Helou!
Voi ei
C, olen niin pahoillani tädistä. Jaksamista :hug:
Kirsikka Hienoa että, vuoron varaaminen onnistui. Tuliks sulle muuten teroista jotain oireita? mulle tuli tissit viimeks kipeiks ja nyt on kans kipeet (kp23). Mulla ei oo ainakaan aikasemmin ollu puhetta verikokeilla oviksen varmistamisesta lääkärin kanssa, mutta aion kyllä pyytää sitä ensikierron seurantaultran yhteydessä. Ihana vihdoinkin päästä kasvotusten lääkärin kanssa, kun vimeksi olen käynyt lokakuussa 2009, muuten olemme gynen kanssa hoitanut asiat puhelimessa ja sähköpostilla. Eli jee jee, odotan käyntiä innolla. Harvemmin gyne käyntejä oikein odottaa
Nyt tällä kertaa mulla on aika vielä ihan oikealle lapsettomuus spesialistille.
Elli82 Minä rupesin laskemaan "piinapäiviä" mahdollisen ovistestiplussan jälkeisestä päivästä, koska eiks sen oviksen pitäs vasta 24h huipun jälkeen olla. Me taas ollaan kuultu että takaapäin ois hyvä asento, mies pääsee näin syvemmälle ja simpat mahdollisimman lähelle kohdetta
Ja toinen mitä ollaan kuultu niin nainen päällä on huonoin asento raskautumista ajatellen. Ja vikana tietty jalat seinelle ja pepun alle tyyny. Kohta pääset jännäilee, tsemppiä!
Mites te ootte noita pupuiluja ajottanu ja millä väliajoin ootte heilutellu peittoja? meillä touhuiltiin vaan joka toinen päivä, koska lääkäri sanoi että sillä väliajalla siittiöiden laatu on parasta... Haluamme tietty parantaa simppojenkin toimintakykyä sillä miehen siittiöt ei ollu ihan ykkösluokkaa, mutta silti niillä oli hyvä mahdollisuus tuottaa normikeinoin uus elämä. Onks kukaan muu kuullu tälläsestä et vaan joka toinen päivä kannattaa? vai oliks se vaan
mun gynen heittoja...
Täällä siis menossa eka clomillinen kierto kp23, ja ovis plus epäily oli kp10. Mitään raskautumis oireita ei ole. Tissit vaan vähän kipeenä (mut niin ne oli viimeksikin terojen aikana).
Toivotaan plussia kaikkien ja kaikkiin tikkuihin