Clomittaret 2013

Kiitos miss_piggy ja marianna vastauksista ja Seemille kiitos kysymästä :) Ikävä kyllä testasin eilen aamulla negan :( Ja menkkoja ei vaan kuulu, just nyt ei kiinnosta tämä homma taas pätkääkään. Eilen tuli jo lupaavan näköistä tiputtelua, mutta ei. Onkohan ovis sittenkin jäänyt tulematta, vaikka gyne näki puhjenneen munarakkulan? Miksi en mennyt ottaamaan progesteronia ja kuinka voi tulla viikon tällaista ihme rusehtavaa limaa, voihan ny kele :mad:

inessa ja vauva_haaveissa, pahoittelut menkoista :hug: Ja hydrangealle onnittelut samasta asiasta ;) maria080, onnea matkaan :)

Clomioireista, mulle tuli 2 tabletin annoksella armottomat vaihdevuosioireet (kuumia aaltoja jne). Femareista ei tullut mitään, paitsi migreeni vaivasi kyllä viikon verran just siihen aikaan. Kun vaan pääsisi uudelle kierrokselle.
 
Kiitokset vastauksista!

Hydra Mun lääkäri päätti, että Anastrozol jätetään nyt pois. Ehdin tosiaan yhden kk:n niitä popsimaan ja se ovulaatio livahti liian aikaisin. Nyt siirrytään niihin pistoksiin (??) ja yritetään meidän toivomuksesta inssiä. Ei tarvitse lisätä listoille, ellet välttämättä halua :) Surffailen täällä fiilispohjalta ja kun mieli on maassa, niin sitten on mahdollista kadota palstalta... Toki täältä olen saanut uskomattoman paljon vertaistukea ja ihanaa lukea myös onnistumisista!
 
miss_piggy
Mulle iski taas epätoivo, että ei meille tuu koskaan elävää vauvaa :( Se yks ja ainoa plussa oli suorastaan ihme, ja kun sekin meni kesken, niin ei tässä nyt oo kyllä mieli mitenkään korkealla.
Kaks tosi massiivista ovistakin ollut sen kkm:n jälkeen ja kumpikaan ei oo tuottanu tulosta. Nyt ois yritystä takana jo 13kk, ellei sitä keskenmennyttä raskautta oteta huomioon sekoittamaan kuvioita.
Dpo 10 ja puhtaista puhtain nega testattu. Alkais nyt ne menkat ees niin pääsis alottamaan yk 11... Ja aina vaan käsketään lääkäristäki oottaa ja yrittää 6kk lisää. Ei väliä käytkö yksityisellä vai julkisella...kyllä se avun saaminen on niin kiven alla.

Näin unta, että tein positiivisen raskaustestin. Mutta untahan se vaan tosiaan oli :headwall:
 
Moikka!
Oon nyt ollut tarkoituksella taka-allalla kun olen ottanut yrityksestä hieman lomaa, hieman vaihtelevin tuloksin. Ensinnäkin oon ihan hirvitävän ylpeä ette ainakin vuoteen oli eka kierto etten tikuttanut ovista. Ihanan rentouttavaa. Luulen oviksen ollee 1,5 vk sitten, silloin ainakin vatsassa hieman oli tuntoja. Se on ärsyttävää kun yrittää olla kuulostelematta oireita ja sitten huomaa silti kun jomottaa tai nipistelee. No viikonloppuna odottelen tätiä taas saapuvaksi. Tunteet vaihtelee ihan hirmuisesti syksyllä alkavia hoitoja kohtaan, toisaalta pelottaa että mitä jos emme saa lasta ivf:stäkään huolimatta ja toisaalta toivon että kesä toimi luomu plussan ettei hoitoja tarvisi edes aloittaa. Kyllä on ristiriitaista. Miten mä olen koskaan tullut luomusti raskaaksi ja nyt tämä on niin vaikeaa. :stick: No onneksi perheemme kasvaa yhdellä heinäkuussa kun kisumirri muuttaa meille. :) Saa sitten häntä paijata ja rakastaa. :heart:

miss_piggy: Minusta tuntui aivan samalta kun haimme yksityiseltä apua loppu vuodeta, että sieltä ei apua meinannut saada. 4kk kirjoitettiin lugesteron-resepti ja sanottiin että kun on raskaudet alkaneet niin ei ole mitään huolto. No nyt on aikaa kulunut ja kas kas eipä näy uutta raskautta. Jotenkin mietin että miksi meitä ei otettu vakavasti jo silloin joulukuussa kun meilä oli hätä? :( Iso halaus sinne ja toivotaan, että se testi vielä positiiviseksi muuttuu. Ja jos ei niin sitten vaan takaisin lääkärin puheille ja vaatimaan perempia apua. :hug:

Hydra: Olipa kurja että sitten munasoluja kasvoikin liikaa. :hug: Kurja kun kierrot menevät hukkaan mutta upeaa miten järkevän päätöksen teitta. Vaati kyllä luonnetta! No toivotaan, että tämä kierto olisi nyt teidän ja annoskoot saataisiin kohdilleen! :)

maria080: Mä katselin nuo sun suosittelevat luonnot. Hyviä olivat. Mä sitten tykkään tuosta Leena Anttilasta erityisesti, kun kerran mun omalääkäri oli kipeä niin puhuin hänen kanssaan puhelimessa kun oli soittoaika tuloksista ja hän oli aivan hirvittävän kannustava ja hänen sanansa ovat jääneet kovasti mieleen. Mä olisin halunnut osallistua hänen kurssilleen jossa opetettiin toimintamalleja arkeen näiden vaikeiden tunteiden kanssa, mutta sitten kun olimme päättäneet aloittaa loman jokatapauksessa siellä klikalla käymisestä päätin ennen jaksa ajaella 6 krt 150km menen tullun ja lisäksi töistäkin olisi pitänyt lähteä aimmin. Mutta jos se olisi järjestetty lähempänä niin en olisi hetkeäkään miettinyt. Siitä toisesta luennosta mietein, että mahtaako niistä greippimehuista yms. ei lääkkeellisistä avuista olla haittaa yritykselle. Olen aina välillä juuri greippimehua juonut, mutta en enään viime aikoina. Vitamiinit olen toki kertonut mitä syön. :) Hirmuisesti tsemppiä sinne inssiin, toivottavsti se olisi teidän hoitomuoto. :)

Kaikille muillekkin hirmuisesti plussaonnea, toivotaan että pian niitä plussia alkaisi sadella. :)
 
Pahoitteluni uuteen kiertoon joutuneille..ja tosiaan kyllähän täällä höpistä saa vaikkei listalla oliskaan.

Luget aloitettu. Ei ainakaan minulla sottaa mitenkään ylenpalttisesti ja kapseli on helppo tunkea paikalleen. Ristiriitaiset tunteet tätä piinailua kohtaan, välillä on ihan satavarma, että on onnistanut ja välillä taas ajatukset lipuvat seuraavaan yrityskiertoon..
 
Pahoittelut, etten nyt ehdi kommentoimaan muuta, mutta mut vois laittaa piinailijoihin. Aamulla sain plussan ovulaatiotestiin eli olikos se nyt sitten tänään dpo -1 ? ja huomenna 0 vai mitenkä nää menee? Minä oon aina ihan hukassa näiden päivien kanssa.
 
Niian, oih, ihanaa, kisumirri! :) Meillekin tuli tuossa lopputalvesta pikkuinen karvapallo kisumisu. :heart: :) On kyllä sellainen kurjien päivien piristäjä ja oikea mamman muru. :D Yksi elämäni parhaista päätöksistä on kyllä ollut ottaa kissa, koska sen kanssa touhuillessa lapsettomuusasiat ei ole koko ajan mielessä ja helpottaahan sellainen pikkuinen pallero myös vauvakuumetta. Tsemppiä piinailuun! :)

Grill, paljon onnea matkaan ekaan clomikiertoon! :)

Hipsunpöpsy, ei munkaan mielestä luget aluksi ollut niin kamalia, mutta kun niitä oli muutaman päivän käyttänyt, niin sitten alkoi tuntua siltä, että sitä mössöä on joka paikassa. Mutta hyvin niiden kanssa silti pärjäili. :)

Mimmuskainen, tänään sulla on dpo 0. Lisään piinailijoihin. Kiva saada sinne lisää porukkaa. :) Lisäys. Eiku, siis ovispäivä on dpo 0 ja tänään dpo -1. :)
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :hug:

Ja Grill onnea ekaan (ja toivottavasti vikaan ;)) clomikiertoon!

Tsempit jännäilijöille! :)

Mulla on tänään jo kp8. Ellen väärin ymmärtänyt, niin katoin, että listassa lukis päivä vähemmän... Eilen kp7 otin tosiaan vikan clomin tähän kieroon ja loppuviikolla folliultraan, jännäää! :rolleyes:
 
Helou! Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Se kp1 on vauvahaaveilijalle varmasti pahin päivä. Ainakin itselle suuri pettymyspäivä (+ nihkeä muutenkin menkkojen takia), mutta yleensä jo parin päivän päästä kohoaa mieliala ja alkaa olemaan toiveikas uuden kierron suhteen.. Onneks aina tulee uus mahdollisuus!

Täällä tänään kp13 ja ovistestailu alotettu, nollaa näytti vielä tänään (clearblue).. viime kierrossa tuli ovisplussa kp14, joten jos samalla kaavalla mennään niin huomenna ois hymynaama ja to-pe ovis.. voi kuiinka kovasti toivonkaan että tää toinen clomikierto tuottais tuloksen :)

Heipa, pahoittelut negasta :/ kannattaa varmaan vielä testailla uudestaan jos menee useempi päivä eikä menkkoja..

Niian, itsekin yritin joskus talvella pitää välikiertoa yrityksestä enkä tehny ovistestejä, mut lähes yhtä hyvin oli silti kierron vaiheista perillä :D ei se vauvatoive vaan mee taka-alalle vaikka kuinka yrittäs.. toivottavasti luomuplussa tulee, sehän kuulemma monet on yllättäny just ennen ku hoidot alkaa. Varmaan siinä jotenkin rentoutuu hoitoja ootellessa tms :)

mimmuskainen, tsemppiä parin seuraavan viikon piinailuun!

miss_piggy, millasia maha-oloja?
 




Keskiviikko 29.5.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta
jenni_noora....47/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
Heipa….........29/18-56……...ya11/11......1.fx2...............ovl,2.lapsi,32v
hanzku_91........29/29..........ya1/11.....tk/(7.c.3ins.3pr)......selitm,1.lapsi
Enna_.............29/31-37........yk9............3.c............pk,ovl
miss_piggy.-..27/30-70.....ya2/12/yk10....1.c.......1.lapsi, 31v.(kkm 2/13)
skorppari82..26/??..............yv2,5............hoitotauko.......pco,1.lapsi
Niian.....24/27-28......yk9/ya4/2011....tk(2.c+1.pu).....selitm.1.lapsi,26v
Seemi............22/28-41.......ya11/09......1.f.....pco(1/2),1.lapsi,32v
tarana......21/27........yk15..................2.c..........pco,1.lapsi,25v
Mimmuskainen_..19/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
Malla84.....19/30-? .......ya3/13.............t+f..............pco,1.lapsi,29v
Hipsunpöpsy...19/32.............yk19............c+l.................2.lapsi
apsu............18/30..............ya 01/12......g+irr...............pco,2.lapsi,30v
dots..........16/31.......ya6/12...........tk......pco,endo,1.lapsi,29v
-minävain-.....15/30..............yk6.........1.t+c...................1lapsi
Ansku83...15/26-28.yv2,5..4.c+2.pu+1.pr+1.ins+m+t....pco/ovl,1.lapsi,29v
marianna87....14/28-29.....ya 11/12.........2.c..............pco ja 26v.
Karamelli81.....12/28.............ya4/12..........5.c.....................2.lapsi
Kazu87..........10/28.............ya6/10...........tk.................selitm,1.lapsi
Miyaka.........9/32-34..........ya06...........3.c+m+t........pcos,1.lapsi,34v
Mojito..........9/30-35........ya12/11........1.c+ins.............1.lapsi, 26v.
Ambrosia85....5/28-43......yk1....................................2.lapsi
Vauva haaveissa... 3/32....ya 4/13.....3. c+m....pco., 2.lapsi, 27v
Hydrangea..3/29-44..ya1/12...6.ax2+pu+pr+2.ins+l....pco,1.lapsi,27v
inessa_........3/30............yv6....... .2.c+.t........pco, keliakia..2.lapsi,27v
Grill...........2/30-32.......ya9/11 yk20......1.c......endo 1.lapsi 22v

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pri=primolut pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
syksytyttö....?/28-?...........ya3/12........tk(2.c+t)...........pco,26v,1.lapsi
Anne Elliot......?/26-32........yk14........................................1.lapsi
TTT...............?/28.............ya4/2012......tk(3.c).................1.lapsi,29v
Syystuuli74....41/28-30.......ya7/2011......3.c.....................2.lapsi,38
YAW..........?/28............yk17..................2.c+l ...5.lapsi(1.yht),35v
*Stiina............2/32..........yk14/ya 03/12...3.c(+t)......pco,1.lapsi,24v.
kaathy..........44/33..........ya?...............2.c+t...........pcos,1.lapsi,26v


Piinailijat
miss_piggy dpo 11
Seemi dpo 7
Malla84 dpo 8
Hipsunpöpsy dpo 6
hanzku_91 dpo 4
Mimmuskainen_ dpo 0




:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c.....2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82............16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v

toukokuu:
Neppu_....3.5...28/28..ya2010syksy.....1.ivf........pco,1.lapsi,27v
NiQ..........6.5....28/32............yk13........5.c+m+pu+pr+IUI.......2.lapsi
miimuli87........13.5.......?/?............ya2008........tauko.....pco,1.lapsi,26v
RuutuAkka......14.5.....37/33-36.....ya 2012.........1.c+t...........pco,27v
Slartibart.................14.5......29/30.........ya 3/12............tk....pco, 25v.
Sarona.......18.5.....28/31-40.....ya 8/09......1.t+f+pu......pco,1.lapsi,27v



Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:Hydrangea

KEVÄISIÄ PLUSSAPUHUREITA KAIKILLE!!!!

 
Viimeksi muokattu:
Grill ja Heipa Kiitos! =)

ON: Maanantaina kävin tosiaan ultrassa taasen...se positiivinen uutinen mikä sieltä tuli, oli että limakalvo toimii kyllä, oli nyt pikkasta auki 11mm! Viime perjantaina oli 6,5mm! Ja aavistus vastetta ehkä saatu 100IU Puregonilla, oli 1 (hurjat) 10mm folli ja sitä kiusataan vielä 3 piikillä ja taas torstaina ultra! Sit jos tuo ei oo kasvanu, ei inssiä, kesätauko ja IVF jonoon! Metforminit nostettiin 2tbl/pv ja pitäis tätä painoa saada alassss....tuntuu vaan istuvan niin pirun tiukassa! :D Mutta tähän mennessä: 1kk ja -3kg! :D Jos menee IVFään asti tää juttu ni ens syksynä kokeillaan kuulema ehkä vielä Femareita ennen sitä...! Ja EHKÄ saatetaan tehä munasarjojen rei'itys eli drilling! Ekaa kertaa ikinä kuulin moisesta! Sano että kudos voi munasarjoissa olla niin tiukkaa ettei se anna periks ja siks ei follit pääse kasvamaa! o_O Tai jotai tuollasta! Se tehtäs sit tähystyksellä...no, katotaan ens torstain kortit ja mietitään sitten lisää! Ellei kesä tuo sitte luomuihmettä! :D
 
Viimeksi muokattu:
Ansku: Pidetään nyt kaikki peukut pystyssä, että se folli siellä kasvaa!! Ainakin limakalvo olisi vastaanottavainen. En oo kanssa koskaan kuullut munasarjojen rei'ityksestä. Auts! Toivotaan ettei sellaseen tarvisi lähteä! Niin ja miksi muuten femareita? Onko ne jotenkin tehokkaampia? Painon pudotus on kyllä niin mälsää. Mä oon siis kyllä normaalipainoinen, mutta niin perso herkuille. Aina päätän että tiputan muutaman kilon pois, että ei ainakaan siitä jää kiinni ettei hoidot onnistu, mutta kyllä se on niin hankalaa. Hirmuisesti tsemppiä siihenkin!

Hydra: Joo oon kyl tosi innoissani uudesta perheenjäsenestä. Meille tulee sellainen siperiankissa on ollut tosi vaikee löytää sellaista. Meillä mies on vähän allerginen ja siksi tarvitsemme tälläinen vähemmän allergisoivan yksilön. Tätä on siis todella pitkään mietitty ja nyt se sitten tapahtuu!! Jee! <3 Vaikka eihän se nyt missään nimessä lasta korvaa, mutta saa tosiaan niitä ajatuksia muualle! :)

Marianna: kiitos, mä kyllä kanssa niin toivon että se plussa vielä tiensä tänne löytäisi. Ja juu onhan se niin että kummasti sitä salaa laskee ja miettii koska olisi mahdollisesti ovulaatio ja koskakohan menkat alkaa. Mullakin on niin säännöllinen kierto, että toisaalta ei oo kauheesti perusteita edes tehdä testejä. Toivotaan, että siellä tulee piakkoin hymynaama ja clomit toimisivat hyvin! Pidetään peukkuja! :)
 
Heipa pahoittelut negasta :hug: Kurjaa tommonen!

Mimmuskainen onnittelut oviksen bongaamisesta! Tsemppiä piinailuun :D

Ansku toivotaan, että folli kiusaantuisi kasvamaan vielä :) Empä ole minäkään kuullut rei´ittelystä : /

ON: Eipä mitään oloja. Mulla varmaan on yksi päivä dpo:ta liikaa? 21.5 testi näytti plussaa, joten olisko 22.5 dpo0 :confused: Eli sen mukaan tänään olis sitten dpo7!
 
Mojito, kp:t korjattu. :)

marianna, tsemppiä oviksen tikutteluun.

Ansku, vau mikä limakalvo! :) Toivottavasti se yksi folli sieltä innostuis kasvamaan oikein komeaksi. Onneks noissa pistoksissa on se hyvä puoli, että niitä pystyy jatkaan.

Niian, ihanaa, siperiankisut on söpöjä. :) Mielelläni kuulisin, kuinka miehesi sitten pärjää allergiansa kanssa. Mä oon lievästi allerginen kissoille. Hieman siis oli riskialtista ottaa sellainen, mutta olin kissasta haaveillut jo muutaman vuoden ja nyt tilanne oli hyvä sen ottamiselle. Kaksi ekaa viikkoa oli ihan kauheita, nenä vuoti ja aivastutti. Kolmannen viikon aikana huomasin allergiaoireiden vähenevän ja noin kuukauden päästä ne oli kokonaan hävinnyt. Mulla se siis siedättyi pois. Totta, eihän kisu vauvaa korvaa, mutta on sitä silti hauska halitella ja pussata. (Kissa voi olla toista mieltä.) :D

ON: Kävin eilen verikokeissa. Kaikki ajat oli varattuja, niin jouduin meneen jonottamaan. Reilu tunti siinä sitten jonotettiinkin ja kuunneltiin nelikymppisen ämmän valitusta, kuinka siinä iässä ei enää pitäis hankkiutua raskaaksi ja kuinka kauhea olo nyt on. Varmaan joku 10 putkea sitä sitten verta otettiinkin, hyi. Toivottavasti kaikki tulokset olis ok. Tänään alkaa taas Anazolien napsiminen. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mojito
miss_piggy
Marianna: Välillä kohdun kohdalla jännä tunne, vähän samanlaisia ku kohdun kasvukivut raskauden aikana.. Ja sellasta nipistelyä ja juilimista. Sitte närästää aina välillä ja erikoista möyrintää ja kuplimista mahassa.
Dpo 11 kuitenki testattu taas nega.
 
jebou menkat ohi ja mies työreissussa.. mietin että pihtaanko ens viikon loppuun asti ja salaa tikutan.. toisaalta, meillä nälkä kasvaa syödessä eli ehkä se on työreissun jälkeen parempi vaan antaa mennä ;)

Pitää kipasta jostain foolihappoja ja raskausvitamiineja niin on sekin sitten taas kunnossa.
Heinäkuussa olis tarkoitus vikistä tietä takaisin pistoksiin jossei juhannusplussaa tule :)

Mutta sitten on myös tämmönen elämän toinen tavote ja -10kg elokuun loppuun mennessä. Onks messiin lähtijöitä :D ?
edit. toki jos tässä raskaaks tulee niin sitten ei kiloista niin väliä :D
Ajattelin myös ens vuonna osallistua ekaa kertaa esim naisten kymppiin. Näihin tähtään ja sen mukaan elän ja samalla yritän saada itteni raskaaks..
On vaa pakko olla jotain muitakin päämäääriä - sen verran rankka oli viime yritys, ja senkin lopputulos, ettei pää enää kestä jo yhtä aktiivisesti kuumeilen/haaveilen ja täällä pyörin :(
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: maria080
Huippuidea Amrosia!! Nyt vain sitten toteutus puuttuu :flower: =) :flower:

Olen siis ehdottomasti mukana tipauttamassa 10kg. Itselleni asetan tavoitteeksi 3kk, koska jonkin verran on urheilu-uraa taustalla ja nämä kilot ovat tulleet laiskasta elämäntyylistä ja pullasta ja karkista. Tekosyitä ei nyt suvaita! Tiedän toki, ettei tule olemaan helppoa, mutta yritetään tsempata toinen toisiamme.

Tyyli on toki vapaa, mutta tässä omat alkustepit:
- kirjaa ylös tavoite ja tee kirjallinen suunnitelma
- lähtöpunnitus (viim. 31.5.)
- herkuton kesäkuu! Ei: karkit, sipsit, pullat, vaalea leipä, sämpylät, croisantit, jäätelö, pizza, hampparit, ranskalaiset (pl. 2 vapaavalintaista poikkeuspäivää)
- vihanneksi ja kasviksia ruokavalioon (tuleva baby kiittää!)
- pyörällä töihin 1.6. alkaen / tai joku muu säännöllinen aktiviteetti
- punnitys päivittäin, ettei todellisuus unohtuisi ja kirjaus viikoittain maanantaina

Mitkä ovat Ambrosia sinun lupauksesi? =) Jos olet mukana, tulen juoksemaan kanssasi sen kympin! Ja voihan meitä olla useampikin pinkomassa!!

Tulen kysymään kaikilta mukana olevilta edistymisestä. Huijata ei saa :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ambrosia85
Abrosia Olen aivan innoissani tästä meidän 'kakkostavoitteesta' hivuttaa niitä kiloja taivaan tuuliin. Kävinkin joo vaa'alla =) Kyllähän se edistää myös alkavaa ja kuluvaa raskautta, jos elopainoa on edes vähän vähempi! Kiitos kun tsemppasit mukaan ja toivottavasti mahdollisimman moni innostuisi myös! Ja jos ylipainoa ei ole, niin voihan sitä aloittaa himpun verran terveellisemmän elämän tämän myötä :heart:
 
maria loistavaa että joku lähtee mukaan :D

Mähän alotin jo viime syksynä pitämään blogia Kehon kevennys mutta toi sitten jäi paitsioon kun tulin raskaaksi..

Keskeytyksen ja siitä toipumisen jälkeen hankin nyt perjantaina salikortin kun olin muutaman kerran käyny ryhmäliikunnoissa.

Kehonkoostumusvaakakin hankittiin koska mua kiinnostaa myös se miten rasva palaa ja lihakset kehittyy =)



Mulla ei ole yksinkertaisesti muuta tavoitetta nyt ens alkuun kuin saada tuo 10kg pois (eli saada tuolta blogista tavoite nro 2 täytettyä)
Tavoitteena saada rasvaprosenttia pienemmäks, eli terveellisellä ruokavaliolla + liikunnalla


Oon nyt about kuukauden verran punninnu itteni maanantaisin ja torstaisin ja ottanu painon ylös. Sen useammin en oo viittinyt rampata (paitsi tänään tajusin vasta punnituksen jälkeen että on vasta keskiviikko :LOL: )


Tavoitteena on viikossa 4-6tuntia aerobista liikuntaa (ryhmäliikuntatunteja / lenkkeilyä) ja 1-3h kuntosalia (lihas polttaa enemmän fättiä-meiningillä)



Blogin lukijaksi saa liittyä ja saa kommentoida, tykätä tai painaaa disslike!
 
Itse ehdotan suljettua kerhoa - nään tässä jo vaikka mitä ideoita ens toukokuun naisten kymppiä varten ( yhtenäistä asua yms ) :LOL:

Mutta ihan oikeasti mä uskon että on muitakin joilla on pudotettavaa ja vaikka se olis vaan 2kg niin siltikin :) Hyvässä hengessä ja toisia tsempaten :)

ja se, että sais asiat tosiaan vähän johonkin muualle kun tikuttamiseen ja kiertpäivien laskemiseen :)
 

Yhteistyössä