Clomittaret 2013

Tervetuloa Sarona! Ja en tainnut mariaakaan vielä toivotella tervetulleeksi, lyhyttä visiittiä teille molemmille! :)

Toivottavasti Niq saat hyviä uutisia ultrasta!

Tsemppiä niian inssiin, kyllä meilläkin on välillä yhteenottoja. Kyllähän tämä projekti väkisin parisuhteeseen vaikuttaa kun on koko ajan vuoristorataa toivon ja epätoivon välillä ja seksielämä ajoitettu kropan toiminnan eikä spontaanin intohimon mukaan. Mutta meillä ainakin toistaiseksi kaikesta selvitty, toivottavasti teilläkin riidat selviää ja alkaa onni taas kukoistaa! :)

Hydra niin toivon, että saisit kahta viivaa huomenna ihmetellä! Hyvältä ainakin vaikuttaa ettei tiputtelu ole vielkään alkanut.

On: mä oon mittaillut aamulämpöjä taas tässä kierrossa ja ei oo kyllä yhtään noussut nyt ovisplussan jälkeen :-/. Nyt sitten stressaan että irtoskohan siellä edes mitään/toimiiko keltarauhanen yhtään :(
 
Ansku pahoittelut :( Toivotaan että annostus osuisi ens kierrossa kohalleen :)

Niian Onnea inssiin :) Meillä myös riidellään ja välillä tyhmistä mitättömistä asioista. Mut se on ihan normaalia elämää. Sillon ku stressitaso on suuri nii tulee helposti sanottua ikävästi tai kuulija ymmärtää tahallaan vääri tms. Mut onneks asiat voi aina sopia :)

Sarona Tervetuloa :flower:

NiQ Onnea ultraa :)

Hydra en ite välttämättä usko tohon pregnyl haamu juttuun ku se menee niin että se määrä puolittuu joka päivä eli jos se on ollu se 5000IU nii 9pv jälkee sitä on enää 9,76 ja 11pv jälkee enää 2,44. Jos sulla oli se vahvempi 10000IU nii 9pv jälkee sitä on 19,53 ja 11pv jälkee 4,88. joten aika epätodennäköistä et siitä johtus. jos maltat nii odota siihen dpo 14, sillon luulis jo näkyvän selvästi :) Pitkää pinnaa :heart:

skorppari Voi harmi :( onnistusko sun käyä mittauttaa se progesteroni? sais ainaki selvyyden :) toivotaan et se ois kuitenki irronnu :)
 
skorppari, no voi ei! :( Toivotaan, että sulla lämmöt nousisi vaan hitaasti ja siellä oikeasti folli puhkesi. :hug:

hanzku, kiitti infosta! :) Mulla tais olla toi 5000 IU. Mulla on yhä se haamutesti jemmassa ja siinä selkeästi vieläkin näkyy se hyvin hailakka viiva. Mietin, että olisko pitänyt laittaa vielä kuvaa siitä tänne, mutta katsotaan jos seuraavissa testeissä olisi enemmän kuvattavaa. Miten piinapäivät sujuu siellä? :)
 
Hanzku en taida verikokeeseen saada lähetettä, kun oon nyt jonossa ivf:ään ja pakollisella hoitotauolla klinikalta sen myötä.

Voi kunpa hydra tosiaan lämpö vaan nousis hitaasti ja pysyis sitten siellä piiitkään..

On mulla monessa kierrossa progesteroni testattu ja ilmeisesti on ollut ok ovulatorisissa kierroissa kun ei mitään tukilääkettä loppukiertoon oo määrätty. Mulla ei oo ikinä ennen ovisplussaa tullut virheellisesti, että toivon nyt vielä että kaikki olis just niinku pitääkin.. Inhottavaa kun koko ajan joku stressaa :(
 
NiQ
Pikaisesti vain tulin huutelemaan omia kuulumisia. Ultrassa oli yksi (tai pieni mahis että ihan sen takana toinenkin) 19mm folli. Lääkäri suunnitteli että huomenna klo 22 pregnyl ja pe klo 14 inssiin. Tosin tässä on nyt vielä aika järjesteleminen että saadaanko aikataulut meneen niin että saadaan se inssi järjestyyn. Paniikki! Limiskin oli kuulemma superhieno 8mm :)
 
Hydra Ihan hyvin, ollut aika paljon muuta huolta nii ei oo oikee kerennyt piinailla. Tosin ei kyllä toiveetkaan oo kovin korkealla ku ei kotona tullut tehostettua ollenkaan, lisäksi on 12pv antibiootti ja panadolia syönyt aika urakalla nii ei kai sinne mitää oo tarttunut tai tartu.

NiQ Aivan mahtavaa :) Hirveesti tsemppiä ja onnea inssiin <3 :)

Harmi juttu skorppari :( mut jospa kuitenkin jotain tapahtuis ;) meillä myös seuraavana ivf. Lääkärit kyllä ehdotti vielä yhtä inssiä mut en oikeen tiedä. Toisaalta en haluais mennä ivf koska se pelottaa mua. Hirveesti piikkejä,puktio ym. puistattaa :ashamed:
 
täällä eka clomikierto lähtenyt ihan hyvin käyntiin. nyt kp 13 ja folliultrassa vasemmalla puolella kaksi hienoa 20mm follia :D jeeee! sinäänsä mielenkiintosta että ennen clomeja ovis on ollut kp 12, siis kun oon sen saanut, mutta nyt sitten vasta tuloillaan. lääkäri sano että tän viikon ois siis kaksoisraskaus riski. No huonompia uutisia saatiin myös, miehen simppatesti oli entistä huonompi :/ lähete saatiin joko inssi tai ivf jonoon :/ ja clomeja en saisi nyt sitä ootellessa syödä. ja mähän muuten syön, kun kerran näin hyvän vaikutuksen sai aikaan ei mitään oireita oo niistä tullut!
 
Miyaka, mä söin aamulla ja illalla... Ansku, pitääkö clomit oikeasti syödä samalla kerralla? Miksi? :confused:

NiQ ja tarana, onnea hienoista ultrauutisista :)

Päivittäjät, älkää pliis tiputtako mua listoilta, vaikka kp:t taas paukkuu... Olen täällä ja teroja syön että pääsisin taas hännille ;) Olen lähdössä torstaina reissuun ja olen poissa tiistaihin asti, että sen takia hiljenenkin hetkeksi.
 
Heippa!
Rutkasti omaa napaa:Ensinnäkin iso kiitos kaikille kannustuksesta! Tämä lapsettomuus on kyllä suhteelle aika taakka kannettavaksi. Meillä oli aamulla vielä pitkä keskustelu ennen klinikalle lähtöä, kun aloin empimään etten lähde. En tiedä mikä mulla löi niin vastaan, mutta kyllä me sinne sitten menimme vaikka miehelläkin nousi eilen illalla kuume ja aamullakin näytti mittari 37,8. :/ Taas sai mies niin kovat kehut lekurilta kuinka primaa hänen näytteensä oli (49 milj. eteenpäin liikkuvaa yksilötä yms), että purskahdin sitten itkuun ennen inssiä. Kerroin sitten miltä tuntuu kun toinen saisi varmaan kenet muut tahansa raskaaksi. Lääkäri oli kyllä asiallinen ja sanoi,että kukaan ei voi sanoa, että lapsettomuutemme johtuisi minusta, koska mitään vikaa ei myöskään minusta ole löytynyt. Toinen munasolu olikin sitten jo irronnut ja toinen oli oikealla puolella, ei osannut varmaksi sanoa irtoaako sekin vielä, mutta kummasti ainakin oikealta puolelta välillä nipistää. Huolestuttaa pikkasen taka-alalla kun ei oltu ennakkoon tallennettu simppoja, et jos inssi tulikin liian myöhään ja menee jo senkin puoleen homma ohi. No sitten tulimme siihen tulokseen, koska olen niin ahdistunut tämän projektin kanssa, että tämä oli viimeinen ovulaatio-induktio/inssi ennen kesää ja kesän pidämme yrityksestä taukoa. Annamme mielen levätä ja katsotaan miltä tilanne syksyllä näyttää ja miten sitten jatkamme, lähetteen saamme tänne kotikaupunkiin jos plussaa ei tässä kierrossa tule (yksityinen jossa käymme on 150km päässä) joten välimatkatkin vähenisivät. Kai se vaan niin on, että mulla tuli raja vastaan yrityksen kanssa (aika vähästä) ja tarvin vähän etäisyyttä asiaan. Toisaalta haluan luottaa siihen, että kun olen 2 krt tullut luomustikkin raskaaksi, että mulla on vielä hedelmällistä ikää edessä jos se plussa tulisi kun sitä vähiten odottaa toki kyllä mua myös pelottaa jos tämä kortti oli nyt tässä, että pysymmekö yhdessä jos emme saa sitä mitä molemmat niin toivomme. Kai se elämä kuljettaa. Jatkossa aijon keskittyä kaikkeen hyvään ja nauttia elämästä.

Mulla taitaa saada päivitää huomiselle dpo1.

NiQ, onnittelut hienoista ultra kuulumisista ja onnea inssiin!!

skorppari , toivotaan et ne lämmöt sieltä vielä nousee!! :)

Hydralle testaus onnea huomiselle!!:heart:
 
Onnittelut NiQ ja tarana ultrakuulumisista :)

Mulle vois huomiselle päivittää: *Stiina...........04/24............yk13/ya 03/12...2.c+t...........pco,1.lapsi,24v. Vuoto oli tosi niukkaa, mutta testit edelleen negaa, joten hyväksyttävä se on uusi yk lähti käyntiin. Tänään otin ekan Clomin ja ultran varailen vappuaatolle. Tämä kierto mennäänkin vain 1/2tbl/pvä, koska edellisen 1tbl/pvä tuloksena oli se kaksi johtofollia, sekä muutama hieman pienempi folli. Toivottavasti jotain apua tulisi myös dpo 7 lähtien olleeseen tuhrutteluun.. Kyllä epäonnistuminen otti päähän ja lujaa, oli kuitenkin kaksinkertainen mahdollisuus onnistua..:ashamed:
 
Stina missä kohtaa alotat terot? kp 15-->? onko sulla ovis koska? mietin siis vaan että jos nyt clomien aikana mulla ovis onkin myöhemmin ni pitäiskö terot alottaa vähän myöhemmin. mut tähän kiertoon en niitä syö koska ovis tapahtumassa ni on oletettavaa että myös kierto tulee säännöllisenä.
 
NiQ
Kiitos kaikille ihanille tsempeistä! :heart: Ootte kyllä ihan mahtavia! Äsken sitten testailin ihan taas huvikseni ovista ja PC:n ovistestiin sitten pamahti melkein ovisplussa. JOTEN mitä mä teen, jos se ovisplussa nyt tuleekin sitten ennen huomisillan pregnylin laittoa? Kun inssi on vasta perjantaina iltapäivällä niin sehän on sitten auttamattomasti liian myöhässä jos se huomenna tulisi se ovisplussa...?? :confused:

Stiinalle pahoittelut tädistä!

Niian :hug: Meillä on onneksi tämä lapsettomuusongelma parantanut välejä miehen kanssa. Tai onhan meillä jo tuo yksi ihana vajaa 2v esikoinen, niin ei sillä tavalla ole sitä kitkaa...

Heipalle mukavaa reissua! :wave:

Mitäs Hydralle kuuluu?

Skorppari Mulla silloin esikoisen yritysaikana oli se kierto, josta sitten plussasinkin sellainen kierto jossa ei lämmöt liikahtanut oviksen jälkeen mihinkään. Ja aika todistettavasti kuitenkin ovuloin :) Joten jos sä olisitkin mun seurana vain joku luonnonoikku, kenellä ei oviksen jälkeen lämpö nouse :)
 
Heippahei. Täällä on tämän kierron viimeinen tero napsittu tänään ja odottelen menkkoja alkavaksi että pääsisin VIHDOINKIN aloittamaan clomit.. Saa nähdä kauanko tässä joutuu odottelemaan, edellisessä kierrossa menkat alkoi vasta 2 viikkoa viimeisen teron jälkeen...

Minä kp:na muuten aloitatte ovulaation tikuttamisen? Mulle siis on määrätty clomit kp 3-7, niin pitäisikö tikuttaminen aloittaa esim kp 14 maissa?? Ja kysymys teille jotka tilaatte netistä testejä - mitä nettikauppoja käytätte? Onko esim. halpa-testi.fi:n testit ihan ok - onko kellään kokemuksia?
 
inessa_ mulla oli clomit kp 3-7 ja alotin kp 10tikuttamaan. Plussat tuli muistaakseni aina jo kp14 :)

Itse tilailin joskus netistä testejä, mutta kun juttelin lapsettomuuslääkärin kanssa joka jyräs nettitestit niin oon tullut itsekin tulokseen, että ei mun budjetti oikeasti voi kaatua siihen jos ostan cittarista 8eurolla pregchekin testit. Ne on kuulema luotettavimmat (eri asia on toki digitestit - mutta mulla ne hymyili vaan kun huvikseni testasin rv18:D )
 
Anteeksi avautuminen.

Tänään dpo 13 testattu selkeä nega.

8 päivää (kp 3-10) syödyistä anazoleista tupla-annoksella, 11 menopur-pistoksesta, pregnylistä ja lugeista ei siis ollut mihinkään.
Ei auttanut 4 ultraa + ultra inssin yhteydessä sekä inssi.
Ei ollut apua vaikka miehen sperma oli erinomaista, inssi meni täydellisesti ilman takaisinvirtausta ja vaikka tavallista ahkerampaan tehtiin talletteluja kotona miehen selkäkivuista huolimatta.
Hukkaan meni siis 755,25 euroa hoitoihin ja 263,87 euroa lääkkeisiin (= yht. 1019,12e).

Nyt täytyy sitten miettiä, heitetäänkö rahaa hukkaan vielä yhden kierron verran yksityisellä vai odotetaanko ilman toivoa oviksesta julkisen ensikäyntiä toukokuun puoliväliin.

Vuotoa ei vieläkään näy, joten luget toimii vähän turhankin tehokkaasti. Koskakohan ne uskaltais lopettaa?
 
Voi ei hydrangea olen niin pahoillani sun puolesta :hug: sanoiko lääkäri mitään siitä koska luget voi lopettaa, jos ei plussaa tule? Mä ehkä sinuna vielä ainakin pari päivää käyttäisin ja tekisin vielä testin, kun vuoto kuitenkaan ei ole alkanut. Voimia jälleen kerran pettymykseen, on tää niin epäreilua. :(

Hanzku mua kans kyllä hirvittää ajatus punktioista ym :-/ mutta toisaalta odotan innolla että pääsis jo siihen, että sais taas hommaa eteenpäin ja siinä ainakin selviäisi onko mun munasolujen edes mahdollista hedelmöittyä..koskaan kun en ole saanut edes haamun esiäitiä testeihin 2,5 vuoden yrittämisen jälkeen :(

Pahoittelut stiina ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Kiitos NiQ! Lohduttava tieto, ettei toivo ole ihan turhaa vaikkei lämmöt nousisikaan! :) jos saat tänään ovisplussan niin kannattaa varmasti yrittää siirtää inssi torstaille, perjantai kuulostaa turhan myöhältä. Toivottavasti onnistuu ja ajoitus olisi täydellinen! :)

Inessa mä oon aina aloittanut testit n. Kp 10..

Täällä ei edelleenkään mitään merkittävää lämmönnousua havaittavissa..
 
Hydralle isot :hug:
jos teillä on toukokuun puolessa välissä jo ensi käynti julkipuolelle, niin ehkä mä itse odottaisin sinne saakka. On se yksityisellä niin paljon arvokkaampaa kuitenkin ja mielummin ne rahat käyttää siihen elävään lapseen.
Yhtä hyvin he kutienkin julkipuolellakin hoitavat, ja jos teillä on jo dokumentteja yksityisteltä niin nekin toki kannattaa ottaa mukaan.

Ja jos nyt hoidatatte itsenne yksityisellä ja tulos on vieläkin negatiivinen ja vaikka käytte julkipuolela niin voi olla että haluavat pitää esn yhden hoidottoman kierron.
Ainakin pistoksissa naistenklinikalla kuulema on politiiikka että vain joka toinen kierto hoidetaan, että kroppa ehtii välillä levätä. Ja jos puhutaan rankemmista hoidoista, niin niillä on yleinsä myös kesäsulku.

Meikä mamma paahtaa kohta lekuriin pillittämään siitä että mitä helvettiä tässä pitäis tehdä - mennäkkö töihin vai jatkaakko saikkua vai häh? onneks viime yön olemattomat unet ja ne vähäisetkin painajaiset on saanut mut vähintäänkin entistä hermoheikommaksi ja pinna on vieläkin lyhyempi..
 
Hydra :hug: Voi himpatun kökkö! Ei oo elämä reilua! : /

Heipa Jaa...en kyllä tiiä miks, mut nii lääkäri miulle sano et ne tuupataan kerralla naamariin! Ja mitä sillon joskus aikanaan viime vuonna yhessä pinossa tästä samasesta keskusteltiin ni muillekki oli sanottu että kerralla otetaan! Ja myös nyt kun lääkäri ohjeistusta polikorttiin kirjotti clomien otosta ni siellä on 2x1...!

NiQ Toivottavasti ei nyt mee siullaki harakoille tää kierto! Ei saaaaa!!! :D :heart:

Niian Mie niiiin pien peukkuja et nyt menee kaikki hyvin!!! d :heart: b

ON: Alkaa tuo järisyttävä veetutus siirtyä onneksi taka-alalle! Ja kuten tässä olen huomannu, aika menee tajuttoman nopeesti, joten tää seuraava kuukausi tai se että parin viikon päästä odotellaan kuukautisia alkavaksi menee varmaan kans aika nopeesti! Jos menee niinku ennenki ni siin 3.5. paikkeilla pitäis kierto vaihtua uuteen. Jännällä vaan sit oottelemaan seuraavaa kiertoa... Ja IIISO kiitos kaikille vielä!! Ootte ihania!! :heart:
 
Minä otsn tuplaclomit yhtäaikaa lääkärin käskystä, saadaan kerran vrk:ssa kunnon hormonipläjäys eikä hajautetusti aamuin illoin.
Halpatestin liuskat toimivat hyvin ja palvelu oli hyvää mutta eräs toinen nettifirma, jonka nimen saa vaikka yksärillä, testien lähettäminen KESTI ja olivat lisäksi ihan eri testejä kuin mitä sivuillaan antoivat ymmärtää-mistä oli kuvat.
Digitestejä ostin huuto.netistä 14kpl yht 33e posteineen kun lähiapteekissa maksavat suunnilleen 37e 7kpl.
 
^Itse myöskin olen tyytyväinen Halpikseen! =) Ja tämä toinen firma oli...? :D
Ja tuota miekin vähän aattelin noista clomeista et sillä kerralla ottamisella potkitaan kovemmin sitä hormonia 'liikkeelle', mut en ollu varma ni en uskaltanu sanoo mitää! :D
 

Yhteistyössä