cipralex+burana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masis

Vieras
Hei,

Onko kellään tietoa, voinko ottaa cipralexin kanssa buranaa? Käyttöohjeissa vain lukee, että kerro lääkärillesi, jos käytät tulehduskipulääkkeitä.

Aloitin tänään aamulla lääkityksen ja aivan järjetön päänsärky..

[QUOTE="moi";22251170]moi viko joku kerto voiks kuolla masennuslääkkeihin ku luin josa etta masennuslääkkeet ja unilääkkeet lisävät kuoleman riski[/QUOTE]

Kaikkiin lääkkeisiin voi kuolla, jos niitä ei käytä ohjeen mukaisesti.

Kysyin tätä itsekin apteekista ja ne kattoi koneelta että burana+cipralex yhteisvaikutuksena on lisääntynyt riski ruokakanavan verenvuotoon. Panadolin kanssa ei tätä ongelmaa.

[QUOTE="moi";22251170]moi viko joku kerto voiks kuolla masennuslääkkeihin ku luin josa etta masennuslääkkeet ja unilääkkeet lisävät kuoleman riski[/QUOTE]
Masennuslääkkeitä käyttävät ovat sairautensa vuoksi alttiimpia itsemurhalle kuin perusterve väestö.

käytän cipralexiä noin kolme viikkoa masennuksen takia ja haluaisin myös keskustella heidän kanssa ketkä käytävät samaa lääkettä mun osoite chiquita.s87@hotmail.com jos olette kiinostuneita tästä aiheestta keskustelemaan niin lisätkää tämä osoite Kiitos

[QUOTE="moi";22256377]käytän cipralexiä noin kolme viikkoa masennuksen takia ja haluaisin myös keskustella heidän kanssa ketkä käytävät samaa lääkettä mun osoite chiquita.s87@hotmail.com jos olette kiinostuneita tästä aiheestta keskustelemaan niin lisätkää tämä osoite Kiitos[/QUOTE]

Onko lääke auttanut? Tuliko aloitusoireita?

alotin itse juuri cipralexia 10 mg ja sitä ennen olin syönyt 4 vuotta seroxatia.aivan kauheeta on tää aliotus ainakin...huimaa ja väsyttäää on pahaolo...johtunee lääkkeen vaihdosta,siis vieroitus oireita tosta kauheesta lääkkeestä eli seroxatista...lääkäri sanoi et menee ohi mut vaikeeta tällä hetkellä,mut pakko vaan yrittää jaksaa kattoa et lääke alkaa kunnolla vaikuttaa...tsemppiä myös sulle....

[QUOTE="pöö";22252207]Kysyin tätä itsekin apteekista ja ne kattoi koneelta että burana+cipralex yhteisvaikutuksena on lisääntynyt riski ruokakanavan verenvuotoon. Panadolin kanssa ei tätä ongelmaa.[/QUOTE]

Mulla on sellainen käsitys, että sillointällöin otettuna burana on ihan ok cipralexin kanssa. Mutta jos tulehduskipulääkkeitä käyttää säännöllisesti ja suuria määriä, niin silloin kannattaa lääkärin kanssa keskustella muusta vaihtoehdosta.

Yhteistyössä