Clomittaret 2013

Stiina, kiitos tietoiskusta, mä mieteinkin et oonko jossain koulutuksessa kuullut etsiitä oltas luopumassa, mut näin ilmeisesti. Toivotaan, ettäsiellä viivavahvistuisi ja tuhruttelu loppusi. :heart:

Hydrangea, voi kökö. Odottele vielä muutama päivä ja testaa uudelleen. Harmittaa varmasti ihan älyttömästi.:hug: Muakin välillä ahdistaa miten toinen on niin priimaa, mut toisaalta ei se niin mene, nää asiat on niin monen sattuman summa.

Täällä o-testin viiva on lähtenyt tummumaan. Nyt mietityttää jos saan illalla tai huomenna sen plussaksi niin uskallanko laittaa sen pregnylin ominpäin ja varaanko inssin sitten huomiselle vai keskiviikolle. toisaalta jos olisi tänään jo plussa niin keskiviikko voi olla aikas myöhäinen. Meillä on jäänyt tosi huonolle noi etukäteis varmistelut.Eilen oli riitaa ja meni mykkäkouluks ja tänään taitaa olla liian myöhäistä jos huomenna onkin inssi. :/
 
Hydra, kyllä ne viivat siitä vielä tulee. Olet vaan samanlainen hätähousu, kuin minäkin. Mulla on vahva kutina siitä, et se olet sinä, joka korkka huhtikuun plussatuulet auki ja avaa ovia meille muille. Vaikken ole tänne kauheesti kirjotellutkaan, niin taustalta olen seuraillut myös sun tarinaa. Kärsivällisyyttä nyt vaan. Joku voi sanoo tän saman mulle, kun alan kärvistelemään et jos piinapäiviin asti pääsisin...
 
Kiitos kaikille tsempeistä. Voihan se viiva siitä vielä ilmestyä. Mieskin oli vähän perehtynyt asiaan ja sanoi, että ei se välttämättä kaikilla vielä näy. Jotenkin nyt vaan on sellainen fiilis, että taitaa tää olla jo menetetty peli. Mies ehdotti, että vois pitää muutaman päivän väliä testailuista ja testata vaikka viikonloppuna uudestaan, jos vuoto ei ole alkanut. Välillä kyllä ärsyttää niin lääkärin ylipositiivinen asenne. Silloin joskus 9 kk sitten ekoilla käynneillä se sanoi, että pianhan mä oon raskaana, kun kyseessä niin helposti hoidettava ongelma. Mutta kuinkas kävikään... Jos en ovuloi, limis on ohut ja kroppa ei muutenkaan toimi, niin ei siinä pelkkä miehen erinomainen sperma auta.
Pregnancy Test Results for 11 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy

*Stiinalle vahvistumisia viivalle. :)
 
Hydrangea jos muistan oikein niin mulla vielä dpo 11 näky viiva just ja just, mies tais tulkita vielä negaks. Sit parissa päivässä tummeni. En toki halua nostattaa toiveita jos niin ei käykkään mutta toivon vaan niin kovasti että viiva vielä ilmestyy!
Plus mulla iltaviivat oli aamuviivoja tummempia.
Mun miehellä kans sperma erinomaista ja mietin ennen plussaa samoja juttuja:/ Mutta mistä sitä tietääkö johtuuko epäonni esim. siitä ettei ne siittiöt vaikka aina löydä perille tms, en tiiä:/. Ja kai meiän kuningatar-johtofollitkin on erinomaisia täydellisyyksiä kun ne vaan saadaan herätettyä kasvamaan:)
 
NiQ
Voi Hydra :hug: Toivotaan että se sieltä vielä plussauksi muuttuisi!

Mä siis virallisesti nyt lopetan ton kalliin aineen ilmoille ruikkimisen :LOL: kiitos kommenteista alan ammattilaisille ja muillekin :) Mä tässä laskeskelin, että jos mun folli oli kerta perjantaina 12mm ja jos se on kasvusuuntainen niin se saattaisi sitten huomisessa ultrassa jo olla 20mm. Tänään ovistesti jo taas vähän tummempi kun eilen, joten ei varmasti tarvitse huolehtia jos ovis tuleekin ennen ultraa. Eikös siitä ovisplussasta yleensä mene se 1-1,5vrk vielä itse ovikseen...

Joko Ansku kävi ultrassa? Täällä jännäilen tuloksia! :)
 
luna, hieman kyllä mietityttää se PC:n haamu testiajan jälkeen eilen. Oon pitänyt niitä kuitenkin tosi luotettavina testeinä ja saman merkin ovistestit toimii mulla paremmin kuin mitkään muut. Ne ei ole ikinä näyttänyt virheellistä ovisplussaa kuten esim. CB:n digi. Ikinä ennen en ole saanut minkäänlaista värillistä viivaa testiin, vaikka niitä olen aiemminkin testiajan jälkeen katsonut. Niitä valkoisia viivanpaikkoja, jotka on vaan testien ominaisuus, oon kyllä saanut, mutta nyt oli sen verran väriä, että mieskin näki. Oliskohan siellä kuitenkin joku hipaissut, mutta ei kuitenkaan tarttunut matkaan. Ei tässä kai auta muu, kuin odottaa muutama päivä, niin eiköhän asiat sitten selviä...
 
Maria tervetuloa :) mulla ei aukkari sattunut yhtään. ei edes jälkeen päi tullu kipua. olin muistaakseni ottanu 500mg panadolin.

Ansku mä olen kattonut sen elokuva, piti oikee varta vasten tilata. Oli kyllä todella tunteita herättävä.

Vasta luin myös tuon Ihmeet tapahtuvat muille- kirjan. Oli ihan ok. sitä saa halvalla tilattua täältä Ihmeet tapahtuvat muille - Anna-Kaisa Hakkarainen - Kirja (9789525874167) | Adlibris kirjakauppa - Pohjolan suurin kirjakauppa Hinta n. 4e kun suomessa on n.20e. Postimaksu tais olla 1e tai sit ei ollenkaa. Ja tuli todella nopeasti postilaatikkoon. Ei kenenkään äiti -kirja oli minusta osittain tylsää luettavaa. Mut kyllähän senkin luki ku ei ollut muuta.

Hydra Voi ei :hug: Toivotaan et olit vaa hätähousu ja testiin vielä paukahtaa selvä plussa :)
Mulla on molempien inssien jälkeen tullu pregcekkiin jälestä päi punertava "viiva". Koskaan en oo niihin saanut edes viivan paikkaa. Ajattelin myös et se ois yrittäny kiinnittyä.

Tsempit kaikille joille en kommentoinut :)
 

Juu, Ansku kävi ultrassa ja se oli sit tää kierto tässä! :'( Teroilla kierto alkuun ja ens kierrosta 100mg clomeja kp:t 3-7 ja 75IU Puregon kp:t 8 ja 9 ehkä myös 10..riippuu siitä onko UÄ sit kp10 vai 11! Näin...ei kovin hyvä päivä! :( Ja tuolla ei ollu tapahtunu mitää muuta ku limis oli kasvanu 3mm (oli nyt siis 11mmm), 6 milliset follit oli hävinny ja 7 milliset oli edelleen samassa! Oli helppoo istuu lääkäriä vastapäätä kuuntelemassa näitä hienoja sanoja: lopetetaan tältä kierrolta! kun lekuri istuu maha pystyssä siinä! Sai ihan pikkase nieleskellä ettei itku tullu! Se kyl varmaa huomas sen et huomasin hänen raskautensa ku yritti istuu loppuajan sillee et mie en näkis mahaa...no, sehän oli jo liian myöhästä! :| Onnea hänelle silti!

Tää kuvaa miuta ehkä parhaiten nyt:
 
Voi eikä Ansku! :( suuret pahoittelut ja voimia! :hug: ihan perseestä! Tosi inhottavaa että vielä lääkäri maha pystyssä :( todella syvältä! Klinikalla käynti ja ikävät uutiset on ihan tarpeeksi rankkoja ilman tuollaisia ylimääräisiä "provosointeja".. Sekin on niin syvältä kun hormonipoli ja synnytyslaitos on samassa rakennuksessa ja sielä näkee joka kerta jonkun lähdössä kotiin nyyttinsä kaa..:'(
Kaipa meillekin vielä joskus se onni suodaan..
 
Ansku, eikä!! Kyllä nyt vastustaa!! Harmittaa varmaan ihan törkeesti!! Ja voin vaan kuvitella miltä tuntu kun toinen on maha pystyssä, minusta ei ihan sopivassa paikassa hän ole töissä nyt raskautensa kanssa. Mut minkäs teet. Voimia sinne loppukiertoon ja sitten uudella latauksella ensi kiertoon. :hug:

Omaa napaa: Mulla näytti sitten jo päivällä ovulaatiotestit plussaa ja soitin klinikalle ja sanoivat että voin tuikata pregnylin ja näin tein, huomenna on iltapäivällä sitten inssi. Mulla on ihan paska fiilis kun meillä alkoi eilen miehen kanssa ihan typerästä riita ja nyt se on paisunut. Kiva nyt sitten johonkin inssiin mennä kun muutenkaan ei puhuminen huvita. en tiedä meneekö koko kierto hukkaan kun on niin tympee fiilis. Mihin mun ihana hellä mieheni on mahtanut kadota joka aina mua tukee kun on vaikeeta? En kyllä yhtään ihmettele miski jotkut pariskunnat eroavat kun lasta ei kuulu. : /
 
Hyd: Voih :hug: On kuitenkin aika aikaiset dpo:t ja lueskelin just netist, että se plussa voi sieltä vielä pärähtää!!! <3

Nyysy: Käy lukemassa ivf-hoitoja lapsettomille, jossa on paljon keskustelua puntiosta.

Voi Anskua Kyllä varmasti ottaa päähän! Mä luulen tietäväni miltä susta tuntuu. Mulla viimissä ovulaation induktiossa lääkäri kanssa totesi, että tää kierto oli kyllä tässä. Turhaan olin pistellyt ja pitänyt laastarit ja syönyt clomit jajajaja... NIIN TURHAUTTAVAA! Mutta selvisin siitä, niin sinäkin <3
Ja maha pystyssä oleva lekuri, hohhoijakkaa. Eikö ne siellä mitään tajua...

Maria: Mäkin luulen, ettet edes tarvitse tuollaista määrää lääkkeitä. Taino, itsestähän se riippuu... Mutta ei se aukkari satu. =)

Niian: Ompa ikävää, että riitelette miehenne kanssa. Tämä lapsettomuusasia taitaakin olla suurimpia kriisejä, mitä parisuhteessa voi tapahtua. Toivottavasti loppujen lopuksi tämä asia on vain yhdistänyt teitä! Jaksamista! Toivottavasti saatte pian puhuttua. <3
 
Viimeksi muokattu:
hydra olisko vielä pregnylin haamuja ollut se testiajan jälkeen ilmaantunut?

Ja juu, täällä taustalla stalkkaan teitä :)

Mulla plussa pärähti yllättäen ja selkeänä dpo 12 ilman että edellisenä päivänä olis ollu haamun haamua.

(.) Mä täällä odottelen keskiviikkoista varhaisultraa, vähän jänskättää...
 
Voi hydra, kovasti sua odotellaan tonne toiseen listaan! Mullahan oli silloin tammikuussa dpo 10 apteekin omalla niin puhdas nega kuin vain voi olla ja vasta dpo13 tuli haaalean haalea haamu viiva. Uskon, että dpo 11-12 ei ois näkyny vielä mitään! Pidän peukkuja, että se toinen viiva pärähtäisi teille tällä vkolla!

Neppu, ihanaa, että sait kyytiläisen matkaan! Toivottavasti kuullaan pian hyviä uutisia!

Pahoittelut ansku epäonnistuneesta kierrosta! Tosi epäreilua, että kroppa ei toimi. Uskon, että lääkärilläkin oli tosi paha mieli sun puolesta ja eihän sitä työpaikkaa niin vaan vaihdeta, jos vauva tulee.. Tosi harmi tuo tilanne, enkä epäröi, ettei olisi sattunut.. Helpottaisiko kuitenkin jos ajattelet, että senkin masussa asuvan lapsen eteen on voitu joutua yrittää pitkään ennenkuin se on sinne päätynyt? Itseä jotenkin isomahaiset raskaanaolevat satuttaa vieläkin kun näen niitä.. Jotenkin se lapsettomuuden pelko elää vieläkin niin voimakkaana mielessä, enkä usko, että se ikinä haihtuu kokonaan pois. Enkä haluaisikaan, koska se on myös vahvistanut tosi paljon ja sen takia tätä pientä masuasukkia rakastaa jo nyt yli kaiken ja koen olevani todella onnekas.

Tsemppiä Hyy ultraan, toivottavasti näet ihanan pienen pavun sykkivällä sydämellä siellä!

Halusin tulla hydraa kannustamaan, ettet vaan menetä vielä toivoasi!
Pahoittelut, etten vastaa teille kaikille!

Ihanaa kevättä ja paaaaaljoooon plussia teille kaikille!
Teistä jokainen ansaitsee kaksi viivaa ja sen jälkeen pienen nyytin :heart:
 
Heippa naiset! Minäkin päätin nyt vihdoin esittäytyä, kun oon jo useamman viikon taustalla seurannut teidän keskusteluja ja jännännyt mukana :)

Lyhyesti ON: Ikää mulla on 27v., miehellä muutama vuosi enemmän. Ehkäisy on jäänyt pois jo 8/2009 jolloin mietittiin, että lapsi olisi tervetullut lisä meidän perheeseen. Tuolloin ei kuitenkaan vielä yrittämällä yritetty. Lasta ei kuulunut, ja viimeiset kaksi vuotta elämä on ollut yhtä vuoristorataa, jonka vuoksi hoitoihin hakeutuminen viivästyi. Tällä hetkellä on kuitenkin jo parempi tilanne ja viime vuoden lopulla päästiin vihdoin aloittamaan tutkimukset.

Miehen simpat on priimatavaraa, joten vika on minussa. PCO multa löytyy ja kierrot on pitkiä (31-37pv tai enemmän), joten lääkitykseksi sain alkuun metut ja terot. Tällä coctaililla tulosta ei kuitenkaan ole kuulunut, joten nyt starttasi ensimmäinen femar-kierto. Tänään siis kp 3 ja ensimmäinen pilleri syöty.

Tsemppiä tasapuolisesti kaikille ja nyt niitä huhtikuun plussia jo kehiin! :)
 
NiQ




Tiistai 23.4

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta


*miimuli87........75/28............ya2008........3.c+m...........pco,1.lapsi,26v
Heipa…...........39/18-56……...ya11/11......4.cx2...............ovl,2.lapsi,32v
Hydrangea..39/31-44...yk13/ya1/12...4.ax2+mp+p+1.ins+l..pco,1.lapsi,26v
Anne Elliot......38/26-32........yk14........................................1.lapsi
TTT...............32/28.............ya4/2012......tk(3.c)..................1.lapsi,29v
Enna_.............30/31-35........yk8............tk(2.c)...................pk,ovl
skorppari82..28/??..............yv2.............hoitotauko........pco,1.lapsi
Stiina............26/??............yk12/ya 03/12...1.c+t...........pco,1.lapsi,24v.
inessa_........26/??............yv6....... .2.t....... ....pco, keliakia..2.lapsi,27v
Syystuuli74....25/28-30.......ya7/2011......3.c.....................2.lapsi,38
Vauva haaveissa..kp 24/28-30.. ya 4/13... 1. c+m.. pco/ovl. 2. lapsi, 27v
hanzku_91........19/29..........ya1/11.........7.c.3ins.3pr.......selitm,1.lapsi
Seemi............19/28-41.......ya11/09......tk.(4.c).....pco(1/2),1.lapsi,31v
Ansku83..18/26-28..yv2,5..1pu+pr+m+ins..(pco:3/13 häv.)ovl,1.lapsi,29v
Malla84......17/30-? .......ya3/13.............2.c..............pco,1.lapsi,29v
NiQ.................15/30............yk13..........5.c+m+pu+pr.........2.lapsi,27v
Mimmuskainen_..15/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
kaathy..........13/33..........ya?...............2.c+t...........pcos,1.lapsi,26v
tarana......13/27........yk14....................1.c..........pco,1.lapsi, 25v
YAW.................13/22-26............yk16.............1.c+l ...5.lapsi(1.yht),35v
Niian.....12/27-28......yk10,ya4/2011....1.pu+pr+2.ins...selitm.,1.lapsi,26v
dots..........11/26-32.......ya6/12...........tk......pco,endo,1.lapsi,29v
jenni_noora....11/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
Hipsunpöpsy....9/32.............yk18............tk.................2.lapsi
Slartibart........9/30...........yk7.................tk........pco,1.lapsi,25v
Kazu87..........7/28.............ya6/10...........tk.................selitm,1.lapsi
Miyaka.........5/??..........ya06.............2.c+m+t.........pcos,1.lapsi,34v
Karamelli81.....3/28.............ya4/12..........4. c.....................2.lapsi



c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pri=primolut pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
Neppu_......../28(34-59)..ya2010.....ivf.....pco,1.lapsi,27v
Ambrosia85...................................................................
Matti Katikainen..?/24-30...yk8.............2.c+t...................pco,2.lapsi
Poca..............?/34..............................tauko........................pco
Meri__............?/28............yk4..............1.c....................pco,1.lapsi
apsu...............?/30+.........ya 01/12.......1.m+g+irr.......2.lapsi,pco,30v
syksytyttö....?/28-?...........ya3/12........tk(2.c+t)...........pco,26v,1.lapsi



Piinailijat

Hydrangea dpo 12
*Stiina dpo 12
hanzku_91 dpo 6
Neppu dpo 5
Skorppari82 dpo 4





:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c...........2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82............16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v





Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:NiQ, Ansku83 (ja Neppu_)



KEVÄISIÄ PLUSSAPUHUREITA KAIKILLE!!!!


 
Hydrangea Pidän peukkuja, että plussa vielä ilmestyy tulevina päivinä! :)

Ansku Höh! :$

Mun pitäis aloittaa huomenna clomit ekaa kertaa kahden tabletin annostuksella, josta tulikin sellainen kysymys mieleen, että ootteko te kenellä on ollut sama annostus niin syöneet miten ne? Siis samalla kertaa molemmat vai toinen aamusella ja toinen iltasella?
 
Negan jälkeen menee aina tovi, että jaksaa tsempata uuteen... Jostain kummasta se positiivisuus onneksi kumpuaa epätoivonkin hetkellä!

Kävin äsken hakemassa tsemppifiilistä clomittarien plussapinkasta. Vaikka keskustelun alku on jo vanha ja ne pienet ovat jo syntyneet ajat sitten, niin ainakin mulle tuli usko siihen, että kyllä se tärppi vielä tulee. Noh...nyt ollaan kierron siinä vaiheessa, että jaksaa ajatella positiivisesti, mutta eri ääni saattaa olla kellossa taas parin-kolmen viikon päästä :p

Konsultoin lekurikaveria ja se piti varsin järkevänä tätä terot-anastrozol kombia. Hän kyllä aiemmin kannusti yrittämään luomuna syksyyn, mutta itse en halunnut tuhlata enää yhtään kuukautta. Olen niin tyytyväinen, että hakeuduttiin jo nyt (10kk:n jälkeen) tutkimuksiin ja lekuri otti tän asian hoitaakseen.

Harmillista ansku! En oikein löydä lohtusanoja harmitukseesi... Onneksi lääkäri antoi kuitenkin selkeän suunnitelman jatkosta.
 
Kiitos kaikille...ootte kyl ihan parhaita!! :heart:

Siis joo, tuohon lekurin raskauteen: En siis kuvitellu hetkeäkään et miulle tuo ns. tahallaan olis tehty tai mitää muutakaa vastaavaa, kyseessä kun on kuitenki julkisenpuolen naistentautienpoli ja minkäs sille teet että toiset raskautuu ja toisille se on hiukkasen vaikeempaa ja vaikka olis ollu yksityinenki ni eipä sitä tosiaan voi määrätä saako siellä olla töissä raskaana vai ei! Älkää nyt pliiiiiiiiiiiiiiiis ymmärtäkö väärin tota...en nyt vaan osaa taas selittää mitä tarkotan! :ashamed: En tiiä kuin kauan hänellä on kestänyt siihen raskautumiseen (se kyllä tuli jostain kumman syystä heti mieleen et onkohan miten kestäny), meinasin siis ihan oikeesti ja vilpittömästi onnitella kun lähdin, mut jätin sit kuitenki väliin! Ja kyllä, lekuri oli hyvin aidosti pahoillaan tilanteesta! Tälleen ku suoraan suomeksi sanottuna vittuuntuneena kirjottaa juttuja, ni ei oikee meinaa ajatus luistaa ja sit näköjään saa tekstistä ihan väärän käsityksen! Mut lähinnä sitä tarkotin tuossa, et ei olis voinu nyt raskaana oleva lääkäri enää yhtää huonompana päivänä kohalle sattua ku just tänää! Ja kyllä, se sattui, mut yritin olla kyllä näyttämättä sitä lääkärille! Esim. viime ma tai to se ei varmana olis tuntunu läheskään näin pahalta ku tänään! Ja siksi varmaan yritti sitten mahaansa viedä pois miun silmistä ku tajus varmaa kysymättäki kuin kovin miuta veetutti just sillä hetkellä! Plääh...toivottavasti tuota ei nyt ymmärretty väärin! : /
 
Viimeksi muokattu:
Ansku voimia multakin, tosi perseestä:/ toivottavasti tää kierto jotenkin pohjustaa seuraavaa ja annostus saataisiin kohdilleen ja sit ei tarvitsisi enää saada huonoja uutisia. Limis on kyllä hyvän kuulonen, ei ainakaan siitä sit jää kiinni kun follit heräilee!
Ja mä ymmärrän (ja uskon että muutkin täällä) täysin mitä tarkoitit tuolla lääkärijutulla, musta oisi tuntunut aivan samalta. Eli että vaikka hyvää tahtoo muille ja mikään ei ns. ole itseltä pois, niin joskus tuntuu että universumi keksii siihen lasiin sen viimesen tipan kun muutenkin on ikävä olo. Eli se vastakkain asettelu lääkärin ja tilanteen kanssa oli juuri tuollainen:/ Halaus!
 
Viimeksi muokattu:
NiQ
Saronalle tervetuloa :flower: Jos haluat listoille, niin ilmoittele tietojasi :) samoin maria080, ilmoittele kp:t ym jos tahdot listaan :) Päivitykset mielellään punaisella, niin on helppo sitten päivittää :)

Mä ymmärsin kyllä ihan täysin sun fiilikset Ansku siitä paksusta lääkäristä :( Eipä sitä työpaikkaa niin vain vaihdeta, mutta luulisi että lääkärilläkin on paha mieli hoitaa lapsettomuudesta kärsiviä itse raskaana. Tsemppiä vielä :hug:

ON: Sain tänään pistettyä sen jonku 83IU (eli siis naksauksen verran yli 75IU). Joten kyllä siinä 300IU ampullissa oli se 400IU tai vähän reilu. Tänään illalla on ollut niiin kovat alavatsajomottelut ja säryt että mitähän tuolla alakerrassa oikein tapahtuu! Huoh, onneksi huomenna on ultra!
 
maria080 ja Sarona, tervetuloa munkin puolesta! :wave:

Ansku, voi ei! :( Kyllä mun mielestä jokainen ansaitsisi joka kierrossa mahdollisuuden ainakin yrittää. :hug: Ikävä juttu myös tuo lääkärin raskaus. Tuollaisia muistutuksia huonolla hetkellä kukaan ei kaipaisi. Toisaalta eihän lääkäri työpaikalleen mitään voi ja uskon, että hän varmasti osaa tilannettaan arvostaan työnsä takia. Inhottava juttu kuitenkin.

Hyy2, no tuo pregnylin haamu tuli mullekin mieleen. Silloin dpo 10 aamulla pregnylin pistämisestä oli 11,5 vrk ja varoajaksi sanotaan 10 vrk. Tosin kun oon tällainen alle 50 kiloinen, niin mietin että voisiko se mulla näkyä pidempään. Tsemppiä varhaisultraan! :)

titiuu, voi kiitos. :hug: Ihanaa, kun jaksat kannustaa. Mä otan tällaiset ikävät sattumukset aina ehkä vähän turhankin raskaasti, niin jokainen lämmin sana antaa voimia jaksaa. :)

Niian, tsemppiä inssiin! Toivottavasti saisitte miehen kanssa asiat selvitettyä. :hug: On tää lapsettomuus niin iso asia, että käy väkisinkin parisuhteen päälle. Me ollaan toistaiseksi säästytty isoimmilta riidoilta, mutta mies ei täysin ymmärrä miksi musta välillä tuntuu niin pahalta. Ollaan nyt oltu kohta 2 vuotta naimisissa ja takana on 2 vuotta kestänyt talomme remontti (joka vei kaiken vapaa-ajan ja rahat). Oonkin ajatellut, että jos tästä lapsettomuudesta vielä yhdessä selvitään, niin tuskin meitä mikään tai kukaan voi enää erottaa. Toivottavasti teillekin tästä seuraisi vielä jotain hyvää. :hug:

NiQ, tsemppiä ultraan! :)

Neppu, kiitos rohkaisusta! :)

ON: Tänään aamulla en testannut. Tänään dpo 12 ja vieläkään ei vuotoa näy. Erikoista sinänsä, kun mun lutikset ollu 11 ja 9 päivää sekä niitä edeltänyt 2-3 päivää tiputteluja. Joko se plussa sieltä vielä tulee tai sitten luget toimii tosi tehokkaasti. Mietin, että uskaltaisko jo huomenna (dpo 13) testata uudestaan vai odottaisko varsinaista testipäivää, joka on torstai (dpo 14).
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy

Yhteistyössä