellä näkyy...

Kiitos Fenixlintu oikein kunnon nauruista...:D
 
Mä oletan, että kyseessä on vain mun oma toiveikas mielikuvitukseni, mutta mulla nippailee alamahaa. Tänään olisi ehkä dpo6 siitä oviksesta, mitä ei ovispäivänä päästy hyödyntämään mahataudin takia, joten sinänsä sopis. Mutta oletan siis, että oikeasti vain kuvittelen. :p

Järkevä päivitys tämä.
 
  • Tykkää
Reactions: luna_82
Moikka kaikille,

fenixlintu: HAHAHAHAAA, anteeksi naurut, mutta oli niin hauska tarina. Aluksi kävi mielessä sitä lukiessa, että toivottavasti kukaan ei JUONUT siitä lasista :D

Vilijonkka, ONNEA <3 Annat toivoa meille muillekin. :)

ON: Tänään taitaa olla dpo 11. Eipä hirveitä tuntemuksia. Tai no, nännit vähän arat mutta ei muuta. Tuskin liittyy raskautumiseen... En viitsi bongailla oireita, ettei pety. Ei mitään tuntemuksia. Milloinkohan sitä uskaltaisi testata...? Eiköhän ne menkat ala sieltä ihan näinä päivinä. :(
 
Matti Katikainen taisin laskee ton sun dpo:n sen sun ekan ovisplussan mukaan, mutta oon hyvin voinu laskee väärin, päivitänkö sulle dpo 11?
Toi on itellekin ollu hankalaa kierroissa joissa oon ovuloinu että millon testais..toisaalta jos se plussa näkys jo mutta toisaalta jos pelkää negaa niin onko se pahempi oottaa että menkat alkaa vai onko parempi tietää jo etukäteen että menkat tulee alkamaan jos testaa ja saa negan.
Pidän hurjasti peukkuja että sulla tulee heti testiin plussa, millon sen sit teetkin!! :)
 
Mut varmaan kyllä sais laittaa piinailijoihin ja dpo6. Kyllä on nyt sellaiset olot alamasussa. :D

Plus että tein ovistestin. Mullahan oli viime viikonvaihteessa sellaiset "Lähes yhtä vahvat" viivat, ja mietin että mahtaakohan se olla ovisplussa. No en sit testaillut kun meni huomio mahatautiin, mutta nyt testasin ja tuli vain yksi vahva viiva ovistestiin, ja toinen ihan ihan haamulainen, eli päättelen että ne vahvat viivat viime viikonvaihteessa on tarkoittaneet ovista. :)
 
Meilläkin lähestyy uhkaavasti se eka käynti tuonne tyksiin, 3viikon päästä olis eka käynti, mä kävin tossa muutama viikko sit antamassa ne tarvittavat verikokeet kaiken kaikkiaan ne otti 3 putkee verta multa ja mies kävi jo joulukuussa tekemässä oman osuutensa kun kävi antamassa sen simppanäytteen. Mä syön nyt sit ainakin niin kauan sitä primolutia et olis edes toi kierto kohtuulisen säännöllinen..
 




maanantai 28.1.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta

Alma*.............50/28-34.......yv2............4.c x2
Nyysy.............41/29...........yk5......4.c+3 ins->IVF~2/03....selitm,2.lapsi
Mimmuskainen_..30/28-39...ya2/09.........1.c..............selitm,1.lapsi,24v
Sarppa-71.......31/28-30.....ya4/11..........2.c
jenni_noora....29/27...........ya10/11........11.t.........................1.lapsi
titiuu85..........27/30-32.......ya6/12..........3.c+t..............pco,1.lapsi,27v
Seemi.............26/28-41.......ya11/09........3.c.........pco(1/2),1.lapsi,31v
Hyy2..............25/28-34.......ya9/11........................pco(1/2),2.lapsi,26v
NiQ...............23/33............yk10.............3.c+m+t........pco(1/2),2.lapsi
Laala.............23/32-40.......yk9...............3.f................pco,2.lapsi,28v
Matti Katikainen..20/24-30....yk7...............2.c+t.................pco,2.lapsi
Neppu_...........20/28(34-59)..ya2010........mp...............pco,1.lapsi,26v
Marjaana84.....18/28...........yv1.5...........1.c+ins....................1.lapsi
miimuli87........17/?..............ya2008........2.c+m...........pco,1.lapsi,25v
hanzku_91.......15/30-32.......yk25............4.c..................selitm,1.lapsi
apsu...............15/30+.........ya 01/12......1.m+g+irr........2.lapsi,pco,30v
fenixlintu........14/29-34.......ya1/2012.....2.c......................2.lapsi,36v
mirjami_73.....13/24-25......yv1.5............tk(c+t)...................3.lapsi
Poca..............13/34................................c.........................pco
Hempukkainen...12/?...............................3.c+t.................27v
Meri__............12/28.............yk3.............1.c....................pco,1.lapsi
Angela............10/28-32.......yv8.............3.cx2......................2.lapsi
annalii............10/27-28.........................1.c+ins...............1.lapsi
Heipa…...........8/18-41……..ya11/11.......3.c.....................2.lapsi,31v
Anne Elliot......8/26-32.........yk12....................................1.lapsi
Slartibart........8/28...........yk4/ya3/12...5.c..................pco,1.lapsi,25v
Enna_.............7/35-36.........yk6.............1.c..........................pk,ovl
Miramei...........7/?.............ya6/11........1.c........................25v,1.lapsi
luna_82..........7/~34........ya3/12..........4.c+pr+l...........pco,1.lapsi,31v
Karamelli81....6/28...........ya4/12.......3.c..........................2.lapsi
skorppari82.....6/??...........yv2...............5.f+ins................pco,1.lapsi
TTT................6/28............ya4/2012......2.c......................1.lapsi,29v
Hydrangea......5/31-44.....yk12/ya1/12...3.ax2+l.............pco,1.lapsi,26v


lyhenteet: c=clomit, a=anazol, f=femar, g=glonal-F, m=metut, pr=pregnyl, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla


Piinailijat
Matti Katikainen dpo 12
titiuu85 dpo 10
Hyy2 dpo 9
Laala dpo 7
Marjaana84 dpo 5
miimuli87 dpo 1

PLUSSANNEET

tammikuu:

Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:luna_82
 
Viimeksi muokattu:
ketään ei tainnu inspiä listan päivitys mun kans? Ite kyllä tykkään että ois toi lista, eikä niin että kaikki pistää tietonsa viestin loppuun, kun väkeä niin paljon, niin vaikee pysyä muuten kärryillä. Tossa listan päivityksessä ei kauaa kerralla mee, alle 5min, riippuen toki onko paljon muita muutoksia kuin kp:t ja dpo:t kasvatus yhdellä. Ite kyllä tykkään tota päivitellä, mutta on se toki helpompaa jos ei tarvii miettiä että jos ite en sitä ehi päivittään niin sit se ei päivity.
 
Iltaa kaikille tasapuoleisesti :)

hannuliini Onnea ensimmäisellä käynnille jo näin etukäteen, varmaan jännittää :) Minua ainakin jännittä ihan hirveesti ensimmäinen käynti, pelkäsin hirveesti sitä miten suhtautuvat kun on ylipainoa.

Tänään tein jo toisen testin ja ei siinä oikein kummempia näkynyt niinkuin ei edellisessäkään. Tätiä ei näy eikä kuulu, minne lie hävinny vai onkohan tästäkin kierrosta tulossa piiiiiiitkä niinkuin edellinen kierto, muuten tuo kierto on aika säännöllinen 28 päivää ollut vuoden verran.

Olevinaan on hirveesti kaikkia raskausoireita, mutta kai se mieli pystyy niitä kehittämään kun oikein kovasti jotain toivoo.

Kauankohan pitää odotella tätiä kylää ennen kuin alkaa jonnekin soittelemaan, että mitä teen?

Mitäköhän on, kun monena iltana palellu niin pirusti, että on joutunu täkin alle ottamaan vielä viltin lisäksi kun niin kylmä on ollut?
 
Nopeasti omaa napaa: Eilen ja tänään olen päässyt VIHDOIN tekeen aamuisin ovistestit. Negaa näyttää. MUTTA: alavatsalla on tuntemuksia molemmin puolin ja kohdun seutuakin puristelee. Oisko nyt jotain kuitenkin valmistumassa. Olis kiva päästä vihdoin bongaamaan oikea ovis. Saa sitten nähdä pitääkö kärvistellä taas kiertopäivään 21 tai jotain, että saa sen hymynaaman esiin...
 

Yhteistyössä