Elli ja Angel toivotaan, että ovis tulisi teille molemmille! :flower: Mitä testejä oottee käyttäneet? Mulla kävi viime kierrossa niin, että mammaksilta tilattu liuska näytti vaan hailakkaa haamua, kun cb:n digitestillä tuli plussa.... :x Siinä samalla meni kyllä luotto halpisliuskoihin. Ajattelin, että jatkossa, kun liuskaan tulee haamu, siirryn varmistamaan kalliimmalla digillä.
Ibu kuulostaapa hienolta edistykseltä! Ootko siis syönyt pidempään clomeja kun nuo kaks kuukautta? Onko teillä muitakin hoitoja takana? Kuulostaa tosi hyvältä, että lähtee tollai vauhdilla etenemään! :heart:
Mä otin ekan clomin äsken ja huuhdoin sen kokiksella mahaan. Nyt sitten kuumia aaltoja odotellessa. =) clomien seurantaultraus onnistuu lähimmällä yksityisellä lääkärillä työpaikkakunnalla, tosin vasta kp 13... Eikös se yleensä pitäisi olla jo kp 12 mennessä? Toivotaan että tuokin on ok, kun yleensä mulla on ollut ovis vasta kp 18-22...
Tuo yksityiseltä julkiselle siirtyminen ei sitten ollutkaan ihan niin yksinkertainen juttu... Oikeassa olit angel. Mä asun siis pienessä kunnassa, josta kaikki perusverikoetta edistyneempi toiminta ohjataan keskussairaalalle. Niin kävi tänäänkin.
Näin ollen hoidan ainakin tämän ekan clomikierron ite ja omilla rahoillani. Sitten jos menee persiilleen, niin pyydän, että faksaavat väestöliitosta meidän tiedot terveyskeskukseen ja sieltä laittavat sitten lähetteen eteenpäin keskussairaalaan, josta sitten meidät kutsutaan joskus jatkotutkimuksiin. Sitten voidaan ehkä sopia jotain välimuotoa keskussairaalan ja yksityisen välille. Suurin ongelma, eli pitkähkö matka on joka tapauksessa ongelma. Yksityiselle klinikalle tulee 80 km ja keskussairaalalle 70 km...