Clomifen

C pahoittelut tädistä. Pää pystyssä uutta kohti.

Helinä Mulla tuli terolutista rinnat kipeeks, etenkin nännit. Muita oireita ei juurikaan ollu. Noita pupuilu asentoja ei juurikaan olla mietitty. Ja kerrat riippuu paljon miehen työvuoroista kun tekee vuorotyötä. Mutta oletetun oviksen (mitä en vielä kertaakaan ole pongannut) aikoihin on pupuiltu vähintään joka toinen päivä.

Huomenna odotettu gyne aika. Tänään tein ekan ovistestin, mutta ei edes haaleaa viivaa. Pientä nippailua kyllä tuntunut koko päivän. Toivottavasti huomenna saisi positiivisia uutisia :D
 
Lääkärissä käyty. Johto folli 14mm. Lääkäri tuosta, että hyvin näyttää kasvavan. Osaako joku sanoa jotain muuta?? Kuinka isoksi nuo kasvaa yleensä ennen kun irtoaa ja onko mitään hajua kuinka kauan ovikseen vielä vierähtää aikaa??

Lääkäri ei ollut sama millä aikaisemmin olen käyny ja vaikutti aika hajamieliseltä. Sekoitti mm. asioita edellisen kävijän ja mun kohdalla. Tutkimuksen teki kyllä ihan hyvin ja selitti kovasti mitä missäkin on. Muuten ei ottanut pillereiden syöntiin ym. juurikaan kantaa, vaan sano, että tee niinkun omalääkäri on sanonut. Kysyin myös sitä, kannattaako lugesteronien käyttö aloittaa vaikka ei ovista ole löytänyt ja sanoi, että oman lääkärin ohjeen mukaan. Että en sitten tiedä voiko nuo luget vaikuttaa siihen, että ovista ei tapahdu.

Oli sitä mieltä, että 58 progesteroni arvon mukaan olen ovuloinut viimekierrossa. Silti oli sitä mieltä, että voin ottaa 2 clomia päivässä. Ja suositteli myös, että 2-3kiertoa näin ja jos en raskaudu niin sitten lisää tutkimuksia ja lupasi tehdä lähetteen julkiselle puolelle. Toivon vaan niin paljon, että sinne asti ei tarvitse mennä. :)

Nyt sitten vaan tilaamaan lisää ovulaatiotestejä. Jospa nyt tässä kierrossa oviksen bongaisin. :heart:

Paljon plussatuulia kaikille ja oikein rentouttavaa viikonloppua :flower: :heart:
 
Sarzu83: johan oli lääkärikäynti, mutta ainakin löytyi johtofolli! Tässä suora lainaus Lääkärilehti duodecimin artikkelista: Johtofollikkeli on yleensä valikoitunut noin viikon kuluttua kuukautisvuodon alkamisesta, ja se on erotettavissa kaikututkimuksessa. Sen jälkeen follikkelin maksimaalinen halkaisija kasvaa noin 2 mm vuorokaudessa ja ennen ovulaatiota follikkelin halkaisija on noin 20 mm

Huomenna viimeinen clominappi naamaan ja sitten viikon päästä seurantaultra. Nyt clomien ottamisen ajan olen ollut aikalailla oireeton, pientä tuntemusta ehkä oikealla alavatsalla, mutta fyysisesti ja henkisesti hyvä olo. Ehkäpä ne mahdolliset sivuoireet alkaa vasta myöhemmin...?
 
Kyllä on odottavan aika pitkä, nyt pp 5 ja ei jaksa odottaa että saa tietää miten käy.... Välillä toiveikas olo ja välillä olen ihan varma etten tule koskaan raskaaksi. Kummaa kipua ollu mahassa, pakko maata kippurassa kun juilii. Varmaan alitajusesti jännittää niin paljon että aiheuttaa moista vaikka yrittää ottaa rennosti ja ajatella kaikkea muuta. Onneksi tässä kierrossa VIHDOINKI saatiin pupuilut ajotettua hyvin, eli kahtena päivänä ennen ovista, ovis päivänä ja viel varuiksi kahtena päivänä jälkeen. Niin nyt jos ei koskaan pitäs tärpätä!

Sarzu mulla ollu kp13 12 mm folli ja ovis oli sitten kp19.

Helinä käsittääkseni sillon suositellaan joka toinen päivä pupuilemaan jos miehen simpat ei ihan priimaa. meillä ei ole siinä ongelmia, miehellä oli paljon normirajaa suuremmat simppamäärät ja liikkuvuus kans hyvä. eli minä olen se ainut "syntipukki" niin ollaan oviksen tienoilla pupuiltu joka päivä. jostain luin että simppamäärät ois suurempia aamulla niin sitäkin on sitte yritetty hyödöntää :D

Onko kellään tietoa minkä ajan päästä oviksesta tuo progesteroni testi pitää tehä? kun mulla jää oviksesta etukäteen sovittuun testipäivään 10 päivää väliä, niin onko se ok?
 
Elli82 se lääkäri sanoi mulle, että n. viikon päästä oviksesta on progesteroni arvo korkeimmillaan. Eli uskoisin että tuo 10 päivääkin vielä ihan ok.

Tikuteltu on, mutta vielä ei viiva ole vahvistunut. Vaikka en sitä kyllä ihan vielä ole odottanutkaan. Toivottavasti ensiviikolla viiva vahvistuu. :heart:
 
Täällä ovis jälleen ohitettu..

Sarzu: Älä tässä kierrossa ala laittamaan lugeja ennen kuin olet pongannut oviksen, siitä vasta 3:n vrk:n kuluttua, tälläinen ohje ainakin minulle annettu.

PlussailuOnnea pinoon! :heart: :flower:

mahdotontako :heart:
 
Helou!

Tahdon lainata Elliä "välillä toivekas olo ja välillä olen ihan varma etten tule koskaan raskaaksi" Toivottavasti teillä onnituneet pupuilut tuo plussan, kyllä se vaan on pakko olla toiveikas eihän tästä muuten tulis mitään :)

Sarzu sulla oli kyl mielenkiintoinen tohtori visiitti. Mut johtofolli kuullostaa kyllä hyvältä, onnea bongailuun.

Kirsikka Mua jännittää mitä sun ultrassa sanotaan, jotenkin tuntuu et jos sulla näkyy kunnon johtofolli ja kaikki on hyvin, niin sit mullakin clomit toimii :) Liian hyvää vertaistukea! höpsö minä.

Ja omasta navasta, kp27 ja menkat ei vielä ole alkanut, eli päättelyn tuloksena myöskään ovis ei ollut sillon kp10 kun sain tummimman viivan o-testiin.. Lämmöt mulla nousi kp25 37,06, kp26 37,00 ja tänä aamuuna 37,06 ja olin niin innoissani et josko sittenkin ois tärpänny ja tein testin äsken, mut ei niin ei, ei haamun haamuakaan... nyyh :'( (noi lämmöt ei oo mulla vielä kuumetta, koska normaalisti ovat aamuisin 23.60-37,75) Viikonloppuna oli painon tunnetta munasarjoissa ja vatta turvonnu niin sekin vielä nosti toiveita... Tais vatsa oireetkin tulla vaan 5päivän herkuttelusta, kaikki muistanu mua jollain herkulla kun tuli 24v täyteen launtaina...

No jotain positiivista, kun se ovis ei ollukkaan 11päivä niin sattuu seuraavan kierron ultra aikasemmalle kiertopäivälle (mikäli tää kierto nyt ajallaan loppuu (viimeks terojen jälkeen vuoto alko neljäntenä päivänä). Aika on varattu 22.3.

Onks täällä kenelle tehty se aukiolo tutkimus? kuin kaun ootte saanut yrittää ennenkuin se on tehty?

Jees, mut eikun katse uuteen viikkoon!
 
Tänne palalilen häntä koipien välissä ja alistuneena :( 2 viikkoa ehdin iloita plussasta helmikuussa, kun sitten alkoi vuoto jo ennen alkuraskauden ultraa. Päästiin sit nopeasti omalle lääkärille ultraan ja siellä ei näkynyt minkäänlaisia elonmerkkejä. 1½ vuoden yrityksen tulos oli menetetty jo heti lähtöönsä :(

Mä oon ollut niin umpipuhkipoikki ettei mitään rajaa. Itku on herkässä ja mieli jossakin syvällä pohjamudissa. Nyt pitäisi vaan odotella sitten kuukautisia alkavaksi, että pääsisi uuteen yritykseen. Täytyy vaan yrittää ajatella yhtä positiivisesti kuin meidän ihana lääkärimmekin, että ainakin pystyn tulemaan raskaaksi. Se on vissiin jo ihan hyvä alku, vaikkei tällä hetkellä siltä tunnukaan.

Täten siis palaan joukkoonne taas lietsomaan tulta itseeni ja nostamaan päätäni kohti uutta yritystä - toivottavasti parempaan sellaista!!

Plussaonnea kaikille :heart:
 
Riepu10 :hug: , tiedän tunteen. Anna itsellesi aikaa surra ja samalla kerätä voimia uuteen yritykseen.
Itselläni keskenmenon aika oli, et kylhän mä tän arvasin ja sit kuukauden päästä en muuta tehnytkään kun itkin ja murjotin. Nyt alan oleen voiton puolella km:tä kulunut yli 3 kk.

Tänään otin viimeisen teron ja odotan mensuja alkavaksi, et pääsis clomeja syömään.
Alkuun pohdin et uskallonka aloitta, mut kyl tämä kuume nyt vie voiton kaikesta.
Jotenkin itsellä hirveen vahva tunne et kaikki menee hyvin ja seuraava raskaus menee loppuun asti.

Plussa onnea kaikille
 
Riepu Voimahalaus sinulle. Koita jaksaa. :hug:

Vihdoin ja viimein alkoi menkat ja alkoi eka yk. Clomeihin pääsen käsiksi sitten kp 5-9. :p

Sarzu Mulla sillon, kun esikoista tehtailtaessa aloin syömään Clomeja ja ekalla kierrolla kävin seurantaultrassa niin toisessa munasarjassa oli kaksi selvää johtofollia, kaksi 20mm. Kiertopäivä oli silloin 14 paikkeilla ja siitä muistaakseni tein ovisplussan 2-4 päivää gynekäynnin jälkeen.

Helinä Mulle on tehty aukiolotutkimus! Silloin yritystä oli takana tasan vuosi. Yksityisellä aloitimme tutkimukset jo periaatteessa silloin, kun yritystä oli n.6kk takana ja siellä tutkittiin mm. mun ovuloiminen ja miehen sperma. Sieltä saatiin lähete sitten julkiselle puolelle ja SSG oli heti, kun yritystä vuosi takana. Julkisellahan ne ei mielestäni tee noita lapsettomuustutkimuksia ennenkuin on se vuosi takana, mutta yksityisellä tekevät. Tosin, en tiedä miten herkästi sielläkään tekevät ton aukkarin.
 
Hei kaikki!

Täällä kp 8 ja pikkuhiljaa jännitys kasvaa... Nyt olen selkeästi tuntenut paineen tunnetta/pientä kipuilua sekä oikealla että vasemmalla puolella alavatsalla. Lisäksi taisin kokea ensimmäisen hikoilusivuoireen viime yönä: nukuin muutenkin huonosti ja sitten heräsin yllätten kauheeseen kuumuuteen, enkä voinut nukkua enää peiton alla (mikä mulle on todella vierasta, sillä normaalisti mulla on aika vähän kylmä ) ...Ja sitten heräsin seuraavaksi, kun oli tosi kylmä.

Mulle ei ole tehty aukiolotutkimusta, YTHS:llä puhuttiin, että jos clomit ns. toimivat, muttei tärppää neljän kierron aikana, niin sitten lisätutkimuksia. Meillähän tota spermaa ei ole myöskään testattu, mutta senkin voi sitten YTHS:n kautta tutkia, kun mieskin on opiskelija.

Helinä: muakin jännittää se ultra ja osittain just sen takia, että nää clomit näyttää toimivan melko yksilöllisesti eli kaikilla ei ollenkaan, joillain pienikin annostus saa aikaan vaikka mitä ja joku tarvii kolminkertaisin annoksen ja sitten vielä se kellä tärppää ja kuinka nopeasti... Eli vaikka mulla ei toimisikaan clomit ollenkaan, sulla voi toimia oikeinkin hyvin. Lisäksi se kai vaikuttaa myös, minkä vuoksi clomeja nappailee - itelläni on se pco, mutta sulla ei sitä riesaa muistaakseni ollut... =) Onnea muuten synttäreiden johdosta ja kovasti peukkuja, että testi muuttuisikin tässä tuota pikaa positiiviseksi!

Riepu: voi itku! Voimia kovasti sinulle!

Diinu: alkoihan ne menkat! Onnea ekaan yrityskiertoon!

Sarzu: mitäs oviksen bongailuun kuuluu?
 
Kp 16 eikä viiva ole vahvistunut. Tilasin raskauskeijulta lisää testejä ja niillä testaillaan huomisesta lähtien. Tähän asti käytössä ollut kotitestin puikkotestit. Odottavan aika on pitkä. Varmuuden vuoksi pupuiltu on jo nyt ahkerasti ;)

Mahdotontako näin ajattelinkin, että nyt odottelen rauhassa ennen kun aloitan luget. Tänään olisi pitänyt jo ensimmäinen ottaa, mutta odottelen nyt rauhassa jos ovis löytyisi. Mukava kuulla, että siellä jo löytyi =)

Riepu10 oikein paljon jaksamista ja voimia sinne.
:hug:

Tuntuu, että suurin clomien tuoma sivuoire on tuo yöhikoilu. Aika monella tuntuu sitä olevan. Suuri toivo noihin clomeihin on ja toivotaan, että ne toisi meille sen mitä eniten kaipaamme. Pienet yöhikoilut kyllä kestää jos niiden avulla raskaaksi tulee.

:heart: :flower:
 
Ääh, on tää vaan nyt niin ressaavaa...

Tänään kp29, lämmöt yhä koholla 37,04 ja tuo pirulainen testi on edelleen sitä mieltä että ei paksuna, huoh. Menkat ei siis vieläkään oo alkanu. Eilen illalla oli ihan sellanen fiilis et vois sieltä aamulla plussakin tulla, ku noi lämmöt on koholla ja oon ollu tosi väsyny ny muutaman päivän... Mieskin niin intoili noista lämmöistä ja kuunteli massua ja totes et pienen pieni taapero siellä on tulossa... Mut ei.

Nyt ku tosta negastakin toipuu niin kyllä ne menkatkin alkas olla jo tämän kierron taistelu voitto.

Sarzu Odottavan aika tosiaan on pitkä! Eiköhän se o-plussa sieltä kohta tuu :) Mitkä päivät sä syöt clomeja? Pohdin vaan et vaikuttaakse kauheesti o-päivän ajankohtaan syökö ne 3-7 vai 5-9 päivä. Muutenkin mietin et kuinkakohan mielivaltaisesti lekurit päättää noi päivät vai onks niille oikeesti joku syy miks joillekkin aiemmin ja joillekin myöhemmin...
 
Helinä86 syön clomeja kierron 3-7 päivinä. Oon kyl itsekin miettiny et millä periaatteella noi määritellään et 3-7 vai 5-9. Ajattelin et se vois vaikuttaa millanen kierron pituus on?? Itselläni kun ei yhtään omaa luomu kiertoa ole ollu niin kai se lääkäri sit vaan päätti ton 3-7...

odotellaan....odotellaan...
 
Moi! Täällä taas yksi clomitar kummittelee!

Olen siis aiemmin syönyt, ennen joulua, clomeja muutaman kierron tuloksetta ja taas tässä kierrossa clomit on messissä. Ekasta clomikierrosta viime vuoden syksyllä plussasin, mut heti alkuunsa meni kesken. Niin ja ennen tätä varhaista km, taustalla 1tm ja 3 muuta km, joista yhdestä bongattiin syke.

Eilen nappasin ekan tabun ja heti yö oli hikoilua ja pyörimistä. Samat oireet taitaa olla myös kortisonilla, jonka myös juuri aloittelin -> eli kysymykseen hikoilun aiheuttajasta, mulle ei taida olla vastausta. Tällä kertaa clomien lisäksi sain divigel -kuurin (limakalvon paksuntamiseen), onko täällä muilla kokemuksia siitä?? Ja sitten oviksen jälkeen (jos se tulee), aloitan luget ja minidisperiinin - huh huh mikä arsenaali!

Helinaä86 ja Sartzu83, mietitte sitä minä kiertopäivinä clomeja popsitaan, niin minulle lääkäri automaattisesti (kyselemättä kierron pituuksia tai mitään) sanoi, että clomeja syödään kp 3-7. Mitäköhän sillä tosiaan on vaikutusta, jos syö vasta kp5-9??

Ainiin ja sellasta mä oon miettiny, et syökö muutkin clomeja, lääkärin määräyksestä, vain joka toinen kk?? Minulle lääkäri sanoi, ettei kannata joka kk syödä, sillä silloin monikkoraskausriski nousee niin suureksi... tosi paha riski olisi lapsettomalle :) Vai onko muita selityksiä myös annettu?? Ärsyttää pitää taukoa "turhaan"...Blaah!

Ovis- ja muitakin plussatuulia toivottelellen:

MeaMimosa
 
Riepu voi ei :hug: Koita jaksaa! Ainakin aurinko tuonee päiviisi valoa. Toivotaan, että pian tärppii uudelleen! B)

MeaMimosa ei mulle ainakaan sanottu mitään mistään taukokierroista. Sitä kyllä painotettiin, että neljää kiertoa enempää ei saisi vetää, sillä sitten alkaa syöpäriski nousta... :/ Onpa erikoista jos tollai täytyy taukoja pitää... :eek:

Ja oon ite kans pohtinut tota monikkoraskausriskiä, että olisko se niin kauheeta, jos tuliski kaks kerralla. :saint: Ei kyllä vaikuta kovin todennäköiseltä, kun ensimmäisenkin aikaansaaminen tuntuu olevan tuskien taival...

Alkuperäinen kirjoittaja Sarzu83:
Tuntuu, että suurin clomien tuoma sivuoire on tuo yöhikoilu. Aika monella tuntuu sitä olevan. Suuri toivo noihin clomeihin on ja toivotaan, että ne toisi meille sen mitä eniten kaipaamme. Pienet yöhikoilut kyllä kestää jos niiden avulla raskaaksi tulee.
:heart: :flower:
Aivan täysin sama täällä. Nyt menossa kp 9 ja tosiaan söin clomit kp 3-7. Nyt oon jo 3 yötä hikoillut kuin pieni eläin peiton alla ja heti jos ottaa peiton pois, niin jo on taas kylmä. Todella raivostuttavaa |O mutta kai sen kestää, jos joskus palkinto on luvassa. (kunpa sen vaan voisi jotenkin varmistaa...)

Aurinkoisia keväisiä odotuksenodotuspäiviä kaikille :heart:
 
Iso kiitos kaikille lohdutuksesta!!! Täältä nostetaan päätä jo ylöspäin ja yritetään ajatella positiivisia ajatuksia. Yritän jokaisesta päivästä löytää jotakin hyvää, sekin helpottaa jo paljon, kun tajuaa, että ympärillä on paljon iloisiakin asioita :heart:

Mulle lääkäri sanoi silloin noista clomeista, että parin clomikierron jälkeen pitäisi pitää aina kuukauden tauko, sillä kystien muodostumisen vaara kasvaa, jos syö clomeja paljon putkeen. Aika erilaisia näkökantoja lääkärit näköjään esittävät asiasta :eek: Ja monikkoraskausriskiin sanoi, että tokihan se monelle olisi varmasti iloinen yllätys lapsettomuuden jälkeen, mutta lääkärit karsastavat sitä siksi, että monikkoraskaus on aina riskiraskaus, jossa voi enemmän asioita mennä pieleen. Mikä taas tietenkään ei ole toivottavaa.

ON: Kuukautiskierto ei ole vieläkään käynnistynyt km:n jälkeen, joten sitä tässä odotellaan. Toivottavasti se nyt sieltä itsekseen käynnistyy, kun ennen tutkimuksiin hakeutumista saattoi kiertopäivät huidella kymmenissä ja taas kymmenissä, eikä kuukautisia saatu aikaiseksi kuin lääkkeellisesti, kiitos pco:n. En nyt sitten tiedä, että miten kauan tässä nyt pitäisi vaan odotella kiltisti ja milloin olisi aiheellista soitella lääkärille ja kysyä mahdollisesta primolut-kuurista... täytyy nyt vaan rauhassa odotella ainakin tuonne huhtikuun alkuun saakka. Jotenkin on vaan semmoinen olo, että haluais kierron käynnistyvän mahdollisimman pikaisesti ja pääsis sitten taas uuteen yritykseen. Ikuinen hätähousu kun olen =)

Tuokoon kevät kaikille iloa ja onnensäteitä!!
 
MeaMimose mulle lääkäri ei oo mitään puhunu joka roisesta kuukaudesta, ois kyllä hirveetä piinaa ootella aina yks kierto välissä kun tuntuu että ei nytkään meinaa jaksaa ootella aina seuraavaa. alko vähän pelottaa että mitä kaikkee haittaa noista clomeista voi olla kun olen nyt syöny 4 kk putkeen ja vielä ois yks kuukausi syömättä, eikä ole mitään seurantaakaan. :/

C :n kanssa samoilla linjoilla että sais tulla kyllä kaksoset ku näyttää olevan niin vaikeaa tää raskaaksi tuleminen niin kerkeispä saaha toisenki lapsen tän elämän aikana, tai no sais ees sen yhen...

pp9 menossa ja ei mitään oireita raskautumisesta, ei vaan jaksa uskoa että olisi tärpänny :( pp7 ja 8 oli muka alaselän ja mahan jomotusta ja vihlailua, mutta tais olla korvien välissä ne oireet kun loppuvat siihen. Huoh, miten sitä ihminen onnistuu kuvittelemaan aina kaikkea mikä nostaa toiveita ja sitten tullaan alas kovaa ja korkealta.
 
Helou kaikki!

Tervetuloa mukaan MaeMimosa Voi, sullahan on ollu paljon ikäviä vastoinkäymisiä matkassa, toivottavasti seuraavalla plussalla on mukana hypertarrasukkia :) Mulle lääkäri ei oo laittanu tollasta vain joka toinen kk saa yrittää, meillä on sovittuna et neljä kiertoa, jonka jälkeen mietitään uusiks. Ja toisessa kierrossa mulla pitäs olla ultra, mitä täällä jo kovasti odotankin.. Eka clomikierto siis vielä menossa.

Elli82 On tää niin inhottavaa ku ei tiedä millon onnistuu vai onnistuuko ikinä. Hermoja raastavaa nostaa toiveet korkealle ja sit rysähtää.. Mut kaikesta huolimatta lähetän sulle sylillisen toivoa, ei sitä koskaan tiedä jos onkin onnistunu :)

Itsellä täällä on menossa kp32 eikä menkkoja, muutaman kerran on viikolla mahaa nippaillu ja vihlassu et kohta alkaa mut ei oo alkana. Sit on vielä lorahdellu valkkaria niin et on ollu pakko mennä tarkistaa, mut ei. Tein just aamulla r-testin ja negan se on päättäny mulle tästä kierrosta antaa. Teiveet olin taas nostanu ihan huipuilleen ennen testaamista kun tällä viikolla on ollu kaiken maailman oireita, mitä ei aiemmin oo ollu. Nämä oireet siis ekasta clomikierrosta:
-lämpö ollu 9pvä 37,0-37-,2
-huimausta
-rinnat menny kipeeks (aimmein oli vaan nännit)
-nenästä verta (ei oo tullu sit ala-aste iän jälkeen)
-lisääntyny valkkari
-alaselkä kipu (johtunee ehkä kuitenkin rankasta tenttiin lukemisesta)
-kaamea väsymys
-itku herkkyys
-ikenistä vähän verta (en muista et ois ikinä tullu)
jooh...

Ja Kirsikallahan on huomenna ultra! Eli muistas sit tulla tänne tilittää :) Ooksä muuten ite nyt alkanu tikuttaa ovista?
 
Heip,

Mulla tosiaan maanantaina kp14 ultra ja olen eilen aloittanut oviksen tikuttelun. Haalea viiva tuli, tänään en ole vielä testannut. Mulle tuli sellanenkin mieleen, että mitä jos se ovis ehtiskin mennä ennen tota ultraa? Lääkäri ei tästä mitään puhunut, eikä siis tullut sekään puheeksi voiko nyt ihan huoletta olla yhdynnässä, vai pitäiskö odottaa sitä seurantaa ja jos siellä todetaan tyyliin kolmos- tai nelosraskauden mahdollisuus niin sitten yhdyntäkielto?

Olen kuitenkin lukenut, että clomit ennemminkin myöhästyttävät ovista kuin aikaistaisivat sitä, eli en nyt usko, että jos ovulaatio tässä kierrossa tapahtuu, että se olisi just nyt käsillä... Musta tuntuu, että kaikki oireet on ikään kuin laantuneet: enää ei juuri kipuile alavatsa ja kuumia aaltojakaan ei ole pariin päivään ollut. Toivottavasti se ei tarkoita etteikö vois clomit toimia...

Helinä: sullahan on varsin lupaavan kuulosia oireita! Tiedätkö milloin sulla on ollut/jos on ollut ovulaatio? Ootko siis tikuttanut tässä kierrossa? Mikäli clomit on myöhästäneet ovulaatiota voi kierto siksi olla normaalia pidempi ja plussauskin tapahtua siis hieman myöhemmin... Mä pidän peukkuja kovin, että näin olisi!

Ellille uskoa ja toivoa, voimia ja onnea! Plussatuulia!
 
Kirsikka, kyllä mulla ainakin clomit eka kierrossa aikaisti ovista yli viikolla. Luomuna se tuli jotain kp 20-25 ja clomeilla kp 14... Eli ihan hyvin sulla voi olla ovisaika nyt meneillään! Hus peiton alle siitä :D

Helinä mullakin tuli ekassa clomikierrossa dpo 14 verta nenästä. Mistäköhän tuo johtuu? Lopputulema kaikkien oireiden summana oli kuitenkin se että dpo 18 alkoi menkat...

ON: nyt mennään uuden kierron kp 11 ja oviksen bongailu ja vaakamambo aloitettu. :heart: Aurinkoista kevättä kaikille!
 
Kiitokset tervetulotoivotuksista!

Taidan kyllä olla väärässä paikassa, sillä päätimme miehen kanssa juuri, että siirrymme jo tässä kierrossa inssiin... Iik, jännää!! Mutta siis clomeilla avustellaan sitäkin.

Cladoceran ja Helinä: Tuosta nenäverenvuodosta... Sehän on myös yksi "raskausoire" tai ainakin oire limakalvojen kuivumisesta. Jostain muistan lukeneeni, että nenäverenvuoto voi tosiaan viitata raskauteen ja itsellänikin sitä on esiintynyt muutaman kerran tärppikiertojen loppupuolella... Joten Helinä, todella lupaavan kuuloisia oireita sinulla!!!

Elli82: Älä sure oireettomuuttasi, sillä mun tuttu oli jo rv14, kun vasta huomasi olevansa raskaana! Sillä ei ollut siis mitään oireita ja yhdet kuukautisten tapaisetkin tuli välissä!! Toivotaan parasta!!

Riepu10: :hug: Ihanaa, kun ole jo alkanut nähdä valoa tunnelin päästä :) Sitä paitsi, lääkärin mukaan keskenmenon jälkeen on helpompi raskautua... Tämä on tullut pariin kertaan todettua :) Voimia!

Taidanpa tästä siirtyä tuonne inssi -pinoon :) Oikein paljon onnea ovisbongailuun sekä hirmuisen kovia plussapuhureita kaikille clomittarille!!!

-MeaMimosa-
 
Heissan

Huh toivottavasti nyt ois eilisestä pettymyksestä selvitty. Koko päivän töissä tsemppasin täysillä et ei itku tuu, mut heti ku pääsin kotiin niin sillä itkun määrällä ei ollu rajaa, en päässy sängystä ylös ollenkaan ja lopulta siihen sit nukahdinkin ja nukuin kiitettävät 12h... En mä siihen plussaan enää usko, se surettaa ja toinen mikä surettaaa niin eiks noi Terolutitkaan enää toimi (vikasta terosta on nyt 9pvä). Viime vuoto teroilla oli tosi runsas ja kesti 6pvä. Ja mitä tää lämpöily on, 37,2 tänäkin aamuna, mikä mulla on?!

Kirsikka Joo kyl mä tikuttelin ovista ja yhtävahvat viivat oon saanu molempina kp10 ja kp14 sen jälkeen viiva alkoi selvästi haaleta. Eli jos se ois ollu tollon kp14 niin kyllähän sen pitäs jo tossa herkässä testissä näkyä. Mut eihän se sillonkaan sit ollu ku kyllähän niiden menkkojenkin pitäs alkaa 14pvä oviksesta, huoh...

Mut joo onneks mulla on se lekuri aika viikon päästä maanantaina niin voin ainakin kysellä et miks ei mitään nyt tuu, onks nää jotku vaihdevuodet vai mitä....

No mut tänään meen siskonkanssa ikeaan shoppaa ja en ajattele mitään surullista! (en puhu sille näistä lääkehoidoista ollenkaan, kun se on vähän niitä vastaan. Hänen mielestään pitäs luottaa "luonnon voimiin", olen hänen ehdotuksesta myös pitänyt jo yli puoli vuotta ravinnossa mukana: efamol-riegel öljyn, omega 3:set, isonliudan vitamiinejä (ovat sellasia jotka on hyväks sit jos tärppääkin) ja vikana vielä lisännyt soijaproteiinin syöntiä.)

Kunnon vuodatus.. Kiitos teille kaikille et on tää mahdollisuus saada tilittää :flower:
 

Yhteistyössä