Britax B smart - kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liikaa valinnanvaraa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liikaa valinnanvaraa

Vieras
Olin ajatellut hankkia Teutonia Spirit S3:sen, mutta nyt aloin katselemaan tuota Britaxin B smart ratasta koska siinäkin on pyörivä etupyörä ja hinta on paljon halvempi. Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä vaunusta?

Hei!

Minä olen myös miettinyt alunperin B Smarteja, itsellä ei käyttökokemuksia, mutta kaupassa testailun perusteella B Smartit tuntuivat paljon Teutoniaa heppoisemmilta. Myös vauvatarvikekaupan myyjän mielestä B Smartit sopivat paremmin matkarattaiksi kuin päivittäiseen käyttöön. Teutonioissa painopiste alempana, joten tuntuivat paljon jämäkämmiltä. Luin myös jostain, että B Smartit kaatuisivat helposti juuri tuon takia, varsinkin lapsen kasvaessa.

Itse olen siis luopunut noista B Smarteista ja tällä hetkellä pähkäilen Teutonian Spirit S3:n , Gessleinin Vision Fin ja I'coon Peak 4 Airin välillä. Teutoniat ja Gessleinit melko samanlaiset, I'coot nelipyöräiset, mutta myös etupyörät ovat isot ja kääntyvät/lukittavat. Noilla I'coon ominaisuuksilla en ole vielä muita nelipyöräisiä vaunuja löytänyt.

Mutta olet oikeassa, valinnanvaraa on liikaa, valinta todella vaikeaa!

Minäkin olin ajatellut noita I'coo Peak 4 vaunuja, mutta ne ovat todella leveät. Liikun itse paljon julkisilla joten vievät ihan liikaa tilaa. Muuten vaikuttivat kylläkin hyviltä. Kävin nyt myös kokeilemassa noita B smartteja ja ovat tosiaan vähän hepposemmat kuin nuo teutoniat. Harmi vaan että teutoniat on niin kalliit :(

Kävin minäkin työntämässä B-smarteja kaupassa. Kovin huterilta vaikuttivat ja paljon enemmän matkarattailta kuin edeltäjänsä Britax Vigourit.

Kolmipyöräinen ratas olisi myös ABC desingin Rodeo , ovat halvat mutta eivät todellakaan Teutoniaa vastaavat tukevuudessa tai laadussa.

Yhteistyössä