Clomittaret 2012

Hollannissa joo "täydellinen" PCO mulla :LOL:
Mä ajattelin testata kaikesta huolimatta vasta ylihuomenna kp31 mikäli tää sinne menee..
Vähän pelottaa että kierto venyy nyt mahdollisesti täysin turhaan :(

Ilman clomeja tosiaan joudun syömään teroja.. söin niitä sen reippaan vuoden ennen kun sain clomit. Pari kertaa 14kk:n aikana kokeilin alkaisko kierto normalisoitumaan, mutta terot alotin kun alko kiertopäivä olemaan lähemmäs 50-60.. pisimmillään mulla on venyny kp:t jopa 365 mittaisiksi - ei vuotanut kerran vuodessa! Ja sit taas joskus mulla on ollut aivan säännöllinen vuoto |O

Auppis johan oli lekurikäynti :O
Mutta noi on noita, mä kävin lapsettomuuteen erikoistuvalla gynellä aikoinaan mutta ei antanu clomeja vaikka ultras pco:n, lopetin tupakoinnin ja pudotin 10%painosta veke. Käski syömään pillereitä :D


Täällä ei tätiä eikä oloja vieläkään.. posket ihan hehkuu! Ajatttelin kohta suoria lenkille ja kauppaan, kunhan vaan jaksaisin perseeni tuolista nostaa.
Töissä aika kiiri sellasta vauhtia että oksat pois - ei edes täällä ehtinyt paljoa pyörimään =)

Mua pelottaa jos pitää tehdä testi keskiviikkona. Mua pelottaa jos se on negatiivinen :( Ois paljon kivempi jos vuoto vaan alkais eikä joutuis pettymään testin kautta!
 
Täällä kanssa alkaa terot. Kävin keskenmenon jälkitarkastuksessa ja nyt sain oikein virallisen luvan aloittaa clomit ensi kierrossa. Kaikki oli hyvin, mitä nyt täälläkin niin selvät pcomunikset.
Oudointa oli, että lääkäri tenttasi ehkäisystä todenteolla. Kysyi muistaakseni asiaa kolmesti ja lopulta, että jos tulidin raskaaksi, niin olisiko vauva tervetullut. Vastasin myöntävästi johon hän totesi "hyvä, sen halusin varmistaa ettei tänne sitten tulla tekemään abortteja.."
Se tässä olikin ensimmäisenä mielessä. Olin nyt siis neuvolalääkärillä, en hoitavan öääkärin luona.
On kyllä nyt sattunut hyvät lääkärit tälle päivälle :D

semppiä Aniiit ja Ambrolle ja muille testailijoille plussafiiliksiä :)
 
Voi Ambro! Todella harmi! Mutta kuten sanoit kunhan pääsisi sitten edes seuraavaan kiertoon...Aiotko keskustella lääkärisi kanssa josko pidät tauon vai teetkö itse päätöksen?

Itselläni on eilisillasta saakka ollut kyllä niin kuukautismaiset oireet joten eiköhän se sieltä ala tänään tai huomenna joten jätän testailut väliin.

10kaks Oho olipas sulla kummallinen lääkärikokemus. Miksi ihmeessä se lähti noin tenttamaan sua sun hoidon tarkotuksista?!?!Eikö se nyt ole tässä vaiheessa jo ihan selvä. Kaikkia erikoisia hoitoalanihmisiä sitä tapaa tässä.
 
Hollannissa lääkäri oli sitä mieltä että mun ei tarvi taukoja pitää, paitsi jos tiedän ettei ole juurikaan mahdollisuuksia hedelmöitykseen..
Meillä tulee miehen poika kohta kolmeksi viikoksi meille, ja koska ollaan annettu makkari pojalle niin meillä on olohuone.. vaikka ollaan lomalla osa tosta ajasta niin silti emmityttää että tuleekohan sitä kuinka lemmittyä.. eka kerta koskaan kun stressaan!

JeNski onpas reilua :O
 
jestas et välil jomottaa koko kohdun seutuu, mul taitaakin olla ovis. Ihanaa!!varmaan ekaa kertaa onnellinen siit et jomottaa mahaa :D paha vaan etten oo varma onko ovis vai jomottaako muuten vaan, vetää välil kummaltkin puolelt munasarjoist mut ne on lyhkäsii vihlasui. Voi ku toivon et olis ovis. Eilen illal on talletukset tehty :D ambrosia pahoittelut tädist :(
 
minnamsille talletteluintoja ;)


mites te keillä on ollut ennen clomeja hyvinkin epäsäännöllinen kierto ja olette pitäneet taukoviikon. Onko menkat tullu "normaalisti" kuten clomien aikana, vai onko kierto lähtenyt venymään?

Mietin tässä edelleen että pitäisinkö taukoviikon..
Ovis oletettavasti osuis juhannuksen jälkeiselle viikolle. Juurikin se viikko kun ollaan kaikki kolme lomalla. Minä, mies ja kakara. Tosin, elettäis kaikki samaa rytmiä niin ehkä sitä ehtis peittojakin heilutella?
 


keskiviikko 13.6





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta

Katrina86............kp64/29-?............ya10/2010....................2. clomi
Ansku83............kp44/30-31..........yk15/ya11/10..................terot
10kaks...............kp33/42...............yk3................tero&clomi-tauko
Sanzu...............kp33/34................yv1..............................2.femar
Kassiopeia..........kp31/??...............ya8/2010.......................4.clomi
Hollannissa...........kp31/?............ya06/2011........................1. clomi
Tikkerituu..........kp28/31-37........ya08/11...........................4.clomi
Inkeri84.............kp27/34...............yk10.........metformiini (clomitauko)
Pettunia..............kp26/28-36..............yk19......................3.lezorol
Raita12..............kp26/30...................ya8/10.......................tauko
JeNski91..........Kp24/27-28 ...............?...............................?
skorppari82.........kp19/??..............yv1,5.............................3.clomi
another.............kp18/32...........yk7/ya1/11.......................3.clomi
nellustiina..........kp17/28..............ya kesä2010..................2.clomi
Pamsku............kp16/27-52.............yk7........................... 1. clomi
minnams..........kp16/32.................yk12...........................1.clomi
PikkuJellona........kp10/28...............ya9/10.........................4.clomi
DjaP..................kp9/28-30...............ya2007....................3.clomi?
Minttu_89...........kp9/??...............?...................................4.clomi
rimpatti...............kp6/26-28.............yv2.............................2.clomi
Ambrosia85.........kp2/26-32.........ya10/10/yk18........4.clomi vai tauko
Ranskismopsi.......kp??....................yk?.............................3.clomi

Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku, Aniit,
Nyrpee-81, undercovergirl


Piinailijat
Kassiopeia dpo13
Pettunia dpo10
minnams dpo2


Ghostbusters




PLUSSANNEET

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/2009).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??.........ya12/08......8.clomi (kaksoset :heart:)
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi (kaksoset :heart:)
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit





Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Ansku83)

 
Viimeksi muokattu:
ambrolle pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, kerrothan sitten että kummin päätätte, pidättekö taukoa vai ei, niin pysyy lista ajan tasalla ;)

minnamslle tallettelun intoa :)
haluatko dpo-listalle?

Jenski
nuo juoruilut on kyllä inhottavia :(

ansku harmi jos joudut teroilla kierron päättämään.. onko ne sitten toiminu ihan oikein ne metut jos noin käy?

10kaks
vaihdanko siulle tuonne hoitokohtaan pelkät terot?

on:

meillä meni taas ihan v*tuiks tallettelujen ja oviksen suhteen, eli toiveita tällekin kierrolle pyöreä nolla :(
en siis saanut digiin eilen ollenkaan hymynaamaa, eli liekkö ovista ees tapahtuu tässä kierrossa :( tallettelujakaan ei olla voitu tehdä kuin viimeksi toissapäivänä pikaiseen, ja siihen se varmasti jääkin :( välillä on niin vaikee pysyy optimistina tän asian suhteen :(
 
Viimeksi muokattu:
another kyllähän sä voisit laittaa eli tänää ois dpo 1 päivität sit seuraavaan sit :) toisinaan kyl mietin et onks ovis vai ei, kivuthan voi aina johtuu muustakin. Ja jotenkin mul ei oo uskoo clomifeeniin, en tiiä miks :/
 
Harmin harmi Ambro. Jospa se, että seuraava ovis osuu lomalle tietäisi rentoa oloa ja entistä parempia mahkuja onnistumiselle.

Another, kyllä sitä on yhden jos toisen kerran toivonut, ettei tähän hommaan niin tiiviisti miestä tarvittaisikaan ;) Ei tarvitsisi ajoituksia sun muita niin säätää.

Miten tää on mahdollista, että edelleen pääparka keksii "uusia" oireita näin loppukierron kunniaksi. Tällä kertaa huimausta ja närästystä. No, onneksi tuhruttelee niin tutusti ja turvallisesti...
 
Harmistus ambro :(

Another testasitko ovista nyt vaan yhtenä päivänä? Toivotaan et ovis oli ja yksikin talletuskerta riittää!:) pettunia sen hyvin sanoi; olis tosiaan paljon näppärämpää jos vois ite hoitaa ton tallettamisenkin :D vois olla vaiks pakkasessa tavaraa, mitä vois ruiskutella varmuuden vuoksi päivittäin kierron puolessa välissä. Silloin vois miehen kanssa keskittyä vaan hupiseksiin, eikä olis niin tarkoitushakuista..
 
  • Tykkää
Reactions: Auppis
ambro :LOL: tuo oli kyllä päivän paras juttu :D :D :D
kyllä mies varmasti tykkäis ajatuksesta :D

skorppari joo mie testasin vain eilen, mutta kahdesti, ensin klo 16 sitten klo21, ja molemmat näytti negaa, vahvempi oli kuitenkin se myöhäisempi.. mutta ei se auta vaikka ovis oiskin just nyt jos ei niitä talletteluja tullut tehtyä eikä tule tehtyä :( miks nää kierrot meneekään aina pieleen. mutta hei, vielä 3 kiertoa jäljellä. ja tuo on kyllä niin totta että jospa tän vaan vois hoitaa nainen yksinään ilman miestä, niin tää ois tosi helppoa.
 
another Mie en vielä alottanu metuja, ens meinasin, mut päätin sit kuitenkin
totella tohtoritätiä ja alottaa ne vasta häitten jälkee! Kuulema voi aiheuttaa sen verra pahan
olon et on ehkä kivempi sit häissä olla voimatta pahoin! :D
 
Koskas sull Ansku olikaan the day?!
Mä oon metuja popsinu jo pitkään. On toki yksilöllistä miten vaikuttaa, mutta alotin lääkkeet puolikkailla ja otin aina ruoan kanssa. Olin siitä tosi tarkka että söin tyyliin jugurtin ja leipää ja sitten kiskoin metun - ettei vaan tulis paha olo.
Enkä huomannut mitään oireita.
Joskus kun oli pidempi tauko ja alotin uudestaan "suoraan" niin vähän oli maha kipeä mutta ei muuta :)

another samaa pohdin minä.. miksi just nää clomikierrot on sellasia että ollaan esim kipeitä 2 kiertoa 3:sta tai muuten vaan tulee joku ylläri ettei voida olla just sillon ku pitäis..
Varmaan siks mietin just että pitäsköhän pitää taukokierto..
toisaalta.. miks pitäisin? todennäköisesti pidän sitten taukokiertoa tai en kutsuu meitä naistenklinikka :headwall:
 
ambro niinpä, taitaa se meilläkin olla jatkotutkimukset edessä näitten clomikiertojen jälkeen :/ samaa välikierron mahdollisuutta miekin oon tässä jo viime ja tässä kierrossa miettinyt, mutta mies on kannustanut ottamaan niitä lääkkeitä ohjeen mukaan et jos se auttais. noh, ei auta ainakaan ilman seksiä :D

ansku okei, se onkin järkevää ootella sinne häiden jälkeiseen asti, niin ei tosiaan tule ongelmia sen suhteen. vaikka ei tuo terojen nappailukaan varmaan niin nappaa :/
 
Ansku83 voisithan sä koittaa, vai onko häät ihan näinä päivinä? Parissa viikossa kropan kuitenkin pitäisi tottua metformiiniin jos ylipäänsä tottumista tarvitsee. Mulla ei ole tullut metuista mitään sivuvaikutuksia. Ei edes aloittaessa. Välissä tuli myös pakollinen viikon tauko, kun lääkkeet loppui kesken matkalla, ja aloitin tauon jälkeen suoraan kolmella tabulla, mutta silloinkaan en huomannut mitään. Jostain palstalta luin sellaisen mutuilun, että niillä, joilla ei ole häikkää sokeriaineenvaihdunnassa, metut ei aiheuta oireita, mutta tämä on tosiaan ihan silkkaa mutuilua.

Mä olen miettinyt, olenko mä ylipäänsä jotenkin poikkeustapaus, kun harvasta vahvastakin lääkkeestä, jota olen joutunut syömään, on tullut yhtään oiretta. Ehkä clomit sun muut tepsii sen takia muhun huonosti! :D

Tänään illalla on viimeinen terolut-pilleri, huomenna lähdetään reissuun ja clomit alkaa sitten taas kp3:na. Saas nähdä, onko tälläkään kerralla mitään apua. Gyneni on ollut hiljaiselossa, enkä näin ollen ole saamassa muuta lääkettä ensi kiertoon.
 

Yhteistyössä