Clomittaret 2013

Lyhyesti virsi kaunis: Just tuli vessassa pyyhkiessä pikkaisen verta paperiin. Jos vanhat merkit paikkansa pitää, pari päivää on tiputtelua luvassa ja sitten aukeavat Niagaran putoukset. Höh. Mieskin tunnusti pettymyksen.

En kertonut eilen miehellä o-plussassa. Illalla sitten pupuiltiin pitkään, hitaasti ja hartaasti kynttilän valossa. :) Tänään aamulla tikutin taas heti ja PC:n liuskaan tuli yhtä mojova plussa kuin viime kierrossa, hyvä kun kontrolliin riitti väriä. Oli kuitenkin pakko vielä dipata CB:kin, kun ajattelin että hymynaaman myötä olis kiva aloittaa uusi viikko. Jätin testit sitten vessaan näkösälle ja kysyin mieheltä, että huomasko se siellä mitään. Se raukka oli taas ihan pihalla, mitä se hymynaama taas tarkoittikaan. :D Höpsö. :heart: Kahden viikon päästä ajattelin sitten soitella klinikalle, miten tässä nyt näin kävi, kun tulin raskaaksi, vaikka en ovuloinutkaan. :D Tästä kierrosta aion plussata ja olla pulleena yhdessä serkun kanssa ens kesänä. :) Seuraava totuuden hetki onkin sitten jo muutaman päivän päästä, kun viimeks dpo 3-5 oli tiputtelua ja niukkaa vuotoa. :| Toivottavasti jo huomenna olis lämmöt koholla.

Tänään taitaa siis olla dpo 0.

Laala, oikein! :D Mielellä kun on todistetustikin oma salattu voimansa. ;) Liian kauan tässä onkin taas tullut surkuteltua, että jos yrittäis ajatella vähän positiivisemmin. Onneks tässä reilun viikon ajan oon saanut keskityttyä kaikkeen mukavaa ja hiilarittomuuden kanssa hössöttämiseen. :) Katsotaan kauan mun positiivisuutta riittää...

• Tykkää
Reactions: Laala
Hydrangea: Loistava asenne!

Täällä tiputtelu jatkuu ja veikkaan, että hanat aukeaa viimeistään huomenna. Mutta ei se mitään. Olisikin ollut liian hyvää tuuria, että eka clomikierto olisi tuonut toivotun tuloksen. Pitäähän sitä töitä tehdä :)

Kenkuttaa, mutta nyt pääsen ainakin ostaan vuorellisen ovistestejä!
Reipasta alkavaa viikkoa kaikille :)

Hydra, tottakai positiivisuutta riittää, ku me tsempataan nyt! :D Mä olen toistaiseksi kans ihan innostunu hössöttämään ton hiilarittomuuden kanssa, paremmin sitäki jaksaa ku tsemppaa muiden samassa tilanteessa olevien kanssa! :D

Hydrangea oikea asenne! :) Eiköhän ne lämmöt seuraa perässä ovisplussaa. Mulla ainakin hoksaa selkeän muutoksen lämmöissä.

fenixlinnulle pahoittelut :( Pettyminen on aina yhtä kurjaa.

ON: fertility friendin mukaan ovisplussa ois ollut jo samana päivänä ku ovisplussakin eli kp 23 ja nyt ois dpo6. Lämmöt nousi jo heti seuraavana aamuna. Onneksi ajotettiin hommat illalle ennen ovisplussaa ja ovisplussapäivälle ja kaksi päivää ovisplussan jälkeen. Pitäs olla ajoitus kunnossa.

Ovulaatiopohdintaa:
Mikä olisi teidän mielestänne otollisin hetki talletukselle? Siis jos esimerkiksi tänä aamuna ovistesti olisi näytttänyt hymynaamaa. Niin milloin olisi paras hetki kellistää mies? Olisiko paras hetki ollut jo eilen illalla? Vai heti tänä aamuna vai tänä iltana...

fenixlintu mun mielestä on hieman mahdotonta sanoa, kun veikkaampa, että jokaisen kroppa toimii eri tahtia jopa eri kierroilla. Sanoisin kuitenkin, että viimeistään ovisplussan ilmaantuessa, sillä ovishan voi tapahtua jo piankin sen jälkeen. Varmuuden vuoksi sitten seuraavanakin päivänä -vähintään. Aktiivinen seksielämä takaa sen, että siittiöt ovat laadukkaampia. Tietty ohjeet voi olla erit, jos miehellä on esimerkiksi normaalia vähemmän siittiöitä.

fenixlintu, meitä on ohjeistettu, että ovisplussapäivänä ja sitä seuraavana. Yleensähän se ovis tapahtuu noin 24 h plussasta (poikkeuksia toki on), joten ovisplussapäivänä on jo hyvä laittaa simpat munasolua vartoileen ja sitten seuraavana päivänä vielä varmistaa. Meidän lääkärin mukaan 2-3 kertaa viikossa riittää takaamaan, että simppoja on aina valmiudessa, jos miehessä ei vikaa.

Eikä, hanzku. :( Ikävä kuulla, että ei tällä kertaa onnistanut. Toivottavasti pian olisi vihdoin teidän vuoro. :hug:

Miramei, laitoin sulle yhden dpo-päivän lisää, kun tuossa pohdit, että voisi olla jo päivä enemmän. :)

ON: Tulihan ne oviskivutkin sieltä. Erikoista, kun viimeks oli folli+kivut oikealla ja taas kipuilee siellä. Eikö mun vasen puoli toimi ollenkaan. :|

Nyt olis meidän piinailijoiden aika saada plussia tälle tammikuulle, kun joulukuun saldo jäi siihen yhteen. :)

Hyd: Mäkin aion tässä kierrossa pitää ajatuksessa, että tämä on se kierto kun plussa tulee.

hanzku ja fenixlint
u: :hug:

Piinailijat
: Plussatuulia!

Täällä jännäillään jo perjantain ultraa. Niin ärsyttävää, kun en saanut aikaa kun työajalle. Miten te muut ootte sanonut töihin, jos on joutunut olee poissa töistä? Mä niin pelkään pomon suhtautumista poissaoloon "ilman syytä" (jota en tod. aio kertoa)

Neppu_ miks et voi vaan sanoa pomolle, että sulla on lääkärinaika? Siis ei se varmasti pomolle kuulu, onko ultra tms, mutta "lääkärinaika" on semmoinen perustelu, että jos pomo on yhtään fiksu, se ei kysele enempää, vaan sille riittää tuo perustelu.

Voi fenixlintua ja hanzkua.. :hug:

ON: Jännää tuo teidän ovistikuttelu. :p Mä en oo viel ikinä tikuttanu ovista, kun aina folliultrasta oon laskenu, että milloin ovis about on follin koon perusteella, ja sit itellä on niiiin selvät ovistuntemukset (lue:kivut), että ei paljoa epäselvyyttä ajankohdasta jää. Lisäksi ovispäivänä on limat huipussaan. :p (sorry ällötys)

Laala mulla kans edessä tulevana su ja ma ensimmäiset ovistestit. Vähän jännittää kun ostin Prismasta niitä ihan perus liuskoja, että olisko ne pitänyt tilata jostain, siis jos olisi laadukkaampia :p

Onko muille tullut clomeista päänsärkyä? Mulla siis elämäni ensimmäiset 2 päivää nyt takana, ja päänsärky ihan järkyttävä!!! Ja mä en ikinä kärsi päänsärystä, siis en koskaan - edes krapulassa... niin tuntuu nyt että kallo halkeaa! Mutta jospa se menisi ohi...? Soitin tänään ajan ekaan folliultraan, sinne siis viikon päästä maanantai aamuna!

Mimmuskainen Kyllä mäkin ajattelin että enää 3 päivää, joten pakko vaan kestää. Mitäpä sitä nyt ei kestäisi toivotun lopputuloksen eteen... Loppuiko sulla se päänsärky sit heti kun olit sen 5 päivää syönyt? Ja jos tulee vielä tulevaisuudessa tarve syödä noita, niin meinasitko jatkossakin yrittää sinnitellä? Vaikka niin se olis yritettävä ajatella, että noita ei enää toista kiertoa tarvittaisikaan vaan olisi viimeiset päänsäryt noiden lääkkeiden takia :LOL:

Pahoittelut fenixlintu ja hanzku :(

Kaikille piinailijoille onnea!!

Hydrangea voi vitsi miten hienoo:) Onnea pupuiluihin ja piinailuun:) Ja joo pitäshän sen alkaa olla jo todennäköistä että jollekin meistä plussa tulee:)
Mä oon nyt ite miettiny että oisko mun pitäny odottaa viä terojen alottamista, alotin ne kp19. Jos oiskin vaikka ovis tullu myöhässä.. Nyt vaan parina päivänä juilinu muniksia ja tullu vesimäistä vuotoo mutta ovistestit negoja. Oisinpa alottanu terot myöhemmin, ei se kuitenkaan ois ollu niin viikolleen:/ Toisaalta nyt sit alkaa clomikierto nopeemmin...
Ja sitten, oon tikutellu nyt preckcheckeillä viikon. Ja tänään luin ohjeita tarkemmin niin pissan pitäs olla max 30 asteista, en mä ikinä oo oottanu että se jäähtyy?
Plus ohjeissa lukee isolla "EI SAA JÄÄTYÄ" ja tilasin testit netistä ja ne oli päivän postilaatikossa ihan normaalissa isossa kirjekuoressa, ilman pehmusteita.
Jotenkin alko nyt huolettaa että menikö ovis ohi testausmokailun takia, toisaalta tuntemuksia ollu vasta lauantaista alkaen ja ne voi johtua teroistakin.
Pupuiltukin on nyt vähän harvakseltaan, pitäs jaksaa olla vähän aktiivisempi mutta välillä ei vaan jaksa:/

TTT
Heippa taas "pitkästä" aikaa! On ollut niin paljon työkiireitä etten ole oikein koneellakaan ehtinyt. Tai olen vähän tietoisestikin vältellyt tätä palstaa. On taas pyörinyt vauvahaaveet hieman liikaa mielessä. Eikä asiaa yhtään auta, että koko lähipiiri tuntuu sikiävän. PAITSI minä...

Tämä ensimmäinen clomikierto oli sitten tässä mun osalta. Kp 11 kävin ultrassa ja suurimmat follit olivat vain noin 8-9mm. Kohdun limakalvo oli kyllä hyvä n. 10 mm. No uusi kontrolliultra oli kp 15 ja follit eivät olleet kasvaneet yhtään. Eli suurimpien koko oli tuo sama 9 mm. Lääkärin kanssa sitten päätettiin, että alotan terot samantien ja ens kierrossa sitten tuplataan clomiannos (2 tbl/pv). Harmitti niin paljon...

Nyt kylläkin kun lueskelin Hydran kuulumisia, niin tulee mieleen että olisiko sittenkin pitänyt vielä odotella noitten terojen kanssa. Josko se ovis olisi sieltä kuitenkin vielä tullut... Ei vain oikein raaskinut enää ottaa kolmatta ultraa tähän kiertoon.

Yhteistyössä