Clomittaret 2013

Viivanvahvistumisia Hydralle! :)

Miekii kannatan vapulle testeihin plussia! :heart:

Huomasinkin juuri, että tuossa tietolistassa miun kp edistää yhdellä, eli huomenna maanantaina mulla on kp 4, jos sen voipi joku korjailla jossain vaiheessa :)
 
NiQ
Anskun joukkoplussaus kuulostaisi aika hyvältä! :) Joo, siis näähän on ihan parhaita "lopetat vaan stressaamisen niin tuut raskaaksi" tai "syö raskausvitamiineja, meilläkin tärppäsi heti kun ne aloitin". Huooooooh! Pikkasen alkaa aina päässä kihiseen kun joku fiksu alkaa näitä lateleen.

Anskulle vielä kovasti tsemppiä huomiseen ultraan! :popcorn: Toivottavasti olisi mallikas tulos!

Marialle tervetuloa joukkoon! :)

Multa tulisi taas näitä tyhmiä kysymyksiä, eli johtuukohan tämä mun olo nyt pelkästään tuosta Puregonista kun tuntuu ihan oviksen lähestymismerkkejä. Eli halut on katossa, limailut on alkanut, alavatsaa nipistelee menkkamaisesti ja ovistestiin tuli paljon selkeämpi viivä mitä normaalisti (yleensä mulla PC:n ovistetsi ei näytä juurikaan mitään ovisajan ulkopuolella, vasta vähän ennen oviksen tuloa tummenee, kunnes tulee plussa).... Ja JOS ovisplussa sattuisi nyt tulemaan ennen ultraa niin kannattaisiko se ultra perua vai mennä joka tapauksessa? :confused:
 
NIQ Mullakin oli aluksi sellanen olo, et mahtaako ovis tulla kovin aikaseen kun oli valkovuotoa ja nipistelyä jo kp 6 alkaen, mut nyt ne on kyllä tasaantuneet, mut voihan toki olla et sulla olis jo ovis tulossa?! Koska sulla olikaan se ultra?

ja Anskulle hirmuisesti tsemppiä huomiseen ultraan!! Toivotaan,et ovat kasvaneet oikeeen isoiksi..:)

Testaus onnea hirmuisesti Hydralle, pidän peukkuja että huomenna piirtyy testi ajalla toinen viiva testi viivan kaveriksi! :) Mä hain sen pregnylin ja päätin et sen laitan joka tapauksessa jos oviksen saan pongattua muutenhan laitan sen sitten keskiviikkona. :)
 
p.s. Laitoin nyt viimoiset Puregonit ja kyllä sain 50 IU sieltä pistetty eli yhteensä laitoin tuosta ampullista 400IU, tosin sinne jäi ihan pieni helmi pohjalle että en jaksa uskoa että sieltä enää 20IU saisi niin kuin lekuri sanoi että voin laittaa sielä maanantaina sen lopun, riittoisaa ainetta joka tapauksessa. :)
 
Niian :headwall: joku pässi on sitte heittäny ihan pikkase sitä ainetta hukkaa!! Että mie olen idiootti! :D

Maria Tervetuloa! :wave:

NiQ Kyllä menisin jokatapauksessa ultraan! :D Tai mie ehkä kyl soittasin huomena lekurille jo... xD Jos vaik aikastais ultraa... :D

Kiitosta tsempeistä huomiselle! :heart: PIKKASEN tekis miel tuikata tänää 100IU 75n sijaan...uskaltaskoha!? :p :D
 
NiQ
Niian Mullahan oli tähän kiertoon jo Clomit kp3-7 ja ultrassa kp11 oli 12mm folli. Ja kp11-14 Puregonia 100IU. Joten ei kai se ihan täysin sula mahdottomuus olisi, että se oviskin siellä kolkuttelisi. Mutta mietin vaan, että onko toi täysin Puregonin piikkiin menevää oireilua. Mulla on tiistaina aamupäivällä ultra. Testailen vielä huomenna aamusta uudelleen ovista, ja katotaan sit onko vielä vahvistunut viiva ja vai oliko vaan sattumaa että tämänpäiväinen viivanen sattui olemaan niinkin tumma :)

Hydralle oikein isot tsempit testailuun :heart: Onko oloja?

Ansku hehe, nosteleeko sulla pieni kotitohtori siellä päätään ja kehottaa tuikkaamaan lisää ainetta :) Mut eipä tollasta aineen hukkaan ehittämistä voi tietää, kun kerran apteekistakin sanovat ettei ole ylimääräistä :( höh! Paljonkohan muuten se yksi naksaus on? jotain vajaat 10IU? Kun mulle ainakin sanottiin että ensin pitää yksi naksaus aina päästää pois, että piikki täyttyy aineella eikä ilmalla. Joten menee kai siinäkin sitten jonkun verran koko ampullista hukkaan kun laskee joka päivän piikintäytöy. Olipas taas harvinaisen huonosti selitetty taas :D
 
NiQ No ihan vähän niiku nostelis! :D Ja miulle mitään oo mistää yhestä naksauksesta sanottu! Vaan sanovat nimenomaan et yhtään ei paineta sitä ennen ku se on tuikattu nahkaan! Vut tu fuk nyt ihan oikeesti! Onks miuta nyt pissitty linssii siel polilla ihan sata nolla!!? |O
 
NiQ
hmm... Oonkohan MÄ sitten heitellyt ainetta hukkaan kun oon sen yhden naksauksen verran kääntänyt ohjeen mukaisesti ja sitten päästänyt sen yhden pois ja sitten vasta ladannut 100IU ainetta ja tuikannut nahkaan :stick: Voi apua, luulisi nyt että tollaisetkin asiat olisi ihan standardiohjeita :(
 
Kiitos että otitte ryhmään =)

Piinailen tässä teidän plussien puolesta, ennen kuin pääsen itse jännittämään. Tsemppiä!

Mun eka terolut-kuuri takana. Sivuvaikutuksia en huomannut lainkaan, mutta yllätin itseni ja mieheni, etten saanut joka kuukautista itkuraivaria. Mahtavaa! Jos tärppi ei käy, niin teroista en tahdo luopua, jos ne pitää mielialan näinkin tasaisena. Katsotaan mitä toi Anastrozol saa aikaan... Voiskohan siltä lekurilta pyytää vielä irrotuspiikin varmuuden vuoksi? Mitä mieltä olette?

Teille on varmaan tehty se aukkari? Onko ihan horror kokemus? Ajattelin ottaa tupla panacodit ja pronaxenin varmuudenvuoksi. Toivottavasto ko. cocktail ei sotke ovulaatiota.
 
Mullekkaan ei kyllä sanottu, että pitäisi naksautta kerran ennen kuin pistää, enkä se olisi oikein virallisesti oikein oppista, mutta en kyllä usein työssänikään testaa kynän toimintaa ennen esim. insuliinin laittoa (sairaanhoitaja) kun olen. En usko et kumpikaan väärin on.
 
Maria080, mun mielestä aukiolotutkimus ei ollut paha rasti, en muistanut ottaa särkylääkettä ennen ja sitten se oliskin jo myöhästä, mut ihan hyvin selvisin ilmankin, siinä alussa se vähän nipistää, utta ei sitten enään. Joku on joskus sanonut, että jos munjohtimet on auki niin ei sen pitäiskään sattua ja näin mulla ainakin ole. Tsemppiä aukiolotutkimukseen. :)
 
Maria Juu, se oli miullaki muute ihan piisofkake, mut se joutu jonku tempun tekee et ylti miun kohdunsuulle ja sit teki jotai mystistä ni se sattu kyllä! Muuten ei tuntunu missää! =) Ja ilman särkylääkkeitä menin!

Ainii...pistin nyt kuitenki vaaan sen 75IU! Huomenna sitä nostetaa kuitenki... -.- En uskokkaa et iha näin "helpolla" tästä pääsen! :D Vasta 12 pv pistetty! Voi olla et huomen saattaa vähä kiristää jos tuol ei vieläkää oo tapahtunu mitää! -.-
 
NiQ
Mulle se sairaanhoitaja vain sanoi, että neulasta pitää päästää ilma pois tuollalailla. En sitten osannut kyseenalaistaa asiaa. Harmittaa, kun ei nyt tiedä mikä on oikein ja mikä väärin kun ei kaikille ohjeet ole samanlaiset :( Riittääköhän tuo mun aine sitten huomiselle enää lähellekään oikeaa määrää kun olen nyt päästellyt sitä neulan ilmaa pois aina ennen pistämistä...

Maria Mä otin aukkariin ihan vaan ohjeenmukaisen yhden burana ja panadolin ja hyvin pärjäsi. Vähän välillä jomotteli menkkamaisesti aukkarin aikana, mutta missään nimessä ei voinut kyllä kivusta puhua. Illalla sitten tuli se hartiapistos, mikä oli aika inha. Siihen olisi voinut ottaa särkylääkettä, mutta itse jätin sen väliin...
 
NIQ: Ei se missäännimessä väärin ole miten oot tehnyt! Tosin pieni pisara siinä menee hukkaan, mutta en usko et paljokaan edes yhteensä. Eikä sekään kyllä vaarallista ole vaikka sitä neulaa ei täyttäisi kun se on niin pieni määrä mitä sitä ilmaa menee. Vähän hifistelyä teidän klinikalla. :) Uskon, että hyvin riittää sulla huomenna! :)
 
Olette ihania! Kiitos tuesta Niq, Ansku ja Niian! Nyt tuli jo paljon levollisempi mieli ja vaikka vähän nipistäiskin, niin enköhän selviä =)

Odotan innolla teidän folliultria ja tulevia inssejä. Saatan taapertaa teidän 'jalanjälkiä' ja sitten tiedän napsautetaanko kynää ennen pistoa vai ei =)
 
  • Tykkää
Reactions: Ansku83 ja Niian
Onks kukaa lukenu kirjaa tai kattonu elokuvaa Onnen varjot?? Näyttelee Tiina Lymi ja Nicke Lignell, Anna-Leena Härkösen kirjottama! Mie muistelisin joskus sillon kun se on tullu (näköjää 2005) et se aiheutti miulla aika suuria tunteita...oon kattonu sen ehkä 2006 tms! Sillon ollu exän kanssa reilu vuosi yritystä takana ja vissiin eroki jo tapahtunut sillon! Mut mie muistan vieläki sen tunteen et miul tulee olemaa ihan varmasti yhtä raastavaa ku noillaki! Hirvee fiilis, vaik mistää ei oikeestaa viel sillo tienny juuri mitään! Ja sitä tää nyt on... Täytyy vissii kattoo uudestaa se!
 
Viimeksi muokattu:
Eiks Puregonin ohjeissa käsketä tehdä se kynännaksautushomma vaan sillon, ku vaihtaa/aloittaa uuden ampullan? Niin mä oon tehny. Ja ennen pistämistä naputtelen kynän kylkeen niin, et kärkeen nousee pieni pisara. Eikä pieni määrä ilmaa joka tapaukses haittaa mitään.
Mäkin luin just ton kirjan, minkä Hipsutin tossa edellä mainitsi. Mäkin tykkäsin. Ei kenenkään äiti-kirja oli pieni pettymys, ootin vähän enemmän siitä. Sit luin Anna-Leena Härkösen Heikosti positiivinen. Siitä tykkäsin kovin. Se oli silleen kirjotettu, että jaksoi lukea ja se suorastaan koukutti :)
Tullu pitkästä aikaa himo lukea, aihepiiri vois kyl olla vähän toinen...Eikö päässä pyöri enää mikään muu asia :ashamed:.
Maria080; Olihan se aukkari aika epämiellyttävä ja tuntui pikkasen. En usko, että tarviit ihan noin paljoa troppeja toimenpiteeseen. Eikä se tutkimus kestä kauaa :)
 
Tänään aamulla dpo 11 testattu selkeääkin selkeämpi nega apteekin omalla ja CB:n digiin ei raskaana.

Liian hyvää se oliskin ollakseen totta. Eihän tää ollu vasta kun yrityksen kolmas ovis ja eka inssi, niin mitä muuta sitä oliskaan voinut odottaa. Ei mua raskaaksi edes saa miehen erinomainen sperma, joka oli lääkärin työhistorian parasta.

Aika hyvin kyllä luget pitää vuodon silti poissa. Kahdessa edellisessä oviskierrossa tähän mennessä oli jo tiputellut 2-3 päivää.

Täytyypä kysyä uuteen verikokeeseenkin lähete, jos tässä on taas uusi ongelma ratkaistavaksi tuon prolaktiinin osalta.
 
Hydrangea voi paskan paska! Mutta ei vielä menetetä toivoa, jospa se viiva ilmestys dpo 14
mennessä! Mutta ymmärrän että tuntuu pahalta:( Ihan syvältä!
Lugeissa on joo se hyvä että ne pitää lutisvaiheen kunnossa mutta se tyhmää että ne voi pidentää
sitä myös silloin kun ei tarttis. Mä pidän silti vielä peukkuja että siitä ei ois kyse vaan noihin ei-niin-herkkiin testeihin ei vaan ihan vielä riitä hcg. Voimia <3
 
Voi hydrangea :( voimahalaus :hug: toivon kyllä vielä kovasti, että plussaksi muuttuu..onhan dpo 11 tosi aikanen testailla..

Niin tuttu tunne tuo sun pettymys: on tosi hyvä, että sperma on priimaa, mutta itelläkin jotenkin on riipaissut se kun miehen spermaa on hehkutettu moneen otteeseen inssien yhteydessä. Jotenkin korostuu se, että "vika" on ainoastaan itsessä.. :(
 
Pisteilijöille kommentoisin terveysalan ammattilaisena, että nykyisissä pisto-ohjeitten mukaan märällä neulalla ei saisi pistää, eli naksautuksista neulan vaihdon yhteydessä on luovuttu. Uutta ampullia aloittaessa on hyvä naksauttaa :)

Hydralle halauksia :hug:

ON: Tämä kroppa on kyllä ihan sekaisin! DPO7 lähtien on tuhruttanut ruskeaa vuotoa, eilen (dpo 10) tuli ruokalusikallinen ihan verta. Tänään kuitenkin vielä lämmöt koholla, r-testissä ehkä haamujen esiäiti (?? tai viivanpaikka), ovistesti näyttää vieläkin plussaa.. Olen asennoitunut täysin menkkojen alkamiseen, joten jos vuoto tänään jatkuu niin huomenna alkais uuden kierron Clomit.
 

Yhteistyössä