Pahoittelut
fenixlintu ja
hanzku
Kaikille
piinailijoille onnea!!
Hydrangea voi vitsi miten hienoo
Onnea pupuiluihin ja piinailuun
Ja joo pitäshän sen alkaa olla jo todennäköistä että jollekin meistä plussa tulee
Mä oon nyt ite miettiny että oisko mun pitäny odottaa viä terojen alottamista, alotin ne kp19. Jos oiskin vaikka ovis tullu myöhässä.. Nyt vaan parina päivänä juilinu muniksia ja tullu vesimäistä vuotoo mutta ovistestit negoja. Oisinpa alottanu terot myöhemmin, ei se kuitenkaan ois ollu niin viikolleen:/ Toisaalta nyt sit alkaa clomikierto nopeemmin...
Ja sitten, oon tikutellu nyt preckcheckeillä viikon. Ja tänään luin ohjeita tarkemmin niin pissan pitäs olla max 30 asteista, en mä ikinä oo oottanu että se jäähtyy?
Plus ohjeissa lukee isolla "EI SAA JÄÄTYÄ" ja tilasin testit netistä ja ne oli päivän postilaatikossa ihan normaalissa isossa kirjekuoressa, ilman pehmusteita.
Jotenkin alko nyt huolettaa että menikö ovis ohi testausmokailun takia, toisaalta tuntemuksia ollu vasta lauantaista alkaen ja ne voi johtua teroistakin.
Pupuiltukin on nyt vähän harvakseltaan, pitäs jaksaa olla vähän aktiivisempi mutta välillä ei vaan jaksa:/