Clomittaret 2012

toivounelma, Aniit ja Hollannissa :kiss:

Ambro pahoittelut uudesta kierrosta :hug:

kp1. mieli musta, sydän täynnä kyyneleitä, keho ei toimi. viha ittee kohtaan vaan kasvaa. viha ja suru: hyvä yhdistelmä. taas pitää mennä kuukausi eteenpäin ja sit taas kuukaus ja taas kuukaus ja taas ja taas ja taas ja taas. sellasta tää on. taitaa olla ihan turhaa hommaa, ei jaksa taas testailla ovista. ei vaan jaksa, mutta pakko kai se on. 5. clomikierto siis alkaa :'(
 
Voi onnea Aniit, Hollannissa ja toivounelma! Erityiset sympatiat ovat olleet Aniitin puolella kaikkien noiden vastoinkäymisten jälkeen, aivan mahtavaa että kaikki näyttää olevan kunnossa nyt!

another ovis tuli kyllä hyödynnettyä vaikken tarkaan tiedäkään milloin se oli. Ollaan noudatettu "varmuuden vuoksi joka 2. päivä"-taktiikkaa :D Jännää tosiaan, pieniä tuhruja on ollut joten pelottaa että hanat aukeaa. Toisaalta olen yhä kovin iloinen oviksesta. Minäkin vasta keksin että ainakin täällä voi yksityisen lääkäriaseman labraan mennä ilman lähetettä ja minähän menin. Helpottaa oloa paljon kun saa tietää tapahtuuko kehossa ylipäätään mitään.

Tervetuloa Lilleri82 ja voimia minnams ja Kassiopeia :hug:
 
Hollannissa onnittelut plussasta!
Itse oon tolla samaisella testillä saanut aika selkeitäkin haamuja, mutta en koskaan noin selkeetä plussaa!

Lilleri, tämä tyttö kirjoittelee hyvinkäältä

Kassiopeialle tsemppiä viidenteen kiertoon :hug:

Täällä kp4 ja eilen ihan hullut munisvihlonnat :O stressaan ku pieni eläin tosta seuraavasta kolmesta viikosta, mutta ei auta.. parempi pitää mölyt mahassa!
 
Hollannissa :heart: aivan mahtavaa!! onnea onnea onnea :kiss:
haluatkos plussanneisiin jo siirtyä? ja ekalla clomikierrolla :heart: aivan mahtavaa :)

minnams sama ongelmainen miullakin, eli siis ovuloimattomuus taisi olla tän kierron kohtalo, lämmöt kun ei ole nousseet minullakaan :(

kassiopeia pahoitteluni pettymykseesi :( se on uskomatonta miten vaikea on saada kroppaa toimimaan :( jospa meidänkin aika tulisi vielä!

tikkerituu varmasti tärppää jos malttaa tarpeeksi usein peittoja heilutella ;)
 


sunnuntai 17.6





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta

Alisa84...................kp 60/70..........................................1.clomi
Katrina86............kp68/29-?............ya10/2010....................2. clomi
Ansku83............kp48/30-31..........yk15/ya11/10..................terot
10kaks...............kp37/42...............yk3................tero&clomi-tauko
Sanzu...............kp37/34................yv1..............................2.femar
Tikkerituu..........kp32/31-37........ya08/11...........................4.clomi
Inkeri84.............kp31/34...............yk10.........metformiini (clomitauko)
Pettunia..............kp30/28-36..............yk19......................3.lezorol
Raita12..............kp30/30...................ya8/10.......................tauko
JeNski91..........Kp28/27-28 ...............?...............................4.clomi
skorppari82.........kp23/??..............yv1,5.............................3.clomi
another.............kp22/32...........yk7/ya1/11.......................3.clomi
nellustiina..........kp21/28..............ya kesä2010..................2.clomi
Pamsku............kp20/27-52.............yk7........................... 1. clomi
minnams..........kp20/32.................yk12...........................1.clomi
PikkuJellona........kp14/28...............ya9/10.........................4.clomi
DjaP.................kp13/28-30...............ya2007....................3.clomi?
Minttu_89.........kp13/??...............?...................................4.clomi
Lilleri82..............kp12/25-27............yk 5............................2. clomi
rimpatti...............kp10/26-28.............yv2.........................2.clomi
Ambrosia85.........kp6/26-32.........ya10/10/yk18.................4.clomi
Kassiopeia..........kp4/??...............ya8/2010.......................5.clomi
Auppis...............kp1/??....................................................4.clomi

Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku,
Nyrpee-81, undercovergirl, Ranskismopsi


Piinailijat
Pettunia dpo14
minnams dpo6


Ghostbusters




PLUSSANNEET

kesäkuu:
Aniit...........21.5.....?..............?................?
Hollannissa...14.6...kp33/?....ya06/2011...1. clomi

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/2009).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??.........ya12/08......8.clomi (kaksoset :heart:)
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi (kaksoset :heart:)
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit





Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Ansku83)

 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille oikein paljon! Eihän tätä vielä oikein tohdi uskoa todeksi, mutta kai sen pian voi. Ekan testin jälkeen lähetin mieheni kipin kapin kauppaan hakemaan lisää testejä ja illalla kokeilin toista merkkiä ja siihen tuli vain haamu, mutta en kyllä ollut malttanut odottaa kuin 1,5 tuntia edellisestä.

Tänään aamulla sitten viideltä heräsin ja tein digin ja siihen tuli selvästi Schwanger eli "Raskaana" ja ajaksi 2-3 viikkoa eli kai nyt on jo viikko 4-5 menossa! Soitin heti lekurille mutta aikaa ei saatu vasta kuin 29. päiväksi joten täytyy olla kärsivällinen ennen kuin saan täyden varmistuksen...

Another: Kaippa sä voit mut sinne pistää. Pääseehän sieltä aina pois jos jotain tapahtuu.

minnams: Mun ainut selvä oire on ollut rintojen arkuus. Niin paha että herää joka kerta kun peitto vähänkin niitä koskettaa ja kävellessä pidän niistä kiinni :D Ja mulla on ihan vaan AA-kuppi joten ei todellakaan normaalisti ole mitään ongelmia hypellä!!
Tämän lisäksi nippaillu jonkun verran vatsasta ja ollut vatsa sekaisin muutamana aamuna mutta ei varsinaisesti oksettanut...
 
Hollannissa ei mitään tapahdu, nyt sie vain vietät ihanan 9 kk ajan massuasukin kanssa :heart:
harmi että joudutte venaileen vielä jonkin aikaa ekaan ultraan, mutta jospa sieltä silloin jo syke yms löytyisi helmpommin ;)
 
Niin upeeta Hollannissa! :heart:

Ainiin piti vielä sanoa että tuo lääkäri jolla nyt kävin nää kaks kertaa oli ihan yllättynyt että mittailen lämpöjä. On kuulemma suunnilleen kivikautinen homma tuo. :D

Kassiopeia :hug: Ovuloitko joka kuukausi? Mullehan ei pelkillä clomeilla saatu ovulaatioo vaan tarvittiin ne Menopur piikit ja irrotuspiikki myös. Käytkö julkisella? Jos käyt, suosittelen käymään yksityisellä jos vaan rahatilanne sallii. Kylmä fakta on että yksityisellä saat vaikuttaa omaan hoitoos paljon enemmän. Mun ehdotukset meni Väestöliiton lääkärillä tosi hyvin läpi.

ON: Jännät ajat alkaa. Miehelle tää tuleva on siis esikoinen. Mun esikoinen ei kyllä oo bioisänsä kanssa missään tekemisissä joten isänroolia on mies saanut vetää jo hyvän aikaa. :)

Aniit 7+2
 
ihan hirveet vatsakrampit jatkuu, tulee aina ajoittain, mikähän ihme se on tuntuu välil ku koko kohtu tulis ulos :( perkule sentään jos en oo ees ovuloinnu ja silti vatta tulee näin kipeeks :mad: ANIIT onko sul kuiteskin sit lämmöt noussu oviksen jälkee? Kui paljon? Mul ei oo lämmöt kohol ku max. 0.3-0,4 astetta :( ja välil näyttää ihan nortsii. Nännit on rupen menee aroiks, mikä ois viittan oviksee... Menkatkin alkaa aina suht ajallaan, niin ihmettelen ku ei ovista vissii tuu :( kellää mitään tietoo asiast??
 
Lämmöistä. Mä en ole mitenkään aktiivisesti mittaillut lämpöjä mutta silloin tällöin. Ja mä sanoisin omalla kokemuksella että mun kohdalla lämmöt ei kerro mistään mitään. Tai mä oon aina tosi kylmä, lämmöt lähempänä 35:ttä. Mutta kyllä mä oon lukenut että jotkut saa tollakin menetelmällä oviksen bongattua.

Sanotaan myös että raskautumisen jälkeen lämmöt jää koholle. No ei mulla ja siitähän mä keksin panikoida että en voi olla raskaana. Raskaudessa on se hassu juttu että siihen tuntuu kaikki oireet ja oireettomuudet sopivan.
 
Aniit verikokeiden mukaan clomit on vaan vahvistanut ovulointia. ilman clomejakin on ovulaatiosta ollut viitettä, mut nyt siis vielä vahvemmin. en sit tiiä tarkoittaako tuo vielä sitä, että irtoaminenkin tapahtuu. eikä lääkärikään oo kertonu tai ei sit oo ymmärtäny ku oon yrittäny kysellä tuosta irtoamisen varmistamisesta. mies on tulosten perusteella parasta a-luokkaa (lääkärikin oikein ylisti, kiitos siitä :mad:). mullakaan ei oo mitään muuta ongelmaa ovulaatiohäiriön lisäksi. en vaan jaksa ymmärtää :mad: :mad: :mad: oon tainnu tehä jotain pahaa ja nyt sitä rangaistaan :'(
 
Hollannissa Wau, tuhannesti onnea!! :heart: Parempi tosiaan ootella sinne ultraan kuin käydä liian aikasin. Mää oon käyny molemmissa raskauksissa (toinenhan meni kesken) jo viikolla 5 ja en saanut kuin pelkoa persuksiin. Viikot kannattaa olla reilusti 6+ tai 7+ että ei tule vääriä "diagnooseja".

Lilleri Kuulostaa tutulle, mulla nimittäin sama motto :D Hieman hätäinen ja malttamaton kun olen ;) Mää asustelen n. 40km teistä ;)

kassiopeia Voihan surku!! Voimia sinne :hug: Kyllä tuo kp1 saa mielen aina niin synkäksi, toivottavasti mieli piristyy kierron edetessä :heart:

nellustiina Täälläkin pitäisi piinailla vielä 10 piiiiiiitkää päivää ennenkuin testiä saisi/kannattaisi tehdä (ellei sittä hanat aukea jo ennen sitä). Tsemppiä piinailuun :)

Mulle voi päivittää listaan, että: kp 59/70.....toinen lapsi yrityksessä...1.clomikierto

Yrityskiertoja ei kannata laittaa, kun ei olla käytetty mitään ehkäisyä ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen eli yli 2 vuoteen.

).( Eli siis omaan napaan ei mitään ihmeellistä, odottelua vain. Tänään siis pp4, 10 päivää mahdolliseen testiin...
 
Hirmu paljon onnea Aniit ja Hollannissa!

Ja terveisiä Berliinistä! Mulla alkoi tänään neljäs clomikierto, eli kp 1 on menossa. Onko täällä ketään, joka söisi enemmän kuin kaksi tablettia päivässä? Olen miettinyt, auttaisko, jos ottaisin jonain päivänä kolme tabua ja muina kaksi, kun edellisessä kierrossa ei tapahtunut mitään, kun söin 2tbl/vrk kp 3-7. Tunteet vaihtelee toiveikkaasa turhautuneeseen, musta nimittäin tuli tänään täti. Syksyllä, kun kuulin siskon olevan raskaana, ajattelin, että sitten kun lapsi syntyy, olen varmaan jo raskaana. Nyt kuulin parhaan ystäväni odottavan vauvaa, mutta enää en edes uskalla toivoa moista, vaikka lapsen laskettuaika on vasta joulukuun lopussa. Siskoni ja tämä ystäväni olivat molemmat kaasojani viime elokuussa ja en olisi ikinä uskonut, että kumpikaan tulee hankkimaan lasta ennen meitä. No, toisilta se näköjään sujuu käden käänteessä. :/
 
Auppis kiitos terveisistä :)
harmi vain kuulla että siellä alkoi kp1, eikös se silloin meinaa että ovis kuitenkin tapahtui?
onnittelut kuitenkin tädiksi tulemisesta :)
ja se on kyllä niin kummallista miten toisilla käy niin paljon helpommin flaksi ja toisilla ei millään,kukahan senkin päättää kuka mihinkin kuuluu! :/

mites pettunialla menee ;)?
 
Viimeksi muokattu:
Onnea onnea Aniit ja Hollannissa. Niin hienoa saada tähän pinoon uusia plussia. Sulla Hollannissa hcg noussu hienosti, kun antoi jo tuon arvon 2-3 viikkoa.

Lämpöjen mittailuista se, että oikeaoppisestihan ne pitäisi kaiketi mitata aamulla ennen ylösnousua. Kyllä mulla on päivälämmötkin koholla oviksen jälkeen, mutta saattavat juuri vaihdella ja käydä normaalissakin välillä.

Et oo tehty mitään pahaa Kassiopeia. Elämä on joskus vaikeaa, mutta aina on mahdollisuus myös onnistumiseen ennemmin tai myöhemmin. Mut ymmärrän, että masennus on kova tässä hetkessä ja tilanteessa.

Eli kipusi olivatkin sitten oviskipuja minnams, hieno juttu.

Täällä kierto tosiaan lähenee loppuaan, kiitos kysymästä another. Normaalit loppukierron merkit eikä raskausoireita, joten en viitsi testailla. Odottelen tätiä paikalle huomiseksi tai maanantaiksi. Tai alkuviikoksi. Lääkkeelliset kierrot on tähän asti venyneet normaalista. Ihanan vähän tuhruttelee, joten totta kai vielä toivon iloista yllätystä, vaikka järki sanoo muuta.

Auppis en lähtisi kovin helposti muuttelemaan lääkärin määräämää lääkeannosta. Ainakaan niin, että eri päivinä eri annos. Toki toiset syö clomeja kolme päivässä, joten eihän se sinänsä mikään maata kaatava juttu olisi.
 
another mä söin sen terolut-kuurin, jotta saatiin tämä uusi kierto käyntiin. Ovulaatiota ei ole ollut.

Petunia olen esim. lukenut sellaisesta, että vuorottellaan tablettimäärillä niin, että kp 3 otetaan 1 tabletti, kp 4:nä 2, kp 5:nä 1,kp 6:na 2 ja kp 7:nä taas 1 tabu. Mutta ehkä täytyy vaan pysyä määrätyssä annoksessa.
 
auppis ai niin joo, niihän se menikin, unohdin.
niin, mie oon kyllä pettunian kanssa samoilla linjoilla, että en noin omatoimisesti lähtisi annoskokoja muuttelemaan. oisitko voinut vaikka soittaa sille clomit määränneelle lääkärille ja kysyä saisko annoskokoon muutosta?

pettunia harmi jos siellä on perus menkkafiilikset, jospa oisit kuitenkin väärässä ;) ja se on kyllä totta, että aina saa vähän toivoa ;) mitä meille muuten jää jos sekin viedään pois.
 

Yhteistyössä