Clomifem-hoidosta plussanneet!

Korjattu! :D hyvä kun huomasit!

Minä oon tämän aamua selaillu sotkan ym kalusteliikkeiden sivuja ja ettiny sellasta lipastoa/senkkiä hoitopöydäksi. sais vaatteet pitää siinä laatikoissa ja oisivat lähellä ja vaipat ym härpäkkeet mahtus kans hyvin niihin laatikoihin. siihen päälle vaan sit se pehmyt hoitoalusta. Enempi ois hyötyä kun pelkästä hoitopöydästä.
meillä kun ei kaappi tilaa hirveesti ole vaikka ok-talossa asutaankin niin sais pikkusen vaatteet siihen lipastoon sitten. ja jäisi sitten hyvä lipasto muuhun käyttöön kun ei enää hoitoalusena tarviis.
Tuntuu kyllä omituiselta miettiäkkään mitään tarvikkeiden ostoa... : /
kaipa se ois vaan totuttava ajatukseen että kyllä se vauva on tulossa! :)

aurinkoista maanantaita,täällä ainakin paistaa niin että +23 on jo mittarissa! :cool:

kaktuspiikki ja tyyppi 20+2, hillittömät lukemat jo! :O
 
  • Tykkää
Reactions: Idylli ja 10kaks
kaktuspiikki: Myö hommataa kans sellane lipastohoitopöytä, ku meilkää ei oo kaappitilaa kauheesti, ni siihe saa sit hyvi kaikki vauvan vaatteet ja tarvikkeet käden ulottuville. Oon selaillu netistä kaikkia vaihtoehtoja iha hullunlailla ja päätyny sit tälläsee:
Skidi Fantasia hoitopöytä , pähkinä - Lauran Lastentarvike
Se sopii meiän väreihi ja budjettii. Ei olla kyl viel tilattu sitä, lähempänä sit.

ON: Meil kävi äske neuvolasta joku nainen haastattelees meitä. Ei se ollu tuntiakaa ja oli kyl nii turha juttu, ku voi vaa olla. Se kyseli lähinnä meiän lapsuudesta ja parisuhteesta ja elämän voimavaroista, eikä osattu vastailla oikei mitää fiksua. Se oli viel iha tuntematon, ni vähä hankala koittaa luoda sellasen kanssa yhtäkkiä jotai syvällistä keskustelua.. Kaikki asiat ku tuntus olevan viel iha kohillaa, ni se oli sit sellasta, et "iha hyvi on menny".. Siit varmaa tuntu, ettei se saanu revittyä meist mitää irti, mut myö vaa ollaa tälläsiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Idylli
oi,oispa kyllä hyvännäkönen hoitopöytä tai lipasto! toi sopis meijän värimaailmaankin! olkkarin puolelle meinasin sijottaa sen lipaston,makurin oven viereen,niin on helppo siinä sitten hommat hoitaa ja kun on sellanen lipastotyylinen niin sopii olkkariin hyvin. on sen verran iso toi meijän olkkari että hyvin mahtuu toiselle seinälle!
minä ihastuin tähän:
KICK OVIKAAPPI TUMMA PÄHKINÄ - Lipastot | Sotka.fi

tosin toi korkeus vähä arveluttaa että onko se liian korkee,pitäs käydä kahtomassa.


 
  • Tykkää
Reactions: Idylli
Tosi kiva tuokii ja noi vetimet on just saman tyylistä, ku meillä kaikissa olohuoneen kalusteissa. :) Kyl tuo korkeuskii vois olla iha hyvä, riippuen tietty käyttäjien pituudesta. Nyt sais viel tän kuun hyvät aletkii tuoho. Myö meinattii sijottaa se hoitopöytä makkarin vieree sellasee eteissyvennyksee. Siin on kylppäri heti vieressä, ni on lyhyt matka kantaa vaavi pyllypesulle. Makkarii se hoitopöytä ei mahtuiskaa, ku sänky tulee sinne, ja aateltii, et ehkä se hoitopöytä onkii iha hyvä makkarin ulkopuolella, ni toine saa yöllä nukkua jos toisen pitää vaihella vaippaa tai muute hoitaa vauvaa hoitopöydällä.

Mitäs mymosalle kuuluu? :)
 
Herttileijaa, taidatkin mymosa olla jo tosi toimissa?! :hug: Sit kun jaksat, kykenet, ehdit ja viitsit, ni tuu kertoilemaa meille, miten sektio meni ja millasen pakkauksen saitte sairaalasta kotiin viemisiksi! :) Tsemppiä aivan valtavasti! Täällä pidetään peukut pystyssä, et kaikki menis hyvin. :wave:
 
Nytkö se on mymosan aika jakautua?! tsemppiä sinne kauheesti!! :wave:

No minä oon huimat 161cm,mies jotain 170,eli mulle vois hiukkasen alempana olla,mutta meillä kans ois tv-taso just tota sarjaa niin kävis kun nappi ohtaan olkkariin tuo lipasto!
 
mymosa
Pikaisesti puhelimella, eilen syntyi ihme <3 meidän poika <3 klo 8.25. 3460g ja 49cm, vaaleahiuksinen rakas. Leikkaus meni hyvin, haava tuli pystyyn entisten vaaka-arpien sijaan, joten on nyt ainakin rakkauden merkkejä.
Olen ollu eilen illasta jo ekan kerran pystyssä ja tästä se pikkuhiljaa. Odotan et maito nousis ja pääsis opettelee imetystä.

Tarkemmin voin sit kotona tietsikalla kertoa jos jotain haluatte tietää.. :)

mymosa ja papunen 1vrk
 
  • Tykkää
Reactions: Idylli
mymosa: Valtavasti onnea pikku miehen johdosta!! :heart: Koita parannella nyt itteäs ja huilata, minkä pystyt. Ja tuuhan sit, ku jaksat ja pystyt, ni kertoilemaa lisää kuulumisia. :)

vauvaton: Onnittelut myös sinne hyvistä varhaisultrakuulumisista! :) Siellä se pikkunen vaan kasvaa ja kehittyy pikku hiljaa. =)
 
Lämpöiset Onnittelut mymosa ja vauvantuoksuista arkea!! :flower: :heart:

Mua kiinnostas kans sit kuulla miten on alkanu leikkaushaava paranemaan. nim.merk. sama edessä!

Ja onnea vauvaton! siitä se masun kasvatus alkaa! :)

kaktuspiikki ja tyyppi 20+4


aikani kuluksi värkkäilin hieman etusivua ;)
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Koetan puhelimella jotain kertoa. Eli leikkaus meni hyvin, haava tehtiinkin pystyyn. Sain haavalle tuollasen siteen joka imee nestettä ja auttaa haavaa paranemaan. Samana iltana olin jo pystyssä, kiitos hyvien kipulääkkeiden. Eilinen meni vielä hiukan hukassa, toki sisulla ylös ja poitsun luo. Mut tänään olen käyny ite jo 3h välein ja heruutella maitoa.. Saan buranan ja panadolin lisäks nestemäisenä vahvempaa ainetta.
 
Heippa!
Onnea Mymosalle ja Vauvatomalle!:heart:

Terveisiä ra-ultrasta! Kaikki oli oikein mallikkaasti. Kaikki mitat vastasi hyvin viikkoja :) Meidän pikku pihtari meinas olla näyttämättä sukupuoltaan, mutta lopuksi sen verran paljasti että siltä jalkojen välistä jotain löytyi, eli poika olis tänne tulossa. Nähtiin kun pikkunen haukotteli ja sen jälkeen laittoin peukun suuhun, ilmeisesti herätettiin hänet. (ainakin niin vuhdikkaita öitä ollut tässä muutama, että sietääkin nukkua päivällä, kunhan vaan äitikin sais nukkua ;) )
 
Ehtipäs taas aikaa vierähtää ennen kuin ehdin ultra kuulumisia kertomaan. Eli pikkuisella oli kaikki hyvin, niskaturvotusta 2,2 mm, hyvin näkyi kaikki tarvittavat elimet ja sydän jumpsutti kovasti. Viikkoja oli ultrapäivänä 11+6, eli pari päivää enemmän kuin oma arvio oli. Nyt on suurimmalle osalle sukulaisista ja ystävistä kerrottu raskaudesta, ja koulussakin kerroin omille luokkakavereille ja ryhmänohjaajalle.

Huomenna olisi sitten lääkärineuvolan vuoro, jännittää että kuuluuko sieltä edes sydänääniä, en yhtään muista millä viikoilla ne kuultiin ekaa kertaa edellisessä raskaudessa. Ja vähän nolottaakin mennä sinne, kun olin kokonaan unohtanut varata ajan sokerirasitukseen tälle viikolle, jossa olisi myös otettu ne alkuraskauden verikokeet samalla kertaa, mutta se on nyt sitten vasta 9.5.

Onnittelut mymosalle ja pikaista toipumista! :)

AnnaE 13+2
 
  • Tykkää
Reactions: kaktuspiikki
Mukavaa vapunpäivää äitiliinit! :vampire: Vähän tylsissä merkeissähä se eilisilta meni kännisten sekoiluita katellessa, mut jospas ens vappu menis sit hiukka erilailla ja oman pienokaisen "sekoilua" seuraillessa. :)

Kiva kuulla mukavia ultrakuulumisia! :) Näin se homma etenee! :whistle: Täällä kaikki iha ok, sormien puutumista lukuunottamatta. Noi sormet alkaa oikeesti olla jo ihan riesa, ku vähäkii jos pitää esim. kynää tai ruokailuvälineitä pihtiotteessa, ni alkaa sormia pakottaa iha tosissaa ja pitää laskea jutut käsistä pois ja ravistella sormia.. : / Kesää kohti homma varmast vaa pahenee, ku lämpö lisää viel nivelten turvotusta ja pahentaa särkyjä.. Torstaina on neuvola, ni täytyy kysyä, et onks tää nyt iha normaalia oikeesti. Mielenkiintosta nähä myös sillo ultrassa, et onks meiän pienokaine jo kääntyny pää alaspäi. Vähä kyl epäilen, ku vielkii tuntuu kova köntti ylävatsassa, mitä epäilen sen pääks.

Vauvis ja Sintti 32+6
 
mulla kans puutuu sormet tosi herkästi1 ja toinen mitä on nyt o muutaman päivän ollu,vasemman käden pikkurillissä on joku hemmetin elohiiri! koko ajan nykii ja elää omaa elämäänsä,alkaa jo oikeesti häiritä! Mulla ois maanantaina nla,pitää kysyä mistä se johtuu vai johtuuko mistään!

Tämä päivä on taas pissaa keräilty,nyt taitaa riittää ihan yks pönttö kun on toi veden juonti jääny...jotenkaan ei kipeenä mikään maistu kun nokka tukossa ja kurkku hellänä. mahtaahan siellä taas valkkarit pompata kun tulehuskin päällä. :|

jospa lähtis nukkumaan,toivottavasti tämä yö ois jo parempi,ei tarviis koko yötä rykiä.
 
Koita parantua kaktuspiikki! Ei oo tosiaakaa kiva sairastella..

Meil oli tänää neuvola ja mun hemoglobiini oli sen verra tippunu viime kerrasta (nyt 109), et sain rautakuurin. :headwall: Ostin apteekista jotai Obsidan merkkistä rautatablettia, et saa nyt nähä, kestääks mun maha sitä ja alkaaks arvot nousta. Huomenna alotan sen ja vajaan 2 viikon päästä ois taas neuvola. Muute kaikki arvot kohillaa. Vauva on edellee perätarjonnassa ja jos se on siin asennos edellee ens neuvolassa, ni saan lähetteen keskussairaalaa, mis ne koittaa joskus rv 37 kääntää sen vauvan väkisii ympäri.. No toivotaa, et se ehtis ens neuvolaa kääntyä ite ympäri, mitä kyl kovasti epäilen. Pää ylöspäi on näköjää vaa nii paljo mukavampi köllötellä.

Mitäs muute mymosalle kuuluu? Ootteko jo kotiutunu pienokaisen kanssa ja mite oot ite jaksellu leikkaushaavan kanssa?

Vauvis ja Sintti 33+1
 
eiköhän tämä tästä ala pikku hiljaa helpottamaan! Eilen hain lisää saikkua,nyt oon loppuviikon kotosalla.
tänään iski joku siivousvimma,kaappeja pitäs rueta läpi käymään,talvikamat pois ym.. eli eiköhän sitä olla jo voiton puolella tästä tauvista! pitäs vaan malttaa lepäillä,rykiminen alkaa heti kun kuuma tulee,kaiken lisäksi antibiootit veti mahan sekasi,ois pitäny älytä joku maitohappotabu purkki ottaa apteekista samalla.

meilläkin ois maanantaina neuvola,saas nähä mitä mun hempoille kuuluu,viimeks oli 115,eikä terkka vielä niistä mitään sanonu. Toivottavasti nyt ois korkeemmat,ei tarttis sitä rautaa rueta syömään,ei siinä muuten mitään,mutta just se että jos maha menee sekasin.

Me ei olla vieläkään hirveitä vauvalle hankitttu,yks body ja yks sellanen ihana unihaalari. Kaipa se kiire tulee jossain vaiheessa! :D

Pihamaa remppaa suunniteltiin miehen kans,pitäs alkaa puskia siirtelemään ja vähä aitaa tekemään. ihanaa kun kerrankin pääsee omalle pihalle puuhailemaan!

Toukokuun jatkoja! :wave:

kaktuspiikki ja tyyppi 21+5
 
:wave:

Ilmoittaudun tähänkin pinoon :)
Laskettuaika olisi näillä näkymin 1.1.2013. Tärppi kävi toisesta clomikierrosta.

Vielä en osaa ollenkaan omaksua tätä "raskaana" olotilaa. Ihan liian epätodellista.

10kaks ja 5+2 (hahhhaaa, onpas naurettavan pienet lukemat)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Idylli
Tervetuloa 10kaks!! :wave:
Ja Onnea plussasta! Se on aika epätodellinen fiilis alussa! =)

Kyllä ne viikot siitä äkkiä lisii,ite just luin omia kirjotuksia tuolta alusta,tuntuu että ihan vasta ois ollu piinaavat paikat ja viikkojen lisimistä odoteltiin! ja nyt ollaan jo tässä menossa!
 

Yhteistyössä