Clomittaret 2012

rimpatti tais sen joku muukin sanoa että varmin keino saada menkat alkaan on ostaa raskaustesti :D... voi mutta, jospa se ei nyt siulla sitä tarkoittaisi ettei kahta viivaa testiin tulisi! huomennako testaat?

DjaP suklaa auttaa aina :heart: (myös suklaakakku, -pirtelö tai -jäätelö ;D)
päätitkö kuitenkin tänään ne clomit aloittaa?
ja hei toki täällä saa avautua :) me kyllä jaksetaan kuunnella :)

aniit
älä tosiaan vielä luovuta, oon niin samaa mieltä kuin ambro että ei se lääkäri noin optimisti ois ollu jos ei ois tosissaan..

on:

mie oon nyt vähän kahden vaiheilla että jaksaisiko ovista bongailla. toisaalta vois vain luottaa siihen et kp16 illalla tulis hymynaama.. tai sitten testaan vain sinä päivänä, mutta en muina. ei millään jaksais aloittaa testailua, etenkään noilla ei-digeillä ;)
 


lauantai 9.6





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta

Katrina86............kp60/29-?............ya10/2010....................2. clomi
Ansku83............kp40/30-31..........yk15/ya11/10..................metut
10kaks...............kp29/42...............yk3................tero&clomi-tauko
Sanzu...............kp29/34................yv1..............................2.femar
Kassiopeia..........kp27/??...............ya8/2010.......................4.clomi
Ambrosia85.........kp27/26-32.........ya10/10/yk17.................3.clomi
Hollannissa...........kp27/?............ya06/2011........................1. clomi
Tikkerituu..........kp24/31-37........ya08/11...........................4.clomi
Inkeri84.............kp23/34...............yk10.........metformiini (clomitauko)
Pettunia..............kp22/28-36..............yk19......................3.lezorol
Raita12..............kp22/30...................ya8/10.......................tauko
JeNski91..........Kp20/27-28 ...............?...............................?
skorppari82.........kp15/??..............yv1,5.............................3.clomi
another.............kp14/32...........yk7/ya1/11.......................3.clomi
nellustiina..........kp13/28..............ya kesä2010..................2.clomi
Pamsku............kp12/27-52.............yk7........................... 1. clomi
minnams..........kp12/32.................yk12...........................1.clomi
PikkuJellona........kp6/28...............ya9/10.........................4.clomi
DjaP..................kp5/28-30...............ya2007....................3.clomi?
Minttu_89...........kp5/??...............?...................................4.clomi
rimpatti...............kp2/26-28.............yv2.............................2.clomi
Ranskismopsi.......kp??....................yk?.............................3.clomi

Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku, Aniit,
Nyrpee-81, undercovergirl


Piinailijat
ambrosia dpo13
Kassiopeia dpo9
Pettunia dpo6


Ghostbusters




PLUSSANNEET

toukokuu:
toiveuni83....4.5.... kp15/28?.....ya9/10......1.clomi
tinksu.........11.5... kp 28/29...... yk 4........ 3.clomi
magda........16.5...kp26/28-30...ya6/10.....2.letrozol
toivounelma..19.5..kp27/30?..yk29(ya5/2009).3.Clomi+Gonal-F+Pregnyl

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??.........ya12/08......8.clomi (kaksoset :heart:)
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi (kaksoset :heart:)
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi (km :()

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi

helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit





Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Ansku83)

 
Viimeksi muokattu:
minnams: Kyllä se ovis sieltä vielä tulee!! Älä menetä toivoa.. Tiedän kyllä tasan tarkkaan miten raskasta se on, mutta itse jaksan huonoina päivinä jotenkin sillä, että tiedän sen helpottavan pian. Joinain päivinä saattaa olla todella surkea olo ja tuntua siltä, että maailma kaatuu nyt just, mutta seuraava päivä saattaa olla jo huomattavasti aurinkoisempi. Hormonit kai tähän kaikkeen syyllisiä ovat, mutta kuitenkin.. Voimia <3

Aniit: Samoilla linjoilla Ambron kanssa! Ei se lääkärit turhaan pidä toiveita yllä.. paljon paljon jaksamisia nyt tähän viikon odotteluun! <3 Minäkin pidän peukkuja <3

DjaP: Mä elelen tota samaa pirun vuoristorataa jatkuvasti.. Mietin sitä elämää, joka olis ilman uutta vauvaa, joka sitoo mut taas kotiin, valvottaa ja imee kaikki mehut. Niinä päivinä en ees halua lasta. Mutta sitten taas kuitenkin haluan niin kovasti, että joka paikkaan sattuu.. Tätä tämä on.. hormoneja, hormoneja, hormoneja.. Ja ehkä se on vain naisen luonto tämä ah, niin ihana päättämättömyys :D Mieskin on tosiaan välillä maailman raivostuttavin, mutta seuraavassa hetkessä maailman ihanin :)

rimpatti: Voi ei.... :( Toivottavasti ei hanat aukeis :/

another: Mulla oli ainut kerta viime kierto, etten ovista testannu ja sit heti oli menkat myöhässä.. ovis-oireet kyllä bongasin, että mitä luultavimmin se tapahtui juuri silloin kuin aikaisemminkin, mutta silti ei voinut olla varma. Tästä lähtien testaan aina :D

Mulla on ollu ny ihan kummalliset menkat. Kivuliaammat ku koskaan ja muutenki on huono olo. Ja ite vuoto on tosi niukkaa.. Mutta se kestää, kestää ja kestää.. Nyt jo viis päivää samaa tuhruista vuotoa. Siteeseen ei tuu juuri mitään, mutta vessassa aina jonkin verran. Raivostuttavaa.
Tänään vie mies simppansa tutkimuksiin, joten nyt saa alkaa jännäämään niitä tuloksia :/ Tuntuu kamalalta, että hänen pitää tehä jotain tommosta. En ees käsitä itteeni ja tunteitani, ku ite kuitenkin syön kaikkia ihme myrkkyjä ja kärsin oireista, ja nyt kun miehenki pitää tehä jotain epämiellyttävää, nii mun tekis mieli pyydellä anteeksi :/
 
Istua nökötin eilen sohvalla itkua tuhrustaen koko illan ja mietin ja mietin. Vähän ennen puolta yötä kävin kuitenkin ottamassa Clomin. En mä voinut tuottaa taas sitä pettymystä miehelle, etten jaksakkaan tätä rumbaa. Mumisin kyllä sitä ottaessani hänelle, ettei huvittais enää syyä niitä. Joten sain onneks kakaistua sen hänelle vähän niinku alustavana varoituksena tulevaan :)
Tänää onneks mieli vaikuttaa edes vähän pirteemmältä ku eilen :)

Oletko pikkujellona tehnyt uuta testiä sen viimesimmän negan jälkeen? Ihan vaan varmistukseks, jos on noin erikoiset menkat verrattuna normaaliin!

Voi kun joltain nyt tulisi pian positiivisia uutisia! Saatais kaikki piristystä ja tsemppiä tähän koitokseen :)
 
Another enköhän mä täällä teidän kanssa jatka, jos se vaan sopii. Sama tarkoitus uudellakin lääkkeellä kun clomeilla.. Kyl tosiaan entistä enemmän ihmetyttää miksei kaikille määrätä kontrolliultria. Mäkin ite kerjäsin, että pääsen kontrolliin tässäkin kierrossa. Lääkäri oli sitä mieltä, että kun viime kierrossa clomit toimi niin voisin niitä popsia itekseni muutaman kierron. Onneksi kävin, vaikka harmittaakin nyt pirusti niin vielä enemmän harmittaisi jos turhaan söisi monta kuukautta ilman et siltikään olisi edes teoreettista mahkua raskautua.

Pettunia joo, mulla tosiaan toi limiksen paksuus oli se syy miksei clomiannostusta vaan nostettu. Tosin lääkäri sanoi, et jos follit kasvaisi eli munasarjat toimisi niin limiskin olisi paksumpi. Että tiedä näistä sitten..

PikkuJellona Olisiko pienenpientä toivoa vielä jos vuoto on ollu noin niukkaa ja oudot menkat muutenkin..ootko tosiaan sen negatedtin jälkeen tehnyt varmistustestiä?

Aniit täälläkin peukut pystyssä ensi viikon kuulumisia odotellaan!

Rimpatti pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. :(

Kuten nellustiina ja muutama muukin todennut niin kyllä elämä mullakin pyörii niin tämän asian ympärillä. Ja nyt kun tietää ettei ainakaan tässä kierrossa ole edes teoreettista mahkua niin tuntuu, ettei osaa muutenkaan nauttia elämästä ja kaikki on turhaa ja samantekevää. Huoh. Toivottavasti jollakulla olisi jo pikkuhiljaa positiivisiakin uutisia, nyt tuntuu olevan melko synkkää.

Voimia ja aurinkoa kaikille, sentään viikonloppu edessä :)
 
Ultrakuulumisia: Clomit tepsineet hyvin, munasarjoista löytyi paljon folleja - yksi kuitenkin oikeassa munasarjassa selvä johtofolli :) Oli paljon suurempi kuin muut :heart:
Lääkärin ohje seuraaville päiville: seksiä seksiä seksiä. Nyt on ne hedelmällisimmät päivät ja ovulaatio ihan kohta! Ja kaikki nyt siellä niinkuin pitääkin! JEE!
Sitten, jos raskaus ei ala, niin uusi clomikierto käyntiin ja näillä mennään seuraavat 3kk, sitten syksyllä lapsettomuuspolille, jos ei tärppää.

Ainoa inhottava asia tuossa lääkärikäynnissä oli se, kun makasin tutkittavana ja romplattavana, haarat levällään ja ultradildo sisällä, niin huoneeseen astuu sisään hoitaja, joka kysyy lääkärin mielipidettä rv31+ olevan potilaan kohdunsuun tilaan. Voi viddu, että kävi suututtamaan. Mulla just tutkitaan tätä lapsettomuuden syytä ja jännätään, onko clomit auttanu, ni te puhutte jonku raskaana olevan potilaan asioista mun kuullen.... Huoh...


Jaksuja paljon kaikille nyt tämän harmaan kauden aikana! Toivottavasti me kaikki saadaan se kauan toivottu pieni nyytti syliin!
 
  • Tykkää
Reactions: another
Kiitokset tsempeistä! Mulla vaihtelee toivo ja epätoivo. :( no, yritän ainakin ajatella positiivisesti. Mieskin sanoi että tää on meille täysin lahja ollutkin ja ollaan onnellisia siitäkin mitä ollaan saatu.


toivounelma, mitä sulle kuuluu?
 
Viimeksi muokattu:
PikkuJellona mulla oli ihan samat fiilikset, kun miehen piti viedä simppanäyte. Tuli semmonen tunne, että anteeksi kun mun viallisuuden takia joudut tehä tommosta. Vaikka tosiaan itte saa kärsiä kaikkien clomien haittavaikutukset, varsinkin ne KUUMATAALLOT. Tuskin maltan niitä odottaa ku tänään nappaan ensimmäiset. Huoh.

Kävin tosiaan aamulla verikokeis, 12 putkea verta. Eiköhän se lekuri määrännyt nyt kaikki mahdolliset. :D Tämä asia pyörii tääläkin päässä ihan jatkuvasti, ja se harmittaa niin paljon kun menee omaa aikaa tämän asian vatvomiseen, vaikka se ei yhtään mitään hyödytä. Vähintään joka toinen päivä pitää laskia, että koska olis ovis, koska mahdollisesti menkat, koska voi tehä testiä, tai lisää uutta testiä kun ei halua uskoa negaa, koska nippailee vatsaa ja koska rinnat on kipeät. Tsekat työvuoroja kun molemmat tehdään kolmivuorotyötä, että milloin voi heilutella peittoja. Aivan järjetöntä. Pitäs varmaan vaan ruveta tekemään niin, että joka toinen päivä ja tietoisesti pyrkiä olemaan ajattelematta asiaa. Ja varmasti onnistuu. :D

Mä en pysty olemaan normaalisti sellaset läheisten kanssa, jotka ei tästä asiasta tiedä. Oon jotenkin hirveen poissaoleva, ja tuntuu, ettei mulla oo mitän kerrottavaa. Se on hirvittävän raskasta. Tulee semmonen tunne, että parempi olis olla näkemättä ketään kun ei pysty olemaan oma mukava ittensä. No joo, näillä mennään taas tämä päivä. Ei oo kyllä mitään odotuksia, syksyä odotelles.
 
DjaP: Mukavaa kun päätit kuitenkin jatkaa.. <3 Vaikka raskasta se on, tiedän.
En ole tehnyt testiä.. Olen syönyt jo 3 clomifeniä, että kaippa se ainakin tekisi tuhojaan jos jotain olisi meneillään..
Menkat on TODELLA kummalliset. Nyt tulee sellaista oikein mustanruskeaa vuotoa.. ja vähän vain sitäkin. Sellaista oikein kirkasta kunnollista ei ole tullut ollenkaan.

Nellustiina: YA = yritys aloitettu, YK = yrityskerta, YV = yritysvuosi

rimpatti: :( Voimahalit <3

skorppari82: Nyt alkaa tuntua siltä, että pitäisi vielä yksi testi tehdä.... En tiedä. Jaksaako sitä negatiivista enää katsella siinä tikussa..? Yksi kaverini tosin sanoi, että sai testiin haamun vasta kun menkat oli 2 VIIKKOA myöhässä.. :/

Pamsku: Mahtavaa!! Onneksi olkoon! <3 Nyt vain VALTAVASTI PLUSSATUULIA :)
Oli kyllä muuten todella tökerö keskustelu siellä vastaanotolla :(
 
kiitos tsempistä. Huomaan vaan et on masentuneempi päivä päivält, mitää ei jaksais tehdä eikä kyl huvittaiskaan. Tiuskin lapsille koko ajan ja menee hermot uhmaikäsen kans. Tuntuu vaan et ei noi clomit taida minuun tehota. Millasii oireit teil on ollu ennen oviksii verrattun siihen ennen ku aloitte syömään clomeja? Mul ei oo mitään nyt kuin valtava turvotus vattan seudul, vaikka kui yrittää niin ei lähe pois. Ääh olipas epäselvä kysymys. Nyt on vast kierron 11pvä, vielä on pitkä matka odoteltavan. Touhutaan joka toinen päivä, se on meille sopin hyvin. Tykätään rutiineista :D
 
PikkuJellona Kiitos :) Kummallista et noin oudot menkat on jos muuten on ihan normi...

another Meillä on yritys alotettu 2010 kesällä. Ja nyt oon syönyt 2 kiertoo clomifenejä. Jussina sais tehä testin jos nega sit alkaa 3 kierros. ½vuoden satsin lekuri määräs mulle. Ja mun kuukautiskierto on 28päivää :D Sä ku tota listaa päivität :)

Aniit Nyt vaan toivoa ylle ja mä niin todella toivon et sielä olis vauvan alku :)

minnams Meillä on kiertopäivät melkein samois :D Päivä heitto.. Meillä on melkein samanlaiset Vóiku nyt sitte tärppäis täs kuussa... Tää on nii raastavaa.. Mut sitte saa jännittää et pysyykö sisällä... keskenmenostaki on kokemusta :(
 
Aniit, miten paljon sulla olisi viikkoja sun mielestä? Mitä viikkoja lääkäri 'veikkasi'? Mä voin vain kuvitella miltä susta tuntuu juuri nyt. Halaus.
Mä muistan syksyltä kun mun varhaisultrassa näkyi kaikki muu paitsi syke ja alkion koko oli laskennallisiin viikkoihin liian pieni. Lekuri oli toiveikas koska mulla on heittelevä kierto ja se oli Clomien jälkeinen luomukierto josta raskauduin. Mutta mulla oli kuitenkin aika varma tieto ovulaation ajankohdasta, joten mä tiesin ettei siitä se alkio sykkeitä tule koskaan kehittämään. Viikko surtiin ja odotettiin ja todettiin juuri se.
Mutta olisihan se hyvä jos pystyt pitämään lippua korkealla ja suht. rauhallisesti odottamaan viikon päähän.

Menkkojen kanssa taisteleville pahoittelut ja tsempit. Ovista bongaaville hyviä peiton heilutuksia.

Olen täällä lueskellut, mutta en ole juuri viitsinyt omasta navastani kertoilla, ettei siinä tule vahingossa heitettyä suolaa toisten haavoihin.
Mulla on ollut melkoista henkistä ylä- ja alamäkeä. Keskenmeno pelottaa valtavasti, vaikka mitään syytä ei ehkä olisi pelätä. Soittelin lapsettomuusklinikallekin alkuviikosta että miten voisin helpottaa henkistä painetta. Hoitsu kyseli oloja ja tuntemuksia. Koitti rauhoittaa. Mua lähinnä pelottaa se että oireita on tosi vähän ja ne katoaa välillä kokonaan. Tulee niin mieleen viime syksy. Mutta toisaalta yritän rohkaista itseäni sillä että oireettomia alkuraskauksia on vaikka kuinka paljon. Lopulta mikään ei ole minun vallassani.

Ja onhan mulla raskausoireitakin...mutta en mä luota niihinkään. Mulla on ensi viikolla vasta varhaisultra lapsettomuusklinikalla...vielä pitää odottaa ja jännittää. Kyllä on päivät pitkiä tässä odotellessa.
 
toivounelma mulla omien laskujen mukaan saattais olla siinä aika tasan rv 7. Lääkäri sano että tilanne näyttää rv 5-6. Mut en voi tietenkään olla varma kunnei kuukautisia ole ollut. Joka tapauksessa 17.5 olen tehny sen toooood hailun testin. Kyl sen ens viikolla sit jo pitäs näkyä. Yritän olla rauhassa ja toisina hetkinä onnistunkin aika hyvin, mut sit taas. :/ Jotenkin vaan on sellanen olo että tää ei täsmää ja huonot uutiset tulee.
Koita sinäkin nyt malttaa mieles. Toivon että aika kuluu siivillä ennen ultraa ja ultrassa olis teillä kaikki hyvin!
 
pamskulla tosi hienoja uutisii kyllä, onnee matkaan ja ei kun talletteluja paljon kehiin vain ;)
ja tosiaan, aika tökeröö toimintaa tuommonen et toisten asioista jutellaan kun on asiakas siinä lähellä.

toivounelma
en mie usko et moni pahastuu jos kertoilee hyvii uutisii, ennemmin miusta on ihanaa että täältäkin palstalta plussataan ;) mieluusti kuulen lisää siunkin raskauden etenemisestä, etenkin sitten kun ne ultratkin on! toivotaan nyt parasta vain 9kk matkalle teille, sekä sitä että aika kuluisi nyt nopeaan siellä teillä :)

skorppari tottakai jatkat! eihän me sua poiskaan täältä ajeta! on moni muukin muilla lääkkeillä tällä palstalla ;)

minnams tsemppaushalaus sinulle :hug:
välillä tää on vain niin rankkaa että ymmärrän kyllä niin täysin siun tuntemuksia :/

rimpatti pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :/

voi että eikö nyt voisi joku plussata?? pliis :)

pikkujellona tuo on kyllä totta, että ehkä se ois helpompi jos testais, vaikkei niihin testituloksiin voikkaan niin luottaa. mutta en kyllä aio testata kuin vain silloin kp16.
 
Minä ainakin mielelläni luen plussanneiden kuulumisia. Enemmän se antaa toivoa tähän omaan yritykseen.

Pitäiskö sun tosiaan tehdä vielä testi PikkuJellona. Niin oudolta kuulostaa sun menkat. Jospa ne clomit ei olis tehny tuhojaan, jos oot raskaana.

Itse olen pitänyt sitä oikeastaan ihan itsestäänselvänä, että tällä palstalla kijoitellaan myös me femarin ja lezorolin syöjät, kun hyvin samantyyppisestä lääkkeestä on kysymys. Vaikka otsikossa mainitaan vain clomit. Eli täysillä vaan mukana skorppari. Ja minusta kyllä nekin, jotka joutuvat clomit jättämään, voivat jatkaa jutustelua tässä porukassa. Sama tavoitehan meillä on kaikilla lääkkeistä tai lääkkeettömyydestä huolimatta.

(.) Paleltaa...
 
Kiitos another ja pettunia! :) tästä palstasta on kyllä hurjasti apua, eihän tätä edes voi ymmärtää muut kuin ihmiset, jotka joutuu kokemaan samaa.
Mä alan tänään taas terolut-kuurin, että saa vuodon ajaallaan eikä kierto veny. Pilleriä pillerin perään, ennen en mielelläni stönyt edes särkylääkkeitä.
 
No ehkä mäkin sitten vielä jatkan täällä, vaikka clomien osalta mulla ei olekaan enää sanottavaa. :)

Sanoin lääkärille sähköpostissa, että haluan kokeilla vielä niitä aromataasin estäjä-lääkkeitä (Femar tms.), ja lähetin vielä toisenkin viestin perään, kun en saanut sopivaa soittoaikaa. Pyysin jälkimmäisessä lääkäriä soittamaan mulle apteekkiin reseptin, kun olen aiemminkin saanut häneltä sillä tavoin mm. Lugesteron-reseptin. Nyt se ei sitten ole vastannut enää kumpaankaan viestiin, joten en tiedä, onko asia hoidossa. Ärsyttää! Lähden ensi viikon torstaina miehen kanssa Berliiniin, ja mun pitäisi siellä ollessa aloittaa tuo uusi lääke, joten täytyisi saada asia kuntoon ennen sitä. Ei ole kuitenkaan mahdollista saada lääkäriin muuta yhteyttä kuin tuo sähköposti.
 
auppis tuo on niin kurjaa kyllä jos ei ihmisii kiinni saa silloin kun pitäisi :(
oottekos berliinissä kauankin?

skorppari
totta, ei tätä monikaan ymmärrä kun ei ole itse kokenut millaista on pettyä omaan kroppaansa kerta kerran jälkeen. miulla ainakaan ei oo monia kenelle asioista voisin edes jutella, mieheni ja kahden raskaana olevan ystävän lisäksi. ei nuo raskaana olevat joilla lähes heti on tärpännyt, ihan ymmärrä millaista on käyttää lääkkeitä ja vain toivoa parasta.. että onneks on tää palsta :kiss: kiitos teille kaikille ystävilleni!
 
Tässä olis mun ovistikkuja kp9 lähtien - kakskymppisten puolella sanoivat, jotta ovis+ olis ollut jo kp10!



Mullahan ei oo koskaan ovistikut näyttäny yhtä haaleeta viivaa kuin nyt! (ja tämän aamuinen testikin tehty aamupisusta, jossa LH hormonia pitäs olla eniten...)
 
pamsku ei kai se ovis voinut vielä siulla olla jos eilen vasta lääkäri sanoi et on folleja siellä kasvamassa :O, jatkathan vielä tikutteluu et jos se vielä kunnon yliplussan iskisi?
ja mitä oon täältä palstoilta lukenut, niin eikös se vähän testeistäkin riipu et toisilla testeillä voi testata jo aamusta, mutta toisilla pitäisi testata klo 10-16 välillä, kun sitä hormoniahan pitäisi alkaa erittyyn vasta heräämisen jälkeen.. mutta mene ja tiedä :D talletteluja vain paljon niin kyllä se siitä ;)
sanohan sitten kun ja jos haluat dpo-listalle?
 
another lääkäri sanoi, että hedelmällisimmät päivät tässä kierrossa ovat nyt. Eilen ihmettelin, että mitäköhän se puhui, kun ovistestit näyttää kyllä selvää negaa...
Jatkan kyllä tikuttelua ainahi viikon verran, jotta oon varma, milloin ovis on..
 
another ollaan Berliinissä to-ti, eli viitenä aamuna tiedossa herkullinen hotelliaamiainen! :D Mulla on nyt kuudes terolut-päivä menossa, ja jos vuoto alkaa samalla aikataululla kuin aiemmin, kp 1 on lauantaina.

Pamsku sinuna jatkaisin testailuja. Mulla on hyvinkin ollut monena aamuna tuon kp 10:n vahvuinen testiviiva, mutta ovisplussassa viivasta tuli oikeasti yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Hedelmällisimmät päivät ovat kaksi ovulaatiota edeltävää päivää, joten lääkäri varmaan uskoo sun ovuloivan ihan pian.

Mä en ole tiennyt tuota, että hormonin eritys lisääntyy vasta heräämisen jälkeen, vaan olen aina testannut heti herättyäni, jolloin edellisestä vessassa käynnistä on eniten aikaa. Mulle on aina työn ja tuskan takana yrittää pidättää yli kahta tuntia, kun juon paljon vettä ja kahvia. : /

skorppari Millaisella annoksella syöt Femaria? Entä oliko sullakin tuossa viimeisessä clomikierrossa 2 tbl/vrk? Kurja juttu, että clomit ei auttaneet sullakaan! Mua surettaa eniten se, että ehdin jo iloita siitä, että vihdoin on löytynyt apu ovuloimattomuuteeni, mutta sitten vietiin sekin oljenkorsi. Onko sulla seurantaultraa Femarin kanssa?
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä