Clomifen

Onnittelut Calypso!! Ihana uutinen!!

Verona Onpa sekava tilanne sulla?!

Täällä on kp 14/27 ja dpo on 1-2.,jeij! :D Kohta puoliin pitäs repiä mies ylös sängystä ja lähteä sinne ultraan. Mitähän järkeä mun on mennä sinne nyt kun kp on 14 ja olen jo ovuloinut?? Mistä se lääkäri tietää mitä siel on tapahtunu ja mitä ei..No kai ne osaa hommansa.. Mua kyllä pelottaa aivan sairaasti se,et joudun vielä leikkaukseen!! :(

Calypso Mun keskenmenneessä tärpissä viivat oli tosi tosi haaleita,kolmena päivänä ei vahvistuneet. Aloin pelätä pahinta ja tuntui että pakko hcg:n on tupalaantua ja kolmessa päivässä muuttua paljon. Ei sit muuttunu. Hain digin ja siinä luki raskaana,uskoin sitä ja unohdin haaleet viivat. Ja kuinkas sitten kävikään :(
Mä kyllä luotan noihin perinteisiin viiva-testeihin,just sen takia että viivojen vahvuutta voipi seurailla.,vaikka lääkäri sanoi ettei niistä voi päätellä mitään..
Mulla oli myös rinnat aivan järkyttävän kipeet tärppi-kierrossa. Kipeytyivät vasta 2pvää ennen kierron loppua,josta päättelin jotain. Toisena oli inhottava alaselkäkipu,joka alkoi jo josaain kp 20 tienoilla. Luulin että virtsis ois menny munuaisiin,mutta se sitten helpotti testaamiseen mennessä.

Plussaonnea kaikille!

Viimeksi muokattu:
Täällä käyty ultrassa ja kolme munasolua oli irronnu!! :D Eilen oli ollu ovis ja lääkäri patisteli varmistelemaan vielä tänään..:p Limakalvo oli hyvä ja paksuja kaikki näytti hyvältä. Samaten endometrioomakin oli tiessään! Kirjoitti sitten vielä 4 kuuria clomeja,joilla yritetään kevääseen,sitten hoitoja. Oli sitä mieltä että annostus 1tbl kp 3-5 riittääs kun tuntuu kehittyvän noita muniksia hyvin. Jatkan kuitenkin normaalilla kp 3-7. Oli todella helpottavia uutisia.

Tipetsu sullahan on nyt oikein lupaava tilanne, kun peräti 3 irronnuta munasolua! Paljon tärppionnea!

Verona81 Toiv. tulee kunnon menkat ja pääset taas aloittamaan clomit. Onko sulla muuten ollut Lugesteron käytössä? Se kun saattaa auttaa menkkoja edeltävään tiputteluun? En muista olenko maininnut mutta mulla on luget käytössä nytkin... lääkäri oli tosin sitä mieltä, että niistä saatava apu raskautumisen kannalta on joko hyvin pieni tai olematon, mutta ei niistä kuulemma haittaakaan ole. Jatkan niitä vielä jonkun viikon, jos siis kaikki menee muuten ok.

typy10 mulla on ainakin kierto clomien myötä lyhentynyt, joten siinä mielessä menkat tulee aikaisemmin. Joissakin sellaisissa kierroissa kun mulla oli clomit + pregnyl, jäi aika oviksesta menkkoihin lyhyeksi, ts. tiputtelu alkoi jo kymmenkunta päivää oviksen jälkeen. Yleensä kuitenkin menkat alkaneet 12-14 pvää oviksesta clomi-kierroissa.

ON Mulla on tänään 4+6 (saattaa heittää päivällä johonkin suuntaan, mutta tuskin enempäää). Törsäsin eilen clearbluen viikkotestiin, joka näytti tänä aamuna tulokseksi 3+ viikkoa hedelmöityksestä eli sen mitä toivoin kun oviksesta nyt melkein tasan 3 viikkoa. Pinnistelin koko yön juomatta ja ilman veskikäyntejä, mikä oli multa saavutus... Joka tapauksessa, luulen, että lopetan nyt testien tekemisen ja vain odotan mitä tuleman pitää. Pian alkaa dramaattinen 6. raskausviikko: esikoisen raskaudessa tuli lorisemalla verta alkaen 5+3 ja keskenmenneessä vuoto alkoi 5+6, joten kaikki on mahdollista. Haluaisin mennä mahd. nopeasti ultraan, ehkä jo ensi viikon lopulla, jolloin on 6 täyttä viikkoa, mutta onko se ihan tyhmää kun ei välttämättä näy vielä sykettä kuitenkaan? Tietty sit näkis ainakin, jos jotain olis pahemman kerran pielessä, esim. raskaus väärässä paikassa. Mitäköhän sitä tekis... odottavan aika on piiitkääää....

Mä en kuolemaksenikaan muista,että pitääkö ennen s-prog.-verikoetta olla syömättä tai pitääkö se kattoo johonki tiettyyn "aikaan" päivästä?? Kuka muistaa?

Ens tiistaina pitää mennä ko. kokeeseen.

Moikka,
Calypso hyvin se rv 6 menee. Kolmas kerta toden sanoo ja nyt ei tule tipan tippaa :)

Mä täällä piinailen. Ovis oli siis maanantai aamuna kun heräsin jumalattomaan juilintaan. Sit iski ahdistus et mitä jos tää onkin SE kerta jollon olis ees pieni mahis tulla raskaaks, miehen simpatkaan kun ei oo mitään ihan priima tavaraa. Joten siis päätettiin yrittää lääkärin määräksestä huolimatta. Nyt vähän sekavat fiilikset. Tottakai LIV:ilt tuli sit heti seuraavana iltana dokumentti jostain muijasta joka oli saanut clomeilla vitoset. äääää
Ei auta, nyt on vaan odotettava ja toivottava parasta.
Tipetsu aika jännä et sun lääkäri oli sitä mieltä et kolme irronnutta on hyvä asia, kun itse jouduin kolmen kasvavan takia viimekierrossa yhdyntäkieltoon. Mun lääkäri on varmaan jotenkin seksi kielteinen :LOL: Ihana lääkäri tosin, huono omatunto et mentiin sooloilee sen selän takana
Tipetsulle peukkuja ja mulle kans!

Viimeksi muokattu:
Juu kiitti Anazu Joo,lääkäri sano että kolme munista saa korkeintaan olla,jos enempi kun se,niin ois laittanu yhdyntäkieltoon,näin sanoi. No nytpä sit piiiiinaillaan parisen viikkoo,eikä millään jaksais!

Tsemppiä kaikille!!

Joujou,

Typykkä, täällä ihan vastaavanlainen tilanne, eka clomikierto päällä ja niin poispäin - lue taaksepäin niin selviää koko scene - ja sit alkoi outo tiputteluvuoto viikko oviksesta. Ei vaikuttanut kuukautisilta mutta testi sanoo negaa, eli tänään on kai kp 8. Tässä odottelen, josko oikeat kuukautiset tulisivat lähipäivinä vai mitä oikein tapahtuu. Clomit on nyt jo missattu tältä kierrolta.. jos ne oli kuukautiset viime viikolla. Kerro hei lisää sun tilanteesta, minuakin kiinnostaa moinen tapaus.. Vaikka sitten jatkoa ajatellen :|

Calis, ei mulle ole mitään Lugeja määrätty, mutta toisaalta, ei tällaista tiputtelua ole ennen tapahtunutkaan. Ehkä siis pitäisi jutella asiasta. Odottelen nyt kuitenkin lisää faktoja, eli tuleeko kuukautiset nyt loppuviikosta niinkuin pitäisi. Tänään pari viikkoa oviksesta.

Mun mielestä kannattaa kituutella sen ultran kanssa vielä seiska-kasiviikolle. Muuten tulet ultrasta jälleen todennäköisestikin epätietoisena ja olet varaamassa uutta ultraa seuraavalle viikolle. Ei oo helppoa odottaa viikkoa, mutta jos meinaat käydä vain yhdessä varhaisultrassa niin sitten vasta silloin myöhemmin. Jos on resursseja käydä silloin toistamiseen, niin mikäs siinä sitten ;)

Anazu, mielenkiintoinen tilanne teillä. Odotellaan jännityksellä, miten käy. Ajattele, jos saisit plussan testiin, niin sitten olisi aika piinaavat viikot edessä ennen varhaisultraa...

Itellä nyt sellainen seesteisempi vaihe, kun mitään ei tosiaan ole tehtävissä kuin odotella, että missähän täällä mennään. Ei tähän hommaan voi itse pistää vauhtia ja kun kerran nyt ei näyttänyt osuvan, niin pakko vaan sopeutua. Ei ole helppoa, kun haluais sen plussan nyt ja heti. Ympärillä ystävien masut vaan kasvaa....: / Niin ja eilen tuli taas haikarauutisia kaverilta sairaalasta. No, ei auta.

Anazu sulla onkin nyt jännät ajat edessä! Toivotaan että tämä on se kierto jossa tärppää ja että jos tärppää ei tule liian montaa kyytiläistä! Mäkin olisin saattanut samassa tilanteessa yrittää lääkärin kielloista huolimatta. Meillä kun on kanssa miehessä pientä vikaa, joka heikentää onnistumismahdollisuuksia (norm. muotoisia vain 6 prosenttia ja melkein kaikki hitaita). Onneksi viitoset ja vastaavat on tosi harvinaisia, ei niistä muuten tv-dokumentteja tehtäisi.

Tipetsu sulla kanssa piinalliset jänskätys-viikot meneillään, plussaonnea! Miksi sulla muuten otetaan toi s-prog-verikoe, kun ultrassa nähtiin munasolujen irronneen? Eikö s-prog juuri kerro oviksen tapahtumisesta/tapahtumattomuudesta? Kysyn ihan mielenkiinnosta, kun mulla ei ole koskaan otettu tota koetta (lääkäri oli sitä mieltä että ovis tod.näk. tapahtuu jos ovistesti näyttää plussaa), ja monesti mietin oisko pitänyt kuitenkin ottaa...

Verona mikäs sun tilanne on, kurvasko täti lopulta kunnolla paikalle? Toivottavasti pääsette pian taas yrittämään. Tiputtelu on ärsyttävää, kun ei tiedä mikä kp 1 on. Mulla oli viime keväänä yhdessä clomi-kierrossa tiputtelua jo aikaisin ja sitten sovittiin, että kp 1 on kolmen päivän tiputtelun jälkeen ja aloitin clomit tuon kaavan mukaan kp 3 (ja siinä kierrossa sitten tulikin plussa, tosin meni kesken). Sittemmin olen käyttänyt lugeja testauspäivään saakka ja nyt siis käytän niitä varhaisultran yli jos raskaus jatkuu.

ON täällä menossa rv n. 5+3. Mulla on ollut muutamana päivänä pientä kuvotusta, mutten ole ihan varma johtuuko se raskaudesta vai kovasta väsymyksestä ja unenpuutteesta (likka siirrettiin pinniksestä jatkettavaan ja on alkanut öisin seikkailemaan ympäri kämppää). Muuten ei ole uusia oireita, rinnat vaan aristaa yhä. Välillä on varovaisen luottavainen olo, että jospa tää onnistuis, mutta sitten tulee taas tosi skeptinen fiilis... joo onhan se niin että varhaisultra tyyliin 6+0 tienoilla on hiukan turhan aikaisin, kun syke ei välttämättä kuitenkaan näy ja sitten varataan uusi aika viikon päähän. Katsotaan nyt miten pitkälle jaksan kärvistellä, tässä lähistöllä kun näitä ultraamispaikkoja piisaa ja kova on kiusaus tarttua puhelimeen ja buukata aika.

Viimeksi muokattu:
Calypso Ihmettelin itsekin että miksi tuo prog. testi pitää vielä kattoo kun kerran ultrassa näkyi ovis. Joskus viime toukokuussa kävin myös s-prog. kokeessa ja silloin arvot oli ihan kummia ja siiksipä lääkäri totesi minun vain juuri ja juuri ovuloivan,joten clomit sain. Mutta nyt se vaan tuumasi että otetaan se loppukierron progesteroni,että nähdään ootko oikeesti ovuloinu??! No ovistestiin tuli plussa kp 11/27 ja ultrassa näkyi että olin kp 13/27 ovuloinut..
Tuli kyllä vähä kumma fiilis,kun eka hehkuttaa monien muniksien irronnen ja sitten kuitenkin moisia juttuja sanoo.:stick:

Nyt siis on menossa kp 19/27,eikä mitään erityisiä oireita ole kuulunut. Nännit vaan hieman aristelee,mutta niinhän ne tekevät aina oviksen jälkeen,paitsi viime kierrossa,jollon en clomeja saanu alottaa,eli en kai ovuloinu..
Jalkoja tuntuu kyllä jomottelen kanssa,mulla se on menkkaoire.Aina n. viikkoa ennen alkaa jomotella..Tosin plussa-kierrossa kävi myös näin.

Selailin tuossa vauvakuume-puolelta pinoja jossa kuumeilin plussan aikoihin. Jo kp 18 oli alkanu ällötys ja närästys. Sitten joskus kp 20 hujakoilla alkoi alaselän ja nivusten pakotus. Rinnat kipeyty kp 23 ja eka plussa kp 25...Voih! Pieni ois nyt rv 15+ :(
Noita em. oireita odottelen,vaikkei seuraava plussa oireile välttämättä samoin. Tuo alaselän ja nivustenkipu herätti mut,tosin eka pelkäsin jonkun virtsiksen nousseen munuaisiin,kun tuntui semmosiakin oireita.

Eipä auta kun kärvistellä,about 9 päivää. Tosin,tuhru kertoo tuomion jossain kp 25-26 tienoilla.

Kovasti plussaonnea!! Ja Calypsolle ihanaa oireilua! :)

Viimeksi muokattu:
CalypsoMeillä tosiaan toi simppatilanne oli niin että suurimmalta osalta eli 92% puuttu pää, tosi kiva. normaaleja 8%, liikkuvuus kuitenkin ilmeisen hyvä, ja lukumäärä 212milj/ml joten mun lyhyen matikan laskuopilla potentiaalisia hedelmöittäjiä olis kuitenkin pikkasen vajaat 20 milj./ml. Eli mahikset on.
Täällä piinaillaan, pikkasen kuvottava olo mut se voi johtua ihan siitä että hulluksihan tässä tulee kun joutuu jatkuvasti itseään analysoimaan. Tipetsu mulla kans nännit kipeet mut niin ollut jokaisessa clomikierrossa. Nyt dpo 8, vuotoa ei ainakaan toistaiseksi kuulu, koko ajan mahassa sellanen olo että kohta alkaa. Su aamulla saa testata, joten tää viikko vielä kärvistellään...
Jos vaan olis maailmassa sellanen siirtymänappi niin painaisin kyllä välittömästi sen tohon sunnuntai aamuun, tää on aika raskasta..
plussaonnea!

Hellurei
No, vuoto alkoi sen tiputtelun jälkeen ihan rytinällä ja vuotanu nyt .. öö.. 8 päivää :kieh:. Aloitin clomit taas kuitenki "normaalisti" .. lekurin mukaan ilmeisesti toi keltarauhastaso ei oo järin korkea, eli luteaalivaihe jää lyhyeks. Mut mitää keltarauhashormonia ei kannata aloittaa,koska tutkimuksissa on todettu ettei siitä yleensä ole apua (joskaan ei haittaakaan), korkeintaan pitkittää mahd. keskenmenon alkua. Argh. Se, miks vuoto sit on tooosi runsasta ja pitkää, ei tiedetä. Perin raivostuttavaa.

Viimeksi muokattu:
Typy, onko sulla sitten aiemminkin ollut luteaalivaiheen keston kanssa ongelmia, vai ilmenikö se nyt vasta clomien yhteydessä?

Calypso, mihin vaivaan luget määrätään - kontrolliultrassa havaittuun ohueen limakalvoon vai millä perusteella sait luget? Mietin vain, olisiko niistä minullekin hyötyä..

Minä täällä edelleen tuskailen. Raskaana en ole (iso pettymys :'(), kunnon kuukautiset ei ikinä tulleet, ja nyt en tiedä, mikä kp on menossa ja että mitä tässä nyt pitäisi tehdä. Kaapissa on säästössä terolutia 10 tabua, taidan ottaa ohjat omiin käsiin ja vetäistä ne alkaen 15. päivänä sen tiputtelun alusta (joka tapahtui siis kp 21-24), jotta saisin kuukautiset ja uuden clomisatsin. Tässä meni nyt yksi kierto ikäänkuin täysin hukkaan, mutta kyllä mä halusin pelata upporikasta ja rutiköyhää ja toivoa, josko tiputtelu olis tarkoittanut kiinnittymistä. Nyt kun kerran näin ei ollut, en tiedä, mitä se oikein oli. En yleensä luota ollenkaan mihinkään mutu-tuntumiin tai ylipäätään mihinkään fiilispohjaisiin juttuihin, mutta jotenkin vain oli sellainen fiilis, pikkumerkkejä, että voisin olla raskaana. Nivunen vihlaisi kuntosalin lähentäjälaitteessa, pientä pään jomotusta, itkuherkkyyttä.. Mutta ei niin ei. Nyt ainakin ensi kerralla tiedän, että ei paljoa kannata toivoa mitään ihmeitä, ja odotella vaan nöyränä niitä kuukautisia. Jos nekään vaivautuu ilmaantumaan paikalle..:( Voikun teitä onnistaisi, se antaisi taas vähän tsemppiä!

Voi ei Verona81 olen pahoillani ja uskon että olet turhautunut, mutta ei sitä vaan voinut tietää mistä tiputtelu johtui.:(
Teroluteista sen verran että ilmeisesti niistäkin on kahden koulukunnan lääkäreitä. Mun lääkäri kyl meinas et jos mun luteaalivaihe jää lyhyeks niin terolutit sitten tukemaan keltarauhasta että munasolulla olisi mahikset kiinnittyä kunnolla. Mut oon myös huomannut että monien lääkärit pitää sitä ihan turhana.. tiedä sitä sitten...
Mua alkaa pelottaa/jännittää tosi paljon että pääsenkö testaamaan sunnuntaina. Tähän asti täti on tullu aivan liian aikaisin mut nyt on jo 9 vrk:ta oviksesta. Kova ahdistus siitä että miten sitä sitten suhtautuu jos tulee nega. Meillä on tässä kierrossa ollut jotenkin niin sydän mukana ja järki jätetty taka-alalle että pettymys tulee olemaan todella suuri.
ilmoittelen sit viimeistään sunnuntaina kuinka kävi, mukavaa viikonjatkoa kaikille!

typy Tuollainen tiputtelu on tosiaan ärsyttävää ja sitten kun vielä tulee menkat päälle, niin vuotopäiviä riittää. Mulla on joskus ollut vähän tiputtelua oviksenkin aikoihin, ja silloin on kyllä tuntunut että suurin osa kierrosta on jotain tiputtelua/verenvuotoa. Mutta oikein paljon tärppionnea uuteen kiertoon!

verona mulla on kohdun limakalvo aina ollut ok (9-12 mm) kontrolliultrissa, mutta loppukierron tiputtelua on ollut useinkin (etenkin ennen clomeja tosi lyhyt luteaalivaihe) ja siksi sain lugereseptin. Lääkäri kylläkin sanoi että lugeista saatava apu raskautumiseen on tutkimusten mukaan joko hyvin pieni tai olematon ja että saisin itse päättää viitsinkö käyttää niitä. Niinpä olen tarttunut niihin jonkinlaisena viimeisenä oljenkortena. Tiputteluun luget on kyllä auttaneet, mikä jotenkin selkeyttää kiertoa.
Toivottavasti saat menkat teroilla ja pääset uuteen yritykseen uusin asein!

Anazu testipäivä lähenee... maltatko odottaa sunnuntaihin saakka? Pidetään peukut pystyssä!

on: Mulla oli eilen paha olo heti aamulla (iltapäivällä kans yökötytti) ja tuli hyvä fiilis että nythän tää raskaus tästä etenee, mut sit tänä aamuna kun heräsin niin huonoa oloa ei ollut ollenkaan ja kauhee epäuskoisuus taas iski.. yöllä oli lisäksi alavatsalla joku lyhytaikainen pistos, tiedä sitten mikä sekin oli. Tänään siis aikalailla oireeton olo, ainoastaan sitä alusta asti ollutta rintojen aristusta löytyy vielä, ja kovasti huolettaa... päivät tuntuu pitkiltä, nyt on vasta rv 5+5 eikä kannata mennä ultraankaan.

Anazu Pidän peukkuja sunnuntaille!! b :) d

typy Mulla on kanssa ollu tiputteluja aina,paitsi nyt hieman rauhottunu clomien myötä. Ennen alkoi aina kp 20 ja sitten kp 25 alkoi menkat. Se oli todella turahuttavaa! :hug: sulle! Voimia!

Calypso Ihanalta kuullostaa noi yökötykset!! :D Kunpa mullekin tulis taas pian.. Kyllähän se varmasti laittaa miettimään,kun toisen apvänä on oireita ja toisena ei. Hyvin kaikki kyllä menee,usko pois!

Verona Voi ei,onpa kurja tilanne!! Toviottavasti täti tulee ihan just näillä hetkillä ja pääset taas clomeille!!

).( Tällä kp 21/27 eikä mitään oireita!! Eilen kyllä oli tosi oksettava olo illalla,mutten oksentanut. Varmaan johtui grilli-maustetuista sipseistä tms. Vasemmassa rinnassa on aina ennen menkkoja semmonen kipee "kohta". Se kipeytyy n. viikko ennen menkkojaja niin on nytkin. Tosin se on ollu jo jonkun aikaa,oviksen tienoilta. Rinnat ei oo muuten kipeytyneet tai edes turvonneet,kun normisti näillä kp:lla on jo niin kipeet et hädin tuskin ilamn liivejä pystyy nukkuun. Nyt ei mitään. Hitto!
En kyllä jaksa uskoo plussaan,vaikka hyvät mahikset nyt olikin. Jotenkin tämä oireettomuus pitää jalat maassa,koska plussa-kierrossa oireet oli jo näillä kp:lla olemassa. JOS tissit kipeytyy n. parin pvän sisällä,sitten saatan ruveta toivomaan,en muuten.

verona En tiedä..koska en oo ennen tikutellu ovulaatiota kuin vasta tässä clomikierrossa. Norm kierrot on about 29 pv.. :confused: Nyt tikutin oviksen ja vuoto alko dpo7..

Tipetsu Joo,niimpä. Tuntuu et voiko limis olla ees tarpeeks paksu mahd.ovispäivänä ku vuotaa näin kauan..!??

Viimeksi muokattu:
Anazu testipäivä lähenee, täällä jänskätetään sun puolesta!

Tipetsu sulla kanssa jännät päivät käsillä! Ei niistä plussaa edeltävistä oireista aina tiedä; mulla ei esikoisesta ollut mitään oireita ennen plussausta ja en olis todellakaan ollenkaan arvannut olevani raskaana. Tällä kertaa sit taas rinnat kipeyty jo ennen plussatestiä.

on: Mä olin niin hermostunut kun oireet tuli ja meni (ja tuli ja meni) että varasin hätäpäissäni ultran ja tänään työpäivän päätteeksi sinne menin.. ja kyllä siellä jo näkyi sikiökaiku ja sykekin, vähän etäisesti mutta kuitenkin, ja sikiön (vai onko se vielä alkio) koko vastasi rv 6+1 eli ihan oikein kai. Kivi vierähti sydämeltä, mutta luulen että vasta rv 12 jälkeen, jos sinne pääsen, voi jo nauttiakin raskaudesta. Ehkä uskaltaudun johonkin odotuspinoonkin jossain vaiheessa, mutta tässä vaiheessa pienin askelin eteenpäin parasta toivoen :heart:

Ei taida tarvita testata,kun nyt menossa kp 24/27 ja eilisestä tuhrutellu. En kyllä tajua että miten nyt tuhruttelee kun muissa clomi-kierroissa ollu vaan pientä vaaleenpunasta tihkua samana päivänä kunnes sitten vuoto alkaa pian kunnolla?? VAROITUS Eilen tuhru oli limasta ja vaaleenruskeeta,jossa tummanruskea/musta "pala". Tätä tuli aamulla ja iltapäivällä.
Tätinikin oli sitä mieltä että jos useempi munis irtoo niin sitä enemmän erittyy keltarauhashormonia,mutta mutta...Luuulen että matala prog.-taso ei jaksanu ylläpitää keskenmennyttä ja siksi myös tuhruttelee. No ei ole mitään oireitakaaan ollu eli en oo missään vaiheessa vielä uskonu ja toivonu plussaan eli nyt kai sitten vaan ootellaan menkkoja. Masentaa kyllä että 5pvää ennen kierron loppua alkaa tuhruttaa..

Viimeksi muokattu:
:'( Menkat alko eilen. tosi pettynyt. Nyt ei saa clomeja aloittaa joten täytyy vaan odottaa ens kuun puoleen väliin kun siirrytään TYKS:iin. Tipetsu kurja kuulla että sielläkään ei mennyt ihan putkeen tämä kierto..

pahoittelut ja myötätunnot kaikille kierron /tuhrun kanssa taisteleville!!
Mä en saanu sit tässä kierrossa tikutettua ovista ollenkaa eikä kyllä alakerrassa sille tuntunutkaan kertaakaan :confused: No, eipähän se joka kierros tuu vaikka söis lääkkeitäkin. Ja tais toi edellinen sekokierto vähä sekottaa pakkaa. Plääh. On tää vaan..

Täällä kp 25/27 ja nyt tuhru muuttunu limaiseksi vaaleenpunaseksi ja seassa jotain limakalvoriekaleita??!! Menkkakipuja ei oo,mut miten tuo tuhru on tommosta riekaleista? Koskaan en kyllä muista että ois ollu tommosta tuhrua,ruskeeta ja sitten punertuu ja sit menkat,joiden aikana sitten tulee tommosta. Onko mulla nyt siis menkat?? ja kp 1? Ja kyllä meni pahasti persiilleen lekurin jutut oviksesta,joka ois tapahtu ultraa edeltävänä päivänä eli kp 13,jos kerran on uskomista siihen että 14vrk oviksesta alkaa menkat! Taitaa kroppa pettää. No siis eihän se kaikilla olekaan nakutettu 14 vrk,mut silti. Mistä tuo tuhtu johtuu? Mä oon kyllä taas niin sekasin tän kropan ja raskautumisen kanssa,että muusta normaalista elämästä ei meinaa tulla mitään!!

Anazu pahoittelut ja :hug: ja toivottavasti saatte uudet, entistä paremmat aseet käyttöön TYKSissä. Onko sulla käsitytä vielä mihin suuntaan hoidot lähtee? Mä ehdin ennen esikoista käymään TYKSissä ensi käynnillä miehen kanssa, ja jos clomit ei olis tuottaneet tulosta olis kokeiltu seuraavaksi Puregon + inseminaatio.

Tipetsu myöskin :hug: ja voimia! Oudon kuuloista tuhrua sulla, kannattaisko varmuuden vuoksi testata ettei ole mitään kiinnittymisvuotoa tms?

Mä siirtyilen varovaisesti toukokuun odottajien pinoon, mutta käyn kyllä vielä lukemassa täällä.

Testasin just ja ihan putipuhdas nega!! Mä kyllä arvasin,että uutta plussaa ei tule helpolla. En tiedä. Pitänee huomenissa soitella lääkärille ja kysyä,että mitä ne progesteroni-arvot oli ja tarvitaanko siihen jotain lääkettä. Ärsyttää kyllä,että kun kuitenkin useita muniksia irtos,niin siltikään ei tärpänny. Mä olen ihan sata varma,että prog. arvot on just ja just normaalin rajoilla,kun tuo tuhru kiusannu jo vuosia. Ainoastaan ekassa ja tokassa clomi-kierrossa ei ole tuommosia tullu,ei myöskään viime kierrossa joka oli clomiton. Ja kun vuodenvaihteen hoitojen aloitus peruttiin,koska yksi alkanut raskaus takana,niin en kyllä pelkillä clomeilla kattele kovin pitkään,lugesteron tai terot lisäksi. Kyllä on taas paska fiilis.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä