vieras
Onks nää muka bilinikunnossa, aika raihnaiset kropat... paitsi yhdellä.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2222254
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2222254
Varsalihakset?Alkuperäinen kirjoittaja eiii:tuolla Teri Hatcherrillä, on ainakin hirveät varsalihakset yök...
Luikku? Mun mielestä aika naisellinen.Alkuperäinen kirjoittaja jenny:joo en kyllä ymmärrä ton megan foxin hehkutusta. Kaunis toki on, mutt krppa on tollanen muodoton ruma luikku. Tolla kardashianilla on ihana kroppa.
mä ky tykkään että on vähän enemmän takamusta ja reittä ja muutenkin sellanen pehmee. Muodokas, muttei kuitenkaan ylipainoinen on yleensä hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Luikku? Mun mielestä aika naisellinen.Alkuperäinen kirjoittaja jenny:joo en kyllä ymmärrä ton megan foxin hehkutusta. Kaunis toki on, mutt krppa on tollanen muodoton ruma luikku. Tolla kardashianilla on ihana kroppa.
Syvät vatsalihakset eivät näy, mutta pitävät ryhdin suorana ja vyötärön kasassa. Kaikilla noilla naisilla oli vyötärö. Jollain taas saattaa olla näkyväkin lihaspakki ja syvät vatsat sitten aivan hunningolla. Ne olisi oikeasti ne tärkeimmät.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksen mä näe yhdenyhtä vatsalihasta Terillä vaan löysän keskivartalon?!
Onhan toikin pehmeä. Aika paksuhkon näköiset reidet ja takapuoltakin on.Alkuperäinen kirjoittaja jenny:mä ky tykkään että on vähän enemmän takamusta ja reittä ja muutenkin sellanen pehmee. Muodokas, muttei kuitenkaan ylipainoinen on yleensä hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Luikku? Mun mielestä aika naisellinen.Alkuperäinen kirjoittaja jenny:joo en kyllä ymmärrä ton megan foxin hehkutusta. Kaunis toki on, mutt krppa on tollanen muodoton ruma luikku. Tolla kardashianilla on ihana kroppa.
No huh, kenen mielestä ton megan foxin reidet on paksut? mun mielestä noissa megnin ja kimin vartaloissa on niin valtava ero. Toi kimin kroppa on niin täydellinen.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onhan toikin pehmeä. Aika paksuhkon näköiset reidet ja takapuoltakin on.Alkuperäinen kirjoittaja jenny:mä ky tykkään että on vähän enemmän takamusta ja reittä ja muutenkin sellanen pehmee. Muodokas, muttei kuitenkaan ylipainoinen on yleensä hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Luikku? Mun mielestä aika naisellinen.Alkuperäinen kirjoittaja jenny:joo en kyllä ymmärrä ton megan foxin hehkutusta. Kaunis toki on, mutt krppa on tollanen muodoton ruma luikku. Tolla kardashianilla on ihana kroppa.
Ihanaa sulle! Lait kuva.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis jopa minullakin on parempi kroppa.
Itseasiassa en ole ennen huomannut, että sillä on noin kiva vartalo. Kun oli pää pois, huomasin.Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:parisin tunnistaa olkapäistä aina.
Niin tunnistaa.Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:parisin tunnistaa olkapäistä aina.
No en laita kuvaa mutta olen hoikassa kunnossa toisin kuin nuo, työpaikalla sanotaan anorektisen näköiseksi, mutta hoikaksi itse sanoisin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ihanaa sulle! Lait kuva.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis jopa minullakin on parempi kroppa.
paksut reidet jne...sulla taitaa olla vääristynyt kuva naisellisuudestaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onhan toikin pehmeä. Aika paksuhkon näköiset reidet ja takapuoltakin on.Alkuperäinen kirjoittaja jenny:mä ky tykkään että on vähän enemmän takamusta ja reittä ja muutenkin sellanen pehmee. Muodokas, muttei kuitenkaan ylipainoinen on yleensä hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Luikku? Mun mielestä aika naisellinen.Alkuperäinen kirjoittaja jenny:joo en kyllä ymmärrä ton megan foxin hehkutusta. Kaunis toki on, mutt krppa on tollanen muodoton ruma luikku. Tolla kardashianilla on ihana kroppa.
Pitääks olla pulskat reidet, että ois naisellinen. Kyl monet miehet tykkää ainakin hoikista reisistä.Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:paksut reidet jne...sulla taitaa olla vääristynyt kuva naisellisuudestaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onhan toikin pehmeä. Aika paksuhkon näköiset reidet ja takapuoltakin on.Alkuperäinen kirjoittaja jenny:mä ky tykkään että on vähän enemmän takamusta ja reittä ja muutenkin sellanen pehmee. Muodokas, muttei kuitenkaan ylipainoinen on yleensä hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Luikku? Mun mielestä aika naisellinen.Alkuperäinen kirjoittaja jenny:joo en kyllä ymmärrä ton megan foxin hehkutusta. Kaunis toki on, mutt krppa on tollanen muodoton ruma luikku. Tolla kardashianilla on ihana kroppa.
No ei paksut, en sanonut niin, vaan paksuhkot, ei niinkuin laihoilla malleilla, vaan mun mielestä hyvät. Pehmeät. Terveet.Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:paksut reidet jne...sulla taitaa olla vääristynyt kuva naisellisuudestaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onhan toikin pehmeä. Aika paksuhkon näköiset reidet ja takapuoltakin on.Alkuperäinen kirjoittaja jenny:mä ky tykkään että on vähän enemmän takamusta ja reittä ja muutenkin sellanen pehmee. Muodokas, muttei kuitenkaan ylipainoinen on yleensä hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Luikku? Mun mielestä aika naisellinen.Alkuperäinen kirjoittaja jenny:joo en kyllä ymmärrä ton megan foxin hehkutusta. Kaunis toki on, mutt krppa on tollanen muodoton ruma luikku. Tolla kardashianilla on ihana kroppa.
Musta noi kaikki oli hoikkia mutta vielä kivasti pehmeitäkin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No en laita kuvaa mutta olen hoikassa kunnossa toisin kuin nuo, työpaikalla sanotaan anorektisen näköiseksi, mutta hoikaksi itse sanoisin.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ihanaa sulle! Lait kuva.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis jopa minullakin on parempi kroppa.
ok. onhan noilla tosiaan lihaakin päälläAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No ei paksut, en sanonut niin, vaan paksuhkot, ei niinkuin laihoilla malleilla, vaan mun mielestä hyvät. Pehmeät. Terveet.Alkuperäinen kirjoittaja TULKINNANVARAINEN:paksut reidet jne...sulla taitaa olla vääristynyt kuva naisellisuudestaAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onhan toikin pehmeä. Aika paksuhkon näköiset reidet ja takapuoltakin on.Alkuperäinen kirjoittaja jenny:mä ky tykkään että on vähän enemmän takamusta ja reittä ja muutenkin sellanen pehmee. Muodokas, muttei kuitenkaan ylipainoinen on yleensä hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Luikku? Mun mielestä aika naisellinen.Alkuperäinen kirjoittaja jenny:joo en kyllä ymmärrä ton megan foxin hehkutusta. Kaunis toki on, mutt krppa on tollanen muodoton ruma luikku. Tolla kardashianilla on ihana kroppa.