Clomittaret 2013

Kerho on perustettu nyt tänne kaksplussalle! Jos jossain vaiheessa halutaan toisillemme naamat niin tämmöinen voidaan pistää pystyyn myös faceen :)
Ja hei, viimeistään naisten kympillä ne naamat tulee tutuiksi jokatapauksessa :D

Laitoin jo kutsua tulemaan ja kymppikerho löytyy kerhojen terveys-osiosta.

Grill toki voit tulla mukaa jo ihan sillä jos tavottelet terveellisempää elämää ja tavotteena on alkaa käymään salilla 3 kertaa viikossa :)

Ei se mun mielestä saa olla vaan niille ketkä haluaa 10kg pois tai osallistua naisten kympille.. vaan ihan vaan se että haluaa muuttaa jotain osa-aluettaan elämästään terveellisemmäks. On se sitten vaikka tupakanpolton lopetus :) !

Mutta jos sääntönä on että yritysjutut pyrittäis pitämään sieltä poissa - ei tietty kokonaan, mutta pidettäs tämäkin puoli aktiivisena täällä :)
 
  • Tykkää
Reactions: maria080 ja Grill
Mahtava tuo teidän kerho! Tsemppiä kaikille tasapuolisesti! :) itsellä ei ole kyllä tarvetta painon pudotukseen, mutta ainahan sitä vähän terveellisemmin voisi elää. Mulla ei oo tosiaan pco:ta, mutta lääkäri puuttui panoasiaa ensikäynnillä, vaikka mulla painoindeksi kuitenkin kurottelee 20 (että ihan normi painossa mennään, vaikka hoikahkonpuoleinen olenkin) sanoi, että parin kilon lihotus voisi auttaa kiertoja tasoittumaan...

Täällä oli tänään kp10 folliultra! Johtofolli 12mm ja ovis pitäis olla kymmenen päivän sisään! Jos ei osu lauantaille, niin inseminaatio tehdään, jännää kaikin puolin! :)
 
Viimeksi muokattu:
Niian Kiitos! =) Femareita se ehotti ku ovat kuulema jytympiä ku Clomit! Tiiä häntä sitte! :D

Seemi Kiitos myöskin! =)

Hydra Joo, se on kyl aika uskomattoman paksu! :D Yllätys oli kyl itellekki!

Ja sit sitä ON: Eli oltais jatkettu pistoja jos olis löytyny vähintään 12mm folli! Löyty 10,77mm, ei jatkettu! Että tämäpä oli sitten tässä ja jäädään odottelemaan ekaa IVFää sit joskus puolen vuoden päästä! Että sieppaa!! :headwall: Siitä 12mm puuttu aavistus yli 1mm, mie oisin ymmärtäny et jos se suurin folli olis ollu vaik jotai 8 tai 9mm ettei jatketa sit, mut et oli noi liki kuitenki! Nöööyyyy! No, edes 100IU annos ei saanu miun kropassa kunnon vastetta aikaseks! Ja se alkaa lähentelee kuulema IVFn annoksia et nostaakkaa ei enää voi! Meinasin alottaa terot nyt, mut kun ens kiertoon ei periaatteessa oo mikään hoppu, ni katonpa alkaako nuo ite! Tietty jos alkaa lähentelee jotai 40pv ni sit alotan ne! Mutta, miut saa poistaa listoilta! Käyn kuitenki kurkkimassa tein kuulumisia ja ehkäpä kommentoimassakin jotain! Oikein hyvää kesää kaikille! :heart:
 
Halaus sinulle Ansku! Olipas kurja reissu! Onneksi teillä on kuitenkin vielä mahdollisuuksia noiden hoitojen suhteen. Yritä saada kesän aikana kroppasi rauhoittumaan ja tee kaikkia kivoja juttuja, josta saat itsellesi hyvää mieltä ja kerää tsemppifiilistä seuraaviin hoitoihin :flower: =) :flower:
 
apsu & hydra ja muutkin painoasiaa pohtineet, kiitos vinkeistä! Täytyypä tutustua tarkemmin tuohon puoleen, tiedän että syön todella yksipuolisesti (lähinnä kasvisruokaa ja aikamoinen sokerihiiri) ja rankempaa liikuntaa liian vähän. Täytyy myös kysellä tarkemmin lääkäriltä.

Täällä odotellaan ovista ja lääkärikäyntiä kolmen hoidottoman kierron jälkeen. Seuraavaksi pitäisikin siirtyä pistoshoitoihin ja samalla myös vaihtaa sellaiselle klinikalle jossa näitä hoitoja tarjotaan, tästä lääkäri jo viimeksi mainitsi. Aukiolotutkimuskin varmaan edessä seuraavaksi kun siinä en ole vielä käynyt.

Kyselin jo aiemminkin, mutta onko täällä pääkaupunkilaisia? Millä klinikalla käytte? Itse olen ajatellut felicitasta mutta mielellään kuuluisin mielipiteitä. En myöskään oikeen tiedä miten julkiselle puolelle hakeudutaan jos hoidot menevät kovin kalliiksi. Tarvitseeko sinne lähetteen ja saako sen yksityiseltä gyneltä? Vähän hölmö olo kun en ole näitä selvitellyt aiemmin, kaikki vinkit tervetulleita!
 
Viimeksi muokattu:
dots Itse olen pk-seudulta. Hoidoissa ollaan julkisella ja oltu nyt ihan tyytyväisiä :) yksityinen gyne laittoi lähetteen vuoden vaihteen jälkeen ja siitä n. Reilua viikkoa myöhemmin tuli kutsu ensikäynnille, joka taas oli n. Kolmen viikon päähän siitä. Miehelle tehty siellä labrat, simppatestit pariin kertaan ja kivesten uä ja mulle tehty kierronkartoitus, aukkaritutkimus ja nyt tosiaan tässä kierrossa meillä hoitona clomit ja inssi! Näin meillä toiminut hoito julkisella pk-seudulla tänä vuonna, toivottavasti jelppasi yhtään sinun mietintöjä :) Tosiaan tuosta hintaerosta vielä... Mehän kovasti mietimme julkinen vastaan yksityinen, kun tutkimuksiin ryhdyttiin. Ja ja julkisellahan esim. aukiolotutkimus ja inssi maksaa tasan polikäynnin verran eli 27,50€, hurjasti halvemmalla ollaan ainakin päästy nyt julkisella. Jos tie myöhemmin veisi IVF-jonoon, niin ne jonothan taitaa kyllä sitten julkisella olla puolen vuoden pintaan valitettavasti... Tässä vaiheessa ei kuitenkaan varmaan yksityisellä olisi päästy kyllä yhtään nopeampaan etenemään.
 
dots minäkin olen pääkaupunki seudulta, mutta olen käynyt vian ensikäyntiä lukuunottamatta julkisella puolella. Kävin yksityisellä, mehiläisessä katsoin lapsettomuuteen erikoistuneen gynen, gynellä raskauden jälkeen kun kuukautiset ei alkaneet imetyksen jälkeen ollenkaan ja hän laittoi lähetteen julkiselle vaikka sitten suunnittelimme myös femareiden kokeilua hänen kanssaan. Ajan sain julkiselle niin nopeasti, että yksityinen jäi kokonaan pois. Olen kyllä tyytyväinen julkisenkin puolen otimintaan ollut viime aikoina ja kiitollinen, että olen sitä kautta asiaa hoitanut, koska minulla näissä pisto kierroissa ultria on ollut tässäkin kierrossa jo kolme niin yksityisen ja kunnallisen hintaero on ollut melkoinen. Nyt on ilmeisesti sattunut hyvä tuuri siinäkin, että lääkäri on pysynyt samana ja on mielestäni miellyttävä. Moni julkisen puolen gynehän tekee myös töitä yksityisellä sektorilla. Meni vähän aiheen vierestä kun kyselit nimenomaan yksityisiä :)

Voi Ansku onpas ikävää ettei pistokset tuottaneet toivottua vastetta! Kauan ehdit pistellä kierrossa? Jäipä kyllä todellä ärsyttävän pienestä kiinni!

Mojitolle onnea follin kasvatukseen ja toivotaan ettei osu viikonlopulle!

Mulla on tänään ensimmäinen inssi! Jännittää kyllä melkoisesti! Onhan tämä absurdia, että meidän mahdollinen lapsi on saanut alkunsa sairaala olosuhteissa. Jotenkin inssi on minulle aikamoinen hyppäys taas hoidoissa eteenpäin verrattuna kotona yrittämiseen.
 
dots juu kyselitkin näköjään nimenomaan kokemuksia yksityisistä... :D yksi puusilmä luki vähän väärin, mutta saitpahan nyt infoa julkisestakin :) pk-seudun yksityisistä ei oo tosiaan kokemusta.

Anskulle jaksuja! :hug:

apsu tsemppiä ihan hirmusti inssiin! Toivotaan, että tuottaa tulosta! :)
Ihan samaa oon itse miettinyt, siis tuleeko meidän mahdollinen tuleva lapsi saamaan alkunsa keinohedelmöityksellä, suunnilleen mun ruokiksella... On tää elämä joskus yllättävää. Enpä olisi heti uskonut, että tähän joudutaan.
 
  • Tykkää
Reactions: apsu




Perjantai 31.5.

Nimi__________kp_______YA/YK/YV__hoitokerta_____muuta
jenni_noora....49/27............ya10/11........tk(11.t).................1.lapsi
Heipa….........31/18-56……...ya11/11......1.fx2...............ovl,2.lapsi,32v
hanzku_91........31/29..........ya1/11.....tk/(7.c.3ins.3pr)......selitm,1.lapsi
Enna_.............31/31-37........yk9............3.c............pk,ovl
miss_piggy.-..29/30-70.....ya2/12/yk10....1.c.......1.lapsi, 31v.(kkm 2/13)
skorppari82..28/??..............yv2,5............hoitotauko.......pco,1.lapsi
Niian.....26/27-28......yk9/ya4/2011....tk(2.c+1.pu).....selitm.1.lapsi,26v
Seemi............24/28-41.......ya11/09......1.f.....pco(1/2),1.lapsi,32v
tarana......23/27........yk15..................2.c..........pco,1.lapsi,25v
Mimmuskainen_..21/28-33...ya2/09.........................selitm,1.lapsi,24v
Malla84.....21/30-? .......ya3/13.............t+f..............pco,1.lapsi,29v
Hipsunpöpsy...21/32.............yk19............c+l.................2.lapsi
apsu............20/30..............ya 01/12......g+irr...............pco,2.lapsi,30v
dots..........18/31.......ya6/12...........tk......pco,endo,1.lapsi,29v
-minävain-.....17/30..............yk6.........1.t+c...................1lapsi
marianna87....16/28-29.....ya 11/12.........2.c..............pco ja 26v.
Karamelli81.....14/28.............ya4/12..........5.c.....................2.lapsi
Kazu87..........12/28.............ya6/10...........tk.................selitm,1.lapsi
Miyaka.........11/32-34..........ya06...........3.c+m+t........pcos,1.lapsi,34v
Mojito..........11/30-35........ya12/11........1.c+ins.............1.lapsi, 26v.
Ambrosia85....7/28-43......yk1....................................2.lapsi
Vauva haaveissa... 5/32....ya 4/13.....3. c+m....pco., 2.lapsi, 27v
Hydrangea..5/29-44..ya1/12...6.ax2+pu+pr+2.ins+l....pco,1.lapsi,27v
inessa_........5/30............yv6....... .2.c+.t........pco, keliakia..2.lapsi,27v
Grill...........4/30-32.......ya9/11 yk21......1.c......endo 1.lapsi 22v

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, pri=primolut pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, x.lapsi=monennesta haaveillaan, selitm.=selittämätön lapsettomuus, pco(1/2)= pco toisella puolella, pk=pitkät kierrot, ovl=ovuloimattomuus, tk=tauko

Tauolla/taustalla/kadonnut
syksytyttö....?/28-?...........ya3/12........tk(2.c+t)...........pco,26v,1.lapsi
Anne Elliot......?/26-32........yk14........................................1.lapsi
TTT...............?/28.............ya4/2012......tk(3.c).................1.lapsi,29v
Syystuuli74....41/28-30.......ya7/2011......3.c.....................2.lapsi,38
YAW..........?/28............yk17..................2.c+l ...5.lapsi(1.yht),35v
*Stiina............2/32..........yk14/ya 03/12...3.c(+t)......pco,1.lapsi,24v.
kaathy..........44/33..........ya?...............2.c+t...........pcos,1.lapsi,26v


Piinailijat
miss_piggy dpo 13
Malla84 dpo 10
Seemi dpo 9
Hipsunpöpsy dpo 8
hanzku_91 dpo 6
Mimmuskainen_ dpo 2
marianna87 dpo 1




:heart: PLUSSANNEET :heart:

tammikuu:
titiuu85.... 31.1.2013..30/30-32...ya6/12....3.c.........pco,1.lapsi,27v

helmikuu:
Laala.........2.2.2013..28/32-40....yk9.........3.f................pco,2.lapsi,28v
Marjaana84..6.2.2013...27/28.....yv1.5........1.c+ins..............1.lapsi
fenixlintu....10.2....27/29-34.......ya1/2012.....2.c..................2.lapsi,36v
mirjami_73..10.2....26/24-25.......yv1.5........c+l...............2.lapsi,36v
Miramei.....19.2.......29/?.............ya6/11.........2.c...............1.lapsi
Karamelli81...23.2....32/28.............ya4/12........3.c.....2.lapsi...(km:()

maaliskuu:
luna_82............16.3.....35/~34....ya3/12..1.a+pu (4.c+l).pco,1.lapsi,31v
Hempukkainen...21.3....34/28-32....ya10/10......tk (4.c+l)...........27v
Hyy2.............28.3....28/28-34...ya9/11.2...c+pr...... pco(1/2),2.lapsi,26v

toukokuu:
Neppu_....3.5...28/28..ya2010syksy.....1.ivf........pco,1.lapsi,27v
NiQ..........6.5....28/32............yk13........5.c+m+pu+pr+IUI.......2.lapsi
miimuli87........13.5.......?/?............ya2008........tauko.....pco,1.lapsi,26v
RuutuAkka......14.5.....37/33-36.....ya 2012.........1.c+t...........pco,27v
Slartibart.................14.5......29/30.........ya 3/12............tk....pco, 25v.
Sarona.......18.5.....28/31-40.....ya 8/09......1.t+f+pu......pco,1.lapsi,27v



Clomittaret 2012 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/2072054-clomittaret-2012-a//

Clomittarien plussapinkka:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2266091-clomittarien-plussaketju-lapsettomuushoidoista-plussanneet/

vanha ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/

Päivittäjät:Hydrangea

KEVÄISIÄ PLUSSAPUHUREITA KAIKILLE!!!!

 
miss_piggy
Oon jotenki hämmentyny, ei oikein tajua ite, että miten yks ainut clomikierto voi tuottaa tuloksen.. Kuitenki keskenmenostaki niin vähän aikaa :stick: Toki oon onnellinen mutta vähän varautunut... Mies ei oikein kommentoinu mitenkään, mutta se nyt on tollanen perusmies :D
Jos ens viikolla soittelis neuvolaan, ja pyytäis kilppariarvojen seurantaa kuitenki.. Ja sitte varhaisultraan ku vaan pystyy, ettei musta tuu sitä Octomomia :LOL: Kumpa tää nyt pysyis kyydissä.
 
  • Tykkää
Reactions: maria080
Kesäkuun haasteLähdettekö mukaan herkuttomalle kesäkuulle?
Tavoitteena on, ettemme sorru herkkuihin kesäkuun aikana!
Tässä minun listaa:
• Karkit ja suklaa
• Pullat, kakut, viinerit, keksit ja muut makeat leivonnaiset
• Vaalea leipä ja sämpylät sekä croissantit
• Jäätelö
• Pizza, ranskalaiset ja hampurilaiset

Kuukauden aikana saa pitää kaksi omavalintaista herkkupäivää!

Porkkana Hyvä ja kevyempi olo.
Risu Jos epäonnistuu, joutuu omalle rakkaalle antamaan 200€

Kuinka moni lähtee mukaan? Huijata ei saa!!
 
Folliultrassa käyty. Jäi positiivinen fiilis, muutenkin ollut tässä kierrossa hyvät fiilikset ja hyvät clomien sivuoireet. Öisin tuntuu hikoiluttavan. ja jotain juilimista ollut oikeassa muniksessa. Mutta siis oikealla puolella, joka ei oo koskaan vielä mitään vastetta clomeilla antanut oli nyt 27 mm folli ja vas puolella 15mm folli. Limakalvokin ennätysmitoissaan 7,5mm. :)
Lääkäri totes että oviksen pitäis olla ihan just, jos ei toi isompi sitten oo pelkkä kysta. Mut sitte hän sano ihanan positiivisesti että on sitte toisella puolella suunnitelma b eli se 15mm folli.

Noi kystat on mulle ihan uus juttu. Sellasia ei oo aiemmin näkynyt. Eli jos se puhkeaa, niin näkyykö se ovulaatiotestissä? Ovista oon nyt tikutellut keskiviikosta asti ja jatkan kiltisti, mut en kyl tiiä kuin kauan. Jos tästä kierrosta ei tärppää niin sitte enskierto samalla 2tbl/pv annostuksella kesätauon yli.
 
Eka inssi takana. Aika tyhjät fiilikset. Ei pyydetty makoilemaan jälkeen tai edes annettu mahdollisuutta.folleja oli kaksi joista vasen kystaksi luultu oli lytistynyt jo eli ovis ollut aiemmin. Oikeassa vielä näkyi. Mahdollisuus tupliin on olemassa ja lääkäri oli tosi negatiivinen sen suhteen. Onko muilla monikkoriskeistä varoiteltu?
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy

Yhteistyössä