S
Seko
Vieras
Viikko sit aloitin cipralexin 5mg aamulla. Kaksi ekaa päivää oli siis aivan huikea olo. Olin aivan ihmeissäni että hitsi jos tää lääke vaikuttaa näin...niin syön vaikka loppuelämäni. Sit kolmantena päivän alkoi raju alamäki. Kamala päänsärky...mikä alkoi niskasta ja koko pään ympärillä oli semmoinen "kireän oloinen panta" Muutenkin pää alkoi tuntua tukkoiselta ja olo meni todella ahdistuneeksi. Oli vaikea keskittyä mihinkään. Nyt viikko siis takana ja olo aovan kamala.Päätä särkee ja olo tuntuu sekavalta. Puren hampaita yhteen kokoajan...ja jotenkin mu sisällä on kamala puristus. En osaa selittää...mutta ei tunnu normi ahdistukselta. En pysty keskittymään mihinkään. Silmissä epätodellista oloa ja sydän hakkaa. Burana ei auta särkyyn ollenkaan. Outoja pelkotilojaki tullut. Aikoinaan olen syönyt sepramia ja olo ei ollut lähellekkään näin kamala. Niskakin tuntuu jäykältä ,jotenkin koko pää niim jännittynyt että kuljen otsa rypyssä kaiken aikaa.
vaikuttaako tää nyt mulle sopivalta lääkkeeltä?! Kun meinaa oikeesti tulla hulluksi....Niin outoja pelkoja ja tuntemuksia päässä.
vaikuttaako tää nyt mulle sopivalta lääkkeeltä?! Kun meinaa oikeesti tulla hulluksi....Niin outoja pelkoja ja tuntemuksia päässä.