Callanetics...

  • Viestiketjun aloittaja Taivaansini
  • Ensimmäinen viesti
Taivaansini
Mä oon ollut viime aikoina niin kamalan väsynyt että Callanetics kuurista uupuu viimeinen päivä... :$ Pitäisi tehdä se ja sitten tehdä visiitti kirjastoon lainaamaan se toinen Callanetics-kirja. Mulla on vain iltaisin aikaa tehdä noita ja yli viikon olen ollut iltaisin niin poikki, että ajatusta pidemmälle jumppa ei ole edistynyt. Mutta ylistän Callaneticsia ja aion jatkaa sitä!!! Ja suosittelen edelleen lämpimästi muillekin!
 
KahdenÄippä
Minä myös suosittelen ehdottomasti tätä kiinteytystapaa! Lauantaina teen viimeisen kerran tämän 30 päivän "kuurin" ja sitten tulen tänne kertomaan, että kuinka paljon on senttejä lähtenyt =) , jos se vaikka innostaisi uusia aloittelijoita...
 
KahdenÄippä
Kirja on Callanetics - Ihannevartalo 30 päivässä (Tekijä: Callan Pinckney). On myös muitakin Pinckneyn teoksia, mutta tätä on useimmat tainneet käyttää :)

Niin ja tämä löytyy kirjastosta...
 
:attn: \
Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2005 klo 10:35 omia kolme kirjoitti:
Vinkiksi kirjaa etsivälle: katso kirjastohaulla netistä kirjojen saatavuus
http://www.kirjastot.fi/fi-fi/kirjastot/
Tietokannat ovat kirjastottain (aakkostus) ja alueittain (maakuntakirjastojen aineiston monihaku), joten hakua voi tehdä monesta kirjastosta samalla kertaa. Eikä siihen vaadita edes tunnuksia. Haku kenttään vain nimekkeeksi Callanetics :D
 
KahdenÄippä
No niin, nyt olen saanut tehtyä loppuun Callanetics kiinteytysohjelman ja voin kertoa täällä miten paljon senttejä lähti...

Elikkä, vyötäröstä lähti 4 cm, lantiosta lähti 3 cm, kummastakin reidestä lähti 2 cm (yht. siis 4 cm), oikeasta käsivarresta 2,5 cm ja vasemmasta 2 cm. Tuo lantion alue koskee ennemminkin tuota minun vatsan seutua navasta alaspäin, koska lantion sivuilla minulla ei enää ole paljon mitään ylimääräistä. Siksi luulen, että alavatsan puolelta on lähtenyt noi 3 cm.

Toivottavasti nämä tiedot tsemppaavat aloittavia Callanetics-kiinteyttäjiä ;) . Toki sitä pitää sitten ylläpitää jatkossa eli sen 3 kertaa viikossa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2005 klo 07:49 KahdenÄippä kirjoitti:
No niin, nyt olen saanut tehtyä loppuun Callanetics kiinteytysohjelman ja voin kertoa täällä miten paljon senttejä lähti...

Elikkä, vyötäröstä lähti 4 cm, lantiosta lähti 3 cm, kummastakin reidestä lähti 2 cm (yht. siis 4 cm), oikeasta käsivarresta 2,5 cm ja vasemmasta 2 cm. Tuo lantion alue koskee ennemminkin tuota minun vatsan seutua navasta alaspäin, koska lantion sivuilla minulla ei enää ole paljon mitään ylimääräistä. Siksi luulen, että alavatsan puolelta on lähtenyt noi 3 cm.

Toivottavasti nämä tiedot tsemppaavat aloittavia Callanetics-kiinteyttäjiä ;) . Toki sitä pitää sitten ylläpitää jatkossa eli sen 3 kertaa viikossa.
Onnittelut :flower:
Nyt harmittaa kun ei itse tullut mittailtua. Olisi vähän uskottavampaa muillekin mainostaa kun ei tarvitsisi olla vain sanojen varassa. Mutta sen uskoo kun näkee, eikö niin ? ;)

Vaikka en aiemmin kovin uskonut paikalliseen rasvanpolttoon tai kiinteytykseen, niin nyt se on omin silmin nähty! Tein ensin vatsoja, ja sainkin ylimääräiset siitä pois. Sen kuurin jälkeen tein reisiä ja siitäkin liiat sulivat pois ihon alta. Saman aikaisesti ylävartalokin on noiden liikkeiden myötä kiinteytynyt ja ryhti parantunut. Allitkin on historiaa!

Tämä varmasti kuulostaa pahasti mainonnalta niille jotka eivät ole kokeilleet, mutta miksipä me mainostettaisiin jotain josta ei enää rahallista hyötyä kenellekään koidu (kun vain kirjastoista ja divareista voi kirjaakaan saada). :saint:
 
Minä lueskelin eilen näitä teidän ylistyksiä tästä jutusta ja tänään oli AIVAN PAKKO hakea tuo kirja kirjastosta. Saa nähdä riittääkö mun kärsivällisyys tähän juttuun.. Kokeiltava joka tapauksessa. Olen laihduttanu ruokavaliolla 10kg, mutta nuitä röllyköitä vatsasta, lantiolta ja reisistä ei tunnu saavan millään pois, jospa tällä onnistais. Nyt ei muuta kuin roskia viemään ja sitte jumppavehkeet päälle ja jumppaamaan :wave:
Ai niin, sitä piti kysyä että onko teillä ollu tällä vaikutusta lantionpohjalihaksiin? Mies oli heti kiinnostunu tästä pointista :whistle: . Ja kiinnostaa tietty itseäki, ne kun on vähän retuperällä 2 synnytyksen jäljiltä. Nämä liikkeet ainaki vaikuttaisvat sellasilta että voisivat napakoittaa niitäki.
 
Minä luovutan kohta. Olen tehny nyt 3 päivää tuota koko sarjaa. Kaikki muut onnaa ihan ok, mutta nuo vatsat ei ota onnistuakseen. Mulla ei oikeasti taida olla minkään sortin lihaksen paikkojakaan tuolla vatsassa, pelkkää läskiä \|O Mulla käy vaan sairaan kipeesti niskaan ja leukaan sekä kaulaan kun yritän epätoivosesti nykiä itseäni eestakas. Tiedän ettei sais nykiä, mutta kun ei löydy vatsasta lihaksia joilla tehdä töitä. Ihan hirveää. Muut lihakset on ollu tänään tosi kipeänä, mutta vatsassa ei tunnu mitään. Onko kellään kokemuksia tai vinkkejä mitä pitäs tehdä.
 
Nipsu2
mulla oli sellainen kuin ihannevartalo 7 päivässä. on vanhempi versio. siitä tein tunnin ohjelman.

joo tuloksia tuli kun oon sen verran iso eli mittasin itteni vasta kun olin tehnyt sen 4kertaa ja mittasin uudestaan 6 kerran jälkeen niin oli lähtenyt lantiosta 8cm ja reidestä 4cm eli yhteeensä reisistä 8cm mahasta ja vyötäröstä oli lähtenyt vain joitakin senttejä. ja kun jatkoin tekemistä niin lähti aina parin kerran jälkeen sentti pari. nyt on lantiosta lähtenyt yhteensä 16cm ja reidestä 7cm nahata noin 4cm. enkä laihtunut yhtään vaaán mukaan kun pienenin. nyt lähtenyt vaaán mukaan 5kg ja eipä näytä mitta nauha vähemmän. pitäis ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa taas jumppaamaan. toi kyllä tepsii.
 
Taivaansini harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2005 klo 12:54 Sol kirjoitti:
Siis ovatko kaikki käyttäneet tuota Ihannevartalo 30 päivässä -kirjaa?
Ja ei kai se vaan ole englanniksi?
Aloitin taas alusta Callaneticsin, näin joulun kunniaksi :D Lainasin kirjastosta sekä tuon Ihannevartalo 30 päivässä että sen viikon kuuri-kirjan (mikä sen nimi sit olikaan) ja tämä ihannevartalo on ainakin mulle parempi kirja. Nyt olen tehnyt sitä taas 4 päivää. Tein aiemmin syksyllä sen 30 päivää ja tuli tosi hyvä olo, mutta ylläpito jäi sitten ja kummasti ne makkarat vaan ilmestyy takasin :whistle: Joten taas niskasta kiinni ja jumppaamaan. Toi on ainoa jumppa jota jaksan ja oikeasti haluan tehdä. Syksymmällä jumpan ja ruokavalion avulla pudotin 10 kiloa, nyt jatkan projektia. Saisi lähteä vielä muutamia kiloja ja muutamia makkaroita :attn: Onkos muita Callanetics-jumppareita?
 
Taivaansini harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.12.2005 klo 13:13 Taivaansini harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.12.2005 klo 12:54 Sol kirjoitti:
Siis ovatko kaikki käyttäneet tuota Ihannevartalo 30 päivässä -kirjaa?
Ja ei kai se vaan ole englanniksi?
niin ja siis ihan selvällä suomenkielellä on ohjeet, kuvien kera! Kokeilemaan vaan, suosittelen!!
 
Mun piti kanssa viikonloppuna käydä lainaamassa toi ihannevartalo 30 päivässä... ja nyt on sit kolmas ilta jolloin pitäis tehdä. En ole huomannut mitää muuta vielä kuin sen että hirveen peinillä liikkeillä alkaa lihaksistossa tuntua ja uskon kyllä että jotain tapahtuukin kunhan aika hieman menee eteenpäin. Teen joka päivä tietyn sarjan. Jospa olisin 1,5kk kuluttua hieman tiukemmassa kunnossa. Ajattelin tehdä siis enemmänkin kuin sen 30 päivää. En ole mittaillut itseäni nauhalla, mut kai se pitäis niin näkisi todellisuuden.
 
Vivian-81
:wave: mä tuun joukon jatkoks heti kun sen kirjan saan..pistin kyllä miehelle textaria äsken kun on just kaupoilla että kipasee kirjastossa mutta voipihan se olla että ite joutuu käväseen siellä... :D
 
joulusentit pois
Eilen aloitin kunto-ohjelman Callanetics Extra: Ihannevartalo 30 päivässä.
Täällä mainitun Callan Pinckneyn kirjan mukaan.

Otin alkumitat mittanauhalla ja kerron sitten miten paljon lähtee =)

Varmaan motivaation säilyttäminen olisi helpompaa kun olisi seuraa. Onko muita joulukilojen sulattelijoita seuraksi :wave:
 
Vivian-81
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2005 klo 14:33 joulusentit pois kirjoitti:
Eilen aloitin kunto-ohjelman Callanetics Extra: Ihannevartalo 30 päivässä.
Täällä mainitun Callan Pinckneyn kirjan mukaan.

Otin alkumitat mittanauhalla ja kerron sitten miten paljon lähtee =)

Varmaan motivaation säilyttäminen olisi helpompaa kun olisi seuraa. Onko muita joulukilojen sulattelijoita seuraksi :wave:
Kertokaa joku mistä saitte tuon kirjan..meidän kirjastossa sitä ei ole!AATTAKKEE!! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2005 klo 16:52 Vivian-81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2005 klo 14:33 joulusentit pois kirjoitti:
Eilen aloitin kunto-ohjelman Callanetics Extra: Ihannevartalo 30 päivässä.
Täällä mainitun Callan Pinckneyn kirjan mukaan.

Otin alkumitat mittanauhalla ja kerron sitten miten paljon lähtee =)

Varmaan motivaation säilyttäminen olisi helpompaa kun olisi seuraa. Onko muita joulukilojen sulattelijoita seuraksi :wave:
Kertokaa joku mistä saitte tuon kirjan..meidän kirjastossa sitä ei ole!AATTAKKEE!! =)
koitapa huutonetistä ettiä, mä sain oman kirjan ku jaksoin joka viikko laittaa hakuun callanetics! ;)
 
joulusentit pois
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.08.2005 klo 10:35 omia kolme kirjoitti:
Vinkiksi kirjaa etsivälle: katso kirjastohaulla netistä kirjojen saatavuus
http://www.kirjastot.fi/fi-fi/kirjastot/
Tietokannat ovat kirjastottain (aakkostus) ja alueittain (maakuntakirjastojen aineiston monihaku), joten hakua voi tehdä monesta kirjastosta samalla kertaa. Eikä siihen vaadita edes tunnuksia. Haku kenttään vain nimekkeeksi Callanetics :D
Täältä löytyy omat kirjastot ja lisäksi naapurikunnankin laitokset painoksineen tuolta maakuntakirjastojen aineistotietokannasta :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.12.2005 klo 00:14 äätä kirjoitti:
meijän kirjastosta ei löydy ku vaan tuo selkäjumppa ja 10v nuoremmaksi kirjat... oisin niiin halunnu kokeilla tota ihannevartalo kirjaa... =( onko niissä samoja liikkeitä..?
ite oon tehnyt tolla 10 vuotta nuoremmaksi kirjalla. lue tulokset yläpuolelta Nipsu2
 
Nosto!

Tässä ketjussa on käyty jo lähes jokainen eteen tuleva ongelma. Eli jos on jotain epäselvyyksiä, kannustuksen puutetta, ihmetystä käytettävästä kirjasta tms. niin ei tarvitse perustaa aina uutta ketjua... :attn:
 

Yhteistyössä