Cipralex,AUTTAKAA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tipaa90
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tipaa90

Vieras
Elikkäs mulle todettiin ahdistuneisuushäiriö tossa puoltoista kuukautta sitten ja mulle määrättiin citalopram orion nimistä lääkettä. Söin sitä vain kolme päivää,sillä sivuoireet alkoivat käydä liian suuriksi. Nyt mua on alkanut epäilyttää että mulla on joku hermostollinen sairaus. Mulla on vasen jalka alkanut heiketä,ja maanantaina kun aloitin tämän cipralex lääkityksen,niin jalat on menneet heikommaksi. Oliko teillä lihasheikkoutta?? Pelkään ihan sairaasti,että mulla on ms-tauti ym,mutta olen tämän ahdistuneisuushäiriön myöt muutenkin ollut todella vainoharhainen,tarkkailen itseäni sairaaloisesti. Olisi ihanaa tietää,miten te olette kokeneet cipralexin? Onko ollut sydämen tykytyksiä tai lihasheikkoutta? Väsymystä? Itsellä todella kaamea väsymys,mutta illalla en saa nukuttua kun ahdistaa ja on levoton olo. Ja sitten tietysti myös tämä lihasheikkous. Mietein että uskallanko jatkaa lääkitystä ja uskallanko nostaa ensi maanantaina lääkitystä 5 mg:sta 10 mg:aan?

Mulla ainakin on ollut ne ekat kaksi viikkoa yhtä helvettiä. Sydämentykytyksia, ahdistusta, hermostuneisuutta... Lihasheikkoutta ei ole kyllä ollut. Kannattaa kysyä lääkäriltä jos tuo lääke ei sovikkaan sinulle.

Minä en nostanut annosta koska nukahtelin pitkin päivää ihan yllättäin missä vaan... meni useita kuukausia kunnes uskalsin nostaa 10:n ja silloin alkoi oksentelu, kamala huimaus ja pahoinvointi. Nuo oireet ovat menneet ohi n.2 viikossa.