minnams: Mulla on Clomit saanu ovulaation aikaseksi aina samoille päiville. Kp14. Ja sit kp28 menkat. Ennen ei ollu ovulaatiota ollenkaan.
Mä oon kans muuttunu hirviöksi... varsinki sillon aluksi mulla oli pinna niin kireellä, että saatoin karjua naama punasena jonku ihan pienen jutun takia
Nyt se on jo alkanu helpottaa, mutta kyllä sen edelleen huomaa, ettei oo ihan normi oma ittensä vielä.
Meillä on nyt 4. clomikierto aluillaan, joten luultavasti tässä pitää jotain rankempaa keksiä. Lääkäri puhui viimeksi, että neljän kierron jälkeen suoraan IVF-jonoon, mutta saapa nähdä. Toivottavasti olisi muitakin vaihtoehtoja välissä :/
Mullakin on yksi lapsi, miehellä ei yhtään, ja kyllä sitä kans miettii, että mitä on tehnyt väärin.. tällä hetkellä se tuntuu niin kaukaiselta ajatukselta, että joskus voisi vielä toisen lapsen saada
Paljon voimia sulle <3 Toivottavasti pian helpottaisi ja saisitte sen kolmannen pienen käärön <3
another: Kiitos kun sanoit noin.. <3 Toivottavasti nuo kivuliaat menkat tosiaan tarkoittaisi sitä. Nyt on vielä alkanut pahoinvointi päälle ja pienet huimauskohtaukset
Tänään piti ottaa taas ensimmäinen Clomi, että ehkä nuo menkkaoireet tästä pian helpottaa.
Mulle voi muutes päivittää, että normi kiertopäivä on 28 päivää.
JeNski91: Oon muuten huomannu sen, että negatiivisen testin tekeminen on huomattavasti masentavampaa kuin menkkojen alkaminen.. :/
Koitahan jaksaa <3
Pettunia: En ole edes kuullut, että kipulääkkeet vaikuttaisivat kiinnittymiseen...:/ Toivottavasti ei :/
Tikkerituu: My thoughts exactly.. Mä ajattelin sillon alussa melkeinpä niin, että clomit = raskaus. Yksi kaveripariskunta tuli clomeilla ekasta kierrosta raskaaksi ja tottakai oletin, että meille käy samoin. Aika epätodellinen olo olla nyt tässä ja tajuta, ettei Clomit autakaan meitä.. tai no toki ovat jo auttaneet ja paljon, nyt sentään ovuloin, mutta olin ihan varma, että olisin tässä vaiheessa jo raskaana :/ Nyt muakin pelottaa, että mitä lääkärit seuraavaksi ehdottavat.
10kaks: Paljon voimia sulle ja teille <3 <3