V
vieras
Vieras
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1742249
...kyllä nää kuvat kosketti kun nuoruudessa kuitenkin kuunnellu.
...kyllä nää kuvat kosketti kun nuoruudessa kuitenkin kuunnellu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:ei olisi tarvinut heidänkään itkeä ilman ystäväämme alkoholia
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:ei olisi tarvinut heidänkään itkeä ilman ystäväämme alkoholia
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no siis eikö see juonu ja kuollu sit omaan oksennukseensa.Noista sun termeistä en ymmärrä.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no siis eikö see juonu ja kuollu sit omaan oksennukseensa.Noista sun termeistä en ymmärrä.
Juu ei kuollut siihen ainakaan mun lukemien uutisten mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:no tuskin se rankahko ryypiskely yhtään ainakaan oli estämässä tota tapahtumaa. niin, voihan se sydän pettää milloin vaan, mutta tottahan on että ryyppääminen on rankkaa ja apua olis saattanut tulla paremmin jos olis tapahtunut jossain muualla.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no siis eikö see juonu ja kuollu sit omaan oksennukseensa.Noista sun termeistä en ymmärrä.
Juu ei kuollut siihen ainakaan mun lukemien uutisten mukaan.
mitä sä sit oot lukenu ja mistä?
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:no tuskin se rankahko ryypiskely yhtään ainakaan oli estämässä tota tapahtumaa. niin, voihan se sydän pettää milloin vaan, mutta tottahan on että ryyppääminen on rankkaa ja apua olis saattanut tulla paremmin jos olis tapahtunut jossain muualla.
Niin, jos olisi ollut jo valmiiksi sairaalan ensiavussa niin apu olisi saattanut ehtiä ajoissa...
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:ja sinäkös olet joku virtuaalitohtori? ei noita asioita voi tietää kuka selviää pisempään jostain kuin toinen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä luin, että se oli harrastanu kimppakivaa kahden miehen kans aamuun asti, eihän kenenkään sydän sellasta kestä!:x