Clomittaret 2012

auppis voi ihanaa, matkailu on kyllä niin kivaa ja hotelliaamiaiset (yleensä) aivan parhaita :heart:
mä en varmaan kuitenkaan viitsi vaihtaa siulle kp1:stä lauantaiksi ihan sillä tuntumalla, vaan ehkä meidän pitää vain ootella sinne tiistaille/keskiviikolle saakka ;)

pamsku niinpä, hyvä että jatkat tikuttelua! mie kattelin nimittäin miun omii tikuttelujani tietokoneelta viime kierroilta, niin miullakin on käynyt niin et tuohon aikaan kp10-11 ensin nousi lh vähän, sitten testit meni tosi vaaleiksi ja mitäänsanomattomiksi ja sitten kp16 ne olikin sitten plussia tai ainakin selkeästi vähän tummempii kun nuo aiemmat.
 
  • Tykkää
Reactions: Pamsku


tiistai 12.6





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta

Katrina86............kp63/29-?............ya10/2010....................2. clomi
Ansku83............kp43/30-31..........yk15/ya11/10..................metut
10kaks...............kp32/42...............yk3................tero&clomi-tauko
Sanzu...............kp32/34................yv1..............................2.femar
Kassiopeia..........kp30/??...............ya8/2010.......................4.clomi
Ambrosia85.........kp30/26-32.........ya10/10/yk17.................3.clomi
Hollannissa...........kp30/?............ya06/2011........................1. clomi
Tikkerituu..........kp27/31-37........ya08/11...........................4.clomi
Inkeri84.............kp26/34...............yk10.........metformiini (clomitauko)
Pettunia..............kp25/28-36..............yk19......................3.lezorol
Raita12..............kp25/30...................ya8/10.......................tauko
JeNski91..........Kp23/27-28 ...............?...............................?
skorppari82.........kp18/??..............yv1,5.............................3.clomi
another.............kp17/32...........yk7/ya1/11.......................3.clomi
nellustiina..........kp16/28..............ya kesä2010..................2.clomi
Pamsku............kp15/27-52.............yk7........................... 1. clomi
minnams..........kp15/32.................yk12...........................1.clomi
PikkuJellona........kp9/28...............ya9/10.........................4.clomi
DjaP..................kp8/28-30...............ya2007....................3.clomi?
Minttu_89...........kp8/??...............?...................................4.clomi
rimpatti...............kp5/26-28.............yv2.............................2.clomi
Ranskismopsi.......kp??....................yk?.............................3.clomi

Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku, Aniit,
Nyrpee-81, undercovergirl


Piinailijat
ambrosia dpo16
Kassiopeia dpo12
Pettunia dpo9


Ghostbusters




PLUSSANNEET

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/2009).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??.........ya12/08......8.clomi (kaksoset :heart:)
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi (kaksoset :heart:)
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit





Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Ansku83)

 
Viimeksi muokattu:
Auppis mulla femar-annostus ensi kiertoon on 1 tabu (2,5mg) päivässä kp:t 3-7. Joo mulla oli kans tässä kierrossa 2 tabua päivässä clomifeniä. Sama tunne täällä, niin pettynyt kun luulin et apu löytyi, kun viime kierrossa clomit toimi mulla. Ja nyt sitten ei niistä apua saanutkaan. :(
Mut toivotaan, että uudet lääkkeet toimii molemmilla! :) toivottavasti sun lääkäri vastaa ja hoitaa reseptin sulle, ettei turhaa taukoa tule.
 
Sori kaikille, en ole kyenny oikein aktiiviseen kirjoitteluun :ashamed: alan olla niin surumielinen (epätoivoinen ei riitä millään kuvamaan olotilaa), että jopa lukeminen tekee pahaa. Jos nyt ääneen ajattelen niin jossain taisi vilahtaa, että 80% saa avun clomeilla 2-3 kierrolla. no meikä veti jo neljännen eikä sekään taida tuoda toivottua tulosta. Pahaa tekee ja pelko (ja tietysti toivo) siitä, että olen ainoana listoilla alkaa olla niin suuri ettei välillä uskalla katsoa kuka onnistui. Toivoo, että muut onnistuu, mut pelkää ettei ite. Vähän ristiriitaista, mutta ymmärrätte varmaan, että suurin kysymys on: miksi en minä? Alan miettiä jo pitäiskö kokeillä yksityistä ja toista mielipidettä jatkon suhteen sillä julkinen lääkäri aloittais pistoshoidot syksyllä. Eikös se ole vähän sama kuin clomit? Jos clomit ei auta niin mites toisenlainen vastaava hoito auttais?

Pettunia: eilen osui paperiin ruskeahkoa valkovuotoa eli tuhru sieltä alkaa.

Pahoittelut etten ole kovin vuorovaikutteinen, en vaan jaksa :'(
 
Kassiopeia, Mä ymmärrän sun fiiliksiä. Välillä iskee tuo alakuloisuus ja epäusko onnistumiseen. Mä yritän sua nyt lohduttaa sillä että mä ainakaan en kuulu tuohon 80 %:iin. Mähän söin vuosi sitten 6 kiertoa Clomeja tuloksetta. Vasta tauko kierrolla tärppäs ja sekin meni kesken. Siinä vaiheessa esikoisen yritystä takanan 2 vuotta 3 kk. Kyllä tuntui elämän v**tuilulta. Sitten kun keväällä aloteltiin uudet hoidot lapsettomuusklinikalla niin tolla historialla lekurit oli sitä mieltä että clomeja kehiin vaan, vaikka siinä välissä oli todettu miehen alentunut hedelmöittämiskyky. Aika epäuskoinen olo mulla oli. Itse ei jaksanut uskoa että Clomit auttaa. Mutta koska ekassa kontrolliultrassa sitten näkyi liian ohut limakalvo, lääkäri lisäsi mulle Gonal-F pistokset. Ja niitä mulla oli Clomien rinnalla joka kierrossa. Ja irrotuspiikki varmistamassa sen että kasvanut munis oikeesti myös irtoaa. Koska toisilla voi olla niin että se ei vaan irtoa vaikka kasvaakin.

Meillä siis auttoi nyt tällä kertaa tämä 3 kierto tuottamaan tuloksen, mutta en usko että pelkät Clomit olisi riittäneet. Keskustele lääkärisi kanssa muista vaihtoehdoista ja tuosta irrotuspiikistä. Pregnyl on aika halpa, maksaa n. 7 euroa ja siitä pois vielä kela-korvaus. Muutenhan nuo piikitettävät hormonit on sika kalliita. Ja pistoshoitoja on erilaisia. En osaa sanoa mitä kaikkia lääkkeitä, mutta tuo Gonal-F on kaiketi sellainen jota käytetään aika usein Clomien lisäksi. Tai oletteko keskustelleet lääkkeen vaihdosta. Tälläkin palstalla on noita Femarin käyttäjiä ja toiset vaan saa siitä paremman vasteen kuin Clomeista. Sori, mä en tiedä/ muista miten hyvin sulla on kasvanut follit ja onko sulla todettu millaisia haasteita lapsensaannille.

Pamsku, kyllä testit voi näyttää myös virheellisesti ovista, varsinkin jos sulla on paljon folleja kasvamassa. Toisaalta oviksen aika voi vaihdella paljonkin kun ollaan hormonihoidoissa. Kroppa vastaa hormoneihin eritavalla eri kierroissa. Mulla esim. näiden kolemn kierron aikana on ovis ollut kp 19, kp 15 ja tämä tärppikierto kp 14. Toki kaikki on Pregnylillä varmennettu, mutta Pregnylhän tuikataan vasta kun follit on kasvaneet ovulaatiokokoonsa. Mun mielestä tossa on tosi suurtakin eroa 5 päivää. Lääkäriltäni kyselin että miten se voi näin vaihdella ja lääkäri totesi, juuri tuon mitä alussa sanoin. Elimistö reagoi eritavalla, siksi heidän mielestään ultralla follien koon varmistaminen on ehdoton juttu. Ja missään vaiheessa ei ovistikuttelua ole kielletty.

Ja kuten another sanoi, niin huomaa tosiaan se että testeissä on eroja, toisissa jopa kielletään aamupissan käyttö, se on liian tiivistynyttä. Mun mielestä parasta on pysytellä yhdessä testimerkissä joka kierrossa, silloin oppii tulkitsemaan testejä oman kropan tuntemuksiin ja merkkeihin nähden. Onko sulla Pamsku ovislimoja? Niitä kannattaa verrata testeihin, jos sulla on niitä.

Ja vielä Pamsku testeistäsi. Milloin sulla on loppunut Clomit? Koska Clomit saattaa näkyä pienenä nousuna testissä. Itse havaitsin tätä. Eli jos aloittaa testauksen aika pian clomien jälkeen niin mulla tuli jollekin päivälle vahvempi viiva ja sitten se taas haalistui, kunnes alkoi taas vahventua. :) Hermot siinä meinaa välillä mennä. Jatka vaan!

Oma napa tänä aamuna. Täällä on toiveikkuus keskiviikon ultraan noussut, josko siellä sykkeet löytyisi. Samalla koitan hillitä itseäni toivomasta liikoja. Viime yönä näin unta jossa vaidoin esikoisemme kakkavaippaa ja sitä kakkaa vain oli joka paikassa. :D
 
Eilinen oli kyllä taas sellanen ilta, että itketti kaikki asiat. Parasta oli se, kun kerroin meidän lapsettomuudesta ja hoidoista yhdelle hyvälle ystävälle, jota en oo aikoihin nähnyt kun hän on ollut ulkomailla. Noo, siinä itkeä tihrustin ja sain koottua itteni varmaan kaksi minuuttia ennen kun ystävän sisko tuli paikalle ja kyseli kuulumisia. Itse hän on tuore äiti. Kysyi myös, että joko te ootte ajatellu hankkia lapsia, että tehän ootte ollu yhdessä jo vaikka kuinka kauan. Siinä jotakin mumisin, ettei rääky tulisi taas, niin hän tenttasi, että kyllä siitä on hyvä keskustella, että kohtaako toisen toiveet toisen kanssa, vai onko niin että toinen ei halua lapsia ollenkaan. Keräilin siinä hetken, etten räjähtäny, mutta nii lähellä se oli. Ystäväni oli tietysti hirveän pahoillaan asian vuoksi.

Kaikista huvittavinta on se, että aina kaikki tämmöset kyselyt tuntuu tulevan herkkänä hetkenä.
 
minttu_89 mä oon vastannu tollasille kyselijöille että ei oo kaikille niin helppoa vaikka haluiskin! Yleensä lopettavat aika lyhyeen sitten... Ja voimia!

Kassiopeia :hug:

Mulla oli vielä talvella se ajatus että kunhan raskaaks vaan tulisin ni kaikki menis hyvin. No, on tullu nähtyä nyt vähän toinenkin puoli. Näin se elämä kasvattaa.

Ambrosia mites siellä?
 
toivounelma ja kaikki muutkin eilisen illan ovistikkuun ei tullut enää kuin yksi viiva ja tämän aamuinen oli sitten vahvistunut huomattavasti. :) Eli kaipa se vaan on niin, että ovista tässä vielä odotellaan (ja hölmö minä en tajunnut kastella nuita kiertopäiviäkään.. tänään vasta kp13).
Eilen illalla nippaili oikeaa puolta alavatsassa todella kovin ja lämmöt nousussa.. Ehkä ovis voisi olla alkuviikosta... ehkä?
 
Mulla on nyt ollut vähän hiljaiseloa täällä, oon kyllä käyny lukemassa kirjoitteluanne, mutta on ollu kaikkea muuta (mikä on vaan välillä hyvä!), joten en oo ehtiny kirjottelemaan. Oma äippä oli käymässä mun luona ja meillä oli oikein mukava tyttöjen viikonloppu: shoppailua, hyvää ruokaa, teatteria, lenkkeilyä... On tehny tosi hyvää ja mieli on nyt paljon keveämpi!

Paljon tullu tekstiä, ihanan aktiivinen palsta ja paljon tukea saa täältä!

Toivon kovasti, että sisälläsi kasvaa pieni ihme, Aniit! Älä menetä vielä toivoa, vaikka ei varmasti ole helppoa pitää toivoa yllä!

Tsemppiä minnams! Itsekin vaivun välillä epätoivoon, eikä mikään tunnu lohduttavan, mutta jotenkin tässä suossa on vaan räpiköitävä eteenpäin.

Kyllä muiden plussat antaa toivoa toivounelma, joten kerro ihmeessä kuulumisia jatkossakin. Ymmärrän kyllä myös sinua Kassiopeia, että sitä miettii, et miksi ihmeessä itsellä ei onnistu sit millään. Ja onhan se niin, että vaikka muut on pitkän yrityksen jälkeen plussannu, niin ei se vaan valitettavasti oo lupaus siitä, että itsellä onnistuisi... Voimia siis sinulle Kassiopeia ja valoa päivään!

Pettunialle peukut pystyyn, et palelu ois oire jostain ihanasta!

Kiva, kun pysyt mukanamme Auppis, vaikka tietysti toivonkin sinulle niin kuin kaikille muillekin pikaista plussaa. Ja hyvää matkaa teille :wave:

Toivottavasti femarit tuovat teille toivotun tuloksen skorppari, harmi kun clomit eivät sitä tehneet!

Että mua kans ottaa ottaa päähän kaikki tollaiset ihme ääliöt, jotka eivät osaa lopettaa, vaikka vihjailee jo siihen malliin, ettei niitä lapsia vaan TEHDÄ eli komppaan sua täysin minttu_89! Tsemppiä sinulle myös! Nykyään oon aina aika avoimesti kertonut tilanteestamme, jotenkin se on tuntunut paremmalle, kun asian salaileminen. Mutta silti nousee savu korvista, kun kuulee, että "eikö nyt jo kannattais niitä lapsia ruveta tekemään?!" :mad:

Pamskulle nyt vaan sit tsemppiä oviksen bongailuun ja tietysti sen hyödyntämiseen!

).( mieli on pitkästä pitkästä aikaa keveä ja positiivinen. Alavatsassa on kummallisia tuntemuksia, aivan samanlaisia kuin sillon kun olin raskaana, sellaista nippailua ja valkovuoto on ajoittain runsasta. En kuitenkaan uskalla toivoa mitään ja odottelen ens viikonlopuksi menkkoja. En vaan uskalla rakennella mitään pilvilinnoja, ettei sit tipahdeta korkeelta. Rinnat ei oo kipeet, mikä taas keskenmenneessä raskaudessa oli eka raskausoire, jotenkin sit siihen vertaan aina näitä tuntemuksia. Onneks ens viikko menee nopsaan töissä ja torstaina lähenkin jo kotopuoleen lauantaisia ystävän polttareita varten.
 
Aniit, ei täällä mitään kummempia.. aamulla tein testin, ja viivan paikan väitän nähnenei (kuten myös toissa aamuisessa testissä). Apteekin omia ovat.
Päivälämmöt edelleen aavistuksen koholla, ja ihan kun olis paineen tunnetta ajottain kohdussa ja pientä nippailua. Rinnat arkautunu eilen.

Voi siis olla että täti pärähtää kohta paikalle.
Viimeks oli kp 29 kun tuli pyyhittäessä vähän tuhrua paperiin, ja hanant aukes kp30..
seuraavan kerran ajattelin testata vasta keskiviikkona, jos on siis enää syytä testailla :)


Toivottavasti sulla on hyviä uutisia ens viikolla meille!
 
Kassiopeia, Toivounelma jo hyvin selittikin, mikä oli omakin käsitykseni. Eli pistoshoidot ovat askel eteenpäin clomeista ja vastaavista. Onko tuhrut lisääntyneet? Mullakin alkoi jo tuhrut tuttuun tapaan n. 9 päivää ennen menkkoja. Silti vieläkin pidän toivoa yllä, että tärppi olisi käynyt, vaikka järki sanoo sen 100%:n turhaksi.

Nyt on kovasti peukut pystyssä teille Raita ja Ambrosia. Kummallakin kuitenkin hyviä merkkejä ilmassa.

Ei sitten yhden illan jälkeen ole enää paleluakaan ollut :( Lämmöt koholla, mutta niinhän niiden kuuluukin olla vielä tähän aikaan. Tai siis eilen illalla oli tosi reilustikin ilman kuumeista oloa. Siitäkin jo riemua revin, mutta tänään taas normilämmöt. Pöh.
 
pamsku näyttää joo silt et suht samois mennää :) toivotaan et tärppää pian. Onkos sul ollu mittän oireit ovikseen viittaavaa? Mul ei oo ku vähän vihlontaa ollu ja nyt sekin loppun. Mul tais jäädä ovis täs kierros saamatta, aamul oli lämmöt kohol 37 norm.36.2 eikä ole ollu ovis kipuja laisinkaan. Nyt tuntuu hurja painon tunne vatsas. Prkl, en usko et ovis ois ollu kuiteskin söin 2tbl/pv/5vrk . Ei taida tääl clomit auttaa :'( en kyl ymmärrä et miten ihmees lämmöt on noussu ku ei ovistakaan ollu :eek: en oo tikuttan, jätin ne kokonaan pois...
 
Pikainen kysymys teille joilla kierto ennen clomien aloitusta on ollut epätasainen. Kuinka pian clomien aloituksen jälkeen kierto on teillä tasaantunut tuohon normi 28 päivän paikkeille?

Itselläni on nyt kp 29 ja eka clomi kierto menossa. Edellinen kierto oli 48 päivää joten en millään usko että mitään vielä lähiaikoina tapahtuisi vaikka gyne sanoi ultrassa että ovulaatio tapahtuisi kp 13-17. Mitään oireita ei ole muuta kuin todella arat rinnat mikä on jatkunut jo kaksi viikkoa.
Pitäisiköhän minun ruveta jo nyt testailemaan?

Jännää täällä monilla! toivotaan parasta kaikille!!
 
Hollannissa mulla eka kierto tais olla 28pv, tokakierto 30pv ja nyt on menossa kolmas kierto ja kp 29... ja mulla tosiaankin epäsäännöllinen kierto - joutu teroja syömään koska luovutin aina joskus kp 60tienoilla viimeistään...
 
Ambrosia Wau onpas sulla tosi nopeasti tasottunut! Olikos sulla myös PCO? Me ollaan sitten ihan samoissa päivissä tässä kierrossa....pitäisiköhän munkin testata huomenna niin voidaan yhdessä jännittää....aina ennen kun oon testin tehnyt niin heti seuraavana päivänä on vuoto alkanut, niin sais ainakin jonkun lopputuloksen....
 
pamsku näyttää joo silt et suht samois mennää :) toivotaan et tärppää pian. Onkos sul ollu mittän oireit ovikseen viittaavaa? Mul ei oo ku vähän vihlontaa ollu ja nyt sekin loppun. Mul tais jäädä ovis täs kierros saamatta, aamul oli lämmöt kohol 37 norm.36.2 eikä ole ollu ovis kipuja laisinkaan. Nyt tuntuu hurja painon tunne vatsas. Prkl, en usko et ovis ois ollu kuiteskin söin 2tbl/pv/5vrk . Ei taida tääl clomit auttaa :'( en kyl ymmärrä et miten ihmees lämmöt on noussu ku ei ovistakaan ollu :eek: en oo tikuttan, jätin ne kokonaan pois...
Joo mulla on nyt kolmisen päivää repinyt alavatsaa oikealta puolelta, jossa se iso folli on/oli. Edelleenkin ovistikkuun hailurainen viiva, vaikka olis pidättänyt sen neljä tuntia. prkl menee hermo! Ja miehelle just sanoi, että kyllä lähtee ens kierrossa nää first dignal testit roskiin!! Raskaustestiin tulee hailuraista viivaa (jota nyt tietenkään saa tallennettua kameraan saakka - on sen verran hailurainen, mutta viiva kuitenkin!)
Mullakin on lämmöt olleet asteen verran koholla normista, kun aloitin clomit... Poskia kuumottaa jatkuvasti..


toivounelma kiitos vastauksestasi! Mulla clomit loppui kp8, ja kp 10 tuli toistaiseksi vahvin viiva.. Millaiset kierrot sulla oli ennen clomeja? Mulla heitteli välillä 27-52... Ja, kun limoista kysyit, niin mulla koko ajan clomeja syödessä olin jatkuvasti kostea.. Kp10 kosteus loppui, ja nyt kp13 alkanut taas - tänään lorahti pöksyihinkin saakka.. :D On vaan jotenki epätoivoinen olo näiden tikkujen kanssa, kun niihin ei mahda tulla minkäänlaista viivaa kontrolliviivan lisäksi..
 
minnams miulla ei viime kierrossa ainakaan ovis oireillut ollenkaan, mutta kuukautisvuoto kuitenkin tuli, eli eikös se nyt meinannu että myös oviskin oli. miekii elättelen nyt sitten toiveita että kivutontakin ovista voi olla, vaikkakin ekassa clomikierrossa miulla oli niin kauheat tuskat oviksen aikaan etten ois ikinä uskonu että semmosii kipuja voi edes olla!!

Hollannissa miulla ei oo tasaantunut siihen 28 päivään vieläkään, tainnu vakiintua siihen 31 päivään, jota ollut muistaakseni molemmissa kahdessa edelliskierroissa. nyt tosin vähän tunnustaa siltä että tää kierto ei onnistunut, koska ovisplussaa ei oo vielä testiin tullut ja tänään sen pitäisi tulla jos olis samassa aikataulussa kuin edelliset kaksi kiertoa :(

pamsku joo noitten halppistestien kanssa ei mene kuin hermot :D toivottomia..
miekin tilasin siis vahingossa vääränlaisii ovistestejä nettikaupasta, niin ihan surkeita ovat. onneks ei mennyt kun sen reilu 10euroa..

uuh ambrolla on jännää, hurrrrjan paljon plussatuulia sinne nytten :)
 
Pakko purkaa mieltä, kun ärsyttää, surettaa ja itkettää niin!

Oma gyneni ei ole edelleenkään vastannut mailiini eikä ollut myöskään soittanut reseptiä apteekkiin. Kävin sen vuoksi tänään toisella gynellä kysymässä lääkityksistä. Sattui olemaan järkyttävän tökerö mieslääkäri, etten muista koska oisin saanut yhtä vähättelevää kohtelua! Hän jankkasi pääasiassa mun kilpirauhasarvoista (jotka sisätautilääkärin mukaan on ok), että on liian alhaiset ja lääkitystä pitäisi laskea. Lisäksi hän tuntui pitävän tärkeimpänä lääkkeenä terolutia, vaikka kuinka yritin sanoa, että mun ongelma on OVULOIMATTOMUUS, eikä terot siihen yksinään auta! En saanut suunvuoroa edes sen vertaa, että olisin voinut kysyä Femarista ym. vaan lääkäri oli sitä mieltä, että jatkan vaan clomeilla. Koitin oikein vääntää rautalangasta, että vain yhdessä kierrossa kolmesta clomit on mulle ovulaation tuoneet, että eikö siinä ole sen mielestä ongelmaa. Lääkärin vastaus: "No, voi olla, että seuraavissa kierroissa ovulaatio tulee tai ei tule." AIJAA?!!! :attn:
Lisäksi se väkisin halusi ultrata ja todeta itse, että mun munasarjat on tyypilliset pco-munasarjat. Kotiinviemisiksi sain lähetteen RASKAUSTESTIIN ja sperma-analyysiin väestöliittoon. Lääkäri: "Joskus pco-tapauksissa tupsahdetaan vaan yhtäkkiä raskaaksi!"

Tän purkauksen jälkeen olen oikeastaan vaan super kiukkuinen, koska kirjoitettuna tuo äsköinen vastaanottokäynti näyttää vain huonolta pilalta! Olikohan se valelääkäri?

No, näillä mennään! Voi olla, että joudunkin jatkamaan clomeja, jos omasta lääkäristä ei kuulu mitään ennen torstaita.
 
Pikainen kysymys teille joilla kierto ennen clomien aloitusta on ollut epätasainen. Kuinka pian clomien aloituksen jälkeen kierto on teillä tasaantunut tuohon normi 28 päivän paikkeille?

Itselläni on nyt kp 29 ja eka clomi kierto menossa. Edellinen kierto oli 48 päivää joten en millään usko että mitään vielä lähiaikoina tapahtuisi vaikka gyne sanoi ultrassa että ovulaatio tapahtuisi kp 13-17. Mitään oireita ei ole muuta kuin todella arat rinnat mikä on jatkunut jo kaksi viikkoa.
Pitäisiköhän minun ruveta jo nyt testailemaan?

Jännää täällä monilla! toivotaan parasta kaikille!!
Mun kierto on heitellyt 19 päivästä 105 päivään. Mutta enimmäkseen 30-48 välillä. Ja Clomeilla mun kierto saatiin pysyyn 30-32 päivän pituisena. Ei siis koskaan tuota 28 päivää.
 
  • Tykkää
Reactions: Pamsku
voi auppis :/ kaiken sortin lääkäreitä niitä olemassa on :( niistä huonoimmista jää kyllä aina niin paha mieli. voi kun tupsahtaisikin vain raskaaksi pcolaisena, joo, aika epätodennäköistä :D ja niin totta ettei ne terot yksinään niinkään auta tähän vaivaan..
mutta miusta se on silti hyvä vain käydä niissä raskaustesteissä, jospa se näyttäisikin siulle plussaa ;)
 

Yhteistyössä